Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
centaur
(muž)
Občasný
Na Totemu: 10596x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
Kentaur je nejharmoničtější stvoření fantastické zoologie. - J.L.Borges: Fantastická zoologie

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 
 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Autoportrét
centaur (Občasný) - 10.6.2006 > skvělá práce
U příspěvku:Pritelka
centaur (Občasný) - 8.6.2006 > Hele, ta tvoje pritelkyne se vod tvy bejvaly moc nelisi, snad jen ze nema prirození na retizku ;)
U příspěvku:Šuldovci - rozbor
centaur (Občasný) - 20.10.2005 > Ach jo, Filipe, pořád to samý a přitom horší a horší. Po tolika letech mi to nedá a napíšu si tu poznámku - je trapné jak se neustále snažíš urvat pozornost co největšího počtu lidí, ať už jimi pohrdáš nebo ne. Z tohoto hlubokého komplexu tě nemůže vyléčit nic jiného než naprostá ignorance ze strany čtenářů tvých neustále se měnících nicků. Až na Zirael už zdejší redakci a lidi neznám, takže do mně nemůžeš vkládat žádnou proredakční ani prototemáckou zaujatost. Přijdu, vidím a mohu jen konstatovat že to je blbost a ubohost, co tady předvádíš. Kdysi dávno zde působil člověk, ze kterého by sis mohl vzít příklad. Měl nick ANDRE a kromě toho, že vtipně provokoval to měl taky v hlavě v pořádku. Proto se asi taky vytratil. Pokud máš chuť reagovat a já nevěřím, že bys tomu mohl odolat, pošli to na mail, protože sem asi zase dlouho nazavítám. Vy ostatní se nenechte rušit.
U příspěvku:Šuldovci - rozbor
centaur (Občasný) - 20.10.2005 > Ach jo, Filipe, pořád to samý a přitom horší a horší. Po tolika letech mi to nedá a napíšu si tu poznámku - je trapné jak se neustále snažíš urvat pozornost co největšího počtu lidí, ať už jimi pohrdáš nebo ne. Z tohoto hlubokého komplexu tě nemůže vyléčit nic jiného než naprostá ignorance ze strany čtenářů tvých neustále se měnících nicků. Až na Zirael už zdejší redakci a lidi neznám, takže do mně nemůžeš vkládat žádnou proredakční ani prototemáckou zaujatost. Přijdu, vidím a mohu jen konstatovat že to je blbost a ubohost, co tady předvádíš. Kdysi dávno zde působil člověk, ze kterého by sis mohl vzít příklad. Měl nick ANDRE a kromě toho, že vtipně provokoval to měl taky v hlavě v pořádku. Proto se asi taky vytratil. Pokud máš chuť reagovat a já nevěřím, že bys tomu mohl odolat, pošli to na mail, protože sem asi zase dlouho nazavítám. Vy ostatní se nenechte rušit.
U příspěvku:řetězení
centaur (Občasný) - 8.10.2004 > Uz jsem tu na Totemu asi dva roky nic nehodnotil ani se tu moc neukazoval, ale tohle je nad poměry výjimečné.
U příspěvku:Jak jsem ztratil hlavu
centaur (Občasný) - 24.6.2003 > Zdravim, poslední měsíc jsem tu nic nečetl, takže nemám srovnání - už to tu balim. Ale nijak zvlášť mě to nevzalo - možná je to jen trochu lépe a originálněji zachycená situace/rozpoložení či jak to nazvat (rozchod - schod - smrt - nešťastná láska apod...). A také dost krátký (a čitelný, díky úvodu).
U příspěvku:DAVID
centaur (Občasný) - 12.6.2003 > to Sevin a Hany: nebojte, už nic psát nebudu, nefiktivní sebevraždu nespáchám, pouze fiktivní - Totemáckou... chcete dopis na rozloučenou?
U příspěvku:DAVID
centaur (Občasný) - 12.6.2003 > Já bych to taky nehodnotil, kdyby to nebylo v časopisu...
U příspěvku:Pamír: Východ slunce ve výšce 6000 m
centaur (Občasný) - 27.5.2003 > já šel normálkou na Blanc a žádnej skalnatej úsek jsem nešel, zato jsem přelejzal rozpraskanej Bosson, šli jsme to z Chamonix na Vallotku, Blanc a Midi... a taky naopak, dalo se to. Jak dlouho jste se aklimatizovali? Každopádně to musí bejt moc pěknej "choďák" :))
U příspěvku:Pamír: Východ slunce ve výšce 6000 m
centaur (Občasný) - 26.5.2003 > hm, takhle to vypadá jako choďák, skoro jako Blanc ;)) no, asi zálěží na tom, kudy jste to lezli, já se v tom nijak nevyznám...
U příspěvku:Dotkni se nebe, dotkni se sebe
centaur (Občasný) - 26.5.2003 > na můj vkus to útočí, ale nezasáhne - cha; se mnou obeznámený čtenář ví, že takováto díla nemilosrdně kritizuji pro jejich neoriginalitu, patos a jiné prvky "ne-umění", nicméně mé nároky jsou neřestně velké....
U příspěvku:Šťastní, zoufalí...nevěrní
centaur (Občasný) - 26.5.2003 > uf, konec opět jako z partesu, dal bych ti tu samou známku co minule, se stejným komentářem, ale předpokládám, že to nemáš zapotřebí; ale pokud chceš, můžeš si připsat malou bezvýznamnou čtyřku
U příspěvku:DAVID
centaur (Občasný) - 25.5.2003 >

Nechápu ty jedničky, je to přece hrozné, sentimentální, vykonstruované, nepřirozené, teatrální a kdovícoještě! Za všechno mluví ten druhý odstavec,kde popisuješ Davidovo smýšlení; nic víc než jednoduchý popis, místo abys jeho osobnost vykreslil zajímavějším a nápaditějším způosbem - ale říct to polopatě je jednodušší (jenže pro čtenáře nic moc). O fabuli ani nemá cenu mluvit, prostě je mizerná, bez záplaetky atd. Závěr v jednom odstavci hrozný, sentimentálně-patetická variace na téma sebevražda handicapovaného jedince - kolik už Totem zažil fiktivních sebevražd? Mně osobně by bylo stydno vůči slepcům, kdybych něco takového napsal.

Mimoto bych chtěl vidět člověka, který zvládne spáchat sebevraždu žiletkou, musel by je mít asi z titanu, podřezat si zápěstí neni žádná sranda, natož žiletkou.

Nicméně chápu, že to na někoho může zapůsobit, ale ten dojem je přece tak laciný! Avšak řemeslné kvality brakových kýčů to ještě nedosahuje. (5 nedávám jen díky malé zrručnosti při gradaci děje, ale to je tak všechno...)

Každopádně mě zajímá názor všech, kteří toto dílo hodnotili, na mou kritiku.

U příspěvku:Eupholus
centaur (Občasný) - 17.5.2003 > .
U příspěvku:Lejda jde pro chleba
centaur (Občasný) - 17.5.2003 > to by do tebe druhej neřek...
U příspěvku:Ona ví
centaur (Občasný) - 13.5.2003 > pointa mi, myslím neunikla, rozhodně bych ji tam už víc nezviditelňoval; osloví to jak koho, nejspíš, pro mě to je téma sice všední, ale dobře zpracované, má to úroveň; pokud si ale teda správně domýšlím, tak ta vidina ohledně těhotenství musela pocházet z doby před pubertou, ne? - pak má postava docela dobrou paměť, každopádně moment že s dospíváním se ztrácejí tyto schopnosti je zajímavý (i když nijak objevný, na druhou stranu ;)
U příspěvku:Šnek :)
centaur (Občasný) - 12.5.2003 > zvířátka jsou nejfotogeničtější ;)
U příspěvku:Přeháňka
centaur (Občasný) - 12.5.2003 > měli kliku, že do nich nepraštil blesk, když běželi k tomu statku...
U příspěvku:KONEČNĚ SAMI
centaur (Občasný) - 9.5.2003 > jestli si chceš přečíst pravou literaturu, tak moje povídky vynech - nepíšu tak dobře, abych si myslel, že to je dobré, la Jalousie je pouhá kaprice, nic vážného; pokud bys chtěla doporučit "pravou" literaturu, stačí říct...
U příspěvku:KONEČNĚ SAMI
centaur (Občasný) - 9.5.2003 > kdysi jsem si to přečetl, ale nestálo mi nějak za to na to reagovat, ale když vidím tolik protichůdných názorů... zcela souhlasím s DeadKennedys, i s jeho dalšíma přípomínkama, je to ohrané a s literaturou to má společného málo, ale pokud tě to potěší, Vieweghovi by to sedlo
U příspěvku:Grasshopper
centaur (Občasný) - 9.5.2003 > nádhernej (ná?)
U příspěvku:Londýňan
centaur (Občasný) - 8.5.2003 > skvělé to asi úplně není, ale rozhodně to stojí za přečtení a je to výborné, na Totem, ideální rozsah
U příspěvku:panely v laku
centaur (Občasný) - 8.5.2003 > .
U příspěvku:la Jalousie & die Sehnsucht
centaur (Občasný) - 8.5.2003 > tak si to užij, šmoulo...
U příspěvku:O válce, dírách a lidech
centaur (Občasný) - 6.5.2003 > buď jsem něco takového četl nebo už viděl, Remarque, Hemingway, Europa Europa, všechno mi to splývá dohromady...
U příspěvku:Poslední volba
centaur (Občasný) - 6.5.2003 >

to porušení imperativu je jednoduché: podle Kantova kategorického impreativu (na čemž z velké části stojí moderní etika, řekl bych) se člověk nesmí zabít, protože to je v rozporu s lidskou přirozeností - žít, samozřejmě vůči tomu jsou námitky. Ta tvá povídka by v jistém směru mohla být polemikou právě s tímto názorem, protože v ní říkáš, že se svým životem máš právno naložit podle libosti, ale vůbec nemáš právo naložit podle libosti s životem cizím (což je dost pragmatický názor na sebevraždu, já ho zastávám víceméně také), tedy tvá postava volí bolestivou smrt a jeho čin má morální hodnotu (oproti smrti spojenou se msrtí někoho jiného); ovšem pro Kanta by bylo obojí porušení kat. imperativu.

JInak je ale škoda, že to dílko zapadlo...

U příspěvku:la Jalousie & die Sehnsucht
centaur (Občasný) - 6.5.2003 > jen se odtajni, neboj, já nekoušuu, kunderovské to není, když tak už přece vieweghovské, ne? zelená lýtka, mám, oštípaná ještě moc ne, přespříliš ovlivněn možná jsem, nicméně z téhle povídky to těžko někdo pozná, leda že by mě znal osobně? ale ne, to bych z těch narážek neodhadl...
U příspěvku:Slavik a vanek
centaur (Občasný) - 5.5.2003 >

co to má být?

U příspěvku:Poslední volba
centaur (Občasný) - 5.5.2003 > nápad zajímavý, ale zpracování nic moc, jako exemplum porušení kategorického imperativu ale šikovné
U příspěvku:Západ slunce
centaur (Občasný) - 2.5.2003 > ein bisschen kitschig, nicht wahr? - to platí o obou fotkách
U příspěvku:meditace
centaur (Občasný) - 29.4.2003 > fotka se mi nijak zvlast nelibi, ten hoch opravdu moc uvolneny neni, meditace asi nebyla uplne koser, ale ono se neni co divit - meditovat, kdyz vas nekdo foti je dost obtizne, to by musel bodhisatva...
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter