Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Petr
(muž)
Občasný,Redaktor
Na Totemu: 20121x
Napsat zprávu

Slovo Poezie pro mě znamená styl života ... Zájmy (aktivně): divadlo, foto, poezie, sport.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 
 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Islamabád - děti ze slumu
Petr (Občasný,Redaktor) - 20.5.2008 > Janele ... v tom slumu žil můj kamarád a párkrát jsem tam u něj byl. Později jsem mu byl bohužel na pohřbu - uchlastal se k smrti. Je fakt šílený v jakejch podmínkách žijou, kolega tam se mnou kdysi zašel a vydržel tam max dvě hodiny :o) pak se odporoučel :o) Jednou z cest, jak zapomenout na vlastní utrpení, ve kterém místní žijou, je právě zpít se každej večer do němoty. Sám se mi zmínil, že pro něj za ta léta není problém vypít litr vodky během několika hodin (bohužel jsem toho sám byl svědkem na svatbě jeho dcery). Nicméně návštěva u něj doma v jeho příbytku mě paradoxně dycky vzpružila a nadchla neuvěřitelnou rodinnou atmosférou a sounáležitostí příbuzných. Upřímně jsem po několika letech v této zemi utahanej jak pes, ale návštěva u něj doma mi vždy dala nový pohled na tuto zemi.
U příspěvku:Islamabád - děti ze slumu
Petr (Občasný,Redaktor) - 20.5.2008 > Děkuji za hodnocení :o)

drfaust ... ta hlava je schválně ořízlá, nějak mi to tam nevadilo :o) ... co se týče barvy ... no ... snad sem i něco barevnýho s Lian dáme :o)

Mbonita ... povidej ... jaký máš zkušenosti :o) já zažil místnost plnou truchlících plaček na pohřbu, jednou jsem rozplakal i o dvě hlavy vyššího šéfa ochranky :o))) (ale to proto, že jsem ho seřval, jak malýho kluka, páč podváděl), nemluvě o některých rituálech, kde se shromažďují haldy mužů a připomínají si značně emocionálně (až přehrávaně) utrpení jejich posvátných model :o) (detajly z bezpečnostních důvodů vynechám, nebo napíšu do osobní pošty :o) )
U příspěvku:Oceán
Petr (Občasný,Redaktor) - 20.5.2008 > Michelle, jukni na tuhle fotku http://petr.web2u.cz/pakistan/karaci/imagepages/image24.html :o)) a uvidíš, jakej bordel na tý pláži nacházíš :o))) je to fakt hnus ... takže bych se nedivil, kdybys tam našla i ty "jiné" poklady :o)))
U příspěvku:Islamabád - děti ze slumu
Petr (Občasný,Redaktor) - 20.5.2008 > Děkuji za hodnocení :o)

Periskop ... no ... tu svatbu mam sice celou nafocenou, ale neliší se moc od té české, resp. byla to křesťanská svatba ... bílé šaty, kostel, a dokonce i házení kytkou a krájení dortu :o) snad budu mít to štěstí (i když už doufám odjíždím) a zúčastním se i muslimské ... ani ne proto, že by mi byli blíž, ale spíš ze zvědavosti :o)
U příspěvku:Indie - cestou necestou
Petr (Občasný,Redaktor) - 20.5.2008 > je to fakt šílený, v čem ty lidi žijou ... a ten zoufalej výraz toho strejdy to fakt vystihuje ...

zas na druhou stranu ... po několika letech soužití s těmito lidmi je hodně složité je litovat ...
U příspěvku:Islamabád - děti ze slumu
Petr (Občasný,Redaktor) - 20.5.2008 > Lian ... i Ty Brute? děkuji :o)

Periskop ... no ... tohle bylo pořízený na křesťasnký svatbě (která se mimochodem moc neliší od české křesťanské), proto je ta radost asi umocněna a stejně tak na některých vidíš i poněkud lepší oblečení ... navíc ty děcka byly "hotový" i z návštěvy bělocha v jejich čtvrti :o) občas jsem byl obklopenej tak, že jsem se bál, aby mě to těch (citlivý čtenář promine) sraček nenatlačily :o) ... co se týče mého odjezdu za těmito fotkami :o) je to trochu jinak :o) pracuji tu ... a tyhle fotky fotografuji (v uvozovkách) tady "před barákem" :o) rozhodně jsem do pakoše nejel proto udělat tyhle fotky a šupem zpátky :o) nicméně díky za připomínku, že by bylo lepší dát tam i širší prostředí :o)

Mbonita ... děkuji :o) nicméně tady to o emocích opravdu je ... byl jsem tu na svatbě i na pohřbu ... a jejich radost a smutek se opravdu z pohledu evropana v některých okamžicích přelévá v hysterii :o)
U příspěvku:Islamabád - děti ze slumu
Petr (Občasný,Redaktor) - 20.5.2008 > vim, že je přepálená ta poslední ... ale ... věř mi, že je cranda dycky vykompenzovat snědé obličeje místních obyvatel s pozadím :o) a mnohdy se to dá korigovat fakt jedině maskama ve fotoshopu ...
U příspěvku:Islamabád - děti ze slumu
Petr (Občasný,Redaktor) - 20.5.2008 > Děkuji za hodnocení :o)

árte ... pofidej, co se Ti nelíbí, sem s tim :o)
U příspěvku:Ulice Lahore
Petr (Občasný,Redaktor) - 20.5.2008 > jasná páka ;)
U příspěvku:Ulice Lahore
Petr (Občasný,Redaktor) - 20.5.2008 > árte ... ale houbelec, nechci, abys mlčel :o) vítám připomínky, jenom se nebojím k nim vyjádřit :o)

magie ... děkuji :o)
U příspěvku:Ulice Lahore
Petr (Občasný,Redaktor) - 19.5.2008 > díky všem za hodnocení ...

árte ... no ... to sloupek se fakt nedal ohlídat ... fakt jsme jeli hodně rychle :o)

al-ash ... tady je to vzájemně jak návštěva v zoo :o) my si ty lidi prohlížíme z jedoucího auta, nebo i z ulice, fotíme je, páč jejich způsob života je naprosto odlišný a už vůbec ne pochopitelný pro evropany (a to ani po třech letech pobytu zde) ... a stejně tak oni si nás prohlíží jako zvířátka v zoo ... hodnověrnější výraz je, že "civí s otevřenejma pusama" :o) (nepřeháním!) ... o to složitější je s těmito lidmi "z jiné části vesmíru" žít a pracovat :o)
U příspěvku:Oceán
Petr (Občasný,Redaktor) - 18.5.2008 > Leonardo ... díky za hodnocení ... jak už tady Pierre řekl, je tam špatně ten dotek ruky u první fotky ... to zcela beru a vím, že je to chybka ... ale jinak nevidím problém v tom, že jsou ty fotky "širokoúhlé" ... :o)

každopádně díky :o)
U příspěvku:USA - SF v barvě
Petr (Občasný,Redaktor) - 17.5.2008 > ty siluety mi přijdou dobrý :o)

ta horní je zajímavá pohlednice :o) dobrá teplota barev :o)

jenom bych doporučil u té spodní menší formát, aby se to vešlo na obrazovku bez posunutí scrollem ...
U příspěvku:Oceán
Petr (Občasný,Redaktor) - 17.5.2008 > kuju :o)
U příspěvku:Oceán
Petr (Občasný,Redaktor) - 17.5.2008 > díky za hodnocení :o)
U příspěvku:Oceán
Petr (Občasný,Redaktor) - 16.5.2008 > díky :o)
U příspěvku:Ulice Pákistánu
Petr (Občasný,Redaktor) - 16.5.2008 > Kouzlo ... f poho ... sem si dělal crandu :o))) tak jukni na ty fotky, co jsem tam šoupnul dneska :o)
U příspěvku:Ulice Pákistánu
Petr (Občasný,Redaktor) - 16.5.2008 > árt ... ále jo ... sejde ;o) vítám názory :o)

kouzlo ... boha tvého ... je to zkrátka kolekce k relaxaci v leže :o)))

one way ... to já byl nakřivo už po prvním měsíci tady :o))) což teprve po skoro třech letech :o))) s tim náklonem ... jak jsem již psal kouzlu ... kolekce je určena pro relaxaci v leže :o)))

Mira ... kuju :o)
U příspěvku:Oceán
Petr (Občasný,Redaktor) - 16.5.2008 > jj ... jen si rýpejte :-D

každopádně díky za hodnocení :o) brambora k bramboře, Uno je na dvoře :-)))

"až jsem celej nakřivo, že šly báby na pivo" :-)))
U příspěvku:USA - na pláži v SF
Petr (Občasný,Redaktor) - 16.5.2008 > ten pán je z toho evidentně celej nakřivo :o)))

ta první je fakt super :o)
U příspěvku:Oceán
Petr (Občasný,Redaktor) - 16.5.2008 > Lian ... hybaj ke sporáku :o))) Ti dám náklon, až Ti z toho nebude dobře :o))) víš jakou práci mi to dalo udržet foťák rovně? :o)))

Mbonita ... no ... jak vidíš moji korespondenci s Lian, tak ženy to tu mají obzvlášť drsné ... :o)))

Pierre ... ok, se polepčim :o)

děkuji vám :o)

P.
U příspěvku:Poletující děti
Petr (Občasný,Redaktor) - 15.5.2008 > Karel ... áha :) jj ... toho fleku jsem si taky všiml :o) asi písek, který tam všude poletoval :o)
U příspěvku:Ulice Pákistánu
Petr (Občasný,Redaktor) - 15.5.2008 > čoveče ... tak to já jsem zas docela rád, že se tam ten odraz povedl :o) fakt mam tyhle záběry rád, který nejsou tak úplně zřetelný, ale jsou přes sklo :o) tuhle fotku jsem právě proto vybral :o)
U příspěvku:Ulice Pákistánu
Petr (Občasný,Redaktor) - 15.5.2008 > kanónem :o) eos 350d
U příspěvku:Ulice Pákistánu
Petr (Občasný,Redaktor) - 15.5.2008 > Pierre, tady jsou kupříkladu ty barevný :o)

http://petr.web2u.cz/pakistan/nangaParbat/imagepages/image37.html

najdeš tam celou galerku z cety k Nanga Parbat ...

P.

U příspěvku:Pohraničí
Petr (Občasný,Redaktor) - 15.5.2008 > ty jo ... fakt dobrý psycho :o)
U příspěvku:Lepšie vyhliadky
Petr (Občasný,Redaktor) - 15.5.2008 > začal jsem psát větu "trochu mi va to useknutý okno nahoře" :o) a pak viděl, že už to píše Věza :o) nicméně dělá to na mě pocit super hloubky ... ten strom v tom pravym okně je dobře zarámovaný ... fakt dobrý ... !
U příspěvku:Afghánistán - Obyvatelé Kábulu I
Petr (Občasný,Redaktor) - 15.5.2008 > :o)

tady většinou místo turbanu fakt choděj s ušmudlanym hadrem, který si hodí na hlavu :o)
U příspěvku:Afghánistán - Odvrácená strana ráje I
Petr (Občasný,Redaktor) - 15.5.2008 > je možný, že je to plasma :o) ale to v pravo je klimatizace :o)

v afghoši by se určitě dalo udělat víc lepších fotek, ale byl jsem bohužel pracovně ve spěchu a kvůli bezpečnosti jsem fakt radši fotil povětšinou jen z auta ...
U příspěvku:noname
Petr (Občasný,Redaktor) - 15.5.2008 > díky ... :o)

problém je taky trochu v tom, že mam pravděpodobně blbě zkalibrovaný monitor :o( páč, když mi Lian ukázala na svém notebooku ty moje fotky, co tu mam, tak jsem se zděsil, páč na mym monitoru vypadají ok, zatímco třeba ta žena v MHD na jejím monitoru je děsně zrnitá ... :o(

U příspěvku:Ulice Pákistánu
Petr (Občasný,Redaktor) - 15.5.2008 > děkuji všem :o)

Pierre Bosquet ... upřímně k těm fotkám moc nepíšu, psal jsem akorát o Japonsku ... tohle byl prostě jen pracovní výlet :o) takže jsme s Lian prostě fotili, co se dalo z auta ...

nicméně jednou bych asi všechny ty historky z pakistánu měl dát dohromady ... i třeba tu o tom zemětřesení v roce 2005, kdy jsem se probudil na gauči, který se mnou nadskakoval po místnosti ... a při kterym v okolí zemřelo asi 75tis pakošů ... a nebo historky o tom, jak nám tu každou chvíli vybuchne nějaký sebevražedník ... prostě ... Pákistán :o)

barevné taky fotím ...

ferdusor ... zajímavé, děkuji :o) skoro mi to připomíná Společnost mrtvých básníků :o)

Periskop ... česný pijonýrský, že se pokusím o rovnou fotku :o) resp. snad už zítra tu bude uveřejněna :o)

  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter