Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 23.5.
Vladimír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Hříšné myšlenky
Kotatkobile (Občasný) - 31.5.2002 > Martin> Je to záměrné, ta strohost, myšlenky na kousky, bez zbytečných přívlastků... Byla by to zase jiná báseň... A ticho.. v tomto případě spíš prázdné:-)
U příspěvku:JARO
Kotatkobile (Občasný) - 22.5.2002 >
U příspěvku:nedočkavá
Kotatkobile (Občasný) - 22.5.2002 > Hmmmm... Po dlouhé době chápu, o čem je řeč:-))) Téma je mi blízké a moc příjemně se čte...
U příspěvku:Zrádný virtuální svět
Kotatkobile (Občasný) - 13.5.2002 > Kopíruju svou poznámku z 9.5.: Ano, to znám... A nemusí v tom být jen lži, co pak tolik bolí... Teď mě napadá... dnes dávali Matrix - chat je taky jedna velká iluze a přece tak skutečný... Kdo nepoznal, opravdu neuvěří...
U příspěvku:Noc zázraků
Kotatkobile (Občasný) - 13.5.2002 > Nejsem si zcela jistá, zda tato báseň byla pochopena... Možná, kdyby měla podtitulek Manhattan versus Afghánistán?
U příspěvku:Kam spěcháš?
Kotatkobile (Občasný) - 13.5.2002 > RadimP> Projdeš-li trním života, ruce zraněné, vlasy rozcuchané, mnoho hrdosti v tvém srdci nezůstane...
U příspěvku:a já taky ne
Kotatkobile (Občasný) - 9.5.2002 > Kdyby tak šlo vždycky jen o korálky...
U příspěvku:Život je pole bitevní
Kotatkobile (Občasný) - 3.5.2002 > Vítej na totemu Yfčo:-) Kdysi jsem čítávala tvé stránky a hlavně úžasný deníček a teď tě potkám tady...
U příspěvku:Muka ďáblova
Kotatkobile (Občasný) - 3.5.2002 > Gavrik> Beru to jako odpověď, proč neuveřejňujete svou vlastní tvorbu... Opravdu cenná sebekritika, díky!
U příspěvku:Noc v pokoji
Kotatkobile (Občasný) - 21.4.2002 > Tak tohle můžu:-)
U příspěvku:Muka ďáblova
Kotatkobile (Občasný) - 21.4.2002 > Gavrik> Můj milovaný Gavriku! Vaše moudré pšouky v komentářích k nejen mým básním mě uvádějí v trans... Vím, že oslavujete jakýsi zvláštní druh moderní poezie, velmi "umělecké" a plné jinotajů, ovšem mnozí téměř současní básníci, kteří se dostali do čítanek, mluvili řečí srozumitelnou... (to čemu se klaníte Vy, mi občas připadá jako "nikdo tomu nerozumí, pak je to umění") Když však jste takový odborník na poezii, proč se k čertu nepochlubíte svým dílem? Bojíte se, že se najde někdo jako Vy? Už jednou jsem se Vás ptala, zřejmě Vám na odpověď nezbyl čas...
U příspěvku:Muka ďáblova
Kotatkobile (Občasný) - 21.4.2002 > Ellenna> Teď bylo koťátko na chvíli zmatené, myslelo, že někde udělalo chybu:-)) Jen aby to odhodlání nebyla spíše rezignace:-))
U příspěvku:Muka ďáblova
Kotatkobile (Občasný) - 21.4.2002 > Děkuji za pochvaly, příjemné podrbání za oušky vždycky potěší:-)
U příspěvku:Ze stanice Beznaděj I.
Kotatkobile (Občasný) - 16.4.2002 > Tedy příteli... začínám přemýšlet, jestli Vám o sobě neříkám příliš... A taky... kolik stanic mám ještě před sebou... a jestli ještě někdy dožene můj vlak to zpoždění...:-)
U příspěvku:Kam spěcháš?
Kotatkobile (Občasný) - 27.3.2002 > vrtusík> Na scestí? Dosti špatně, neboť to znamená balancovat na hraně... a stačí jen málo, aby člověk rovnováhu neudržel...
U příspěvku:Kam spěcháš?
Kotatkobile (Občasný) - 27.3.2002 > Koťátko velmi děkuje... jen nechápe, jak mohlo stvořit něco tak optimistického:-)
U příspěvku:Stáří
Kotatkobile (Občasný) - 20.3.2002 > Pointu jsem chňapla až napodruhé, poprvé jsem si jen vychutnávala ten úžasně škobrtavý rytmus:-)
U příspěvku:Beruško promiň
Kotatkobile (Občasný) - 20.3.2002 > mňam... taky jsem kdysi bývala kočkou... i myší:-)
U příspěvku:Šedošedé blues o šedé myši
Kotatkobile (Občasný) - 20.2.2002 > ten_s_kytarou> Boj marný a marnější... časem přeroste v rezignaci... Ale zdá se mi to hrozně brzy... Přece člověk, který se vzdal, zestárl... a přesně tak se cítím...
U příspěvku:Šedošedé blues o šedé myši
Kotatkobile (Občasný) - 20.2.2002 > unseen> Dalo mi docela práci pochopit, pane, Vaše poznámky... Původně jsem myslela, že mě obviňujete s patosu, ale pak s pomocí přátel jsem pochopila, že zřejmě vnímáte jinak slovo "nevinnost". Pro mě je znamením čistoty a morálky...
Proto mi nepřijde příliš úsměvné zradit své ideály a mravní přesvědčení...
A pokud nahlížím do Vaší poezie a obhajoby před kritikou, nemyslím, že zrovna Vy byste se smířil s osudem šedé myšky:-)))
U příspěvku:Ledová bouře postihne ČR ve 21:40 na ČT2
Kotatkobile (Občasný) - 6.2.2002 > Díky, doufám, že to chytnu... ČT dvojka mě v poslední době chytá taky:-) Hlavně skandinávská nebo nizozemská tvorba... Příběhy, co jdou až do morku kostí...
U příspěvku:První minuty mé dcery.
Kotatkobile (Občasný) - 30.1.2002 > Taky mám takovou fotečku:-) Ale o rok starší:-)) Gratuluju...
U příspěvku:Ty víš
Kotatkobile (Občasný) - 23.1.2002 > Gavrik> Buditelů..:-) Nic takového jsem nikdy nečetla, neb to patřilo k povinné literatuře:-)) Jen hra se slovy příteli... Ale Vaši tvorbu jsem tu nikde nenašla... Potěšte mě, miluji moderní tvorbu...
U příspěvku:Ty víš
Kotatkobile (Občasný) - 23.1.2002 > zjihu> Bezstarostně romantická?? V životě jsem nenapsala nic bezstarostně romantického... Většina mé tvorby je hluboce depresivní... Tady jsou takové skoro tři sloky, jen v poslední je drobítek naděje... Budu se muset asi ke své depresi vrátit:-)))
U příspěvku:Ty víš
Kotatkobile (Občasný) - 23.1.2002 > Martin> Děkuji:-)
U příspěvku:Volajíc, křičíc, tlukouce
Kotatkobile (Občasný) - 26.12.2001 > Ta modrá křídla uvízla v pavučinách... v duši plné stínů a ztracených tužeb... ani hlasy z venku už nedoléhají do těch temných smutných prostor... natož z takové dálky... a jak slabounký je ten rolničkový smích...
U příspěvku:Tužka
Kotatkobile (Občasný) - 26.12.2001 > Martin> No když něco nejde svlíknout, tak co s tím?:-)))
U příspěvku:V krbu už zhaslo
Kotatkobile (Občasný) - 18.12.2001 > Ellenna> ano jistě, bez bolesti by snad nebylo poezie...
U příspěvku:Před spaním
Kotatkobile (Občasný) - 18.12.2001 > Kajmi ještě trochu přemýšlej:-) Nemáš nějaké hříchy z minulosti, které jsi sám sobě neodpustil? To pak člověk přijímá vše bolestné, co ho potká jako zasloužené... Alespoň já to tak cítím...
U příspěvku:"Unesto".Není to tak těžké.
Kotatkobile (Občasný) - 10.12.2001 > Jůůůůů Angi... ani nedýchám:-)
U příspěvku:Co mi zbylo
Kotatkobile (Občasný) - 10.12.2001 > s hvězdičkou:-)
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter