Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:díl 1 - Zpocené sedmnáctky
Joneli (Občasný) - 17.3.2022 > Mám dost kamarádů, kteří pro mě pracovali, a rádi pohovoří.
U příspěvku:díl 1 - Zpocené sedmnáctky
Joneli (Občasný) - 17.3.2022 > Budeš hned, kamaráde.
U příspěvku:díl 1 - Zpocené sedmnáctky
Joneli (Občasný) - 17.3.2022 > Adresu mimozemštanek už mám.
U příspěvku:díl 1 - Zpocené sedmnáctky
Joneli (Občasný) - 17.3.2022 > už se na tebe juliane těším: vzdej to předem! Je to varování!
U příspěvku:Stydím se za premiéra! + píseň pro egila igelita BohuŇu
Joneli (Občasný) - 17.3.2022 > Ještě jsem zapomněl na analfagota - no, to je tedy nick! Anale - až ti bude o půl roku víc, změň si nick. Ono to vypadá, žes hroznej dobytek - a asi je to i pravda. Ono to vypadá, že máš iq debila.
U příspěvku:Stydím se za premiéra! + píseň pro egila igelita BohuŇu
Joneli (Občasný) - 17.3.2022 > Vidím, cítím a čtu ten smrad, co píšeš. Vím, žes nemocná, ale mě šokuje něco jiného - jak pár lidí dokáže toho tolik zničit. Kdysi, pěkných pár let, jsem se měl vyjádřit k léčení lidí jako jseš ty - byl jsem pro. Teze byla: jeden narkoman udělá škody za deset tisíc lidí. Bohužel, nevím jestli jseš narkomanka, ale dát někomu tvého typu finanční podporu, znamená, že možná dalších tisíc lidí nepřijde o autorádio za pár kaček. Ty máš schopnosti jiné - společně s dvěma nebo třemi šílenci, jsi zničila Totem. Vyhrála si válku s NWO nebo DJD nebo Sklenářem. Za chvíli tady budeš mít svoji skupinu čistou. Já jenom se zdráhám uvěřit, že je to vůbec možný. Ale žij si svůj zkurvenej život na Totemu. To je OK.
U příspěvku:díl 1 - Zpocené sedmnáctky
Joneli (Občasný) - 17.3.2022 > Co je Totem? V podstatě katastrofa, která je ovládaná asi pěti šílenci pod různými nicky (Julian, Mimozemšťani, Palach a další - to ví oni, kolik mají nicků). To jsou v podstatě lidé s regulérní psychiatrickou diagnózou. Ani bych se nedivil, kdyby byli ve společném "programu". Rysy: velikášství, proti očkování, pro Rusko, proti všemu normálnímu. Jsou to lidé, kteří se dají nazývat blázni. Ne romantičtí blázni - jsou to zlé, posedlé osobnosti. Nemá smysl s nimi jakkoliv komunikovat. Pak je zde oblast "totemu" - řekněme vedení. Nic takového neexistuje. Je zde jeden tzv. Martin, ten má blízko v podstatě k tomu se v nejbližší době přiřadit k těm šílencům. Pak zde máme "Mír" což je blázen tichý a zdá se neškodný. A celek uzavírají typy jako Zaendrich, tono, a vyrut, což jsou plodní, ale vysoce průměrní autoři. A pak jsem já, po všech stránkách blbeček, který šel na Totem po deseti letech a pamatuje si, kolik šikovných lidí tady bylo. Pokaždé když teď otevřu Totem, tak jsem znechucen strašným způsobem. A je mi to líto. A myslím, že spousta lidí, kteří sem nahlédnou, jsou znechuceni ještě víc a utečou co nejdál to jde. Co se zde odehrává je hnusný, špína a zlo. Je to v podstatě tlející odpad, co smrdí široko daleko. A co Totem býval!
U příspěvku:Stydím se za premiéra! + píseň pro egila igelita BohuŇu
Joneli (Občasný) - 17.3.2022 > Co je Totem? V podstatě katastrofa, která je ovládaná asi pěti šílenci pod různými nicky (Julian, Mimozemšťani, Palach a další - to ví oni, kolik mají nicků). To jsou v podstatě lidé s regulérní psychiatrickou diagnózou. Ani bych se nedivil, kdyby byli ve společném "programu". Rysy: velikášství, proti očkování, pro Rusko, proti všemu normálnímu. Jsou to lidé, kteří se dají nazývat blázni. Ne romantičtí blázni - jsou to zlé, posedlé osobnosti. Nemá smysl s nimi jakkoliv komunikovat. Pak je zde oblast "totemu" - řekněme vedení. Nic takového neexistuje. Je zde jeden tzv. Martin, ten má blízko v podstatě k tomu se v nejbližší době přiřadit k těm šílencům. Pak zde máme "Mír" což je blázen tichý a zdá se neškodný. A celek uzavírají typy jako Zaendrich, tono, a vyrut, což jsou plodní, ale vysoce průměrní autoři. A pak jsem já, po všech stránkách blbeček, který šel na Totem po deseti letech a pamatuje si, kolik šikovných lidí tady bylo. Pokaždé když teď otevřu Totem, tak jsem znechucen strašným způsobem. A je mi to líto. A myslím, že spousta lidí, kteří sem nahlédnou, jsou znechuceni ještě víc a utečou co nejdál to jde. Co se zde odehrává je hnusný, špína a zlo. Je to v podstatě tlející odpad, co smrdí široko daleko. A co Totem býval!
U příspěvku:Jdou lidé z n-s-
Joneli (Občasný) - 16.3.2022 > Nic ve zlém, ale neumíš jednoduše odprezentovat dílo.
To je strašnej zmatek. Co je tvoje? Co je původní? Proč ty ikonky dole? To je součást, nebo jen lenost odříznout? Co ty závorky?
Jinak ta báseň je výborná. I v sorele jsou věci, který rozhodně mají svou hodnotu.
U příspěvku:Venku je válka
Joneli (Občasný) - 25.2.2022 > Chtěl bych vidět tyto "čtenáře" tváří v tvář. Ne proto, že bych jim chtěl ublížit, ale abych to zlo viděl - tu tvář. Co to je vlastně za ubožáky. Vím už, že to tito lidé mají napsané v životopise, v chování, v mluvě, v tváři i v očích. A také vím, že za to mnohdy ani nemohou. Chtěl bych je vidět, ne proto, abych jim pomohl, ale abych je rozeznal. Čtenáři - věř - je mi tě líto, ale bojím se, že ty a tobě podobní, udělají ještě hodně škody. Svým rodičům, pokud za něco stáli, svým dětem, pokud je máte, i lidem, které potkáváte. Vím, že to nemá smysl. Ale jeden zakomplexovaný chudák, ublíží stovce lidí. Projde život - měsíce, dny - a jen bral a úspěšně ničil. Nech i jemu, ač si to nezaslouží, je nebe lehké.
U příspěvku:Venku je válka
Joneli (Občasný) - 25.2.2022 > Přesně to vystihuje moje pocity - a to asi básně mají.
U příspěvku:Noční déšť
Joneli (Občasný) - 21.2.2022 >
U příspěvku:Mezi tvory II.
Joneli (Občasný) - 21.2.2022 > Super. Malinko ruší nohy, ale krásný.
U příspěvku:Nákaza
Joneli (Občasný) - 21.2.2022 > Super.
U příspěvku:T a F zde dole na Zemi (( 214.))
Joneli (Občasný) - 21.2.2022 > Slečna dobrá. Sice náležitě vytrénovaný bicepsy a palec, ale líbí.
U příspěvku:Tereza na Mostě Legií
Joneli (Občasný) - 21.2.2022 >
U příspěvku:Tereza na Mostě Legií
Joneli (Občasný) - 21.2.2022 > Ale jo, chodit s děvčaty přes mosty, je dobrá činnost, a něco potom vybásnit tak trochu povinnost:)
U příspěvku:Poctivý slovenský grog
Joneli (Občasný) - 21.2.2022 > Pěkná fotka.
U příspěvku:Hvězda 5
Joneli (Občasný) - 21.2.2022 > To je divný...
U příspěvku:21.22
Joneli (Občasný) - 21.2.2022 > Fotky jak ze zažloutlého spisu dávné vraždy. Docela pěkné, jak jsem psal, má to atmosféru.
U příspěvku:Hluchátko
Joneli (Občasný) - 21.2.2022 >
U příspěvku:Leden v Karibiku
Joneli (Občasný) - 21.2.2022 > Na můj vkus zahlceno metaforami, ale má to něco do sebe.
U příspěvku:..
Joneli (Občasný) - 15.2.2022 > smíšené pocity
U příspěvku:Ze dvora mé příbuzné (na jihu Moravy)
Joneli (Občasný) - 15.2.2022 > vím, že to nemá smysl, ale: bez rámečku a bez druhého řádku doprovodného textu, by to bylo ještě lepší.
U příspěvku:Ze dvora mé příbuzné (na jihu Moravy)
Joneli (Občasný) - 15.2.2022 > skvělý...
U příspěvku:Jsem křehká megasenzitivní chudinka libující si ve své neoprávněné bolesti
Joneli (Občasný) - 15.2.2022 > Jaké má takový příběh pokračovaní, asi...

U příspěvku:dvě
Joneli (Občasný) - 14.2.2022 > Tohle jsem si přál vždycky napsat:) Vážně.
U příspěvku:..
Joneli (Občasný) - 6.2.2022 > Má to takovou vtahující vzpomínkovou atmosféru. Nebo, kdyby tam byl někde nakreslený křížek, tak i ukrytý poklad bankovních lupičů z minulého století ... ha, minulé století, to když člověk řekne, tak si představí parní lokomotivu a on už je tam motorový člun a mrakodrap:)
U příspěvku:Anestetický sen
Joneli (Občasný) - 6.2.2022 > samolibý...
a dál už jen pozitiva:)
Závěr mi trochu připomíná Diviše...ale to k tomu tak nějak patří, ostatně já mám promluvy s bohem rád.
Líbí se mi Amazonka i nákladˇák, první část asi nejvíc.
U příspěvku:Sen - Rozhovor
Joneli (Občasný) - 4.2.2022 > Perfektní!
U příspěvku:psi
Joneli (Občasný) - 4.2.2022 > líbí velmi.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter