Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Dáma na kolejích
korunka (Občasný) - 9.7.2004 > ..půjdem po kolejích až na konečnou hle jak mám krok vojensky rázny a nezastavím ani na červenou na truc předpisům...
U příspěvku:Bordel na Hradě
korunka (Občasný) - 12.3.2003 > Na obrázkem jsem se pousmála, typicky český humor. Ale srdíčko na hradě se mi prostě nezdá tak nehezké. Jsem ráda, že na trůnu chvíli seděl někdo kdo měl i rozum i srdce. (.. tam kde láska vládne, závist je ztracená ...)
U příspěvku:Oklikou k životu
korunka (Občasný) - 12.3.2003 > Už dlouho se mi nestalo, abych u něčí básničky uvažovala nad každým slovem:
- Uchvátila mě už uvodní věta o zpáteční jízdence při cestě do nenávratna (že by moje tolik neoblíbené zadní vrátka?)
- nádherně vymalované citové situace Ho a Jí
- smutně pesimistický konec ( v tom si dovolím zakritizovat - myslím, že ač je to proti mysli, tak by lípěji zapointovala nějaká naděje, bezvýhradná, naivní, dětinská.. ale to je jen můj soukromý názor).

Kdyby to šlo jako na Písmákovi dát do oblíbených, tak by to tam už bylo!
U příspěvku:Každodenní
korunka (Občasný) - 12.3.2003 > No moc jsem to nepochopila, ale to bude asi mnou...hi hi.
U příspěvku:O slunci
korunka (Občasný) - 12.3.2003 > Musím se přidat ke Kajmanovi, ten Petřík umí být ale protivný, když chce. Z toho, co jsem tu od Tebe zatím četla, mě zrovna tohle oslovilo nejvíc. Musíš být hodná osůbka, když jsi sr rozhodla to vůbec napsat. Jsi prostě sluníčko, co rádo maminčinu krupičku, človíček, pro kterého má cestování smysl a není to jen ležet na pláži a chytat bronz. Líbí,líbí se mi tvoje oči, kterýma koukáš na svět.
U příspěvku:Jednou pro vždy
korunka (Občasný) - 12.3.2003 > Jo jo, lehce se to řekne, hezky se to vyslovi, hezky se to napise... ale žít podle toho rozhodnutí...já to neumím, takže se mám co učit.Cítím z té básničky, jako bys stála na hraně mezi rozumem a citem, jako by ses chtěla trochu trápit dál a na druhou stranu už se nikdy netrápit a brát život jako metro s mnoha zastávkami.
U příspěvku:Deprese moc bolí!
korunka (Občasný) - 28.2.2003 > Deprese moc bolí
nejlíp brečet do lesů
deprese moc bolí
tvojí víc už nesnesu
...

U příspěvku:Jenom se držet za ruku...
korunka (Občasný) - 28.2.2003 > Nádherný povzdech! Jenom se držet za ruku...
U příspěvku:Minutu před půlnocí
korunka (Občasný) - 27.2.2003 > A je všechno v pořádku, nemají být raději spolu? Já nevím, jsem z té tvé nevěry docela zmatená...
U příspěvku:Večerní requiem
korunka (Občasný) - 27.2.2003 > Nejsme tu proto, abychom hodnotili tvůj život, kór když o něm nic nevíme. Proto hodnotíme přece básně, o těch sice taky houby vím, ale vidím, že dokážeš dát do básní úplně všechno, sebe, humor, naději, smutek ... Píšeš skvěle.
U příspěvku:Jednou se vrátíme
korunka (Občasný) - 27.2.2003 > Naprosto úžasné, nejvíc na tvých básních mě děsí, že si říkám, že není možné, aby byly všechny tak silné, dobré, dokonalé a nepřekonatelné, pořád čekám nějakou, pod kterou bych napsala, že je to blbost, ale nepřichází. Jsi pro mě takovou životní inspirací, jak tu lásku vlastně brát...jestli ti to neva.
U příspěvku:Večerní smutek
korunka (Občasný) - 27.2.2003 > Skvělé!
U příspěvku:Vidím tě na jiném nástupišti
korunka (Občasný) - 27.2.2003 > Tebe to trápení se očividně docela baví.
U příspěvku:Mít srdce Šemíka
korunka (Občasný) - 27.2.2003 > Hezké, sám sis opověděl. Ani nemusíš mít sílu šemíka na to abys tento sen splnil. Jen mít dobrou ruku při volbě partnera, a pak horu trpělivosti, kompromisu a smyslu pro humor a pak taky zavřít oči ať nevidíš, že to dělají všichni kolem tebe...
U příspěvku:Roxana
korunka (Občasný) - 27.2.2003 > Skvělé! Není to vůbec dlouhé, je to jako básně cyránovy, dají se poslouchat donekonečna, je to přesně dlouhé jako snění Roxany. Báječné, prostě za tři:

Jedničku za nápad!
Jedničku za zpracování!
Jedničku za empatii!

U příspěvku:Erotická násobilka
korunka (Občasný) - 27.2.2003 > Vtipné!
U příspěvku:Barvy dne s tebou
korunka (Občasný) - 27.2.2003 > Já bych za polibkem cítila jinou barvu, pomerančovou ... a večer v peřinách tak teple hnědý a mlhavý. Je zvláštní, jak mají různí lidé různé oči...
U příspěvku:Kruhový objezd
korunka (Občasný) - 27.2.2003 > Tak už asi vím o čem bude tato další sbírka, a já myslela že o dětech :-)
U příspěvku:Chci ti být ženou..ne stínem
korunka (Občasný) - 27.2.2003 > Máš takový dar empatie! Pro obraznost by stačily myslím první dvě sloky, to co popisuješ dál jako by bylo navíc, protože je to známé. V každém případě si taky myslím, že být milenkou není žádná slast a asi nikdy bych u nikoho nechtěla být až druhá.
U příspěvku:Myslela jsem si jako malá
korunka (Občasný) - 27.2.2003 > jo jo, člověk o ty obyčejné věci nestojí a pak když je sám, tak na ty všední situace s lítostí vzpomíná, co já bych dal za obyčejné posezení u kafe a karet...Je to známá pravda, ale ty jsi jí dal hezký poetický kabátek.
U příspěvku:Vzkaz slepeckým písmem
korunka (Občasný) - 27.2.2003 > Milý Kubu, tak od ted si uz netroufám Vám tykat. S vámi je život pohádka, vždycky skončí dobře s Vaším přístupem k problémům. Umíte být smíchem i oporou.
U příspěvku:Spánek předběhl můj telefon
korunka (Občasný) - 27.2.2003 > Juvane, já bych si tak přála, aby mi někdo takhle na dálku básnil do spaní. Tomu já říkám LLLLLLáska! Máš neuvěřitelný dar vyjádřit lásku slovy.
U příspěvku:Jak počítat ovečky
korunka (Občasný) - 27.2.2003 > Řekla bych příliš dlouhé, rozvláčné... asi jako smutek před spaním, když nechce odeznít, ten útulný ustýskaný smutek, když je fajn, když víš, že tam někde za obzory si někdo stýská po tobě.
U příspěvku:Promiňte,omyl!
korunka (Občasný) - 27.2.2003 > Kdybych neseděla, tak si teď sednu na zadek. Víš, tvé básnění je vtipné, nadlehčené, ale né jednoduché a kýčovité, naopak je hluboké, má jasnou myšlenku a je promyšlené. Prostě je poznat, že jsi světa znalý profík s růžovými brýlemi.
U příspěvku:Nedělní odpoledne na samotě u bedny
korunka (Občasný) - 27.2.2003 > Opravdu hezké. Překvapil jsi mě svým opravdu smutnavým závěrem, bezradností a citem.
U příspěvku:Erotické judo
korunka (Občasný) - 27.2.2003 > Máš milou představivost. Z tvých básní je cítit poezie všedního života a to jak se dá na svět dívat s úsměvem a nadhledem.
U příspěvku:Jak to ten Exupery myslel
korunka (Občasný) - 27.2.2003 > Milé, doufám, že tvá milá není dubňačka, jinak bys ji určitě nacpal do bedýnky :-) A umíš nakreslit slona? :-) Moje oblíbená knížka asi jako všech malých věčně zamilovaných žab.
U příspěvku:Drž!
korunka (Občasný) - 24.2.2003 > Poslední dvojverší celé básní dalo ohromnou sílu, prostě tu rozvernou lehkost posvětilo skutečnou bombou. Gratuluji!!!
U příspěvku:Nahatý písání
korunka (Občasný) - 24.2.2003 > Ty hlubší kritiko:-)) Co ti k tomu má člověk, co má pusu od ucha k uchu napsat hlubšího? Snad jen dotaz, jestli ta tvoje písátka už umí houslový klíč? :-)
U příspěvku:Samota
korunka (Občasný) - 24.2.2003 > Velká myšlenka schovaná do pár slov. Tak velká bolest by přehlušíla všechnu lásku, zkusit ji rozpouštět v Thymomelu a léčet dalšími sladkými rozkošnými rozpustilými esemeskami... jsi třída!

(Mě se tvoje rýmy líbí!)
U příspěvku:Žít s básníkem
korunka (Občasný) - 24.2.2003 > Žít s básníkem, je děsná věc, bez něj však ... Hezky ses pochválil, že máš nadání! :-) Ale může potvrdit, že máš, člověče!
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter