Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Plenér pro Ovečku
bernhard (Občasný) - 26.10.2017 > bernhard> A konkrétně tato grafika sice podle mě není krajina jak jsem psal výše, přesto jsem dal 5D protože esteticky to je bomba - pro umělce, jako obdivovat polosuché stopy štětce, ukapávání barvy při rychlém malování na plátno, je to pěkné ale duševně to moc nikam netahá. Otázka (na kterou mi tuším pollock dosud neodpověděl ačkoliv jsem se ho na to několikrát ptal) je pro jakou skupinu tvoří - pro obyč lidi, pro mainsteam, pro umělce, pro kritiky, pro hipstery, pro kámoše malíře, pro sebe... tato grafika je bomba pro estéty a vím že třeba Vladimír Boudník se snažil svýma grafikama tvořit v podstatě lidově, pokud bych ten jeho explosionalismus hodně zjednodušil, chtěl aby lidi co přijdou z roboty hledali v jeho obrazech tvary a snili.. no v jeho době to snad bylo ok, i když to stejně úplně neklaplo, každopádně dnes to zkoušet stejně nebo hodně podobně je, jak jsem již několikrát psal, passé
U příspěvku:Plenér pro Ovečku
bernhard (Občasný) - 26.10.2017 > čtenář> Tak tady bych se dovolil Pollocka naopak zastat, i když je to tvůj názor, ale co se týče "čisté abstrakce" tak v tom je tento autor mistr - vzhledem ke svým vlastním názorům na abstraktní umění to nemyslím jako umělecké pozitivum, spíše jako handikep ;), pollock totiž stále vidí ten posun umělce od reality k abstrakci lineárně jako vývojový začátek a konec kde abstrakce je top (já myslím že to je syntéza z obou světů, tedy city v kombinaci s rozumovou kontrolou a narativním vyprávěním, touhou něco sdělit kromě pouhého vizuálního "ukázání", prostě systémově podobně jako fungují dvě mozkové hemisféry a ten proces tvorby tak pracuje i např. v hudební kompozici nebo v literární tvorbě), ale k tomu jsme oba napsali hodně, možná až moc, a nemá smysl se dále přesvědčovat. Každopádně zde na totemu vystavuje dlouho, dával tu kdysi i odkazy na portfolia na jiných svých webech, takže celkově jsem od něj viděl dost prací, proto si stojím za názorem že abstrakci tvoří prvotřídní. Má vymakanou grafickou techniku ale to je asi vše - pokud bych se vrátil k tomu přirovnání k hudbě, viděl bych to asi jako kdyby skladatel neustále studoval (až do pokročilého věku) stupnice a tóny, tvořil z nich kompozice pouze v tom technickém smyslu, kdežto někdo jako Richard Wagner tvořící opery nebo symfonie...- no asi to je jasné co chci říct.
U příspěvku:zátiší pro pollocka
bernhard (Občasný) - 25.10.2017 > P.V.Ctihodný> To ne, takhle se mluví s ovcema.
U příspěvku:zátiší pro pollocka
bernhard (Občasný) - 25.10.2017 > HáBé> tak to je škoda že jsem si toho nevšiml když jsem to kreslil, pak bych to určitě dodělal -- tak aby to bylo dodělané!! ;-D
U příspěvku:Plenér pro Ovečku
bernhard (Občasný) - 25.10.2017 > Aha tak ty s sebou do plenéru taháš barvy a tiskařskej lis, copak, to si ty tři čáry nepamatuješ? Takto konkrétní abstrakce fakt nevypadá, je to stále to stejné dokola :D Jinak já se za svoji izolaci narozdíl od tebe nestydím, kromě toho jsem tu už dvě krajinomalby ukazoval - ale plenéry to nebyly, to jen ty tady musíš lhát :) Toto je tvoje klasická abstrakce kterou si jen pojmenoval tak jak si ji pojmenoval, dal bych ruku do ohně za to, že když si to tvořil tak si na krajinu ani nepomyslel natož abys uprostřed ní stál. Tak přestaň kecat ty brepto :)
U příspěvku:zátiší pro pollocka
bernhard (Občasný) - 22.10.2017 > Ovečka> Podklad pro co, pro tvůj orgasmus? Jako by na něm záleželo ty ovce :)
U příspěvku:Růžové hory,-
bernhard (Občasný) - 22.10.2017 > ta temná vybledlá šedozeleň je tak nádherná, hezčí než mech na lesním kameni
U příspěvku:Rectangle
bernhard (Občasný) - 6.10.2017 > čtenář> Rozměr je hodně moc, fakt moc pokud sám sebe neodsoudíš k vystavování na internetu. Opět bych se vracel k ženským a k tomu co říkají že je lež a to jak se chovají je pravda. Že se s malým kašpárkem dá zahrát velké divadlo. Nikdy. Já mám dar ze všech stran tak se nemusím ani hýbat a už se udělá, přitom mi vypráví o svém příteli který se jí snaží uspokojit pusou. Alfa samec mrdá svojí sbíječkou, to nejde ochcat, stejně jako formát v umění. Představ si guernicu na átrojku. Posral by ses do kalhot - smíchem.
U příspěvku:Rectangle
bernhard (Občasný) - 6.10.2017 > čtenář> Nádhera, už útočíš i na moji matku, k tomu bych se nesnížil ani já, a to jsem opravdu velký ksindl. Na tebe se přesto člověk nemůže zlobit protože působíš jako křeček kterého šťouchám prstem do bříška jen pro svoji zábavu. Vztekáš se a zalamuješ ručičkama a nožičkama protože víš že jsem kápnul na nerv pravdy. Ale tu svoji povrchnost neodkopeš ty břídile, protože takhle tlustou vrstvu nezvedne ani sopečné zemětřesení. Je fakt že jsem už teď trochu v rozpacích asi jako když po mně patnáctiletej kluk hodí míč a já nevím zda ho máš násilně převychovat anebo dělat že je vše v pohodě protože už z dálky vidím že je mentálně postižený. Soucit příteli, to je to co ve mně tvoje umění, tvoje kecy a tvoje osobnost vyvolává. Van Gogha odkopla štětka která byla těhotná s jiným, frajerka špinavá a zavšivená, řekla Vincentovi že ne že nemá šanci, on ji chtěl živit a mít s ní další děti. Dostal dýkou do srdce, bez metafory, přesto se vzchopil a dělal nové co si nikdo před ním nedokázal ani představit, v dopisech se sice odvolával na své vzory, přesto dřel v nejistotě do té míry že mu pak historici přisuzovali roli šílence. Ty seš oproti němu malé rozmazlené retardované dítě které pláče protože mu z huby vypadl dudlík, a když mu ho máma vrátí zpátky do pusy, brečí ještě víc, tak mu ho zkusí naopak vytáhnout jenže dítě brečí třikrát tak víc dokud svým řevem nedonutí matku aby se probudila ze snu ve kterém zavraždila svoje dítě protože moc křičelo. Tvorba v izolaci - už jsem ti o tom psal, je to jako genetika, buď jsi k samotě předurčen nebo ne. Většina lidí se samoty děsí, proč? Protože když je člověk sám, musí být bezvýhradně sám se sebou - a s nikým jiným, tudíž nekompromisně přichází nuda (bolest). To znamená, pokud člověk stojí za hovno, potom když je v izolaci je nucen se válet ve vlastních sračkách. Pro tu ilustrativní lepší půlku společnosti bude samota s přibývajícím věkem stále menším zlem, však proč jsou staří lidé tak klidní i když už nikoho nemají? Přitom 99% mladých by se v podobné situaci okamžitě bez rozmyslu zabilo protože jim k tomu velí jejich mentalita. Když má někdo dlouhodobou zkušenost se samotou, přestává od lidí cokoliv očekávat, protože si uvědomuje že by od nich nemohl něčeho získat, ví že až na vzácné případy nepotká nic jiného, než velmi defektní exempláře lidské povahy kterých je lepší vůbec se nedotýkat. Většina lidí je hnůj, já stojím výš a vím to, o opaku mě nikdo nepřesvědčí, člověk by snad ale raději nevěděl a zařadil se do stáda když vidí ty tupé a spokojené ksichty kteří si libují v ničem, v abstrakci asi jako ty. Techniky jsi vymyslel, ano. Jsou tvoje vlastní, ano uznávám. Sice na základu Boudníkovy tvorby což je v pohodě, to je vývoj, ale van Gogh narozdíl od tebe tu techniku aplikoval do té podoby, ve které si z ní mohli cizí lidé něco vzít. To je to čemu já říkám konkretizování abstrakce - uvědomuješ si abstrakci nebo koncept, ten ti umožňuje zpracovávat city a emoce. Zároveň si však uvědomuješ svůj intelekt - ano, to nudné, fakta, svoje trapné názory na svět, objektivní lítosti a vzpomínky ze svého života, to všechno je důležité a každý to máme v paměti, proč? Možná proto, že by to tam mělo být. Stejně jako bez výzvy a upozornění spolupracuje levé hemisféra mozku s tou pravou, tak by měla pracovat jedna část uměleckého vědomí s tou druhou a ten výsledek by to měl odrážet - realismus a abstrakce, současně. Na tom konkrétním poměru nezáleží, můj odhad např. na tvoji práci "1" pod přezdvíkou mgrart co jsi tu nahrál je cca 15% realita, zbytek abstrakce. V poho, nikdo neříká že to má být pade na pade, chce to jen poslouchat vlastní instinkt, pokud věříš že bys měl jet na 100% abstrakci tak jeď, já si však myslím že vzhledem ke svému technickému potenciálu máš na lepší výsledek. Baví tě technologie? Tak dej ty barevný sračky a matrice kterýma se roky pyšníš, dej to na tři krát dva metry, poser se a sestroj novej lis jako pan Tesla šokoval svými vynálezy, nebo to nějak poskládej, potom si pohraj s vlastníma pigmentama a hlavně aplikuj obsah ze svýho života. Totiž, tím kdy ztvárňuješ figurky, kdy vybarvuješ postavičky vymyšlené nebo skutečné, tak přitom podvědomě reflektuješ svoje pocity - a to je to co chceš, nechat emoce je v pozadí, v nevědomí, protože potom mohou být nejsilnější. Realismus je tu od toho aby odvedl pozornost od emocí, potom abstrakce nejvíce vynikne. Potřebuješ sám sebe donutit vyprávět příběh jako starej dědek, čím senilnější dědek a jednodušší příběh, tím lepší, na ten se však plně soustředit a skutečně se ho snažit odvyprávět, ve vší počesnosti co se týče řemesla (zde si ber inspiraci od architektů gotických katedrál). Postava nebo víc dělá něco v místnosti. Sni. Někdo páchá zločin, k tomu je určité osvětlení a nálada, představuj si to a zpracovávej to, promítej svoje názory tak jak ti přijdou do lebky, házej to chvíli v abstrakci, chvíli prostoduše projektuj nudnou realitu (která ti slouží, nezapomeň), to vše na velký formát kde máš dostatek prostoru. Zkus to vole, pak seš na světové úrovni - fakt beze srandy, fakt tomu věřím. Ty tvoje titerné grafiky potřebují dvě věci: obsah a monumentalitu. Potom máš všechno. Zatím seš jako Dr. Frankestein v začátcích, super že nám ukazuješ nehet mezi mikrosopickými sklíčky, my však čekáme na celýho člověka, tak to zkus dát ;). Když to bude stát za to, dostane se to ke mně i mimo Totem ;). Sbohem, sráči. Lugones
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter