Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:..t.c.z.p.1.
_Tom (Občasný) - 7.6.2005 > řekl bych, že to je takové nevyvážené, obličej uprostřed, všecko ostatní dokola...
U příspěvku:Co to je?
_Tom (Občasný) - 19.5.2005 > Řešení: :-) Je to voda přehrady ve Vranově nad Dyjí.
U příspěvku:Nejede ...
_Tom (Občasný) - 7.12.2004 >
U příspěvku:Jitka_2
_Tom (Občasný) - 7.12.2004 > Mě to okouzlilo, stín tam podle mě patří.
U příspěvku:Ach, Vranov
_Tom (Občasný) - 6.11.2004 > wiktorie> Ahoj Wiktorie, říkali nám kdysi na střední škole, že K.H.B. napsal, že kritik nemusí být schopen udělat dílo lépe než tvůrce. To by pak nebyl kritikem, ale tvůrcem a kritikem by se zase stal někdo, kdo tvořt neumí. U tvé fotky jsem byl kritik. Pokud nechceš, abych se k tvým fotkám vyjadřoval, nebudu, stačí říct. :-)
U příspěvku:Pamír
_Tom (Občasný) - 3.11.2004 > tomash> V úterý 9.11. v 18:30. Platí se tam nějaké vstupné, ale netuším kolik to dělá (není to moc, myslím), protože z něj nic nemám. :-)
U příspěvku:Pamír
_Tom (Občasný) - 2.11.2004 > tomash> Díky.
Pokud tě to zajímá, devátého (v úterý) tam budu promítat diapozitivy a vyprávět o téhle cestě.
U příspěvku:Pamír
_Tom (Občasný) - 2.11.2004 >
Snad by horaly mohlo zajímat, že na té fotografii vidíte převýšení asi 2700 metrů
U příspěvku:Pamír
_Tom (Občasný) - 2.11.2004 > MikePike> Bude to tam s určitostí viset celý listopad, prý je možné i prodloužení, ale to se zatím neví.
U příspěvku:Čína: Číňánek z Yunnanu
_Tom (Občasný) - 8.10.2004 > Cum-ley> Netřeba se omlouvat. Příspěvek, který má hodně položek v diskusi, přitahuje pozornost a tím se zvyšuje počet přístupů. A o to přece nám, ješitným fotografům, jde především :-)
U příspěvku:Podzim v horách
_Tom (Občasný) - 7.10.2004 > MPosp> No ano, kompresi jsem nastavil tak, abych se při maximálních povolených rozměrech fotky dostal na maximální povolenou velikost spouboru.
U příspěvku:Podzim v horách
_Tom (Občasný) - 7.10.2004 > wiktorie> Co máš prosím na mysli tou kvalitou, já měl zatím dojem, že tam žádný problém není...
U příspěvku:Čína: Toaleta
_Tom (Občasný) - 1.10.2004 > vomi> Spláchnout? Jak? Čím? :-)
U příspěvku:Čína: Číňánek z Yunnanu
_Tom (Občasný) - 29.9.2004 > Cum-ley> Klasické turistické kolečko - mrkni na http://www.kmp.vslib.cz/lide/hrus/hory/cina2004/index.php - tam vysleduješ naši trasu z fotek. :-)
U příspěvku:Čína: Praní prádla
_Tom (Občasný) - 24.9.2004 > MPosp> 

Rád si nechám doporučit hlubokomyslný název takové banální fotografie. :-) Nebo by měl být raději sociálně či politicky kritický, například něco o nedostatku praček v komunistické Číně?

U příspěvku:Lucie
_Tom (Občasný) - 23.9.2004 > čtenář> Souvislost s matkou mi uniká.
Hlubší smysl nemám ve zvyku u svých fotografií hledat.
Od lidí čekám reakce, občas se pobavím.
U příspěvku:Čína: Tibeťánci
_Tom (Občasný) - 22.9.2004 > Pescatore> Díky za pochvalu, škoda, že se neocitla taky v knize hostů :-)
U příspěvku:Čína: Noc v Litangu
_Tom (Občasný) - 20.9.2004 >

Jednu technickou chybu (skenu) vidím na první pohled sám, za tu se omlouvám a prosím kritiku zaměřit na jiné věci. :-) Díky.

U příspěvku:Čína: V Soutěsce tygřího skoku
_Tom (Občasný) - 20.9.2004 > MPosp> 

Souhlasím.

S barevným tónem se bohužel nedá mnoho udělat, počasí mi nepřálo a podruhé tam hned tak zase nepojedu. :-)

U příspěvku:Čína: V Soutěsce tygřího skoku
_Tom (Občasný) - 20.9.2004 > Přeslička> Ano, ze země, proč? Snad to nevypadá jako letecký snímek?
U příspěvku:Lucie
_Tom (Občasný) - 17.9.2004 > MPosp> 

Omlouvám se, obvykle úchylku a praktiku rozlišuji a nezaměňuji, byť se může stát, že některé praktiky jsou úchylné, ať už v sexu či v čemkoli jiném. Já například za úchylnou praktiku považuji používání kopru v gastronomii . :-)

 

Ale k věci.

Myslím, že nebudu daleko od pravdy, pokud prohlásím, že když se mluví o ženské kráse, pak to má (byť třeba velmi hluboko zasutý) erotický podtext. Je to přirozené, dané přirozeným výběrem - nás muže přitahují ženy, které mají potenciál být dobrými matkami našich dětí. Kdyby nás takové ženy nepřitahovaly, nebyli bychom evolučně úspěšní a naše geny by v populaci vymizely, vytlačeny geny mužů, kterým se líbí "ty správné" ženy.

Jinak řečeno, jsme vyselektovaní tak, že archetyp krásy je úzce svázán se sexualitou.

 

Pokud tedy někdo vyfotí nahou holku - a ta holka se nám líbí, líbí se nám proto, že to (skrytě) propaguje určitou sexuální praktiku. Obvykle nikoli menšinovou, pravda, ale o to tu nešlo.

Podle mého se to tedy dá říct o téměř každé fotografii ženy a už jen proto to nemůže být důvod ke kritice.

 

Technických a formálních vad fotografie jsem si (některých) vědom a o dalších se tu doufám dozvím, abych byl přístě moudřejší. Neposadím proto Lucku například příště na novou židli, ale půjdu se po nějaké podívat do domů před demolicí. :-)

U příspěvku:Lucie
_Tom (Občasný) - 15.9.2004 > MPosp> Já bych se s dovolením rád zeptal, proč v tom vidíš propagaci sexuální úchylky? :-)
U příspěvku:FATA MORGANA I
_Tom (Občasný) - 9.9.2004 >

S dovolením upozorním na jeden svůj starší snímek - spřízněný tématem. :-)

 

http://www.totem.cz/enda.php?a=33036

U příspěvku:Rozhledna za úsvitu
_Tom (Občasný) - 4.5.2004 > Abyss> Ne, já se sám v noci v lese nebojím, ty jo? :-)
U příspěvku:Rozhledna za úsvitu
_Tom (Občasný) - 3.5.2004 > čtenář> 

Lužické hory, Studený vrch.

U příspěvku:Porno Laurel a Porno Hardy
_Tom (Občasný) - 3.5.2004 > Na jedné straně přepálené světlo, na druhé moc tma, chtělo by to trochu ty kontrasty zjemnit, jen maličko...
U příspěvku:tam nahoře
_Tom (Občasný) - 23.3.2004 > Trochu se mi točí hlava, dobré!
U příspěvku:Expedition Trek 2004
_Tom (Občasný) - 1.3.2004 > Tan odříznutý odraz fotografa nepůsobí dobře.
U příspěvku:Praha
_Tom (Občasný) - 26.2.2004 > jak> Díky za doporučení, co by sis pod pořádným foťákem představoval? Velkoformát na skleněnou desku? Nebo by stačil nějaký středoformát?
U příspěvku:nahore
_Tom (Občasný) - 26.2.2004 > Ta levá půlka se moc ztrácí ve tmě, chybí nějaká linka, která by vedla oči..
U příspěvku:Olej_pramen velké České řeky
_Tom (Občasný) - 26.2.2004 >

Nehodnotím dílko, ale vím, kde to je a co to je za potok. Mám fotky, který se tomu obrazu dost nápadně podobají. :-)

 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter