Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Zevnitr
anglij (Občasný) - 30.5.2010 > Nevadi samozrejme...dekuji za pozitivni ohlasy, po letech jsem nekde v hlave vystrachal sam sebe a zas pisu...
U příspěvku:Zevnitr
anglij (Občasný) - 30.5.2010 > Dekuji velice...dlouho jsem psal na us notebooku a uz se nejak nemuzu vratit zpet k CZ...
U příspěvku:Brain
anglij (Občasný) - 9.5.2003 > kurnikšopa to se mi líbí.....
U příspěvku:Různé životní strategie
anglij (Občasný) - 23.4.2003 > ......tak nevím.....
U příspěvku:Mushroom
anglij (Občasný) - 23.4.2003 > Oh!!!!!Tak do dnes jsem netušil o existenci takovéto houby..už jen za tuto obrazvou informaci děkuji a značím si za 1.:)))
U příspěvku:Špirála
anglij (Občasný) - 23.4.2003 > ...zajímavé barvy...i když..si říkám....že bych možná tu tmavou spodní čast eliminoval...ale to je jen můj úhel pohledu...třeba zcestný.....
U příspěvku:In Da Nacht
anglij (Občasný) - 23.4.2003 > Bjutifl....:))))Pekny picturek....jen co je pravda....
U příspěvku:RGB channel
anglij (Občasný) - 23.4.2003 > ..a hele....vidím tam dobře Cokina?:))))Nebo se mi to jen zdá?:)))))Pěkné....
U příspěvku:Experiment
anglij (Občasný) - 23.4.2003 > Má to parádní atmosféru....báječné foto...je super vidět mezi všemi těmi super technicky kvalitními :)))) fotkami něco s takovou atmosférou:))))Krása...
U příspěvku:¨fabrik¨
anglij (Občasný) - 20.9.2002 > ...mi se to libi..mam strasne rad technologicke objekty..pokryte rzi..a jinymi nanosy.....myslim ze kdyby vsude kolem byla jen netknuta priroda..taky byste na ni nadavali, ze? :))))))
U příspěvku:Projekce slastných ran 2
anglij (Občasný) - 20.9.2002 > ..a...sakra...........doost zajimave.......rekl bych..invencni....pokracovat:))))))
U příspěvku:Koncentrace
anglij (Občasný) - 29.7.2002 > ...hezke......kompozicne....
U příspěvku:Věnováno Stromu
anglij (Občasný) - 29.7.2002 > ....nadhera....pekny.....neni co dodat.....
U příspěvku:Kate
anglij (Občasný) - 15.7.2002 > ....hmm....k tomu nemam ani co dodat
U příspěvku:Dance
anglij (Občasný) - 15.7.2002 > ...hmm...pekne....jednoduche....ale velice dobre....libi se mi tve prace..opravdu...
U příspěvku:calex classics
anglij (Občasný) - 19.6.2002 > ....strasne zajimava fotka...detraily technologickych celku mam hoodne rad......libi se mi to a to tak ze moc....:)))))
U příspěvku:Zrcadlo
anglij (Občasný) - 19.6.2002 > ..hmm....hooodne zajimavy napad...pekne....
U příspěvku:Pro Petru
anglij (Občasný) - 13.6.2002 > ..hmm....velmi povedena fotka..to se musi nechat......to je presne to, co se mi libi..nocni fotky ozvlastnene svetlem jak statickym....tak dynamcke se pohybujicim....:))))...tleskam..a pisu za 1...
U příspěvku:Kruhy a léto
anglij (Občasný) - 13.6.2002 > ..hmm..ostrost je to co mi zde schazi..jak nazorova :)))...tak i na te fotografii....protoze bez one ostrosti se zamer celkem rozplyva....
U příspěvku:Zlin 1
anglij (Občasný) - 13.6.2002 > ...sinah ma pravdu..alespon co se mne tyce...jiny orez by to chtelo....poud bylo zamerem i to letadlo..tak se na te plose celkem ztraci....
U příspěvku:Vzpomínka na zimu
anglij (Občasný) - 13.6.2002 > ..hmm..ta tmava dolni cast na mne usobi, jako zcela zbytecna..ale je to jen muj dojem..jinak se mi to dost libi...
U příspěvku:Modrá planeta
anglij (Občasný) - 13.6.2002 > tak nevim..ale nejak nedovedu ohodnotit umeleckou hodnotu tedle fotky....mozna ze to je jen normalni fotka, jako kazda jina....spis je to dobry zaklad pro nejake graficke radeni...
U příspěvku:FRESH AIR
anglij (Občasný) - 3.5.2002 > ..hmmm...velmi zajimave...jen mi tam vadi tne vrcholek kopecku v popredi.....ale tezko po nem chtit at tam neni, ze? :-))))
U příspěvku:Loďky
anglij (Občasný) - 3.5.2002 > ...tak mam z toho takovy rozpacity dojem, jako ze nevim jestli se mi to libi, ci ne...je to takove.....opravdu nevim....hmmm?
U příspěvku:Bez názvu
anglij (Občasný) - 3.5.2002 > ...hmmm..tak nevim ,ale mam dojem, ze tadle fotka je o nicem.....ale to jen tak na okraj...vidim ze diskuze zde rozvinuta se stejne venuje necemu jinemu....
U příspěvku:Dům v Praze
anglij (Občasný) - 29.4.2002 > ...hmmm...pěkné...rohy bych příkládal za vinu širokoúhlému objektivu....a na něm použitém držáku na filtry, či sluneční clony..podobné efekty mi dělal držák na cookiny, než jsem si zvykl jej používat s mírou......ale zpět k fotografii...hezká, až se mi nechce věřit,že todle vůbec existuje :-)))))
U příspěvku:Vidím vás!
anglij (Občasný) - 8.4.2002 > ...hmm...tak tyakove fotky mam hodne rad......a todle se mi mooooc libi.....:-)))
U příspěvku:Letní Praha
anglij (Občasný) - 15.3.2002 > ..myslím, že turisté potácející se po Praze si takových snímků odnášejí tisíce a určitě nemají potřebu je někde vystavovat....tak nevím, ale mám dojem, že to tady nějak upadá. Co ty na to Lucie? Já nevím, vždy jsem si naivně myslel, že na Totemu se zveřejňují fotografie něčím zajímavé, lae todle? Asi zahrábnu do našeho rodinného alba a začnu z něj sem taky něco strkat.....a budu se těšit na vaši objektivní kritiku...tak nějak je mi to líto...
U příspěvku:Vandalismus
anglij (Občasný) - 15.3.2002 > ...nevím..ale kromě té diskuze která se zde úspěšně rozvinula, si myslím, že na té fotografii nic zajímavého není.....
U příspěvku:Krajina s křížem
anglij (Občasný) - 13.3.2002 > ...tak nevim...ale stredova kompozice na mne nejak divne pusobi....jinak by se mi to velmi libilo...
U příspěvku:Zimní...
anglij (Občasný) - 28.2.2002 > ..hmmm.zajímavý pohled na svět...líbí......hlavně ten nápad stím plotem,...nebo co to je....
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter