Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Publikované příspěvky v rubrikách
 
 Řadit podle:datapoznámekzobrazeníuloženídoporučeníbodůprůměru 
RubrikaDne AutorNázev příspěvkuPozná-
mek
Zobra-
zeno
Doporu-
čeno
Film:23.4.2007
Oplatka
Horší už to nebude >>
Co kdyby se ukázalo, že vnitřní hlas, který nám každému občas radí, je hlasem někoho zcela konkrétního? A pokud je pravda, že vše o nás už je předem napsáno, jaký spisovatel to o nás vlastně píše? Tahle myšlenka stála u zrodu komediálního filmu Marka Forstera.
p4z7638×
Film:18.4.2007
Adina
Good bye, Lenin >>
Nebudu servírovat nějakou regulérní recenzi, mazejte si pro dývko:o)
p49z23424×d2×
Film:29.3.2007
ward
Fontána (The Fountain) >>
Manýristický film o lásce a hledání věčnosti
p3z5276×
Film:28.3.2007
Kajman
El Laberinto del Fauno, Pan´s Labyrinth, Faunův labyrint 2006  >>
V koprodukci Španělsko/Mexiko/Usa natočil vloni Guillermo del Toro uhrančivé dílko, které mě přikovalo na 112 minut k obrazovce a poté mě nechalo dva dny se dál kochat zážitkem, který tak často divák, kráčející z kina postráda...
p5z7607×
Film:9.3.2007
Oplatka
Filmový festival Jeden svět >>
Slavnostním vyhlášením cen skončila 8. března pražská část mezinárodního festivalu Jeden svět. Festival, zaměřený na filmy o lidských právech, se nyní přesune do dalších měst v Čechách a na Moravě.
p3z6798×
Film:26.2.2007
Oplatka
Kvaska >>
Film Kvaska, kterým jako režisérka debutuje Mirjam Landa, měl být původně jen nízkorozpočovým snímkem pro pár přátel. A radost z tvorby pro vlastní obveselení je z něj znát, i když se přesunul na velká plátna.
p22z17809×d1×
Film:12.2.2007
Oplatka
Eragon >>
Alagaesie byla kdysi místem, kde vládla skupina moudrých dračích jezdců. Jeden z nich, Galbatorix, ale ostatní zradil, pobil a stal se neomezeným krutým vládcem. Venkovský mladík Eragon po náhodném objevení dračího vejce zjišťuje, že právě on má být tím, kdo vyvede zemi z poroby, novým dračím jezdcem...
p6z7820×
Film:23.1.2007
Oplatka
Obsluhoval jsem anglického krále >>
Jiří Menzel bojoval dlouhých třináct let o to, aby mohl převést na plátno slavný román Bohumila Hrabala Obsluhoval jsem anglického krále. Nyní tu konečně máme výsledné dílo, natočené podle režisérova vlastního scénáře.
p12z10438×
Film:4.1.2007
Oplatka
Parfém: Příběh vraha >>
Německý spisovatel Patrick Suskind se dlouho rozmýšlel, zda prodat práva ke zfilmování své pozoruhodné knihy Parfém: Příběh vraha z roku 1985. Nakonec tak učinil – a snímek, který natočil Tom Tykwer s mezinárodním obsazením a využitím pražských exteriérů, mu rozhodně dělá čest.
p7z6816×
Film:19.12.2006
Oplatka
Kupředu levá, kupředu pravá >>
Režisérka Linda Jablonská si za námět svého absolventského dokumentu Kupředu levá, kupředu pravá vybrala Komunistický svaz mládeže a Mladé konzervativce, seskupení podporující ODS. Jaké postoje, názory a životní styl mají tyhle dvě organizace, ze kterých možná vzejde nová generace našich budoucích politiků?
p2z4403×
Film:29.11.2006
Oplatka
Pravidla lži >>
Komunita narkomanů, která se na osamělém statku snaží pod vedením terapeutů překonat svůj návyk, jejich vzlety a pády…To je téma Pravidel lži, prvního hraného filmu Roberta Sedláčka, který se této oblasti věnoval již dříve ve svých dokumentech.
p17z11025×
Film:6.11.2006
Oplatka
Hezké chvilky bez záruky >>
rozšířená verze článku, vydaného v čísle 42/06 týdeníku Naše rodina) Ač se tomuto označení brání, je Věra Chytilová především režisérkou, specializující se na ženskou problematiku. A její poslední film není v tomto směru výjimkou.
p5z4447×
Film:27.10.2006
Oplatka
Kráska v nesnázích >>
Jana Hřebejka jsme si zvykli vnímat především jako režiséra humorných, lehce nostalgických snímků z doby dávno i nedávno minulé. Však také řada jeho filmů vznikla na základě knih humoristy Petra Šabacha
p10z6486×
Film:14.8.2006
20.10.2006

jafa
Při zemi i na Plutu >>
recenze na film o irském transvestitovi Snídaně na Plutu (právě běží v našich kinech)... http://www.youtube.com/watch?v=nBkZ_ufZoLI
p3z9140×
Film:21.6.2006
22.8.2006

Oplatka
Účastníci zájezdu >>
Česká komedie je v posledních letech častým hostem našich kin, přičemž toto označení samo nemusí vždy znamenat dobrou zábavu. Účastníci zájezdu debutujícího režiséra Jiřího Vejdělka, natočení podle románu Michala Viewegha, jsou však komedií opravdu vydařenou.
p20z17380×
Film:7.6.2006
Oplatka
Strings >>
Slovo Strings znamená v angličtině Provázky nebo Nitě. Dánsko-švédsko-britský film s tímto názvem se výrazně liší od všeho, co se v naších kinech poslední dobou objevilo. Jedná se o rytířský příběh ve středověkých kulisách, upomínající mimo jiné na Hamleta. Všechny tyto vášně ale v Provázcích předvádějí loutky.
p1z3571×
Film:25.5.2006
Oplatka
Odvaha milovat >>
Režisér Claude Lelouch se před lety proslavil snímkem Muž a žena. Také další filmy, které tento nestor francouzského filmu natočil, se točí kolem věčného tématu - partnerské lásky v různých podobách. Nejinak je tomu i v jeho posledním díle Odvaha milovat, které se dotýká i tématu hudebního šoubyznysu.
p2z3258×
Film:11.5.2006
Oplatka
Indián a sestřička >>
Mají romská dívka a bílý mládenec právo na štěstí? Může jejich vztah vydržet i přes to, že mu ani jedna z rodin není příliš nakloněna? Tyhle otázky klade debutující režisér Dan Wlodarczyk ve snímku Indián a sestřička.
p4z3659×
Film:13.4.2006
Oplatka
Filmový test - Jak znáte filmy roku 2005? >>
Vítejte u dalšího testu, tradičně se vztahujícího k minulému roku. Čím vás potrápím tentokrát?
p2z2711×
Film:1.4.2006
Oplatka
Fimfárum >>
(článek, vydaný v čísle 10/06 časopisu Naše rodina) Před třemi lety vzbudil pozornost animovaný snímek Fimfárum, kolektivní projekt, natočený podle stejnojmenné pohádkové knihy Jana Wericha. Nyní přichází druhý díl, zpracovávající loutkovou formou další čtyři Werichovy příběhy, a využívající znovu autorova komentáře.
p1z2251×
Film:8.3.2006
28.5.2006

Adina
Křik (aneb trocha dějepisu) >>
p6z10421×d1×
Film:3.3.2006
Oplatka
Utajený >>
Německý režisér Michael Haneke šokoval před několika lety Pianistkou, příběhem masochistické učitelky klavíru. Jeho nový, na festivalu v Cannes oceněný snímek Utajený, je opět atypický -ale zcela jiným způsobem.
p2z3546×
Film:6.2.2006
Oplatka
O dvě slabiky pozadu >>
Slovenštinu nebývá z pláten kin v posledních letech příliš slyšet. O to sympatičtější je počin debutující režisérky Kataríny Šulajové, který natočila pod názvem O dvě slabiky pozadu, a v němž hlavní úlohu svěřila své sestře Zuzaně.
p3z3116×
Film:22.1.2006
Oplatka
Toyen >>
Režisér Jan Němec, někdejší představitel nové vlny 60.let, natáčí v posledních letech svérázné osobní výpovědi, jakými byly Noční hovory s matkou či Krajina mého srdce. Nyní přichází s filmem o slavné surrealistické malířce první republiky, která tvořila pod jménem Toyen.
p3z4208×
Film:15.1.2006
13.3.2006

Oplatka
Harry Potter a Ohnivý pohár >>
Tvůrci filmové verze čtvrtého dílu ságy o čarodějnickém učni stáli před nelehkým úkolem: jak vtěsnat více než 500 stránek do dvou a půl hodin filmu? Boj s tímto zadáním je na filmu znát. Autoři zvolili cestu, kdy z děje téměř nic nevynechají, ale všechno do maximální míry zkrátí a zhustí...
p9z12953×d1×
Film:8.1.2006
21.2.2006

Oplatka
Restart >>
(rozšířená verze článku, vydaného v čísle 2/06 časopisu Naše rodina) - Nebývá zvykem, aby měl absolventský film studenta FAMU celovečerní rozsah a byl promítán v běžné distribuci. Přesně to je ale případ snímku, kterým se na scénu uvádí Julius Ševčík.
p6z9194×
Film:14.11.2005
8.1.2006

Oplatka
Hrubeš a Mareš jsou kamarádi do deště >>
(článek, vydaný 15.listopadu v časopise Naše rodina) Vladimír Morávek, uznávaný divadelní režisér, se před dvěma lety uvedl ve světě filmu úspěšným a ceněným snímkem Nuda v Brně. Nyní se vrací s novým filmem Hrubeš a Mareš jsou kamarádi do deště, kde se vedle Jana Budaře, někdejšího Michálkova objevu, uplatnil v druhé hlavní úloze Richard Krajčo.
p10z11448×
Film:24.10.2005
Oplatka
Noční hlídka >>
(rozšířená verze článku, vydaného v časopise Naše rodina) Ruský film režiséra Timura Bekmambetova je na hony vzdálen někdejším socialistickým agitkám, které jsme si zvykli spojovat s kinematografií této země. Jedná se o dynamickou, akční podívanou, inspirovanou tím nejlepším, co vzniklo v tomto žánru v minulých letech v USA, propojenou s ruskými reáliemi a historií, a nepostrádající hlubší myšlenkové zázemí.
p22z10462×
Film:9.10.2005
Oplatka
Doblba! >>
(rozšířená verze článku, vydaného 25.října v týdeníku Naše rodina) První film Petra Vachlera sliboval zábavnou, mírně morbidní oddychovou podívanou, opírající se o komiky Jaroslava Duška a Petra Čtvrníčka. Naplnit tento záměr se však bohužel tvůrcům nepodařilo.
p12z7363×
Film:27.9.2005
Oplatka
Filmový test - současní čeští režiséři >>
Zdravím vás u dalšího testu, tentokrát se jedná o režiséry soudobých českých filmů. Pro někoho z vás to určitě bude „brnkačka“, ale třeba vás tam občas i něco překvapí. Přeji příjemné luštění!
p4z5103×
 <<< novější 
Další příspěvky
 starší >>> 

     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter