Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 2.6.
Jarmil
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Taxlík a jeho potomci
toyenka (Občasný) - 4.4.2005 > Lenki> Ty rošťando, jestli pak víš, že tohle bylo o tvým pradědečkovi??? :-))
U příspěvku:Taxlík a jeho potomci
toyenka (Občasný) - 25.3.2005 > Dík.. je to už starý.. potřebuju znovu psát.. :-)) .. a čas moc pospíchá...
U příspěvku:Artefakty
toyenka (Občasný) - 4.11.2004 > No tak dobře, jsou to obrazy v čase za sebou, namalovaný dost barevně písmeny, jinak vůbec nic, co by si dělalo gebíry na něčí pochvalu.. :-))
U příspěvku:Artefakty
toyenka (Občasný) - 4.11.2004 > Hlavně, že už sis to sama se sebou vyřešila.. :-))
U příspěvku:Artefakty
toyenka (Občasný) - 4.11.2004 >

 A to je něco divnýho? :-))

U příspěvku:slovíčkaříme
toyenka (Občasný) - 2.11.2004 > Rawen: no hochu, a co ekologie??
U příspěvku:slovíčkaříme
toyenka (Občasný) - 2.11.2004 > Nebyl jsem, neviděl jsem, neslyšel jsem.. nakonec je stejně všechno na prd.. ;-)  A uděláme z toho papírovou kuličku a hodíme ji do kamen.. hm? :-))
U příspěvku:Čekanka
toyenka (Občasný) - 20.7.2004 > Ach jo, Kelly.. fšechno máš špatně... to je na diskusní forum, přiznej se, ty ti dou, co?? ;-)
U příspěvku:Čekanka
toyenka (Občasný) - 20.7.2004 > Já o voze a ty vo koze.. :-)) Redaktore poezie, nebuď taková netykavka a spadni někdy na zem. Nesnaž se vypadat nad věcí, když nad ní nejseš.. Hm? Kelly, se vší úcty k tvému talentu a tvé bystrosti, ty nejsi objektivní ani tolerantní.. jsi velice úzce zaměřená a na rozdíl od jiných, před kterými jsem tady smekala klobouk.. Před tebou jako před redaktorem se smeknout prostě nedá... Jako redaktor jsi mě nepřesvědčila zatím vůbec o ničem. Copaks to ještě nepochopila, že se tě snažím přivést trochu "nad" věc? Hele, já tu klíďo všechno smažu a jen se usměju, jako to udělali mnozí jiní a já vím, proč to udělali.. měli jsme o tom rozpravy.. Ale zatím mě baví tu studovat typy, jako jsi třeba ty.. Ono pokažedé nejde o rádoby dílko, ale o člověka... o vztahy mezi lidmi.. Tady na Totemu mám pocit, že to od literatury utíká víc než kde jinde ke kamarádíčkování.. hm? Co zase se vrátit k písmenkům a k objektivitě, mandarinko?? Teď nemluvím o sobě, ale o tobě a píšu to naplno, abys ta má slůvka zase nepřekroutila jako háďata..
U příspěvku:Čekanka
toyenka (Občasný) - 20.7.2004 > Kelly: Není absolutní pravda, stejně tak není absolutní nepravda.. Víš, kdo řekl, že pravda je 100 x opakovaná lež? Hm.. asi tak.. Je to moc velký moudro, jen při pomyšlení na toho pána a vše kolem něj mi naskakuje husí kůže.. Přesto mu musím složit poklonu.. :-))  Když se o něčem budeš stále přesvědčovat, bude to pro tebe pravda.. Je to tak i s vkusem.. S tou tolerancí.. s uměním vidět očima druhého.. ach Kelly, jsi prima holka, ale ještě jsi ušla moc malej kus cesty.. Ale na druhou stranu, není kam spěchat.. měj si svou pravdu.. kterou za pravdu pavažuješ, své názory a své přesvědčení.. :-)) Je to na tobě krásné.. že je máš.. :-)) Díky za tvůj čas..
U příspěvku:Čekanka
toyenka (Občasný) - 20.7.2004 > Kelly: Ne... :-))
U příspěvku:Čekanka
toyenka (Občasný) - 19.7.2004 > Kelly: Když myslíš.. Já si říkala, že tě to nenechá klidnou a že se rozepíšeš.. :-)) Jsi moc divoká a ještě neznáš náplň a význam slovíčka "tolerance".. :-)) Nikdo nespolkl moudrost světa, Kelly..
U příspěvku:Vinná
toyenka (Občasný) - 19.7.2004 >

Cobain: jo.. a pokud možno daleko od lidí a koukat do ohně.. :-))

U příspěvku:Vinná
toyenka (Občasný) - 16.7.2004 > Cobain: Dík.. já nemiluju poezii.. je to matika aplikovaná na češtinu.. teda pro mě.. :-)) Ale miluju písničkáře a jejich písničky.. kytaru.. pocity zarámovaný do slov.. tak, jak přijdou samy, v tý jejich nedokonalosti.. ne precizně vysoustružený.. a pak ještě vycizelovaný... brr.. nemám ráda dokonalost.. příroda je dokonalá v souhrnu drobnejch nedokonalostí.. :-)) Tak asi..
U příspěvku:Vinná
toyenka (Občasný) - 16.7.2004 > No jo, jenže my tu Tesco nemáme, co s tim??  Nestačil by "discount Lev" ??? Nestačil, ja vim..
U příspěvku:Vinná
toyenka (Občasný) - 13.7.2004 > Felipe.. : jo, a přimalujeme flašce nožičky a necháme jí tancovat flamengo v supermartetu, chi chi.. chceš tam "svůj"?? Jeden muj kámoš mi za to "svuj" nadává.. chi chi.. původně tam bylo... Dobrej Felipe.. Tak co s tim, svuj nebo muj?? Je mi to celkem fuk, ale zajímavý, že tyhle přivlastňovadla lidi tak vohněj.. :-)))) Víš, já nechodim do Tesca.. tak to bude asi ta díra v mý (tady naštěstí nejde "svý") nevzdělanosti.. :-)) Díky.. PS: na mě je v podobnejch zařízeních moc lidí.. hm? (jo, ten název, asi bych ho měla dopsat.. Vinná láhev.. chi chi.. pak by ses nesplet..)
U příspěvku:Čekanka
toyenka (Občasný) - 13.7.2004 > Cobain: Dík, třeba to jednou dopíšu.. ale zatím mi vyhovuje, že to nemá konec.. spousta věcí v životě nemá konec.. a je to tak dobře.. :-))
U příspěvku:Ty víš...?
toyenka (Občasný) - 12.7.2004 >

Moment, kdy lásku vytěsní jiný cit.. říká se mu žárlivost.. to není žárlivost jako slovo.. ale Žárlivost jako moc, moc ovládající člověka a měnící jeho bytost od kořene.. o tom to je.. ale do toho jste ještě prostě nedorostli.. to teprve přijde.. možná.. v horším případě..

U příspěvku:Vzpomínky na Nainu VII.
toyenka (Občasný) - 12.7.2004 > Igracek: no tys mi dal, z toho Česka to chci odvíst na chvíli trochu dál stranou, dovolíš mi to?? Jo, že Tylity mluví šroubovaně.. ona totiž je jinde.. je to jenom její ozvěna.. nevidíš jí, je to hlas ze tmy.. :-)) No, už zmizela, hm?? tak jí promiň, že byla chvilku ukecaná.. :-))
U příspěvku:Čekanka
toyenka (Občasný) - 12.7.2004 > No, je to jen hraní si s písmenky.. :-) Poezii nechávám na vás, na profících.. Víš, úsměvné je jen to, že právě tyhle "rýmy nic moc", ta jednoduchost dovede oslovit spoustu lidí, kteří utečou před tou dokonalostí poezie, kterou si vy tady pěstujete.. :-)) Kdyby nebyly takovýhle nic moc básničky.. něco by chybělo a spousta lidí by od poezie utekla.. protože by v ní nenašla, co hledá.. Lidi jsou prostě různí, víš? Každýmu se nelíbí vaše matematická dokonalost slova.. Chtějí tam mít taky cit, pocit, barvu.. ale to je věc názoru.. A jestli jsem se chtěla vypsat? No, to se spíš "vypíšu" v proze, chi chi.. tam mám větší prostor.. Ne, Kelly, tohle je o pocitu z chvíle.. jako když v myšlence někam zabloudíš, jeden obrázek.. a ještě nemá konec... Vy jste dnes jiní.. snažím se porozumět tvé generaci.. co hledá.... dost o sobě vyprávíte..  
U příspěvku:Čekanka
toyenka (Občasný) - 9.7.2004 > No, abych řekla pravdu, pro mě v tom je i děj.. příběh..  jen tomu chybí konec, protože ho neznám.. a nevím, jestli ho někdy napíšu...  Dík všem.. :-))
U příspěvku:Čekanka
toyenka (Občasný) - 8.7.2004 > Dík.. tohle se teď sice zrovna "nenosí".. ale je to takový odpočinkový, lehoučce smutný.. :-))
U příspěvku:Na lávovém kameni
toyenka (Občasný) - 7.7.2004 > Čau, je to tak šeredný, že mi je z toho blivno.. :-)) Jo, přesně jako ten den, kterej mě donutil to napsat.. Nechápu, jak můžou slova pořád znova vyvolávat steně šeredný poicty.. ale asi jo.. Chtěla jsem to smazat, jak je to hnusný, ale zatím to nechám, schválně, jestli mi z toho přestane bejt při čtení šoufl, jestli mě to po čase nechá lhostejnou.. :-)) Díkas všem...
U příspěvku:Zrcadlová mánie
toyenka (Občasný) - 2.7.2004 > Nic moc... Dovedeš víc??
U příspěvku:dilema
toyenka (Občasný) - 2.7.2004 > Už jsem t řekla, je to dobrý, nutí to k zamyšlení.. pouhých 10 slov... :-) Jo. :-))
U příspěvku:Na lávovém kameni
toyenka (Občasný) - 2.7.2004 >

Jo, a pozvu tě.. :-)) Nemusím zrovna tu klobásu.. ale včera bych bejvala ogrilovala a napíchla na rožeň... to je jedno co a koho.. :-))

U příspěvku:Na lávovém kameni
toyenka (Občasný) - 2.7.2004 > Jak definuješ poetiku? :-)
U příspěvku:Na lávovém kameni
toyenka (Občasný) - 2.7.2004 > Je v tom můj včerejšek.. tomu scházelo moc.. Kdybych měla přijít na to, co to všechno bylo.. to by bylo času.. :-)) Dík.. :-)
U příspěvku:Ty víš...?
toyenka (Občasný) - 2.7.2004 >

Je to o žárlivosti.. a o všem kolem.. :-)) Tohle nemůžete znát.. o čem to je.. to pozná málokdo.. :-)) Ale dík..  

U příspěvku:Mámivá
toyenka (Občasný) - 28.6.2004 > Jo, vobčas jde vo Helenu.. :-)) Ale jinak jde vždycky o ty cinkavý... A kdo si myslí, že občas i ne, tak stojí trochu mimo, Kelly... (no, já stojím asi hodně mimo.. ale bohužel si to "mimo" uvědomuju..)
U příspěvku:Mámivá
toyenka (Občasný) - 28.6.2004 > Kelly: no jo, ale na druhou stranu, kdy vo prachy nejde, že jo???? Takže originalita na bodu mrazu... :-))
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter