Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:... (klik)
sempull tampush (Občasný) - 8.9.2021 > ty seš masochista, když tu ještě pořád publikuješ :D
U příspěvku:Motelový pokoj 603
sempull tampush (Občasný) - 28.11.2011 >
U příspěvku:kiss
sempull tampush (Občasný) - 28.11.2011 > škoda že nemám nějakou takovouhle fotku, teď by se mi hodila :)
U příspěvku:Pravá zrzka
sempull tampush (Občasný) - 24.11.2011 > No a teď vážně - jestli máš fakt zájem o hlubší, tak se ozvi, řekl bych ti k tomu pár dojmů, ok? (osobně teda, tady mi to přijde zbytečný)
U příspěvku:Vedení
sempull tampush (Občasný) - 22.11.2011 >
U příspěvku:Pravá zrzka
sempull tampush (Občasný) - 22.11.2011 > slip je slip
U příspěvku:prorok
sempull tampush (Občasný) - 12.11.2011 > :)))

trochu mě tam štvou ty bublinky (provedením), ale čert to vem
U příspěvku:Lungi
sempull tampush (Občasný) - 12.11.2011 > už vím co neteři od ježicha!
U příspěvku:rozvoz léčiva
sempull tampush (Občasný) - 12.11.2011 >
U příspěvku:...
sempull tampush (Občasný) - 11.11.2011 > ataner> teď je to ono :)
U příspěvku:Po koupeli
sempull tampush (Občasný) - 11.11.2011 > Anitta> A co bys jako k tomuhle chtěla slyšet konstruktivního? "Smaž to z disku" je tak jediný, co mě napadá (jakkoliv ti to v tuhle chvíli přijde nekonstruktivní, možná až urážlivý)...
Učit se je správný a prospěšný, to ano :)
U příspěvku:Po koupeli
sempull tampush (Občasný) - 7.11.2011 > "Vyfotím blbost, nechám to automatiku špatně převést do čb a plácnu to na net, nějakej vůl už se najde, co mi za to zatleská..."
U příspěvku:...
sempull tampush (Občasný) - 5.11.2011 > pryč s tou tmavošedou věcí dole...
U příspěvku:tanecny parket
sempull tampush (Občasný) - 3.11.2011 >
U příspěvku:Kozymír
sempull tampush (Občasný) - 3.11.2011 > jaxxana> Mno, asi tak... :D
U příspěvku:Podzim
sempull tampush (Občasný) - 3.11.2011 > Tak to vypadá, že zas jdu chcát proti větru - ta fotka je podle mě o ničem, sadafe. V tom odrazu by muselo být něco zajímavýho, aby to dokázalo zaujmout, nebo by to muselo fungovat barevně, geometricky, nějak. Případně se aspoň pokusit o znouzectnost pomocí postprocesu (a občas se z toho hovna bič opravdu uplete... ale neber to jako seriózní radu).
Ty tu máš odraz baráku. A mám podezření, žes to nechal tak, jak to vylezlo z foťáku - pletu se? Podobných fotek, jako je tahle, je fůra a pro mě podobně nezajímavých. Nevím, jestli je to tím, že lidi tady v životě neviděli fakt zajímavou fotku s vodou/kaluží/odrazem, nebo jsem akorát jedinej, komu tu něco nedošlo. Každopádně takhle to vidím a těžko s tím něco naděláš :).

Ještě na závěr: mrkni třeba na tohle (v rychlosti vybráno přes google z té hromady fotek, co se na mě sesypaly na dotaz "puddle reflection") nebo, zůstanu-li na totemu, na tohle (ani se nemusí pracovat přímo s odrazem, jak vidno). Těžký kalibry, jako je Cartier-Bresson, necháme na pokoji, nebylo by oboustranně fér srovnávat na takovéhle úrovni (a koneckonců, kdo jsem, abych to na takovéhle úrovni vůbec srovnávat mohl, žejo)...
U příspěvku:u vody
sempull tampush (Občasný) - 3.11.2011 > zuska janis> Zrovna dneska byl u nás ideální den na podzimní focení... ráno mlha jako prase a přes den parádně slunečno. A člověk trčí v práci, si nevybereš...
U příspěvku:tunel
sempull tampush (Občasný) - 3.11.2011 > jaxxana> ...no před tím horizontem přece :). Nevím, jestli si rozumíme, myslel jsem zabrat větší část té cesty dole - torchu to kompozičně posunout.
U příspěvku:varovný dopis
sempull tampush (Občasný) - 3.11.2011 > Námět na poctivej béčkovej horor :)
U příspěvku:tunel
sempull tampush (Občasný) - 3.11.2011 > Chtěl jsem napsat totéž jako tuhle Dž-end-ejms...
U příspěvku:u vody
sempull tampush (Občasný) - 3.11.2011 > No vidíš... u mě určitě lepší, než ta pitomost minule. Když ti do toho rýpnu, tak tu první bych osobně víc přiclonil a pořešil trochu jinak kompozičně, a přesto, že z toho takhle jde takový to podzimní vlhko a chlad, zkusil bych tam pustit nějaký odpolední slunce, co to udělá (myslím, že pěkný světlo by ti to posunulo ještě o kousek dál)...
U příspěvku:Živočišnost
sempull tampush (Občasný) - 2.11.2011 >
U příspěvku:u zdi
sempull tampush (Občasný) - 2.11.2011 > Tenhle záznam nemá hlavu ani patu...
U příspěvku:Na pouti
sempull tampush (Občasný) - 24.9.2011 > wizigot> Tos vypotil sám?
Vždycky když čtu podobný bláboly, jako je ten tvůj, říkám si, že si fakt zasloužíte mít Totem takovej, jakej je...
Mmch. huwik je k téhle sérii dost mírná.
U příspěvku:Rovnoběžky
sempull tampush (Občasný) - 1.9.2011 > sadaf> Ale jakápak depre-zima? V práci nebude takovej blázinec jako přes léto, když nasněží, vytáhnu sněžnice a běžky ze sklepa...
No ale hlavně - nejdřív Podzim, moje období, žejo. Kampak s létem na Podzim, pche!
U příspěvku:Rovnoběžky
sempull tampush (Občasný) - 1.9.2011 > Tyhle experimenty tě dovedou tak maximálně do VěZOO...
U příspěvku:kovář
sempull tampush (Občasný) - 28.8.2011 > wizigot> A cos čekal, když je to vyfocený tak, jak je to vyfocený? :-O
U příspěvku:Čmelda
sempull tampush (Občasný) - 19.8.2011 > Periskop> Víš jak, nechtěl jsem autora podceňovat a předpokládal jsem, že je to cvaklý nějakým kapesním kompaktem s prti čipem, kde jsou ty možnosti přecejen omezený... to pak často nezbývá, než se začít otravovat s přemýšlením...
U příspěvku:Stavitel II
sempull tampush (Občasný) - 19.8.2011 >
U příspěvku:Čmelda
sempull tampush (Občasný) - 19.8.2011 > Hades> Tak příště tu sekačku... nebo komponovat ;)
U příspěvku:Čmelda
sempull tampush (Občasný) - 19.8.2011 > Ta fotka říká: takhle vypadá čmelák. Teda ráda by. Bohužel i jako záznam je to nešťastný, zmíním třeba dost rušivý pozadí a na můj vkus příliš studený barvy. Když už chceš tohle fotit, nebylo by lepší zkusit se spíš přiblížit makru (a nemyslím ten obchoďák)?
Rámeček je ještě další epizoda, když se mu v téhle podobě vyhneš, můžeš tím svým fotkám jen prospět.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter