Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Herwis
(žena)
Občasný
Na Totemu: 418x
Napsat zprávu

"Každý z nás je anděl s jedním křídlem, abychom mohli létat musíme se obejmout."

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 
 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:KAMARÁDKA???
Herwis (Občasný) - 1.12.2002 > Rozumím . . . . . všude je to stejné!! Bude líp!!! Jinak je to krásně a výstižně napsané.
U příspěvku:bez názvu
Herwis (Občasný) - 1.12.2002 > Jo jo :-)
U příspěvku:ČERVENá
Herwis (Občasný) - 29.11.2002 > Copak jsi nikdy neudelala nic blazniveho a ani jsi nevedela proc? Ale asi mas pravdu,pro ostatni to asi moc smysluplne neni,ale dulezite je, za par lidi vi o co jde a jsem jím za to vdecna :-)
U příspěvku:kamarádům
Herwis (Občasný) - 9.8.2002 > Můj názor na to znaš, už jsem Ti ho psala. Víš, že jsi přece 1!!!! :-)
U příspěvku:Dědictví
Herwis (Občasný) - 25.2.2002 > Fakt dobrý!!!!! Ten konec mě opravdu pobvil :-)
U příspěvku:už nikdy...
Herwis (Občasný) - 31.1.2002 > Já vím o čem mluvíš....
On Tě slyší a vidí a je hrdý na to jakého vychoval vnuka... věř mi, lepšího si ani nemohl přát. Jsem ráda, že jsem Tě poznala... Jo a on na tom plese bude!
U příspěvku:Totem: tentokrát červnový
Herwis (Občasný) - 22.6.2001 > No vidis ajk jsi to nakonec hezky zvladl :-)
Kdyz ma nekdo talent, tak je to videt :-)
U příspěvku:Poprvé
Herwis (Občasný) - 22.5.2001 > To je pěkné.Něco podobného se mi včera stalo, tak aspoň v tom nejsem sama.Hezké :-)
U příspěvku:O fotkách
Herwis (Občasný) - 21.3.2001 > Jo, jo. Mám přesně takového dědu, mrzí mě, že těhlech společných chvil u fotografií a vyprávění je tak málo. Když jsem si to přečetla, dostala jsem chuť si jít s ním popovídat, hned jak se odpojím, běžím za ním. Díky rytíři za inspiraci :-)
U příspěvku:Cesta na prázdniny
Herwis (Občasný) - 7.3.2001 > No tak pánové, třeba to nemuselo být podle pravdy :-) Stačí se jen nechat unášt vlastní fantazií, kdo říká, že to bylo v Čechách? Mně se to téma náhodou zdá dobrý, jen bych možná zvolila jiná slova, trochu se to sem nehodilo.
U příspěvku:Nespěchej a zastav se
Herwis (Občasný) - 27.2.2001 > To téma se mi zdá pěkné. Souhlasím s Thomasem, že je problém v nás, jak využíváme čas. Úvaha by byla pěkně napsaná, kdyby se tam neopakovala ta stejná slova. Myslím, že to příště zvládneš. :-)
U příspěvku:Nikde není klid
Herwis (Občasný) - 8.1.2001 > Obvykle lidi co jsou v metru někam jedou, a tak pospíchají. My už jsme takoví věčně uspěchaní. Chapu, že pro lidi, kteří nejsou z Prahy to musí být vtipný zážitek.
U příspěvku:ČSAD
Herwis (Občasný) - 21.12.2000 > Jejda to je trochu šok takhle před Vánocema. Ale ten obrázek je pěkný.
U příspěvku:Mrtvý šašek
Herwis (Občasný) - 8.12.2000 > To bylo, ale smutný, pěkné.
U příspěvku:PROČ BYCH UMÍRAL..
Herwis (Občasný) - 8.12.2000 > Což o to pěkné to je, ale teď opravdu nechápu smysl. Ale jestli ho víš ty, tak je to hlavní.
U příspěvku:Hledání toho pravého aneb tenkrát podruhé
Herwis (Občasný) - 5.12.2000 > Náhodou mě se to líbilo a moc. Nemusí to každého oslovit, ale to neznamená, že je to špatné.
U příspěvku:Hledání toho pravého aneb tenkrát podruhé
Herwis (Občasný) - 5.12.2000 >
U příspěvku:Osud
Herwis (Občasný) - 4.12.2000 > To bylo opravdu krásný a smutný....
U příspěvku:I Bůh se sekne
Herwis (Občasný) - 22.11.2000 > Moc pěkné, nejdřív jsem čekala pohádku, ale konec mě překvapil. Teď jen nevím jestli se mám do toho nebe těšit nebo ne?!?!
U příspěvku:Anděl
Herwis (Občasný) - 10.11.2000 > OK, beru si z toho ponaučení, nevidím ráda mrtvé ptáčky.
U příspěvku:Ovocnáři všech světů, spojte se
Herwis (Občasný) - 6.11.2000 > To bylo opravdu vtipne.
U příspěvku:Schody
Herwis (Občasný) - 6.11.2000 > Škoda, že nevime co je za to zdí!?
Dobry.
U příspěvku:Kříž u cesty
Herwis (Občasný) - 30.10.2000 > Jo kamaráde, myslím, že v tomhle na tebe opravdu nemám. Moje básničky, jsou jen vyznání, tvoje umění. Fakt super!!
U příspěvku:Velký konec malé ryby
Herwis (Občasný) - 30.10.2000 > Tak tohle byl dobrý den. Přesně znám chování učitelů a studentů, když je přítomen inspektor. To nám šlo posledně o dotace, taky dobrá legrace. Fakt pěkně napsaný.
U příspěvku:Prosíme, vystupte
Herwis (Občasný) - 30.10.2000 > OK - stručné, ale přesto vystihující. Pěkné!!!!!!!!!!!!
U příspěvku:Zkurvené dětství
Herwis (Občasný) - 28.10.2000 > Dost silný příběh. Má něco do sebe. Souhlasím s Hackmanem,že by byla třeba ta nová rubrika.
U příspěvku:Návrat
Herwis (Občasný) - 22.10.2000 > Tak takovýhle konec jsem opravdu nečekala. Ze začátku jsem si myslela, že je to jedna z mnoha napodobenin filmu "Forever young", ale tohle mě opravdu mile překvapilo.Fakt škoda, že tam nedojel.
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter