Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 
 
 

Foto

 

Po kliknutí  na zmenšený náhled
se fotografie zobrazí v původním formátu.

 

 

 

 

Marocké uličky VII.

(ferodeak)

 

Slovo autora :

Fotografia vznikla zaciatkom januara tohoto roku v Maroku, presnejsie v Tangeri, kde som bol na "minidobrodruzny" vylet s priatelmi. Je prave z tej casti města do ktorej sa bezny turista radsej nechodi prechadzat... ale kedze sme tam mali domaceho znameho, ktory nas ubezbecil ze snim by sme mali byt relativne v bezpeci, tak sme si to dovolili. Samotne ulice su cez den plne deti, ktore takmer ako jedine z tunajsich obyvatelov, sa daju ako-tak odfotit "z ruky". Aj to len vtedy ak sa nahodou nepozeraju ich rodicia. Vacsinu zaberov som fotil od pasu. Bola to jedina moznost ako vzbudit co najmenej pozornosti a zachytit tak bezny a prirodzeny denny rytmus ulice.

 

 

 

 

....u sestry v praci :)

(jumpman)

 

 

 

 

 

prwotní strach...

(Adina Roubal)

 

 Slovo autora :

Fotku jsem pořídil v jednom nejmenovaném obchodním domě v Praze v říjnu 2004. Postával jsem u kabinek v dámském oddělení a čekal na příležitost udělat pár krutých výcvaků. Ta holka si o to přímo koledovala.
Baví mě sledovat bezprostřední reakce zvěčněných osob.
Foceno minoltou 404si + sigma 24/2,8 s oranžovým filtrem. Kvalita bohužel ovlivněna skenováním.

 

 

 

 

nábřežník

(Lucie)

 

Slovo autorky :

 Bylo odpoledne, slunce svítilo, nuda se vkrádala spolu s depresí. Vzala jsem foťák a šla za tichem. Spíš se uvolnit než fotit. Jenže pak jsem ho uviděla. Stál tam a klábosil. Už jsem ho neopustila. Chodila jsem za ním tak dlouho, až vznikla tahle fotka.

 

 

 

 

undefined

..t.t.o.

(toono)

 

 

 

 

 

 

At work...

(TomasW)

 

Slovo autora :

Je to foceno staříčkou E10, která už bohužel není mezi námi:), při přípravě vánočního osvětlení na střechu domu. Jinak jak říká kolegyně:"Je to hřebíček, vrtačka a prstíček.":) 

 

 

 

 

 

stáří stromu

(netinka)

 

Slovo autorky :

Při víkendových pobytech na chaloupce pod Zvičinou se stávám tulákem, který celé dny putuje po okolí a vnímá krásu, ale i zkázu přírody. Foťák mi pomáhá tyto okamžiky zachytit.

 

 

 

 

 

coldplay: parachutes
(tomash)
 
Slovo autora :

flexareta, ilford pan 400; z pozorování kolíčkového roje (několik metrů nad babiččinou zahradou:)

 

 

 

 

 

světlíky

(M.O.R.)

 

Slovo autora :

Miluju detaily architektury.(V Praze na Klamovce se nachází takový opravdu malý, decentní a unikátní barokní chrámek neznámého autora, dle mého názoru sporných kvalit. Chrámek noci se jmenuje. Rok 1790. Vylezete-li na střechu protější školky naskytne se vám asi nejlepší pohled na poněkud kuriózně vyřešené prosvětlení kopule prosklennými otvory.) 

 

 

 

 

 

Zvonokosy

(Mishka)

 

Slovo autorky :

Kouřim, léto 2003.
Okolí kostela sv. Štěpána okupují francouzští filmaři a natáčí se zde Zvonokosy. Kulisy jsou zajímavé a nelze některé z nich necvaknout a barevně nedoladit

  
     
                                                   
Předchozí stránka   
   Následující stránka

 
 

Copyright © 1999-2005 WEB2U.cz
Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.


free web hit counter