Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:rámec interkontinentálneho hrdinstva
ericek (Občasný) - 27.7.2010 > Quotidiana> diky :)
U příspěvku: Slovenský večer v Brne
ericek (Občasný) - 16.3.2010 > ariel> to som si predtym ani nevsimol - simek a miske :D
U příspěvku: Slovenský večer v Brne
ericek (Občasný) - 12.3.2010 > http://www.literis.sk/index.php?mact=News,cntnt01,detail,0&cntnt01articleid=17&cntnt01origid=85&cntnt01returnid=85
U příspěvku:Spiritual
ericek (Občasný) - 26.2.2010 > #posledny> dik peto, zatvorka je velmi dolezita, necham ale interpretaciu na citatela, nerad dotoho zasahujem :)
U příspěvku:hegemónia nezáväzných pocitov.
ericek (Občasný) - 7.2.2010 > Uther Pendragon> zaco? :)
U příspěvku:hegemónia nezáväzných pocitov.
ericek (Občasný) - 6.2.2010 > taire> ok, skusim si to zohnat, necital som...
U příspěvku:hegemónia nezáväzných pocitov.
ericek (Občasný) - 6.2.2010 > Uther Pendragon> diky
U příspěvku:hegemónia nezáväzných pocitov.
ericek (Občasný) - 4.2.2010 > ericek> a tym som chcel teda vlastne povedat... ze nie je umenie nechat zmiznut sochu slobody pod zavojom nedopovedaneho, ale napriek povedanemu :)
U příspěvku:kontinuum prehovoru
ericek (Občasný) - 4.2.2010 > Věza> diky ;)
U příspěvku:Lepkavé prsty
ericek (Občasný) - 4.2.2010 > Gabra> diky :)
U příspěvku:hegemónia nezáväzných pocitov.
ericek (Občasný) - 4.2.2010 > taire> diky za obsiahly a podnetny komentar :) dufam aj ja, ze sa este vyjadria aj ini...
co sa tyka martina tak je nerozhodny, duchom chlapec... ale nie usliapnuty... ako si napisala, je to inde vidiet... nebudem prezradzat ako a kde, bolo by to zbytocne a zaroven by som odkryval pointu... poviem iba, ze martinova postava este len caka v tejto ukazke na "spustac" svojej sociopatie...
a mozno mas pravdu, v niektorych castiach som mozno az prilis dovysvetlil, dopovedal, to co som ani nechcel...ide vsak aj o to, ze som rozhodol pracovat s citatelom inak (ako je to v sucasnoti podla mna zvykom), viac mu odkryvat karty, hrat s nim bez blafovania, menej pouzivat intertextualitu, skrytost, tajomnost a viac otvorenost, povedat priamo citatelovi ako to je... avsak to ma tiez svoj vyznam! ja to prirovnavam ku kuzelnikom... ja skor robim v tomto texte nieco na styl harryho houdiniho (ktory nebol magician ale escapist), nie na styl napr copperfielda (ktory bol magician)... rozdiel je v tom, ze ked copperfield nechava zmiznut sochu slobody, tak to cele zakryje obrovskou plachtou a necha divaka rozmyslat nad tym, co sa vlastne stalo... houdini ti to urobi pred ocami, ale v konecnom dosledku absolutne netusis, co sa stalo :)
diky
U příspěvku:život je produktom dvadsiateho storočia
ericek (Občasný) - 13.1.2010 > ariel> ako to myslis s tou prozou?
v pohode, avantgarda resp neoavantgarda nie je pre kazdeho...
U příspěvku:hande hoch.
ericek (Občasný) - 20.12.2009 > Věza> diky
U příspěvku:hande hoch.
ericek (Občasný) - 20.12.2009 > blondýn> iste, je to len momentka o hre malych chalanov...
U příspěvku:hande hoch.
ericek (Občasný) - 20.12.2009 > #posledny> akcii davam 7/10... publikum bolo hrozne chladne... inak vsetko super...
U příspěvku:hande hoch.
ericek (Občasný) - 20.12.2009 > tuik> jasne, uz chapem ;)
U příspěvku:hande hoch.
ericek (Občasný) - 20.12.2009 > tuik> diky :) ako si to myslel s tou klasikou? ze je to napisane klasicky alebo je to moja klasika? alebo...? :D odpust moju nechapavost :D
U příspěvku:konverzácie.
ericek (Občasný) - 23.11.2009 > germanica> ;)
U příspěvku:konverzácie.
ericek (Občasný) - 14.11.2009 > germanica> hovorim, ze forma je experiment... je to dialog v monologovej forme...
U příspěvku:konverzácie.
ericek (Občasný) - 13.11.2009 > germanica> cele je to experiment, co sa tyka obsahu aj formy... je to vlastne konverzacia dvoch ludi, ktori si nadavaju...
U příspěvku:Lepkavé prsty
ericek (Občasný) - 4.11.2009 > g morr> alebo póza :D
U příspěvku:Lepkavé prsty
ericek (Občasný) - 4.11.2009 > Emmet_RAY> ano, myslim si to tiez, ze najprv musis vediet pravidla, aby si ich mohol porusit... vela, hlavne uplne zacinajucich autorov ti bude argumentovat, ze ich nezaujimaju pravidla, atd... lenze musis sa zorientovat, spoznat... aspon nieco... podla mna doba insitnych umelcov je uz za nami... bavil som sa o tom s jednym socharom nedavno a on mi povedal nieco v zmysle: pozri na tuto sochu(bola velmi abstraktna), aby som dokazal telo zjednodusit do tejto podoby, odstranit rozne krivky a ciary, tak som najprv musel vediet nakreslit a vymodelovat absolutne vernu podobu cloveka... btw. musim povedat, ze viazany vers mi robi problem, ani nie tak rymy ako rytmus... ale ja nie som basnik, do basni zabrdnem len obcas... :)
U příspěvku:Lekcia zo starostlivosti
ericek (Občasný) - 26.10.2009 > Věza> dakujem dakujem :)
U příspěvku:Lekcia zo starostlivosti
ericek (Občasný) - 25.10.2009 > plagiátor> absolutne uznavam, ze nejaka mrtvola z toho vykukuje, ale takisto mohol byt iba uneseny/omameny/nejakym sposobom paralyzovany/mohol byt koneckoncov aj pri vedomi... povedz pravdu, vedel si fakt od prveho odstavca, ze je mrtvy alebo to bola len jedna z pravdepodobnych moznosti?

musim povedat ale, ze ono to ani nemalo byt nejakym prilisnym tajomstvom, pretoze to, ze je Hans mrtvy nie je pointou, iba to poskytuje moznost vyvrcholenia... pointou je samozrejme laska k mrtvolam a z nej plynuca starostlivost, akoby si ju mohli uzit a domaci za to chce iba telesnu blizkost a rozhovor, akoby to mohli poskytnut... ale to je snad z textu jasne :)

ta posledna veta je podla mna nutna, sice vyplyva z toho monologu vyssie, ale podla mna konstatuje cely ten paradox, na ktorom je postavena pointa, paradoxnost celej tej situacie... ako ked nieco prezentujes a nakoniec sa to pokusis zhrnut, pre lepsie pochopenie... a teraz som sa dostal k tvojej otazke, je to skutocne nutne? skutocne som to chcel mat taketo explicitne podane? :) neviem, musim to premysliet...
U příspěvku:Zdanlivý význam tela, vypustite iheď maringotky! 1.
ericek (Občasný) - 20.10.2009 > ve vejci vejce> uvidime :) dakujem ;)
U příspěvku:Zdanlivý význam tela, vypustite iheď maringotky! 1.
ericek (Občasný) - 20.10.2009 > plagiátor> hej, chapem... ;)
U příspěvku:Zdanlivý význam tela, vypustite iheď maringotky! 1.
ericek (Občasný) - 20.10.2009 > plagiátor> nie, v tomto pribehu nejde o uveritelnost... toto je rozpravka... :)
U příspěvku:Lepkavé prsty
ericek (Občasný) - 9.10.2009 > Petr Pivař> diky :)
U příspěvku:Lepkavé prsty
ericek (Občasný) - 9.10.2009 > čtenář> je to absurdne dielko... cize jeho schopnost viest tento dialog vyplyva z toho...
U příspěvku:Lepkavé prsty
ericek (Občasný) - 7.10.2009 > holger> myslim, ze pracujeme v symbioze... bezomna by si si to neprecital a mna by mrzelo, keby si to nikto neprecital... vdaka za nazory... :)
U příspěvku:Lepkavé prsty
ericek (Občasný) - 6.10.2009 > Věza> thx :)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter