Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Anop
(muž)
Občasný
Na Totemu: 710x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
Je něco lepšího než život sám?
Človíček co má rád radost a smích....{:o))

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 
 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Má láska měla na očích
Anop (Občasný) - 22.5.2002 > Prapodivný pokus o nedefinovatelný útvar... Jako z jiné planety...
U příspěvku:Zeptej se...
Anop (Občasný) - 13.5.2002 > Nemůžeš se ptát snu proč se ti o něm zdálo. To je nesmysl. Sen je jen pojmenování toho že něco ve spánku vidíš nebo prožíváš a pamatuješ si ty obrazy i po probuzení. Můžeš se ho tedy zeptat proč se ti zdálo to či ono konkrétní...
U příspěvku:Dvanáctá hodina
Anop (Občasný) - 19.4.2002 > Tajemné a trochu mi to připomělo film Šestý smysl...
U příspěvku:ZROZENÍ „NAIVNÍHO“ POETY
Anop (Občasný) - 18.4.2002 > Stejně jako martin musím konstatovat že i přes tu délku to lze přečíst jedním dechem....
U příspěvku:Noční Andílek
Anop (Občasný) - 15.4.2002 > Mari> Děkuji mnohokrát...{:o))))
U příspěvku:Ze stanice Beznaděj I.
Anop (Občasný) - 15.4.2002 > Jsem unešen...{:o)) Móóóóóóc pěkné...
U příspěvku:Noční Andílek
Anop (Občasný) - 11.4.2002 > Eliška> V něčem si měla pravdu a došlo k úpravám, ale takhle je to pro mě asi nejlepší a nejspíše konečné....{:o))) Díky
U příspěvku:Ve světle
Anop (Občasný) - 10.4.2002 > Koukám že většina lidí nenašla slova a ani se nedivím, neboť toto se chválí samo....{:o)))
U příspěvku:Cesta
Anop (Občasný) - 10.4.2002 > Původně jsem měl stejný názor jako Martin, ale Tvé vysvětlení je opravdu žensky rafinované....no prostě 1....{:o))))
U příspěvku:Psaníčko
Anop (Občasný) - 5.4.2002 > Moc povedené, jen koukám že jdeš z extrému do extrému. Nejprve taková zamilovaná a teď tohle. To se tak rychle střídají pocity, nebo je to něco stašího?....{:o))) V každém případě je to pramínek veršů co vytéká přímo z duše a vyplavuje tvé pocity....
U příspěvku:Monolog lásky
Anop (Občasný) - 4.4.2002 > Ahojky, žádnej ostych, že je to najivní?...snad, ale láska má přeci tisíce podob a pokud se usměrní do takových veršů je to krásné. Prostě to dýchá a je v tom cítit teplo... A kdo to prožil nemůže se tomu smát neboť ví.... a pokud ne tak pak mu můžeme věnovat jen špetku lítosti...
U příspěvku:pohřební
Anop (Občasný) - 4.4.2002 > Jo tak to chodí....{:o)))
U příspěvku:Životem plout
Anop (Občasný) - 3.4.2002 > Velice příjemné na čtení, jen v předposlední sloce mi připadá že by se hodilo napsat "když zatáhnou se NAŠE víčka". Přijde mi to pak více melodičtější, ale mohu se mýlit, je to jen dle mého osobního vkusu...{:o)) Hezké...
U příspěvku:Životem plout
Anop (Občasný) - 3.4.2002 >
U příspěvku:Nenasytná
Anop (Občasný) - 13.3.2002 > Gavrik> Nezklamal jsi chlape, díky za poklonu...{:o)) Jo marně jsem pátral po nějakém tvém příspěvku tady, tak jestli tu nějaký je, tak mě nasměruj abych viděl jak vypadá podle tebe "dokonalost"....{:o))
U příspěvku:Nenasytná
Anop (Občasný) - 11.3.2002 > Fines> O.K. bylo opraveno...{:o)) Jsi taková moje dobrá duše...{:o)))
U příspěvku:Nenasytná
Anop (Občasný) - 11.3.2002 > čtenář> Díky moc, ale asi záleží na pohledu na věc, někdo by byl maximálně happy....{:o)))
U příspěvku:V dobrém i zlém...
Anop (Občasný) - 11.3.2002 > Pěkně napsané a trefuje se to do mého vkusu....{:o)))
U příspěvku:Co je lepší?
Anop (Občasný) - 5.3.2002 > Unge> díky za upozornění, chybička se vloudila....{:o))
U příspěvku:trpaslík zakrslík
Anop (Občasný) - 28.2.2002 > "maže krajíc o zástupu" mohu znáti smysl této řádky v kontextu tvého prapodivného útvaru...?
I když možná jsem divný já, přesto hodnotím takto...{:o(
U příspěvku:Kotě
Anop (Občasný) - 28.2.2002 > Asi to chce klídek na čtení a myšlení....{:o))))), ale jinak díky....
U příspěvku:Zelená
Anop (Občasný) - 28.2.2002 > Sice lehce eko, ale velmi povedené...{:o))))
P.S. neviděl bych to tak černě.....{:o))))
U příspěvku:Vločky
Anop (Občasný) - 27.2.2002 > kachna> Možná že slovo jednoduchost nebylo asi nejvhodnější, teď vím že jsem měl použít srozumitelnost.... a myslím že jsem se srozumitelně zamýšlel na proměnlivostí světa a okamžiků které ho tvoří... a tudíž to nebyl jen rým pro rým.
U příspěvku:Lituji
Anop (Občasný) - 27.2.2002 > Gavrik> Ale já si nemyslím že je to potřeba nějak upravovat. Někteří lidé tu píší sice "zvrásněně" ale často bezesmyslově a nebo ten smysl nezasvěcenému čtenáři uniká. A to já nechci. Prostě se smířím s tím že buď se to někomu líbit bude, nebo ne, ale jsou to moje pocity a slova jak jsem je poskládal já v daný okamžik....{:o))) Je to jako fotka co je jednou hotová a už se nedá nic změnit... prostě "cvak" ....{:o)))
U příspěvku:Vločky
Anop (Občasný) - 27.2.2002 > Golden Norek> Na své poznámky máš jistě právo, ale nepřipadají mi opodstatněné. 1) prostě z něčeho tak krásného jako je vločka se stane studená břečka co vezme všechno co je v cestě a normálně je všude hlína ne? Tak nevím co je na tom tak divného. A cílem veršů je snad aby se rýmovaly ne?
2)No nevím proč by tam mělo býti nezbývá. Prostě buď něco je nebo není. A z nich už žádná není... Myslím že je to srozumitelné.
Jak jsem už psal, píšu jednoduše a přímočaře. Některé příspěvky zde jsou sice hezky pozkládaná slova, ale v podstatě nic neznamenají a nebo jen chápe jen autor sám. Potom je to ovšem k ničemu... {:o)
U příspěvku:Lituji
Anop (Občasný) - 27.2.2002 > Gavrik> Zvrásni?....proč něco dělat uměle když to zrovna píše samo a takhle...{:o))
U příspěvku:Vločky
Anop (Občasný) - 27.2.2002 > Gavrik> Díkes moc za vlídné slovo....{:o))))
U příspěvku:Lituji
Anop (Občasný) - 27.2.2002 > Print> Díky, ale zatím jsou to asi jen nesmělé pokusy. Ty už jsi tu protřelý kozák že? Píšeš dobře, i když na mě asi někdy až moc komplikovaně. Já jsem mnohem přímočařejší. No možná je to jen otázka vývoje....{:o)))
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter