Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
saetri-ihn
(muž)
Občasný
Na Totemu: 5580x
Napsat zprávu

16 letý student, nachází krásu a spásu v próze, poezii rozumí méně, zajímá se o sémiotiku a estetiku (ovšem nemá vedení, učí ho knihy), jeho oblibenými žánry jsou povídka, aforismus, novela. Píše už asi rok, začínal scénáři pro jejich filmové seskupení, později objevil krásu okovy natočitelnosti spoutané prózy, které se věnuje do teď. Průběžně se snaží zlepšit své dovednosti gramatické, i stylistické. Má rád a pokouší se o alegoričtější, možná až symbolistickou prózu, rád vidí v próze nové směry použití jazyka, byť jsou to experimenty často slepé, nachází v nich potěšení, sic dočasné. Budu rád za vaše komentáře, kritiky a případné rady. Věřím, že dobrá kritika je lepší než "Pěkné, líbí...". ZE VŠEHO NEJVÍC NENÁVIDÍM BEZDUCHOU PRÓZU.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 
 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Mrtví v nás
saetri-ihn (Občasný) - 26.11.2010 > přeji pěkný den:-)> Nebylo to myšlenko k obsahu, jako spíš k formě, je potřeba, aby čtenář nezatratil přeskoky v odstavcích, nelítal přes věty, ale zastavil se a promyslel si to někde, aby přistoupil na poslední odstavec.

Jsem rád, že působilo těžce, mělo :) Vzpomínky? Ano, všudyneustálepřítomné. Děkuju za komentář :)
U příspěvku:My tady chcípnem!
saetri-ihn (Občasný) - 16.8.2010 > Draconian> ó dík :) musím se přiznat, že vyloženě z mýho života to není, ale snažím se mít hodně otevřený oči a vnímat okolí, takže snad to nebude zase až tak daleko.
U příspěvku:Tam
saetri-ihn (Občasný) - 7.8.2010 > Díky :) Mě by to strašně bavilo, tak to snad vyjde :) Je potřeba hodně makat.
U příspěvku:Tam
saetri-ihn (Občasný) - 7.8.2010 > Lamarski> Zapomněl jsem reagovat :) Á, ono se to dá měnit :) Kamarád směřuje na FAMU na dokument, s tím, že poprvé to stejně nevychází a tak to zkusí už ve třeťáku. Takže jsme se domluvili, že bychom podnikli společnou cestu a já zkusil scénáristiku - ani ne pro samotný příjmačky, k těm se možná ani nedostanu, ale prý profesoři dávají konzultační hodiny, takže to bych rád zkusil. Jestli ty příjmačky, to ani nevím. Příští rok, v maturiťáku, bych to rád zkusil na ostro na scénáristiku na JAMU.
U příspěvku:Tam
saetri-ihn (Občasný) - 7.8.2010 > Lamarski> Já se právě snažím dostat k tomu, aby to už nebouchalo, ale to je asi běh na hodně dlouhou trať :) Možná je to neschopnost opustit myšlenku, možná prostě odsouzení k chybám. Film ze zvědavosti zkusím zkouknout :) třeba objevím spojitost.

Ale každopádně dík za ty vypíchnutý chyby, k této povídce se budu asi ješt vracet a trochu ji upravovat, tak se to bude hodit :) - k příjmačkám.
U příspěvku:Tam
saetri-ihn (Občasný) - 6.8.2010 > Lamarski> Díky za komentář :)

Já si to po sobě tolikrát čtu a nechávám na další dny a další přečtení a ono pořád krkolomné, já už nevím :-D/:(

Můžu se zeptat Cesta od koho? :) Google byl trochu moc aktivní :/ .-D
U příspěvku:Ať děláme, co děláme...
saetri-ihn (Občasný) - 1.7.2010 > Parsifal> Však jo :) ono se někdy zadaří a někdy míň, taky záleží na čteáři a prostě to tak nějak kolísá, ale rozhodně jsem nechtěl, aby ta má odpověď zněla nějak uraženě, to ne, já jsem rád za každý názor a když je kritický, tak možná i víc - to člověka posouvá dál.
U příspěvku:Ať děláme, co děláme...
saetri-ihn (Občasný) - 30.6.2010 > Quotidiana> Děkuju za názor :) Lékařská fakta jsou asi skutečně mimo, abych pravdu řekl v té tématice jsem si nic nezjišťoval, byl to takový nápad spíš o popis psychiky, ale je to chyba, pravdivosti se má člověk držet.

Nevím jak je to s rozpustností, to jsem hledal, ale nevyhledal. Moje představa byla tak okolo 15 minut. Dál jsem vycházel z mé vlastní představy, že by mě nebavilo do sebe házet 90 prášků na "ex", nýbrž bych je jedl spíš postupně, až bych toho nakonec nebyl schopnej a zbytek v pádu rozházel okolo. Tam by mohlo být 5 nebo 10 minut na příchod manžela/přítele.

U stylistických výtek jsem zaplakal, pokusím se se opět zamyslet, najít čím to bylo a proč a zbavit se toho :) Ještě jednou dík :)
U příspěvku:Ať děláme, co děláme...
saetri-ihn (Občasný) - 30.6.2010 > Parsifal> Já to po sobě bohužel pročítám a několikrát :/ Nejsem moc zastánce rychlokvašek, asi to je nějaký hlubší stylistický problém, který se snažím odbourávat, ale jde to pomalu :( Lékařská fakta jsem odflákl no, s tématem máš pravdu, není moc originální, ale snažil jsem se to vzít trochu po svým. Díky za komentář :)
U příspěvku:Ať děláme, co děláme...
saetri-ihn (Občasný) - 29.6.2010 > germanica> Pokračování nejspíš bude, ale takové volnější, třeba nějaké dvě povídky do sbírky co teďka tak nějak píšu, ze kterých to bude cítit skrz detaily, vyloženě 2. díl asi ne.

Děkuju za body, d, ale hlavně těch pár slov :)
U příspěvku:Ať děláme, co děláme...
saetri-ihn (Občasný) - 29.6.2010 > kloktadlo slavíka> děkuju za názor
U příspěvku:Do plamenů pro lehkost
saetri-ihn (Občasný) - 14.6.2010 > Simonka> Díky moc za názor, snažím se teď psát tak "zlehka" tak možná ten konec je takový nevýrazný, že je jak useklý.

Pokračování bude, sice ještě nevím, jestli vyloženě pokračování, nebo jiný úryvek ze života, ale bude :)

Měj se a třeba někdy ;)
U příspěvku:Stanice
saetri-ihn (Občasný) - 6.6.2010 > A.x.e.l> Díky za návštěvu a komentář :) Snad se ještě někdy k těmhle kratším věcem dostanu, chce to zase potkat náladu. Budu se snažit to pak nějak ladit a psát v lepším už :)
U příspěvku:tmavá, ale živá
saetri-ihn (Občasný) - 22.3.2010 > 3. strofa se mi hrozně líbí, čte se úplně sama. "Ohromující nebe" pořád nevím jak přečíst aby zněl, ale i když nezní, tak má ten poslední verš co do sebe.
U příspěvku:Pomalu mizí
saetri-ihn (Občasný) - 22.3.2010 > Mima> Doufám, že nezklamu. Tohle měla být původně novela více méně utvořená ze tří částí, ale bohužel/naštěstí mne po dopsání té první (tahle povídka) napadlo, že by bylo nej tu první právě vynechat a skočit do toho rovnou :) Tak jsem to uložil do hlubin a po pár měsících překvapeně upravil do povídky. Snad se mi podaří tu novelu dopsat - mělo by tam toho názoru na smrt a umírání být o něco víc.

Jinak myslím, že téma "posledních věcí člověka" jsi shrnula (doufám, že nick napověděl správně) velice výstižně :) Otázky okolo toho mě mrazí a dost nevím, jestli kdy přestanou...
U příspěvku:Pomalu mizí
saetri-ihn (Občasný) - 20.3.2010 > Mima> díky :)
U příspěvku:Pomalu mizí
saetri-ihn (Občasný) - 20.3.2010 > A.x.e.l> děkuji, překvápko, že mě tu někdo čte :-D
U příspěvku:Dlaně
saetri-ihn (Občasný) - 26.11.2009 > Quotidiana> Svatá pravda, obsah nad formu... K té básni v próze: když mám někdy nápad, který je prostě na pár řádku (třeba jako tady), tak mám nechuť to rozvádět (proč taky, pak je z toho Balzac), ale zase se mi jeví chudé z toho dělat jen obyčejný "text", myslíš že je správný se snažit se s tím opravdu vyhrát? Nebo spíš, či se to vlastně ocení.
U příspěvku:Dlaně
saetri-ihn (Občasný) - 26.11.2009 > Quotidiana> Dík. To už abych ty básně v próze začal číst a cíleně psát :-D
U příspěvku:Stanice
saetri-ihn (Občasný) - 10.10.2009 > Lamarski> Chtěl jsem tam používat co nejvíc dlouhý věty, aby to bylo takové unuděné nebo spíš děšťové. A taky jsem asi zatíženej na delší věty, přijdou mi nerušící, ale asi to moc nezvádám no... Moc jsem té mluvnici na škole nedával :-D Teď píšu něco delšího konečně, tak se budu snažit trochu krátit věty, protože je to asi místama zbytečně dlouhý (a čárky no :-D) Díky :)
U příspěvku:Jehla
saetri-ihn (Občasný) - 7.9.2009 > Lamarski> Děkuju :)
U příspěvku:Č a R
saetri-ihn (Občasný) - 21.8.2009 > Lamarski> Díky :) Interpunkce je pravda, musím teď na pravopisu trochu zamakat.
U příspěvku:Přišlo léto!
saetri-ihn (Občasný) - 25.7.2009 > LeeRicope> Uznávám, že ty jednotlivé myšlenky tam nejsou nikterak převratné a byly ž třeba několikrát vyřčeny, ale vždy jakoby jen některé z nich (můj pohled na věc): jednou je to obrovská zabijácká bouřka (oni to myslí vážně), podruhé je to žaloba starostů na zemědělce, pak jsou to tři mrtví při ukrutné povodni atd. Ale když se to hodí do jednoho článku, tak to nabere jiných rozměrů. A myslím si, že kdyby měl někdo stejné "myšlenky" či motivy (nebo jak to nazvat), tak by je dokázal poskládat jinak, aby to vyznělo jinak.
U příspěvku:Přišlo léto!
saetri-ihn (Občasný) - 25.7.2009 > Lamarski> Měl to být článek, tak jsem zvolil trošku letmý a jednodušší pohled na věc. Ale je pravda, že v případě toho, když člověk chce číst a něco víc se dozvědět, tak je tam toho málo (nebo spíš málo podrobně).
U příspěvku:Holka, ty se nezdáš
saetri-ihn (Občasný) - 23.7.2009 > Při čtení jsem si myslel, že se s tím floutkem jaksi naučila jednat s muži (nebo s nimi spát?) Nebo se je súíš naučila omotávat si je okolo prstů - taková ta zakřiklá, která si teď troufá na vyšší level, než jen tenhle (byť jemu za vše vděčí). Tvůj konec mě možná trošku zklamal, nevím čekal jsem trošku větší zapeklitost, ale to je jen přání.

Trošku jsem se leknul té po oblouku letící zmrzliny ( - dopad na hlavu. Asociace s kreslenými filmy a levnými komediemi americké výroby), ale přistání na zemi naštěstí bylo :)
U příspěvku:Kostka
saetri-ihn (Občasný) - 23.7.2009 > Lamarski> Jj, jednoduchý a proslavilo, pár kritiků v tom našlo tak 27 dokonalých uměleckých vyjádření a všechno bylo dobré.
U příspěvku:Kostka
saetri-ihn (Občasný) - 23.7.2009 > Lamarski> Tady jsem nevzdělaný, sice ten obraz znám a autora docela taky, ale asi na to nemám dostatečnou schopnost vnímat-přemýšlet.
U příspěvku:Obaly
saetri-ihn (Občasný) - 23.7.2009 > Lamarski> Já to tak nějak právě pochopil, jen jsem to nedokázal napsat tak, aby to nevyznělo tak, že nedokážu přijmout nějaké kritičtější názory (prostě je venku horko a vůbec jsem teď nějakej zmatenej :-D)
U příspěvku:Obaly
saetri-ihn (Občasný) - 22.7.2009 > Lamarski> Musím se přiznat, že jsem si tu nijak hrát či přinášet něco nového v jazyce nesnažil. Je to psaný vlastně docela neobrazně a dalo by se říct, že i doslovně a přímočaře. Fantazie za to asi nemůže, asi se to tak nějak minulo: autor zamýšlel tak a čtenář/divák chtěl jinak. Jej já teď nemůžu najít slova, tohle bylo nepřesný... Prostě si vážím Tvého názoru :)
U příspěvku:Obaly
saetri-ihn (Občasný) - 22.7.2009 > whispermoonlite> Jo, začínám si také uvědomovat, že to omezení má vlastně dokonalou výhodu. Sice když píšu, tak mi nakonec chybí místo a hodně věcí musí ven, byť z toho vnitřně krvácím. Když jsem to psal, tak jsem tam chtěl něco dát, ale viděl jsem, že to už někde bylo, ale muselo to tam být, protože jinak by to nedalo smysl. Jsem ale potěšen, že ty věty, které považuji za dobré a možná i klíčové, jsou vidět :)
U příspěvku:Scopos
saetri-ihn (Občasný) - 14.7.2009 > whispermoonlite> Jo, když na ten kaleidoskop teď s odstupem koukám, tak mi tam taky vyčuhuje... Použil jsem to proto, abych trochu zdůraznil to, že on se jen kouká, nebo spíš kouká a jemně točí... Koukáníčko, dětský hraníčko... Díky za hodnocení :)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter