Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 14.5.
Bonifác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
dandylion
(muž)
Občasný
Na Totemu: 33x
Napsat zprávu

Watchout!The King of Dandelions comes!

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 
 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Lípa srdčitá
dandylion (Občasný) - 8.6.2000 > Martine, v poslední sloce mám v tom hockey.Roztroušená arhytmie mě nutí vzít pilník, buď na ukousané nehty nebo na to finále.Pokud necháš jen "způli odumřelá", je nám, co jsme dočetli slabikář až do "O", jasné, že druhá ještě odumřelá není.Časová posloupnost>tělo shnilo a pak teprve spadlo na bodák?Jo, kdyby to byl bodlák, bylo by to něco jiného, ale to by u "Stroupy" neprošlo. A co takhle: svěsila větve … jako podťatá a že korunou svou dívce srdce připomněla, že má nakrmit koťatá......glecht :o)
U příspěvku:Lípa srdčitá
dandylion (Občasný) - 8.6.2000 > ufufuf, vidím chlápka v dobovém kroji,s vycíděnými knoflíky,v ruce držíc klobouk, jak na prknech kočovného divadla p-o-m-a-l-u ,jako když krájíte měkký chléb, pomalu recituje, až rezonací vylejzají hřebíky s narychlo stlouklého "světa".A paňmáma v první řadě uronila slzu a pantáta, aby ukryl to dojetí překotně popotáhl z fajfky.Stroupežnický by si povzdechl "Ach ,věru Národe uměl sis vybrat svůj strom.Kozí pysk by se vskutku špatně spojoval do veršů.Štěstí však, že hrdina pod lípou leží, ležel-li by u božích muk či pod wajkslí, věru nevím,nevím,snad bychom jej k té lípě za nohy museli dotáhnouti".
U příspěvku:Sorry
dandylion (Občasný) - 8.6.2000 > Kontrola vašeho účetnictví proběla v pořádku. Finanční úřad Nebe Vyřizuje Petr,Buddha,Kršna a Alah Polední přestávka 10-12 Nevstupovat bez vyzvání!
U příspěvku:Grapefruit
dandylion (Občasný) - 8.6.2000 > Eufemicky dost husté. Oslovilo mě to snad i proto, že žiji s příslibem potencionální hořkosti a pecek pod chutně vyhlížející kůrou. Ty "kůžičky" zní dost eroticky :o)
U příspěvku:Královna
dandylion (Občasný) - 6.6.2000 > "špičkou jazyka Tvé lůno zkrápím" I.P.Pavlov by měl s tebe radost, slinto!
U příspěvku:Královna
dandylion (Občasný) - 6.6.2000 > God save us from the oral sex without King & Queen & Shpercka!
U příspěvku:Co nikdy neříkám ...
dandylion (Občasný) - 6.6.2000 > filigrantsky něžné až nebezpečně privátní, škoda ,že to není určeno mě, roztrhalo by mi to žíly na obou předloktích a já bych pro tě(kotě)slastně vykrvácel.
U příspěvku:v poklusu
dandylion (Občasný) - 6.6.2000 > nechci vypadat jako kverulant, ale "provázen famfárou nebo famfárami" blick,blick. ...si byl na výletě ,jo?:o)
U příspěvku:Zamilovaná
dandylion (Občasný) - 6.6.2000 > Nany, připadá mi to jako výhružky sebevraha, prosím zděl mi jeho iniciály a adresu, osobně mu rozbiju brejle ,hubu a hodinky a ty budeš psát veselé básničky o sluníčku.K formě se nevyjádřím,nad tím vším je samodestrukce.DMR:fuck him,love us!
U příspěvku:DROGA
dandylion (Občasný) - 5.6.2000 > Vyhaslé oceány? Nedalo by se "vypuštěné oceány"? Já ti nevím, není to moc alegorické? Okokokok, asi to tak cítíš, ale neskoušej si kvůli tomu šňupnout :o)
U příspěvku:Zůstalo jen něco
dandylion (Občasný) - 5.6.2000 > blick..,blick.., mou roztěkanost neuklidnil ani obkročmo kulhající rým "matek-kytek(at)", přec však jeden obraz vidím. Vpíjející se barva slunce do oblak.A ten ve mě zůstal.
U příspěvku:Nechci tě
dandylion (Občasný) - 5.6.2000 > Kopeček, na kopečku domeček, v domečku stoleček a na stolečku tenhle dopis.Ještě že tam nebydlím.Mrchy daly lidský rod k mezinárodnímu soudu v Haggu za zneužití autorských práv a nekalé konkurence.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter