Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:9 řádků
cizík (Občasný) - 10.1.2005 > mperdik> těžko říct, to se mi možná ještě jenom zdálo. ale možná právě tohle už ne.
U příspěvku:chystám se na rande s Ewonnem
cizík (Občasný) - 9.1.2005 > On opravdu je nějaký Ewonne?
U příspěvku:Má adjektiva a Tvá verba
cizík (Občasný) - 7.1.2005 >

Kdo to řekl s tou trubkou?

 

 

U příspěvku:Recenze bez pokr.
cizík (Občasný) - 6.1.2005 > romann> 

ale to jo, i se představila. jenže to nebyla NKVD, ale pan poručík ten a ten...

neska je spokojenej.

U příspěvku:Recenze bez pokr.
cizík (Občasný) - 4.1.2005 > romann> 

Neřekl bych, že to byl idiot. Prosťáček bóží, ta knížka je taková... insitní.

A NKVD se tam moc nevyskytuje, právě, že systém a jeho složky tam nehrajou moc roli – tam jsou jenom lidi. To se mi líbilo. Když se to tak vezme... však NKVD taky byla z lidí... ale nic. Díky za návštěvu.

U příspěvku:Někdo lže a jinej to tiskne
cizík (Občasný) - 3.1.2005 > čtenář> česky to je. ale mám tu ještě jednu, třeba je češtěji...
U příspěvku:Pseudoplatanus
cizík (Občasný) - 31.12.2004 > Jo... ono se v Česku většinou používá "platanoides". Ale pořád jde o to, že listy jsou platanu podobné. Pivovar protivín s Platanem nic moc... ale ok.

Mne to pseudo- ale láká a se mi líbí...
U příspěvku:Pseudoplatanus
cizík (Občasný) - 31.12.2004 > No, říkáme tomu javor mléč... ale jak myslíš. Je to ten, který na rozdíl od klenu (javor klen, dříve též horský) má hroty ostré. O bybyce se ani nezmiňuju...
U příspěvku:Kde
cizík (Občasný) - 25.12.2004 > Cobain> 

"Zkus to priste trosku vic propracovat:-)"

Už je to lepší, šéfe? Dal jsem si s tím kupu práce.

U příspěvku:Recenze bez pokr.
cizík (Občasný) - 18.12.2004 > BorisCvek> A ještě vlastně – ani ortodoxní muž jako já nebude číst tohle jako umělecký dílo. Nejspíš.
U příspěvku:Recenze bez pokr.
cizík (Občasný) - 18.12.2004 > BorisCvek> myslím, brosis, že tady to stačí.

o štýlu jsem snad pověděl dost. můžu ti dovyprávět děj: zamiluje se na sibiři do poštmistrový (její rodina jsou rozkulačenci, otec je ale na ukr. – jakožto voják tam musel po válce zůstat budovat rozbořené, pak si našel práci v doplech...), s podfukem si ji vezme (cizinec a trestanec – nádo bumážky...), pak s celou rodinou odjede na ukrainu (i když má zakázáno jezdit do oblastí s průmyslem či vojenskym tutim), pak otročí skoro zadarmo na žních, pak ve fabrice jakési. a kupodivu nakonec se žádostma o výjezd pro sebe i narozený dítě i ženu uspějou a jedou do československa – chtěj jim to teda kazit a buzerujou a buzerujou... ale dobrý konec).

to si přečti, tebe to bavit bude. je to na odpoledne a hezky se to čte. a doporučím ti ještě knihu o diktátorovi: od Hosta, napsal to nějakej Turkmén (sorry, to méno e nedá zapamatovat), nějak jako Člověk se třetím uchem nebo Trojuchý člověk se to jmenuje. Řekneš si, že zlatý český bolševici... A tak. Čus.
U příspěvku:Recenze bez pokr.
cizík (Občasný) - 17.12.2004 > Emmet_RAY> kávu nepiji. a už vůbec ne s věcmi s tak podezřelým jménem.

ale nakonec jsme to teda trefili podobně.

ale neska můžu říct, že to dobře dopadlo. na konci jsou i jůrovy fotky a fotky klavdije... našel fakt kočku a štěstí na té sibýrii,
U příspěvku:Znovuzrození
cizík (Občasný) - 16.12.2004 > mně jsou nějaké rým ukradené.mně to spíš přijde blbé a silou sešroubované. a "o ničom".
U příspěvku:Fraxinus
cizík (Občasný) - 15.12.2004 > Naty> Jasan opilý?
U příspěvku:Fagus
cizík (Občasný) - 7.12.2004 > blondýna> jasnačka, normální buk.
U příspěvku:Plaz
cizík (Občasný) - 10.11.2004 > noe> už?
U příspěvku:Ranní cizík
cizík (Občasný) - 5.8.2004 > Naty> Přemýšlel jsem o tom. Jsou to konkrétní pánové na různých božích mukách, při rozcestích atd. Takže šplh a lezba... za nimi do výšin.
U příspěvku:Strašidelný zámek
cizík (Občasný) - 22.7.2004 > Vít Procházka> Rádo se stalo.
U příspěvku:Strašidelný zámek
cizík (Občasný) - 30.6.2004 > Už ta hláška, že "pokus o nonsens" by měla vejít do dějin nesmyslu.
U příspěvku:raketa
cizík (Občasný) - 23.6.2004 > A je to :-)))) Udělal jsem okýnko.
U příspěvku:Maminko drahá
cizík (Občasný) - 23.6.2004 > ALISSIE> Například s Ardillou používáte úplně stejně tečku :-)))
U příspěvku:Maminko drahá
cizík (Občasný) - 23.6.2004 > Tvůj věk mě děsí... je děsivě upřimný. Ale upřimnost je mi hovno literární hodnotou, to sorry. To bych moh oznámkovat taky naivitu. Tak jo, za upřimnost a naivitu pětibobek. Když se to zprůměruje se známkou za zpracování a litertůru a poézii apod....
U příspěvku:Vzpomínka
cizík (Občasný) - 23.6.2004 >

Tak už jsem, pojď a všecho nech :-)))

 

Nejsou tam nikde čárky, tak možná takhle...

U příspěvku:Zatmění
cizík (Občasný) - 23.6.2004 > noe> Noe, oe, byl první historickej ožrala... kromě jinýho...
U příspěvku:Fa-sol-dó
cizík (Občasný) - 23.6.2004 > jupí. jukni se mi třeba na raketu... to by se ti mohlo líbit, vertikální organizátore.
U příspěvku:Nu-daj-dó
cizík (Občasný) - 23.6.2004 > terorista traktorista optimista... stará laura...
U příspěvku:Naruby
cizík (Občasný) - 23.6.2004 > Velký klokotající já! Dobré kloktadlo. Na to ti dam parafu i kolek. A 5 a D.
U příspěvku:Modlitba za něj
cizík (Občasný) - 23.6.2004 >

A proti Kahnově svatyni, takových pětadvacet metrů od jeho branky se bude zahrávat volnej přímý kop. Kopat bude asi kečup Heinz. Óooool. 1:1!!!

Byla to rána výstavní... ani takový borec jako Oliver Kahn... krásná fotbalová paráda... ale to sem asi nepatří... nebo? .....

U příspěvku:Modlitba za něj
cizík (Občasný) - 23.6.2004 > Hele, nevím, o čom to je. Ale ze stigmat srdcí opuštěných nějakých pánů mám vyrážku. Tos mi chtěla udělat?
U příspěvku:mé krédo není krédem tvým
cizík (Občasný) - 27.4.2004 > Vybavil jsem si Sašu Rašilova. Ale to asi jenom kvůli rašení... a zmínce o herečce. Nějak se to spojilo. Hezky, paní.
U příspěvku:Ranní cizík
cizík (Občasný) - 26.4.2004 > Kelly: A já to otočím, doufám, že nevadí.
Naty : A jak to mám vědět, já, když to neví čtenář?
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter