Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Boženina pomsta.
petr kurka (Občasný) - 17.3.2002 > Stále ještě vzpomínám na tvůj Polední sen daňového úředníka. Díky tvému dnešnímu přípěvku se mne ho podařilo opět najít pomocí funkce „předchozí příspěvek od Autora“
Tvou „dvojnici“ Janínu jsem nenašel, protože od té doby nepoublikovala. Pořád tedy nevím, zda to není tvoje Alter ego (nic proti rozdvojení osobností nenamítám)

Autor[ka] Janíno byla na TOTEM-u pouze jednou a sice 25.2. s velmi vtipnou básní „Na okresním úřadě.“ Ale dalo to práci ten její [jediný] příspěvek najít !
U příspěvku:Ještě jedna o lordech.
petr kurka (Občasný) - 16.3.2002 > Ad Unge: Tak se zasměj s nechutí. Smích jako smích. Ty sám to přece tvrdíš !
U příspěvku:Nespravedlnost Osudu.
petr kurka (Občasný) - 16.3.2002 > Nejsou to vlastně citáty, ale lidová přísloví, která si berou za cíl lidskou závist. V TOTEM-u tak trochu chybí zemědělská rubrika - jenže asi bych byl jediným dopisovatelem, přetože su Pražák, křtěné Vltavó. Příbuzné však mám na Moravě. Zatím to není v zahraničí. Zatím ještě ne...
U příspěvku:Western
petr kurka (Občasný) - 14.3.2002 > Kdyby se to aspoň dalo bez potíží číst - jenže nedá ! Autor používá nestandardní kódování češtiny. Měl by tedy ke svým příspěvkům dodávat návod, jak nastavit Internet Explorer, anebo raději přejít a takové kódování, při kterém se nemusí měnit vůbec nic !
U příspěvku:Hédoné
petr kurka (Občasný) - 14.3.2002 > Tohle mně připadá jako báseň v próze. Navíc, asi opravdu umíš řecky. Překlad slova Athanatos je správně. Hédoné však může znamenat i radost, protože existuje nervová choroba, zvaná anhedonie = nechopnost prožívat radost. Víš-li pak, co to je řeka Léthé ?
U příspěvku:O fuseklích.
petr kurka (Občasný) - 14.3.2002 > Farištův názor považuji za nejobrodnější - i když já jsem těch obrodných a antiobrodných procesů zažil dost. Hlavně v politice.
U příspěvku:Pyrotechnická lidová.
petr kurka (Občasný) - 13.3.2002 > Ještě, že tenkrát nebyl známý SEMTEX ! Tou marínou myslíš námořnictvo ?
U příspěvku:Ponožky a jejich použití (vědecké pojednání).
petr kurka (Občasný) - 12.3.2002 >


Tohle měl být samozřejmě myšlenkový úlet, protože „pár ponožek“ sestavený z různě obnošených zbytků není nikdy ideální - stejně jako by nebyl ideální automobil, sestavený doma v kuchyni ze samých náhradních dílů. Nicméně, moje domácí ponožkologie funguje aspoň natolik, že když příde návštěva, tak se nad mými ponožkami nepohoršuje, snad proto, že si k mým ponožkám nečichá.
Spíše jsem se obával, že čtenářskou obec odradím použitím matematiky, v čemž budu asi na TOTEM-u první. Přesto mně sdělujte vaše soukromá ponožkologická pozorování, ať se na tomhle p... světě aspoň trochu zasmějeme.
Pro skalní matematiky musím dodat, že takzvané křížové rovnosti jsou ve skutečnosti čtyři a nikoliv jen dvě. Přišel jsem na to včil.
U příspěvku:Ztráta iluzí
petr kurka (Občasný) - 11.3.2002 > Tohle se poměrně dalo číst a ani v tom nebili moc chibi.
U příspěvku:Něco málo ze škamen medicíny...
petr kurka (Občasný) - 11.3.2002 > Máš asi na mysli diagnózu, kterou chce hypochondr slyšet. Jsou přece různí druhové hypochondrů mezi námi.
U příspěvku:Opus Vivendi
petr kurka (Občasný) - 11.3.2002 > Občas jsem tu-a-tam něčemu nerozuměl nebo jsem si to představil jinak, než autor. V každém případě je to zajímavý experiment.
U příspěvku:Osudné přeřeknutí.
petr kurka (Občasný) - 7.3.2002 > Je vidět, že ani já nejsem imunní vůči legračním přežblebtům. Nejdřív jsem si dělal legraci z Košatého prasete - a vyšla z toho prohýřená nemoc. Tohle by měla vědět Všeobecná zdravotní pojišťovna. Pak by nepřiplácela na léky, ale na Rum.
U příspěvku:***
petr kurka (Občasný) - 7.3.2002 > Hm - kousky papíru s podobnými moudrostmi bych taky rád doma nacházel. Místo toho nacházím jen kousky toaletního papíru, na který žádnou moudrost nenapíšeš, ani kdyby ses p...roklatě snažila.
U příspěvku:Svérázná první pomoc.
petr kurka (Občasný) - 7.3.2002 > Anekdota z mé domácí kuchyně. Chceš snad něco víc, Tommy Hudsone ?
U příspěvku:U psychiatra.
petr kurka (Občasný) - 7.3.2002 > Byl to vlatně chudák, když už mu zůstaly jenom představy...
U příspěvku:Vesničko má
petr kurka (Občasný) - 7.3.2002 > Jako bývalý elektrikář tam především vidím transformační stanici.

Ad Gino Hašler > Jak jsi došel k názoru, že jsou to holubi ? Nejsm sice ptákornitolog, ale tipoval bych to na havrany.
U příspěvku:Zpěvák
petr kurka (Občasný) - 7.3.2002 > Já bych to nenazval Zpěvák, ale Hlásný trouba, podle citátu: jsem lásky trouba-
dour.
U příspěvku:Vzpomínka na zimu
petr kurka (Občasný) - 7.3.2002 > Odkojen černobílou fotografií, kde se tmavě dalo celkem snadno nadržet - to sis vyvolával sám ? A pokud ne, existují nějaké metody digitálního zpracování obrazu, o nichž vím jen to... že existují. Námět je však výborný !
U příspěvku:Tchajwanský rybář
petr kurka (Občasný) - 7.3.2002 > Podle mě to není rybář, ale socha rybáře.
U příspěvku:Osudné přeřeknutí.
petr kurka (Občasný) - 7.3.2002 > Já jsem to napsal, jak mně to má [děravá] paměť umožnila. Samozřejmě, že tam mělo být „po prohýřené noci“. Ostatně mám za to, že průjem (latinsky Diarrhea) se mezi příjemné choroby nepočítá - ledaže by se jednalo o PRŮJEM SLOVNÍ. Pro tuto chorobu ani neznám odborný název - nejspíš vůbec žádný neexistuje.
U příspěvku:Ještě jedna o lordech.
petr kurka (Občasný) - 6.3.2002 > Pišišvorko, kde jsi sehnala liškozajíce, kterého máš ve znaku ? Nebo že by to byl zpotvořený Mickey Mouse ?
U příspěvku:Narozen ve znamení...
petr kurka (Občasný) - 5.3.2002 > Ad Jana Nová: Janina byla na TOTEMu kdysi dávno - pokud počítáme, že denně přibude zhruba 20 až 40 nových příspěvků. Tys napsala kdysi moc pěknou satirku o daňových poplatnících - a Janina napsala jinou satirku přesně stejným stylem jako ty. Přitom se ve mně probudil (stále dřímající) Sherlock Holmes, jenže neměl dostatek důkazů...
U příspěvku:V hračkářství.
petr kurka (Občasný) - 3.3.2002 > Ad Tommy Hudson a vlastně všichni ostatní... scénky anglického komika Mr. Beana s medvídkem jsem neviděl. Jinak bych se nerozpakoval si toho medvídka koupit.

Co se týká nakupování myší - jednalo se o bílé myšky coby pokusná zvířata anebo o myš jakožto polohovací zařízení počítače ?
U příspěvku:BAREVNÉ HOUSLE
petr kurka (Občasný) - 28.2.2002 > Myslím, žes tam měla napsat: „večer, když už dál navíme“ a veškerým komentářům se s chutí ůsilovnou zasmát. Život nám poskytuje pramálo příležitostí ke smíchu. Musíme si je nějak „vyrábět“ sami. Souhlasíš se mnou ?
U příspěvku:Zvědavost
petr kurka (Občasný) - 28.2.2002 > Kam chodíš pro ty hezký děvčata, [F]Akire ?
U příspěvku:BAREVNÉ HOUSLE
petr kurka (Občasný) - 28.2.2002 > Takhle tedy větru a dešti neporučíme ! Poledne, kdy už dál nevíme - to tedy chodíš sakra brzo spát ! Kdy vlastně píšeš ty svý dílka ?

P.S. Nevíš, co je s Janínou ? Přijde zase někdy mezi nás ?
U příspěvku:Běžný nákup
petr kurka (Občasný) - 28.2.2002 > Jestli má tohle být „naivní poesie rýmovaná“, pak se mně příliš rýmovaná nezdá, ale zdá se mně vtipná. Bod za vtip a dobrý nápad.
U příspěvku:Sen
petr kurka (Občasný) - 28.2.2002 > Přece kvůli tomu nejkošatějšímu praseti. Překlepy mohou být všalijaké. Tenhle překlep jsem si však přímo zamiloval, ale už tě s ním dál nehodlám otravovat. Hoď kamenem, kdož jsi bez viny.
U příspěvku:Laskavý večerní větřík
petr kurka (Občasný) - 25.2.2002 > U mě se tohle písmo jmenuje Comic Sans MS - jinak, básnička je to dobrá.
U příspěvku:Vltava
petr kurka (Občasný) - 25.2.2002 > Pokus o náladovku, ale mít v objektivu přímo slunce, to chce kus odvahy a štěstí, jinak ti slunce propálí film - nebo na co se dneska digitálně fotí.
U příspěvku:Najdi ptáčka! :)
petr kurka (Občasný) - 25.2.2002 > Zřejmě nenašla jednoho ptáčka, ale dva !
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter