Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 15.6.
Vít
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:lenkita *17*
tatokalan (Občasný) - 22.2.2003 > Skvěle vystihnutý detail i perspektiva, jen ty dlaně se mi zdají proti tomu dítěti trošičku menší.
U příspěvku:lenkita *15*
tatokalan (Občasný) - 22.2.2003 > Tak tady fakt nemám slov, sakra proč se nedělá něco lepšího než jednička?!
U příspěvku:Proměny
tatokalan (Občasný) - 22.2.2003 > Nápad dobrej, ale poměrně starej, taky jsme takovýhle věcičky dělali na počítači. To už se mi víc líbí ty svislý koláže.
U příspěvku:*
tatokalan (Občasný) - 22.2.2003 > Tohle mi přijde moc fádní a tmavé, možná to byl účel? Je to takové nijaké a studené, nevýrazné...
U příspěvku:Kavkazský sen
tatokalan (Občasný) - 22.2.2003 > Tak tohle je totální bomba, skvělé barvičky, dýchá z toho teplo a tajemno.
U příspěvku:Baletky II
tatokalan (Občasný) - 22.2.2003 > Je to zajímavé a hezké, kdyby to bylo nastřiženo různě, tak už by v tom byl dost velký zmatek.
U příspěvku:píp 2001
tatokalan (Občasný) - 22.2.2003 > Vtipné, zasmála jsem se překvapivému postřehu, ale pravda je smutná.
U příspěvku:Krysař
tatokalan (Občasný) - 22.2.2003 > Dorblin> Já přitom rozhodně nemyslela na Landu, nemám ráda jeho styl ani hlas... máš pravdu, možná to hrej by to tam chtělo, budu o tom přemýšlet
U příspěvku:Čas běží
tatokalan (Občasný) - 22.2.2003 > barlach> Asi není, já nevím, ale próza to taky není, jako asi všechno (skoro) ode mne. A navíc se mi to podařilo omylem dát do jiný rubriky, chtěla jsem Všehochuť, už jsem psala redakci, snad to opraví...
Já neumím psát poezii, vždycky spíš sázím na papír myšlenky a asociace, nevím, ale nějak mi nesedí nějaké veršovánky typu Hany Hany vlez do vany, nebo tak nějak, dokonce ani neznám definici poezie a nevím, kde končí a kde začíná próza. Ale já vidím poezii třeba zrovna v tom, jak vítr rozechvívá srdce zvonů atd. Já bych to pasovala asi tak do rubriky "Básně lyrické nerýmované", která existuje třeba na Písmáku a takovýchle věciček je v ní plno.
U příspěvku:Kámen
tatokalan (Občasný) - 21.2.2003 > No je to fakt, a proč by to mělo bejt dlouhý, když i málo slovy se dá říct hodně.
U příspěvku:Zahleděni do ohně
tatokalan (Občasný) - 21.2.2003 > Nádhera... taky se občas takhle zahledím do ohně, až jednou mamka měla obavu, aby se ze mě časem nestal pyroman :-) A klidně jsem u vytržení i nad ohněm v kamnech
U příspěvku:Nevyřčená slova
tatokalan (Občasný) - 21.2.2003 > Tak to mě to zase chytlo, tak nějak vnitřně, neumím ten pocit popsat...
U příspěvku:Anděl
tatokalan (Občasný) - 21.2.2003 > Wicked Angel> Jo, děti nás mnohdy překvapí, když si vzpomenu jen, co jsem říkala a prováděla já v raném dětství... Ony totiž děti jsou mnohem chytřejší, než předpokládáme, nebo než bychom někdy chtěli.
U příspěvku:Závislý na lásce
tatokalan (Občasný) - 21.2.2003 > farářskej> Tak jsem ti psala docela dlouhou zprávu, ta se mi nějak neodeslala a vymazala se mi, takže ve zkratce: Škoda, že tu nemáš nic od sebe, ne proto, že bych se chtěla vyžívat v kritice, ale prostě mě to zajímá. Můj problém je asi v tom (a už jsem to tu možná psala), že poslední dobou píšu strašně moc věcí, klidně i několik za den a když už mi to přetejká z compu na stůl, nacpu to sem, aniž bych to po sobě četla (v panický hrůze, že bych to předělávala - což by asi pár dílům prospělo, včera jsem zrovna asi tři vymazala a dalších pět přepsala). Na druhou stranu si myslím, že to není o tom napsat 50 věcí a sem dát pět nejpovedenějších a pak se tvářit jako machr a jak jsem prostě dobrá. Asi je lepší sem dát všech 50, aby každej viděl, že zas tak dobrá, jak si myslel, nejsem a že se dá i docela (ne)slušně ujet... Tvou ruku přijímám a do smrti dobrý, jo?
U příspěvku:Sirael
tatokalan (Občasný) - 18.2.2003 > Opravdu pěkné, já mám poněkud mystickou duši a tohle mi do ní krásně zapadlo.
U příspěvku:Atlantida snů
tatokalan (Občasný) - 18.2.2003 > Je to zajímavý text a má hodně hloubky. Asi na dvou místech to malinko drhne (trošičku jiné frázování než v původní písni - konkrétně v posledním řádku první sloky mi připadá, že je jedna slabika navíc, totéž v posledním řádku třetí sloky, tam bych odstranila "a"), ale protože jsem sama zkoušela psát texty, vím, jak je to těžké, mnohem těžší než poezie, kde je toho hodně dovoleno. V písničce není dovoleno skoro nic, je tu melodie, musí se to rýmovat a nesmí to mít víc slabik, než se do melodie vejde, což dělá z textařiny opravdu tvrdý oříšek. Takže - nebudu to okecávat, dávám 1.
U příspěvku:Odpověz mi
tatokalan (Občasný) - 18.2.2003 > barlach> Já vím, ty to nikdy nemyslíš zle. Možná je chyba v tom, že poslední dobou se cítím strašně moc nabitá a toužím se z toho vypsat, takže napíšu třeba pět, šest věcí denně a stejně pořád ne a ne se vybít. No a pak, místo abych ty věci vyházela, tak je pořád suším v compu a cpu je sem...
U příspěvku:Závislý na lásce
tatokalan (Občasný) - 18.2.2003 > farářskej> O.K. fascinující duševní pochod z mé strany.
Já: Nevymlouvám se, nýbrž konstatuji, že nechci opakovat to, co už bylo milionkrát řečeno.
Ty: Říkáš, že je podle mě lepší, aby to bylo blbý, než neoriginální.
Já: Šuplíčky jsem použila obrazně, lituji tě ne proto, že se ti nelíbí moje dílo, ale proto, že všechno, co je neobvyklé, ti připadá blbé.
Ty: Taháš do toho srovnání tvého života s mou poezií, o čemž vůbec nebyla řeč.
Já: Snažím se ti konečně vysvětlit, o čem mluvím.
Ty: Opět nechápeš.
Další tah - ty: co kdybys místo neustálého přemýšlení o tom, jak je tahle básnička blbá, si zkusil přečíst něco jiného ode mě - schválně, jestli to je taky blbý?
U příspěvku:Závislý na lásce
tatokalan (Občasný) - 17.2.2003 > Kelly> O doslovný překlad se nejedná, vzala jsem si z ní jenom ten jeden obrat. Snažím se prostě psát o všech věcech, dívám se okolo sebe a poslouchám a někdy mě napadne, že by to šlo nějak použít. Omlouvám se, pokud se někomu zdá, že jsem zrovna tohle použít neměla. K té poezii - já nikdy básničky neuměla psát, jsem spíš prozaik, jenže poslední dobou mám pocit, že se musím vypsat i v něčem kratším než jsou dvoustránkové povídky. Tak to prostě zkouším, no.
U příspěvku:Závislý na lásce
tatokalan (Občasný) - 17.2.2003 > farářskej> Tady nejde o to, co se ti zamlouvá nebo ne, mě jenom pobouřilo to, že to hned odsuzuješ jako blbý.
U příspěvku:Když uvěříš
tatokalan (Občasný) - 16.2.2003 > Zas tak osobní to není, protože tu Olinu jsem viděla naposled před 10 rokama. Spíš je to pro všechny lidičky, který jsou ochotný a schopný něčemu věřit...
U příspěvku:Závislý na lásce
tatokalan (Občasný) - 16.2.2003 > barlach> Tak to se pleteš, protože v tom poezie nemá být! Je to prostě taková pomstychtivá věcička, která konstatuje, že když chlapi začnou myslet určitou částí těla, tak si s nima ženská může dělat co chce. Ale já hned v úvodu napsala, že to se chlapům nebude líbit, chichi.
U příspěvku:Závislý na lásce
tatokalan (Občasný) - 16.2.2003 > farářskej> Víš, je problém, když všechno, co se neřadí do všeobecně určených "šuplíčků" hned hodnotíš jako blbý. S tímhle přístupem k životu tě dost lituji... Vůbec jsem to nemyslela tak, jak to chápeš ty, mně to prostě blbý nepřipadá. A navíc, je to sbírka Inspirace, tudíž mě k tomu cosi inspirovalo a to konkrétně jedna anglická písnička, kde přesně tohle spojení bylo a mě prostě zaujalo právě proto, že je tak neobvyklé. Ale z druhé strany, proč vlastně obhajuju něco před někým, kdo naprosto nechápe, s jakým pocitem jsem to psala?
U příspěvku:Odpověz mi
tatokalan (Občasný) - 16.2.2003 > barlach> Jednak se nesnažím svým psaním (aspoň některými výplody) někomu něco říct a myslím, že kvůli tomu tady Totem není. A druhak psaní používám místy jako terapii a místy proto, že prostě psát chci, baví mě to a je mi dost jedno, jak to komu připadá. Chápu Totem jako prostor pro nejenom regulérní pokusy o literaturu, ale prostě jako něco, kam je možné nacpat všechno a pak (občas pobaveně) sledovat různé reakce, které mě místy opravdu překvapí (většinou to, co považuji za blbost, se líbí, a naopak). No a navíc - já nikdy netvrdila, že bych dělala nějeké pokusy o literaturu, natož regulérní :-)
U příspěvku:Skrz vesmír
tatokalan (Občasný) - 15.2.2003 > Naty> Omlouvám se, to mi uniklo (to jak mi zrovna seděla múza na rameni a já chtěla zachytit myšlenky, a jelikož po sobě díla - pro jistotu, abych nezačla všechno měnit - nečtu, tak se stalo...)
U příspěvku:Odpověz mi
tatokalan (Občasný) - 15.2.2003 > Ano, vím, že takových věcí bylo napsáno fůry, ale já jsem to nenapsala proto, že bych v tomto směru přišla na něco nového. Jen si myslím, že člověk by měl zkusit psát o všem, nejenom o tom, co mu jde nebo co ho konkrétně zajímá či ho zrovna baví.
U příspěvku:Polární záře
tatokalan (Občasný) - 15.2.2003 > Skafloc> Záleží na tom, co si představuješ pod pojmem poesie (dneska už možná poezie). Mně třeba to, jak příroda dokáže čarovat, připadá úžasně poetické.
U příspěvku:Závislý na lásce
tatokalan (Občasný) - 15.2.2003 > Kelly> Opět musím smutně konstatovat, jako už párkrát, že příslušná rubrika tu prostě chybí. Sice to asi poezie není, ale hodnotila bys to jako prózu? Já rozhodně ne.
U příspěvku:Závislý na lásce
tatokalan (Občasný) - 15.2.2003 > farářskej> Vím, je to zvláštní spojení, ale kdybych napsala "vlastním tvé rty" tak to je asi tak v každé druhé básničce o lásce, ne?
U příspěvku:1.část - Šmudlinka
tatokalan (Občasný) - 12.2.2003 > Lian> Proč nesmysl? Ať nad tím přemýšlím, jak chci, tak v tom nesmysl nevidím, byla bych ráda, kdybys to blíže vysvětlila.
P.S. - pak je tu k zamyšlení, jestli není lepší ho nechat uspat
U příspěvku:Teflonace
tatokalan (Občasný) - 9.2.2003 > Je to vážně zajímavý nápad a já mám nepříjemnej pocit, že taková ordinace někde je, jinak by ty lidi kolem nás nebyli takoví.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter