Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 23.5.
Vladimír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
romann

Občasný
Na Totemu: 10776x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
mystika.mysteria.cz

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 
 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 4.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Dobrotivý Absurdistán
romann (Občasný) - 13.7.2007 > Jiřík- a oč šlo komunistům? O moc a ty peníze přinášejí také
Peří- neumím, ale to vůbec nevadí :-) Mohu si ji vymyslet
A kde jsem to nenapsal česky?
U příspěvku:Dobrotivý Absurdistán
romann (Občasný) - 13.7.2007 > jiri-kdes vyčetl, že někoho nutím?? Není totalita peněz a moci také totalitou? Myslíš, že by anarchisté neudělali totalitu? Úplná svoboda nikdy neexistovala, ani nemůže.
A nenutím strkat rypák do chomoutu, naopak umožnit, aby si každý našel prostředí, jež mu dokonale vyhovuje, je mu podobné.
Příště budu fakt psát v čínštině, vyjde to nastejno.
U příspěvku:Dobrotivý Absurdistán
romann (Občasný) - 12.7.2007 > jiri- je to jako o mystice. Zase říkám, že asi mluvím čínsky. Proč by mne měla lákat Kuba?
Jsem pro pluralitu, měly by existovat VŠEOBECNĚ využívané alternativní paralelní kultury. Něco jako byly kláštery a kibucy. Proč ale upadají, proč je většina zglajchšaltuje?
U příspěvku:Dobrotivý Absurdistán
romann (Občasný) - 12.7.2007 > ztratila-a kde tam píšu, že schvaluji okupaci?
Samozřejmě, že je NUTNÉ srovnávat totality, Rakousko-Uhersko bylo také totalitou.
Patent na ta léta nemám, každý se k nim může vyjadřovat co zažil.
Říkáš strava a depilátor? Není to banalita? Kdo chtěl jíst zdravě, mohl. Mě spíš vadí ti páchnoucí sociální trosky kolem, to dřív vážně nebylo. A ty hrozné filmy plné násilí v televizi a bulvarizace všeho... BTW- a co je toto vše včetně německé okupace proti totalitě v sedmdesátých letech v Kambodži? V tradičně budhistické zemi pod vedením bývalého mnicha, vystudovaného na Západě a mistra šachu byly ve jménu rudé revoluce umučeny dva miliony lidí, tedy třetina. I toho je schopen homo sapiens sapiens...
U příspěvku:Dobrotivý Absurdistán
romann (Občasný) - 12.7.2007 > děláš si srandu? já že obhajoval okupaci? Asi jsi četla jiný článek.
I moje babička musela do strany, aby mohla dělat u lisu a na schůzích spala, nikomu to nevadilo.
Přesto se do s německou okupací srovnat nedalo, to snad uznáš.
Že je nyní vše jinak? Není, na rozdíl od tebe jsem zažil ta léta. To se jen tak lidem zdá. Ale i to je ezoterika. BTW- ráno jsem zase viděl u tranvaje na Pavláku špinavého bezdomovce se zakrváceným obličejem. Smrděl na dálku. Byl bos a třásl se zimou. Určitě má zápal plic a brzo umře. To by se tehdy nestalo, strčili by ho do ústavu. Řekneš- je to jeho volba, ale má tak vygumovanou hlavu, že nemůžeš od něj nic rozumného čekat.
U příspěvku:Dobrotivý Absurdistán
romann (Občasný) - 12.7.2007 > trochu jsem to srovnal, ale u mě je to na etapy. Nelíbí? Mě se to tehdy také nelíbilo. Ale prober to s někým, kdo to zažil a uvidíš, že je to dost věrné.
U příspěvku:Dobrotivý Absurdistán
romann (Občasný) - 12.7.2007 > chtěl bych vás vidět tehdy, přátelé :-)
Prostě jsem napsal pár poznámek ne o sobě, mě se z tehdejší propagandy zvedal žaludek, proto mě do strany nezvali, ale o ostatních.
Zrovna tak se mylně říká, jak jsme trpěli za Rakouska. Zase jak kdo. Prostě máme neustále snahu si vykládat dějiny podle svého, i husitství. Nechceme vidět pravdu - že lidé chtějí hlavně přežít a že si najdou cesty jak vykličkovat.
Estébák opravdu nejsem, ostatně se to dá snadno dokázat. Věřící komunisté snad kolem mě byli, ale nikdo mě nikdy neoslovil. Třeba jako jehovisti nebo mormoni. Nesouvislý je text hlavně proto, že ještě není hotov, ale trochu ho učesám.
U příspěvku:Jednota
romann (Občasný) - 11.7.2007 > Karcer- vždy když vidíme Boha je mystická meditace, není důležité, že se používají katalyzátory, zesilovače pro ty, kteří jsou méně senzitivní. I mešní víno je takovou drogou přece ...
U příspěvku:Úskalí duchovního života
romann (Občasný) - 26.4.2007 > ALL: ANO,to nebývají, apoštolové byli asi všichni popravení :-) Proroci kamenováni.
Jen jsem si vzpomněl na včerejší meditaci, 2,5 hod v božském světě. Jak někdo může Boha popírat, či ho spojovat s partají. To je vidět, že Ho NIKDY NEVIDĚL! Ostatně mystika vedená Bohem je tak těžká, že se fakt nedivím, a nejsem sám, kdo ji dělá, že zájem byl, je a bude pramalý. Lézt Kailás není selanka :-) Pokud si chcete přečíst, jak taková meditace probíhá, přečtěte si třeba ty od Miloše. Poslední je ze soboty, předposlední měsíc stará. http://mystika.mysteria.cz/milos.htm BTW-Kdybyste chtěli poznat, jak meditace vypadá, tak udělal prima mystický klip. Je tam hudba, vize i závěr z Poznání vizí, ale chybí tam dokonalé vnímání hudby a božské extatické pocity, pro ně musíte např. na holotropní dýchání http://www.youtube.com/watch?v=VJEWMfndJZs Klid a pohoda, Damiko, v mystice opravdu nejsou :-)
U příspěvku:Úskalí duchovního života
romann (Občasný) - 26.4.2007 > děláš si legraci?? Takhle skončí všechny duchovní rozhovory. To je to, co mi Bůh říká už tolik let: Do ezoteriky!
U příspěvku:Úskalí duchovního života
romann (Občasný) - 26.4.2007 > Problém tu opravdu je. Není možné si myslet, že najednou, mávnutím nějakého duchovního proutku se osobnost najednou promění a bude čistota sama. Máme za sebou tisíce inkarnací, vývoj se nedá moc urychlit za pár měsíců.
Další problém je, že naše názory, jak duchovní člověk má vypadat, jsou také egoistické a naivní.
Rovněž tak jak má duchovní vývoj vypadat. Naše názory jsou zkrátka trvale v rozporu mezi tím, jak si to přejeme a jak je to reálné.
Proto doporučuji, abychom si duchovní vývoj nevolili podle sebe, tzv. svobodně, ale přijali vedení jako ve škole. Ne ovšem od člověka, ale od Boha. Ten jistě víc ví a může než jakýkoliv člověk. Není to těžké, jen chtít.
nejen www.channeling.net http://www.communicatingwithgod.com/ atd.
Obecně vzato, co můžeme chtít od této civilizace, vždyť přes 90 proc.lidí v Boha nevěří, natož aby Ho někdy viděli! O TND mají naprosto neinformované představy. Kdo ji nezažije, neuvěří :-)
U příspěvku:Pravda o channelingové mystice Romana Palky.
romann (Občasný) - 5.4.2007 > Představte si, že rozhlásíte, že je možné vylézt na Kailás. Tolik zájemců se ozve! Ale už po pár metrech nastanou potíže. Že jsme raději nezůstali dole a horu jen neobcházeli jako ostatní! Pak utečou, vrátí se, ale pomluví ty, co jdou s obtížemi nahoru. Jak lidské. Podle knih křestanských mystiků sv.Terezie, Faustyny, sv.Jana z Kříže je mystika mnohaletá(15-25), bolestivá a namáhavá cesta, a nejde to jinak! Ostatně co v životě je selanka? Po čtyřech letech lze říci- byl to jeden z mnoha útoků na mystiky, vždyť i ostatní pronásledovala inkvizice. Ale podle plodů poznáš strom, jak řekl Kristus. I Jeho pronásledovali a osočovali, že je v kontaktu s temnými silami... Věčný archetyp mystiky... Prý sekta, haha, několik jedinců, zce soběstačných, to ano. Mystiků nikdy moc nebylo, je moc dlouhodobě těžká.
U příspěvku:Hrad Frýdštejn v lednu
romann (Občasný) - 6.2.2007 > já vím, ale mým záměrem bylo ukázat hrad v horách v lednu se zelenou trávou a sedmikráskami kolem. Ostatně jděte se sami podívat. Tahle fotka je od zastávky autobusu...
U příspěvku:Vyspievanie duše v karme a sugescia
romann (Občasný) - 10.1.2007 > ano, jsme děti Stvoření
U příspěvku:~ Život v božském proudu ~
romann (Občasný) - 28.12.2006 > nu, v poslední době jsem narazil na tři, kteří dobře vědí oč jde,za těch pár let to za to stojí :-) Ale ezoterika je přece jen tím správným...
U příspěvku:Intuice, jasnovidectví a létající tužky
romann (Občasný) - 19.12.2006 > já jen říkám, co obsahují svaté knihy. Všecky.
U příspěvku:Intuice, jasnovidectví a létající tužky
romann (Občasný) - 12.12.2006 > ano, ale pokud se neradíš s vyšším Já, tedy svědomím či intuicí, snadno tě karma může výchovně postihnout. Nejen my jako ego si vytváříme svůj život :-) Náš Stvořitel má do toho také co mluvit, když nás stvořil, ne?
U příspěvku:Božská Lisa G. a holotropní dýchání
romann (Občasný) - 12.12.2006 > To je přece totéž, ale buď kliden, trvá to několik bilionů let :-)
Jinak originál její písně je na http://www.youtube.com/watch?v=BoXsxYf2UMA
U příspěvku:Stvořitel a my
romann (Občasný) - 5.12.2006 > Článek NENÍ O DUŠEVNU, ale o filozofickém principu Jenoty protikladů, viz Hegel.
Je to ontologie, nic víc... Ani to nejsou nahodilé úvahy, ale shrnuté výsledky desítek meditací v průběhu mnoha let. A nejen mých. Filozof Huxley by měl radost, sám tohle prožíval ve svých meditacích. I Platon a Plotinos...
U příspěvku:Stvořitel a my
romann (Občasný) - 5.12.2006 > Zde je Mystika, filosofie > Filosofie. Článek je o filozofických závěrech z mystických meditací. Tedy správně. Mystika není móda, bohužel. Naopak. Prožij Boha sám a napiš o tom po svém.


ostatně Platon i novoplatonici také říkali, že jediné Poznání je v prožitku Boha.
U příspěvku:Stvořitel a my
romann (Občasný) - 1.12.2006 > jediná možná lekce Filozofie je mystická meditace, až Tam ti Bůh ukáže, jaké to OPRAVDU JE. Až vyjdeš z rozšířeného vědomí, zbyde jen mlhavé povědomí O NĚČEM NEKONEČNĚ A NEVYZPYTATELNĚ A NESDĚLITELNĚ DOKONALÉM...
U příspěvku:Stvořitel a my
romann (Občasný) - 1.12.2006 > Proč si myslíš, že nedokážu zrealizovat? Vždyť mne skoro neznáš. Duchovní cesta je nechat se upgradovat božským a to u mě jede nepřetržitě. Intuici mám čím dál lepší :-) a agresivitu mi už také dost zbrousili, i skrz TND.
U příspěvku:Intuice, jasnovidectví a létající tužky
romann (Občasný) - 30.11.2006 > ne, Sibylo, to nebylo o tobě. Některým by však mohlo rozvíjení schopností uškodit, i posedlost se může některým lidem stát... A několik let na psychině pak není nic zvláštního...
U příspěvku:Intuice, jasnovidectví a létající tužky
romann (Občasný) - 27.11.2006 > jak mi napovídá tvé jméno a obrázek, v tvém případě bych je raději nerozvíjel, spíše přijal Krista
U příspěvku:Poloautoportrét nad Zvičinou
romann (Občasný) - 16.11.2006 > také mám, jen hledám někoho, kdo mě to naučí
http://mujweb.cz/Sport/romann/criss_angel_levitation.wmv
U příspěvku:Nad Zvičinou
romann (Občasný) - 26.10.2006 > Další letecké fotky ze Zvíčiny jsou na
http://mujweb.cz/Sport/romann/rasovka.htm
v kapitolce Návštěva na Zvičině
U příspěvku:Lesík
romann (Občasný) - 26.10.2006 > další foto Nad Zvíčou http://www.totem.cz/enda1.php?a=158432
U příspěvku:Lesík
romann (Občasný) - 20.10.2006 > no, nějak se mi změna nepovedla, fotograf ze mě nebude...
U příspěvku:***
romann (Občasný) - 25.9.2006 > ano, ale kde je ta mystika, viz definice?
U příspěvku:Trojhřib
romann (Občasný) - 11.9.2006 > ne, pánové, nač také?
U příspěvku:Hřibový ráj
romann (Občasný) - 22.8.2006 > mezi Ještědem a www.krystofovoudoli.cz
  <<< předchozí 
4.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter