Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:zimní potůček
Darline (Občasný) - 19.3.2007 > Příjemné, rámeček nevadí, spokojenost. Kvalitní fotka.
U příspěvku:Solaris
Darline (Občasný) - 17.3.2007 > Lehkost, elegance, krása, tak jak je mám rád. Pro příště však opět oroduji za větší formát.
Na první pohled to nevadí, ale po delším soustředění "mohou" trochu rušit řasy z pravého oka.
Domácí podmínky, nebo pokročilejší studio?

Přeji pěkný den a dobré světlo.
U příspěvku:Cyber Girl
Darline (Občasný) - 11.3.2007 > Proč by ne. Určitě nejen "pěkná holka" ale i dobrá fotka. Příště bude-li to možné větší formát ať si taky trochu užijem.
U příspěvku:Igor L. 2
Darline (Občasný) - 11.3.2007 > Ale ano, i to doporučení. Je to pěkná serie.
U příspěvku:Igor L. 2
Darline (Občasný) - 11.3.2007 > Ano, dobrá atmosféra. Něco mě zde ovšem ruší, snad oříznout ještě kousek vršku? nebo mám jen vidiny.
U příspěvku:Igor L. 3
Darline (Občasný) - 11.3.2007 > Zrovinka zde bych ocenil větší ostrost, jinak ovšem "kvalita". V rámci serie dávám tedy i doporučení.
U příspěvku:Igor L. 1
Darline (Občasný) - 11.3.2007 > Příjemná fotka; dobrá kompozice; rolety to zajímavě doplňují; líbí se mi že zrovna listuje (je to hned takové svižnější); přinejmenším v tomto formátu kvalitní fotka.

Přeji pěkný den a dobré světlo.
U příspěvku:Domeček
Darline (Občasný) - 10.3.2007 > Něco tam je. Líbí se mi druhé patro. Jinak mne ovšem ruší vrata a okenice (jejich až moc rozvláčný tvar)
U příspěvku:Štír
Darline (Občasný) - 10.3.2007 > Taková pěkná chlapec.
U příspěvku:Quae moerebat pia mater /odděleni/
Darline (Občasný) - 8.3.2007 > Excellent.
U příspěvku:Ver II
Darline (Občasný) - 1.3.2007 > Estel> Ořez je zde kvůli kompozici (tak jak ji cítím já) a přiblížení. V různých obměnách vcelku častý jev.
U příspěvku:Nadávky
Darline (Občasný) - 25.2.2007 > nohome> Takže jsem to pochopil správně ;)
U příspěvku:Nadávky
Darline (Občasný) - 25.2.2007 >
U příspěvku:Nadávky
Darline (Občasný) - 25.2.2007 > Tyhle dva sěnory mám vážně rád. Jenom sím takový dotaz. Co jsou to ty lajničky? ;) Jedná se snad o nějakou leteckou hantýrku nebo o fet? Těším se na další díl.
U příspěvku:japonka
Darline (Občasný) - 19.2.2007 > Pěkné foto, sic jsou tam známky šumu, ale to se mne nikterak nedotýká. Snad jen mám pocit že tu někdo válcoval photoshopem (nic extrémního, ale na rtech to poznat jde takže raději s mírou). Pravé, respektive levé oko mohlo být taky ostré, ale tohle se mi stává pořád. Jinak pěkný výraz, dobrá kompozice i ořez tzn. výše zmiňovaná brada mi vůbec nevadí, naopak mi to slečnu ještě o kousek přiblížilo a to je u takové krasavice jedině dobře. Po nějaké době pro mne zase něco koukatelného takže tomu přizpůsobím hodnocení.

Přeji pěkný den a dobré světlo.
U příspěvku:Nápověda
Darline (Občasný) - 19.1.2007 > Dobrý den, měl bych 2 dotazy. Nejprve, jak mohu vkládat foto serie, například 3 fotografie pod sebou? Jak se dá udělat černé pozadí?
Mockrát děkuji za případnou odpověď.
U příspěvku:Ambra s očima ve skeneru
Darline (Občasný) - 14.12.2006 > Plakát je na mne snad až moc odvážný...
Foto je po všech stánkách velmi kvalitní, pěkný akt. 5D
U příspěvku:..nt.
Darline (Občasný) - 14.12.2006 > Nápad není špatný, ale jako koláž mne to zase tolik nenadchlo, snad málo rafinované...
U příspěvku:Fokalk a Repro Vrací úder
Darline (Občasný) - 6.12.2006 > Rawen616> Název není nic vykonstruovaného ale poukazuje na techniku vzniku + malý úsměšek. Ty víš co to je? ;) Tak pokud jsem ti to někdy ve vlaku náhodou nevyprávěl a nebo pokud neznáš význam názvu, myslím že budeš vedle příteli ;)
U příspěvku:Ďábel?
Darline (Občasný) - 24.11.2006 > Kýč? Snad, ale mě se líbí, což je jeho účel a navíc technika a anatomie se mi zdá také zvládnutá.
U příspěvku:Keka & Veka
Darline (Občasný) - 23.11.2006 > Do kvalitního stripu tomu ještě něco schází ale jinak jsem spokojen, jen tak dál.
U příspěvku:2006-11-08
Darline (Občasný) - 18.11.2006 > zombux> Tak to jsem jedině rád ;)
U příspěvku:..nt.
Darline (Občasný) - 18.11.2006 > 1 a 3 leč "nehýbající" se objekty, jsou poměrně neostré... škoda. Dále 1 a 3 zdařilá kompozice, pro mne příjemné barvy. U trojky by snad mému oku více lahodilo kdyby krychle měla podpořené ver/hor křivky, pro mne by se tím obraz více umocnil. 2 mne vůbec neoslovila a přijde mi do počtu, ale možná jí jen nerozumím a je pro mne příliš odvážným experimentem. Takže bez zaokrouhlování 3-4.

Přeji pěkný den a dobré světlo.
U příspěvku:2006-11-08
Darline (Občasný) - 17.11.2006 > Kvalitka, jednoznačně 1 a 3. Nejslabší mi přijde 2, moc mi tam splývá černá a nikterak více by mne asi nezaujala. Přijde mi tu do počtu. Vracím se k první a třetí, protože ty jsou vážně perfektní. Zajímavé nebe, zdařilá kompozice klidná hladina s odrazem. Takže abych už nebreptal 1 a 3 si dokáži v této velikosti představit u sebe na zdi avšak hodnotím jako celek což kupodivu nic nemění.

Přeji pěkný den a dobré světlo jako zde.
U příspěvku:Svár II
Darline (Občasný) - 15.11.2006 > protěž> A tak je to správné a tak to má být.
U příspěvku:BIG BROTHER
Darline (Občasný) - 14.11.2006 >
VÁLKA JE MÍR
SVOBODA JE OTROCTVÍ
NEVĚDOMOST JE SÍLA
Přeji pěkný den a dobré světlo.
U příspěvku:Pirati
Darline (Občasný) - 14.11.2006 > Asi tak no, chvilku mi to trvalo nez jsem pochopil že jde o zlato ;) Více to připomíná rosol/silikon či něco takového. A snad ty plachty malinko potrhat aby nebyly prázdné? Jinak to ale působí kvalitně a předpokládám že to patří k nějakému článku (nebo to na mne tak alespoň působí), takže spokojenost.
U příspěvku:... exertion ...
Darline (Občasný) - 11.11.2006 > Kvalitni fotka. Skvělé světlo. Já osobně bych asi ještě ocenil vetší křečovitost a snad jinou polohu rukou.

Některé lidi bych zde vůbec nebral na vědomí (víme jaké). To je jedna z věcí která mi na Totemu vadí a proto mám raději specializované galerie se solidními lidmi kteří dokáží kritizovat konstruktivně.

Děkuji za tech. údaje, člověku se pak vždy rozšíří obzory.

Přeji pěkný den a dobré světlo.
U příspěvku:Nikkarin
Darline (Občasný) - 10.11.2006 > Aaaa pán je gurmán...
U příspěvku:Nedočtená pohádka
Darline (Občasný) - 8.11.2006 > Působí to na mne hezky, ještě mi tam sice něco chybí, ale dá se říci, že jinak spokojenst
U příspěvku:130 18
Darline (Občasný) - 27.10.2006 > Opět kvalitka. Zdá se mi to nebo vidím malou inspiraci Falouttem?
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter