Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 22.6.
Pavla
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:lesní jezírko
uccello is dead (Občasný) - 4.4.2008 > Působí to příjemně a vyváženě - štíhlé stromy, k nim okrouhé skvrny; subtilní světle zelené shluky vše výborně dotvářejí:)
U příspěvku:palubní můstek
uccello is dead (Občasný) - 4.4.2008 > Barvy k sobě krásně ladí, plastičnost objemů versus plochost stínu je moc příjemná, klapky klávesnice jsou nepostradatelnou příslovečnou třešničkou.
U příspěvku:cary
uccello is dead (Občasný) - 3.4.2008 > clima> :) To já jen tak.
U příspěvku:cary
uccello is dead (Občasný) - 2.4.2008 > Cary? Cáry? Čáry, nebo čáry?
U příspěvku:UUU
uccello is dead (Občasný) - 2.4.2008 > hloupy ivan> NE! Ona jim ta potvora kouzelná pokynem "vyrábí" střechu, aby nebyli odkázáni na rozmary počasí.
U příspěvku:vyvážená vážená loutka
uccello is dead (Občasný) - 1.4.2008 > A hlavička bez tělíčka a tělíčko bez hlavy.
Au.
Z čehopak má ty šatečky?
U příspěvku:.....
uccello is dead (Občasný) - 1.4.2008 > Ty pihy se jí vyrazily i na triku, panečku!
U příspěvku:UUU
uccello is dead (Občasný) - 1.4.2008 > čočkováPavlína> Taky bych si dala teplou lázeňskou:)
Ale buďme rádi za ty koláče k snídani.
U příspěvku:UUU
uccello is dead (Občasný) - 1.4.2008 > hloupy ivan> "Svítí na nás sluníčko," povídá pejsek, "to brzo uschnem." Jen to řekl a začalo pršet.

Já vlastně ani nevím, co přesně ta světlá potvora je; měli ji na vstupenkách do Muzea antického sochařství a architektury v Litomyšli; a ty použité ca. půlovály byly v pásu po jedné straně (tohle je asi z pěti vstupenek). To, co mají P a K nad hlavou, může připomínat střechu; pak je i gesto oné (taktéž monochromní) potvory celkem výmluvné.

Proč se taky nezeptáš, proč jsou i ta "U", ty "tašky" cikcak? Prostě to tak muselo být, jiná řešení ani nepřicházela v úvahu. (Možná nějaká podprahovost:) prší - svítí sluníčko - prší - svítí sluníčko).

Co v ní je? Všelijaké věci, so se tak běžně povalují po psacím stole (až na pastelky:)
U příspěvku:● ● ●
uccello is dead (Občasný) - 23.3.2008 > hloupy ivan> les z technických důvodů nemohl být hustší - já toho gauguina zas nemám nepřeberné množství (byť je mým oblíbeným) a jsem vlastně moc ráda, že ten motiv stromů opakoval na vícero obrazech a já tak mohla použít alespoň dva (z takového štosu z boku lepených pohledů to bylo).
a už ani nevím, jací býložravci byly na originálu toho inda, ale má to ng na prospektu, tak se k tomu jistě ještě dostanu. vždycky si říkám, že to, co použiju, si před nastříháním nafotím. někdy je zajímavé, jak se to použije; pak jsem ale nakonec ráda, když si alespoň napíšu, z čehože to vůbec bylo:)
U příspěvku:● ● ●
uccello is dead (Občasný) - 23.3.2008 > MiKa> vida, to mě nikdy ani nenapadlo, že by tam mělo/mohlo být písmo, já ho tam nějak nepotřebuju. asi je to tím, že samotné provedení je jakási rezonance, vztahující se tu k atmosféře hudby, tu třeba k originálnímu obalu; rezonance svébytná, posléze aplikovaná:) tohle je na natachu atlas, jakýsi nádech orienálna tedy:)

btw. ono to za tím plastem i trochu působí jako zarámováno za sklem, jako takové malé obrázky; a písmo by mi tam nepasovalo (ale docela by mě zajímalo, jak by byly vypadaly nějaké kubistické obaly:)

v plén házím četné díky:)
U příspěvku:zahrada a červený deštník
uccello is dead (Občasný) - 23.3.2008 > hloupy ivan> :)
U příspěvku:■■■
uccello is dead (Občasný) - 23.3.2008 > stanislav> vyhraněný vkus a pádné argumenty respektuju:)
U příspěvku:■■■
uccello is dead (Občasný) - 23.3.2008 > Janele z Liků> teda ty jsi všímavá! to koukám:)
U příspěvku:vetiver
uccello is dead (Občasný) - 22.3.2008 > hloupy ivan> tedy pexeso pro začátečníky nebo věkem pokročilé. dobře, tak si někdy zahrajeme.
U příspěvku:vetiver
uccello is dead (Občasný) - 22.3.2008 > Janele z Liků> s technikou jsou jen problémy. já se třeba i k tomu skenu dostanu, ale potom to nedokážu zmenšit tak, aby to bylo k použití. tak beru za vděk foťákem, ale ty barvy jsou pak zas nějaký vyšeptalý či co. prostě bída. jo, s nouzí, přesně ta. o to raději se pak našinec uchýlí k papírům, lepidlu, nůžkám.
U příspěvku:vetiver
uccello is dead (Občasný) - 21.3.2008 > Janele z Liků> no tak se taky s něčím pochlub!
U příspěvku:vetiver
uccello is dead (Občasný) - 21.3.2008 > hloupy ivan> myslíš, že by to bylo bývalo lepší jako to pexeso? chceš si zahrát? ještě nějaké kartičky zbyly:)
U příspěvku:vetiver
uccello is dead (Občasný) - 21.3.2008 > Janele z Liků> (:jo, protože všechno se může na něco hodit a vždycky je najednou potřeba to, čeho se člověk před vteřinou zbavil. a protože se dá pracovat jen s tím, co je k dispozici, je syslovská prevence nezbytný základ. ď
U příspěvku:vetiver
uccello is dead (Občasný) - 21.3.2008 > Janele z Liků> ano, jenom tři. ale materiálu je zatím dost. tolik, až člověk ztrácí přehled, co vlastně všechno má. letáky z výstav a galerií a všelijaké informační letáky, mapy, mapky, schémata a brožurky, pohledy, balicí papíry, dětská pexesa a kvarteta a omalovánky, sešitky a staré náčrtky... a taky se to né zrovna lehce skladuje.
U příspěvku:vetiver
uccello is dead (Občasný) - 21.3.2008 > Janele z Liků> díky (nejen) za upozornění, mnohdy napíšu i horší věci. pokračování jsou, ještě 3.
U příspěvku:vetiver
uccello is dead (Občasný) - 21.3.2008 > čtenář> tak to zrovna ne. vetiver je plus minus indie-folk, pokud dáš na pofiderní škatulkování.
U příspěvku:vetiver
uccello is dead (Občasný) - 21.3.2008 > čtenář> jako pexeso je to dost na nic. jedna ryba jako druhá, nikdo to nechce hrát.
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter