Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
pisisvor
(žena)
Občasný,Redaktor
Na Totemu: 4794x
Napsat zprávu

  • Pišišvor rád brousí na Internetu a občas (když mu je smutno) tak zabrouzdá i mezi jiný Pišišvory na chat a tam s nimi klábosí...
  • Také se snaží udělat něco pro své tělo, a tak si jednou za rok zajde zasportovat: squash, aerobik, kolečkové brusle anebo sjíždí na lyžích sjezdovku jako ďábel...Pak se zase další rok léčí z modřin, zlomenin a boulí...
  • Jeho tajnou vášní je hudba a tanec, ale protože mu chybí hudební sluch, tak se radši k tomu moc nehlásí...
  • Je sečtělý a mimo klasiky, kterou musel číst ve škole, ho zajímá také trochu historie, věda, psychologie, móda a tak od všeho trochu...hlavně ne žádné teoretické poučky, ke kterým je potřeba ještě dost obsáhlý výkladový slovník...
  • Má taky rád zvířata (protože sám je také zvíře) a doma žije společně ještě se třemi dalšími zvířátky: dva čuníci, kteří jsou kupodivu jeho sourozenci, ale nejchytřejším v rodině je papoušek...
No a tohle je pišišvor

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 
 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Pravda o channelingové mystice Romana Palky.
pisisvor (Občasný,Redaktor) - 26.7.2003 > Zajímavý článek, věřím že to v jiných sektách funguje na podobných principech... a nejen v sektách.
Doufám, že tvůj příspěvek potencionální členy odradí...
U příspěvku:Karlín 2003
pisisvor (Občasný,Redaktor) - 2.7.2003 > Pěkný záběr...
U příspěvku:Láska
pisisvor (Občasný,Redaktor) - 6.5.2003 > To je krásný, povedlo se ti vystihnout stáří :) I kdyby to bylo kreslený podle fotky, je to umění takhle vystihnout detaily
U příspěvku:Krátký programátorský vtip
pisisvor (Občasný,Redaktor) - 14.4.2003 > :))
U příspěvku:Jak se dělají dobré obchody
pisisvor (Občasný,Redaktor) - 14.4.2003 > To já bych se nejspíš dočkala nejnovějšího modelu počítače... proto si radši takové věci kupuju sama :)
U příspěvku:Nález
pisisvor (Občasný,Redaktor) - 28.3.2003 > mě jednou zloděj ukradenou peněženku s dokladama poslal poštou, samozřejmě bez peněz, ale těch 150 Kč jsem oželela... Dobrý :))
U příspěvku:Porada
pisisvor (Občasný,Redaktor) - 28.3.2003 > dneska nikdo nezvrací? :))
U příspěvku:Výměna
pisisvor (Občasný,Redaktor) - 28.3.2003 > stejný téma... zoologie a zvracení :)) Ty se o to nějak blíž zajímáš??
ps: tenhle je dost známej...
U příspěvku:Dlouhý krk
pisisvor (Občasný,Redaktor) - 28.3.2003 > Tak tenhle jsem ještě neslyšela :)) Za originalitu. PS: nabízí se ještě otázka, jak to vůbec ti hadi dělají... ?
U příspěvku:Praha pod vodou
pisisvor (Občasný,Redaktor) - 14.8.2002 > No vypadá to, že jsi se přes ty davy nedostal blíž, tak jsi aspoň udělal pár snímků kyvadla :)))
U příspěvku:bráškové
pisisvor (Občasný,Redaktor) - 11.8.2002 > Chvili mi trvalo, nez jsem prisla na to, co na te fotce vlastne je... Cekala jsem totiz nejaky zviratka :) Ale docela zajimavej kontrast svetla a stinu...
U příspěvku:Ladná červená
pisisvor (Občasný,Redaktor) - 11.8.2002 > Jo, barvicka je jak ruměnka :)
U příspěvku:Návod pro blondýny
pisisvor (Občasný,Redaktor) - 30.6.2002 > Ahoj Honzo,
zřejmě jsi při vkládání příspěvku odstranil zaškrnutí u textu: Ano, souhlasím s případným nekomerčním publikováním mého příspěvku v časopise i jinde...
Pak se objevuje tento text jako upozornění pro autora i redakci. Příspěvek je pak vidět pouze ve Vašem prostoru.
U příspěvku:Jak se jmenuje váš pes ?
pisisvor (Občasný,Redaktor) - 6.6.2002 >
U příspěvku:Ztroskotanec.
pisisvor (Občasný,Redaktor) - 6.6.2002 > anglický humor - někdy dost suchej, ale tenhle se mi líbí :)
U příspěvku:Na plese
pisisvor (Občasný,Redaktor) - 16.4.2002 > Je mi líto, že se ti to nelíbí, ale takové už jsou vtipy. Tomuhle se říká černý humor. 90 % vtipů může někoho urazit, jako třeba o pedofilech, cikánech, rakovině, somálcích, malomocných, impotentech, obézních lidech apod., a jsou mezi nimi i dost hnusný vtipy, který bych sem v životě nevložila. Já žádnou neúctu k postiženým lidem nechovám, a ze svý zkušenosti vím, že i oni si dokáží dělat legraci sami ze sebe... A jestli znáš někoho kdo má protézu s levotočivým závitem, tak mu vyřiď, že se mu omlouvám.
U příspěvku:Polední sen daňového úředníka
pisisvor (Občasný,Redaktor) - 27.2.2002 > Blížící se zkouška z účetnictví formuje mé sny do daleko horších podob, ale nechtěla bych být teď v kůži podnikatele před vyplněním daňového přiznání :(
U příspěvku:Sherlock Holmes & Watson na vandru.
pisisvor (Občasný,Redaktor) - 27.2.2002 > Já bych řekla že to bude parodie na Holmesovky... právě tím, že je to tak absurdní :)
Mě se to líbí, i když jsem se zas tolik nesmála, jako u kratších vtipů...
U příspěvku:Ještě jedna o lordech.
pisisvor (Občasný,Redaktor) - 27.2.2002 > Pěkný :)
U příspěvku:Co mohli říci, ale neřekli... Co řekli, ale dá se to vysvětlit jinak... Co si jen mysleli, ale raději zůstali zticha...
pisisvor (Občasný,Redaktor) - 27.2.2002 > Podařená sbírka vtipů a výroků :))) Škoda že jsi to nerozdělil do dvou nebo více příspěvků... pak by možná hodnotilo víc lidí.
U příspěvku:svět
pisisvor (Občasný,Redaktor) - 13.2.2002 > Prvnímu nerozumím, druhý je pravda :) Ale asi to bude to samý...
U příspěvku:Krása
pisisvor (Občasný,Redaktor) - 13.2.2002 > Nevím, jestli je to citát, ale je to pravda... teda aspoň myslím, nejsem chlap :))
U příspěvku:Chorvatsko 2001
pisisvor (Občasný,Redaktor) - 21.1.2002 > Díky Péťo, bylo to přesně tak :))
U příspěvku:Opečená srna
pisisvor (Občasný,Redaktor) - 21.1.2002 > Báseň není moc duchaplná, ale má to vtip... S tou strukturou má asi JiKo pravdu, alespon v te prvni sloce bych dala jen tři verše... ale vic se přiklánim k dead kennedys - na jedne strane říkanka pro děti, na druhé straně určitá forma dadaismu...
No, ale já jsem spíš laik, takže ti asi moc nepomuzu :)
U příspěvku:Návraty
pisisvor (Občasný,Redaktor) - 21.1.2002 > Líbí...
U příspěvku:O relaxaci?
pisisvor (Občasný,Redaktor) - 11.12.2001 > Je to pěkné Lian, už samo o sobě je to relaxační, když to člověk čte :))
Myslím že někteří lidě neumí ani relaxovat v tom smyslu, v jakém jsi to popisovala... neumí se zklidnit - pořád se musí něčím zabývat, neumí být sami a neustále potřebují nějakou společnost, nechtějí přemýšlet o hlubších věcech...
ale i tihle lidé musí někde čerpat svojí energii... tak si myslím, že asi relaxují trochu jinak, jenže ti ostatní to nepoznají...
U příspěvku:Skochovická rychlovka
pisisvor (Občasný,Redaktor) - 14.10.2001 > Díky za vaše názory a připomínky, jsem ráda, že jste mě také doplnili, protože jsem na spoustu věcí zapomněla nebo nenapsala přesně...
ad Jiko: chápu že se ta skupina nemusela líbit všem, máte samozřejmě právo netleskat.
Za Totem jsme ale rádi za každou skupinu která přijela, byť to nebyl žádný komerční festival...
S fotkama se obrať na Lucku nebo Martina :)
ad Vašek a Martin: mám pár fotek z autobusové zastávky na Zbraslavi :))
U příspěvku:Strýček BOB
pisisvor (Občasný,Redaktor) - 1.10.2001 > Jo, tak tohle ponaučení si budu pamatovat, strýčku Bobe :))))
U příspěvku:Počítání oveček :)
pisisvor (Občasný,Redaktor) - 20.9.2001 > To je pěkný, budu si to pouštět před spaním :))
U příspěvku:Ledovec
pisisvor (Občasný,Redaktor) - 20.9.2001 > jůůů :)))
U příspěvku:Žebrák
pisisvor (Občasný,Redaktor) - 18.9.2001 > To je fakt, většinou se podaří vymyslet spíš něco trapnýho než vtipnýho... proto se držím osvědčených "starých ale dobrých" :)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter