Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
Vyhledat poznámky podle:
1.Přezdívky: 2.Obsahující slovo:

 
Vlastní poznámky u příspěvků: 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Čtenář - 8.2. > Jen podívat jak je to dlouhý, přerolovat na konec bylo časově nesnesitelný
U příspěvku:AB
Čtenář - 6.2. > julo, tys měl vždycky dost, ale teď máš dost i na to jak už si měl kolikrát dost a dost. toto je s orbánem a ficem brzký sjednotitel V4. ty jsi kdo? ty jsi Pitomijula.
U příspěvku:Depopulace, detechnizace a přírodní právo veta
Čtenář - 5.2. > Jinak jsem konfrontací s vyššími kosmickými silami
Eddy Grant-Electric Avenue - síla sil - ta Auroranova je jistě taky pravda - 100% uvidíš zítra na kýblu s barvou.....
U příspěvku:2x GAMBLER + BEDNY
Čtenář - 4.2. > PřilítliMimozemšťani> ty běž taky do kasína:)))
U příspěvku:Exebot J16xP4 - Konečné řešení 6 z 6
Čtenář - 4.2. > totem, království diletantizmu a nenávisti. bravo ýťo, brávo julo, brávo zendrichu. jen tak dál!
U příspěvku:K Domažlicům ad.
Čtenář - 3.2. > proč, proč, proboha proč!? proč má třeba jeden ruku dvakrát delší? jo, z takovejhle počinů vzniká nenávist k brnu. ty fakt bolíš zendrichu.
U příspěvku:Exebot J16xP4 - Konečné řešení 5 z 6
Čtenář - 3.2. > totem, shromaždiště diletantství. patříme k sobě, přátelé, sláva!
U příspěvku:Přehlíženým a malým pro tento svět...
Čtenář - 2.2. > čtenář> JSI ZLÝ, JEN ROMANOVI, MISTRU ČÁRY, ZÁVIDIŠ. JEŠÍŠ TAKY MEKTAL BLBOSTĚ KAM TO DOTÁHL, HE? A ROMAN JDE V JEHO STOPÁCH, Z ROMANA JEŠTĚ NĚCO BUDE. ROMAN, JULA A ÝŤA, JEDNOU O NICH UDĚLAJ KOMIKS, ČTYŘLÍSTEK A RYCHLÝ ŠÍPY HADR.
U příspěvku:Přehlíženým a malým pro tento svět...
Čtenář - 2.2. > Vy vůbec nejste schopni docenit romanův boj se záludností kresby. Přestože si opět vše předkreslil tužkou, opět to nevyšlo a opět netrefit hlavu aspoň trochu na krk. A jeho humora už vůbec jste nepobrali. Například zdůvodnění, proč není schopen rovné čáry, protože takových se jako geodet už nabažil, NO KDO TOHLE VYMYSLÍ!? Jen ať pokračuje v zesměšňování Brňáků, můžou si z to sami, že ho pár fackama od podobného znesvěcování neodradí.
U příspěvku:Přehlíženým a malým pro tento svět...
Čtenář - 2.2. > čtenář> NC SI NEPOCHOPIL. KLOBÓK JE TAKOVÝ PROTO, ABY SE POD NĚJ VEŠLO MORČE. COPAK JASNĚ NEVIDÍŠ TEN POHYB KLOBÓKA, NAZNAČENÝ IMBECILNÍMI ČÁRKAMI? MORČE POD KLOBÓKEM, TOŤ JIHOMORAVSKÝ HUHU-MOR, KULAJDOVÁ POYNTA!!!
U příspěvku:Přehlíženým a malým pro tento svět...
Čtenář - 2.2. > čtenář> 🤑☺️🤡 A nestačhilo by, kdyby ho někdo naučil aspoň jednou nakreslit jiný klobouk? 🤑☺️🤡🐼🤗🐮💀 Copak náš Roman - král Křivá čára. Běs!
U příspěvku:Přehlíženým a malým pro tento svět...
Čtenář - 2.2. > Zendrichu, prosím. Buď si jakej chceš, choď do kostel, třiď odpad, ale s timahle tvejma předstama o humoru prosím skonči. Co si o nás musí děti myslet, když tohle viděj jako výplodek dospělýho. Už dost prosím!!
U příspěvku:Exebot J16xP4 - Konečné řešení 1 z 6
Čtenář - 31.1. > námět jula, zpracování ýťa, duchovní podpora zendrich... jen tak dál!
U příspěvku:Človek a jeho klietky
Čtenář - 30.1. > žaža> Aj tak sa ti ale podarilo utiect :P
U příspěvku:PÍT! (2024)
Čtenář - 29.1. > čtenář> nažďár
U příspěvku:PÍT! (2024)
Čtenář - 29.1. > SPRÁVNĚ JAROMÍRE, PŘÍTELI VĚRNÝ, BA!
U příspěvku:PÍT! (2024)
Čtenář - 28.1. > hovado ospravedlňující alkoholismus. prostě hovado
U příspěvku:PÍT! (2024)
Čtenář - 27.1. > čtenář> ahoj hovado, jana
U příspěvku:PÍT! (2024)
Čtenář - 27.1. > hovado
U příspěvku:citát z netu
Čtenář - 24.1. > čtenář> 🤠
U příspěvku:citát z netu
Čtenář - 24.1. > Úplně ho vidím, juldu našeho. Jak zápasí s flexaretou a snaží se přefotit obrazovku:))). Nu, chyběl nám tu, chyběl. Jen tak dál!
U příspěvku:Psychopaté ad ((Lidé zlatí - také se ptáte, proč/ rodí se v lidstvu psychopati...? Z Valdštejna Albrecht , ..., Neil Armstrong, ..., Jevgenij Prigožin...))
Čtenář - 14.1. > PřilítliMimozemšťani> JÁ tady ýťu chci, magdu taky.
U příspěvku:Starý pan profesor
Čtenář - 9.1. > Moc hezky napsané, celou dobu jsem přemýšlel,kdo by to ten pan profesor mohl být
U příspěvku:Nad zákon?
Čtenář - 4.1. > už je tu zas. takovouhle smrt nevymyslíš
U příspěvku:PF 2024
Čtenář - 1.1. > Dík za hodnĕ výstižné soudobé přání..
U příspěvku:PF 2024
Čtenář - 1.1. > Dík za hodnĕ výstižné soudobé přání..
U příspěvku:Válka proti NWO dnešních dnů
Čtenář - 28.12.2023 > Preboha, to ste tu všetci drbnutí?
U příspěvku:Fotoportrét s Agim dnes 2. května 2022
Čtenář - 23.12.2023 > 16
U příspěvku:"Změní indigové děti svět ...?
Čtenář - 18.12.2023 > čtenář> Dobrý den pane Jing x Jang :)

Pravděpodobně jste si přinesl z oné "cesty" jistou formu Prekognice.
Je Vaše, náleží Vám.
Nepotlačujte, nebojte se toho - maximálně rozvíjejte.

Vaše srdečné, jistě upřímné přání, stejně jako jakkoliv křišťálově čistý, nezkažený lidský apel v těchto lidech (pokud si tedy myslíte, že to jsou stále jen lidé) svědomí vážně, ale vážně neprobudí.
Jde o moc nad životem o kontrolu mysli. Zotročení - bezpodmínečné totalitní ovládání, podmanění.
A to se daří. Velice jednoduše, již otevřeně a až sprostě prostě.

Cesta ven samozřejmě je a snad se na ní i intenzivně pracuje. Bohužel by se Vám nelíbila.
Co se týká lidí a jeho tzv. přemnožení, tak zde jistě, ale pouze dle mého subjektivního cítění (jako vše co zde píši) nejde prioritně zas až tak o počet ve smyslu kvantity, ale rozhodně o jeho děsivě vyhlížející a ještě horší při setkání tváří v tvář kvalitu! To je ten těžký kámen úrazu a ta kořenová příčina s velmi akutní, naléhavou potřebou k vyřešení, redukci.

Vámi zmiňované odtajnění libovolných zde působících externistů i života obývajícího - paralelně sdíleného "náš" prostor, by bylo, nebo je, pouze předvídatelný až úchylně úhybný manévr, další smrdutá hnisající korpo-loutko hra, výsměch a plivnutí do tváře, ze kterého by jeden už vážně zvracel.
Si myslíte, že Vám někdo z pomyslného Olympu řekne a nejen v tomto ohledu holou pravdu?!

V jaké že to realitě se příčí to co popisujete ?!
Jo, jasně. Chápu. Až dojemně úsměvné.
Úplně to neladí s informacemi v Čt, v učebnicích ZŠ, nebo na seznamu, že. Hmm.

Duchovní, přesahující - parapsychologické jevy, ale i zásadní technologické či biologické - bioenergetické zlomové objevy se velice razantně, důrazně a důkladně tají, aby to mohli v bandě nízkých chorých myslí černoprdelníků brutálně znásilnit, zmanipulovat, zneužívat a obrátit proti lidem, kteří tomu jdou slepě, ale jak si zvesela na proti.

Máte štěstí na obvodní doktorku. Většinově mají tito erudovaný doktůrci neutuchající potřebu z hlubokého přesvědčení implantovanou touhu rozložit a rozdrtit člověka psychofarmaky a dál.
Ne jeden /a, už to díky svému čistému přesvědčení, otevřeností odsral /a svojí dezintegrací, nejen společenskou smrtí, ale v mnoha případech i tou doslovnou.


Nebudte dále více naivní, idealistický.
Hledejte informace, pátrejte dál mimo hlavní proud a i tam, zde, si počínejte s maximální ostrahou na to co přijmete, čemu uvěříte a absorbujete. Informace porovnávejte. Nenechte se oklamat, zdezorientovat a pokřivit jakoukoliv umělou vírou, indoktrinací , cargo kultem.

Nebo prostě (nezlobte se na mě) spinkejte na obláčku slaďounké nevědomosti dál.

PS: Autor pod kterým píšete měl svého času asi slabou chvíli, když převzal článek tohoto typu. ( Tady zase bliká pomyslná vnitřní výstražná kontrolka s šestkami mě, tady fakt nee )

Ale od Vás hezké. Díky. Tommo.
U příspěvku:"Změní indigové děti svět ...?
Čtenář - 15.12.2023 > čtenář> Moc se mi tvů komentář líbí.❤️

PS: Asi jsi myslel spánkovou paralýzu, viď?
Mam s ní také zkušenosti a vždy se při ní dějí zásadní věci.😉
U příspěvku:"Změní indigové děti svět ...?
Čtenář - 10.12.2023 > Jsem narozen r 1983, jsem velice citlivý jedinec, v mládí šikanovaný pro svou výchovu v nábožensky smýšlející rodině.
Jednou se mi ve spánku někdy asi kolem mých 22 let zastavilo srdce a to co jsem si z oné "cesty" přinesl se příčí realitě (maminka a párkráte i já jsme prožívali spánkovou apnoe. Stav kdy se člověk nemůže probudit i když vnímá a křičí ze všech sil o pomoc k probuzení. V reálu je to jen takové slaboučké sténání rozpoznatelné pouze uchem přiloženým na ústa spící osoby jež trpí spánkovou apnoe).
Díky mé mimotělní zkušenosti jsem předpověděl již pár nemalých událostí co se v období pár měsíců následně opravdu udály a společným jmenovatelem bylo povětšinou cestování letadlem na dovolenou a z dovolené a nebo také vyčerpání, velká únava, spánková deprimace (skoro jakoby cestování letadlem byl nějaký spouštěč).
Dále se to pokusím dost zkrátit proto si vše potřebné přečtěte a dohledejte sami podle titulků:
"Azurové okno se zřítilo do moře, ikona Malty je definitivně pryč" Odtamtud máme ještě fotky s partnerkou než se kolem 3 měsíců na to zřítilo do moře (řekl jsem přítelkyni stůj, nechoď dál,cítím, že ne dnes ale brzy to spadne, vycítil jsem to z vln a větru i toho kusu země-následoval vtipkovný posměch z její strany :-) ;
"U Mallorky se objevil velký bílý žralok.Podle biologů je to rarita, naposledy ho tam spatřili před 30 lety"(Přítelkyně mě po slovní roztržce ohledně kupování harpuny řekla že nic nehrozí a já odvětil: cítím, že se tam na mě připluje podívat velký býlí žralok-rád šnorchluji kolem břehu) 5 dní po našem odletu zpět do ČR připlul velký bílý k Mallorce kde jsme byli i my, náhoda? Jen jsem tehdy poprvé vlezl do vody a jako bych se na něj napojil, cítil ho v té ohromné dálce a i on si uvědomoval mě a byl zmatený. Dobrá schizofrenie, že ale podložená realitou a hmatatelnými důkazy. Vše toto jsem diskutoval s obvodní doktorkou (načež se svěřila i ona. Prý ať raději o svých zkušenostech pomlčím že lidé tomu nejsou otevřeni ale v rodině že mají osobu skutečně komunikující se zesnulými). Je to doktorka co mne zná od mala ;
"Americký výrobce letadel Boeing má další problém. Poté, co firma musela stáhnout z provozu typ 737 MAX, objevily se u několika strojů 737 NG únavové praskliny na připojení trupu a křídel.(při čekání na odlet jsem partnerce řekl, že cítím mikrotrhliny na uchycení křídel ale že dnes to nespadne ať se nebojí)- Také proto jsme letěli na onu dovolenou namísto uzemněných letadel ¨SMARTWINGS s trhlinkami na uchycení křídel" jiným, Americkým letadlem ale to jsme se dozvěděli až po návratu. ;
" a po příletu ještě z té samé dovolené + "COVID-19 celosvětový lockdown(řekl jsem tehdy po příletu z té samé dovolené a dosednutí letadla své partnerce následující - "zlato cítím,že celý svět nebude moct nikam v brzkém budoucnu dlouhou dobu cestovat tak doufám že jsi si dovolenou užila protože bude dlouho poslední" - chvíli na to celosvětový Covid LOCKDOWN o čemž jsem neměl jedinou informaci, tedy ne z tohoto světa." "Válka s Ruskem (otci jsem řekl zažije ještě poblíž nehezkou válku a přijde od východu kdy my budeme relativně v pohodě co se bezpečí týče)".
Dále jsem vycítil ostatky energie člověka, mladé ženy ve zdi rekonstruovaného domku při návštěvě u přátel. Předpověděl jsem příchod "černého zla pohlcujícího Evropu a vraždící věřící" a to bylo chvíli před tím než ISIS vykradli banky a začal teror. Do té doby jsme o nějakém ISIS a že se oblékají na černo vůbec neslyšeli příčemž upalovali, stínali, rozjížděli tanky svázané převážně křesťanské zajatce zaživa.

Mám povětšinou i nějaké záznamy-letenky z dovolené dohledané a našel bych možná i foto focené tehdy telefonem Nokia 6230I ohledně score v šipkách dvakrát 666x666 v prvním hodu u obou hráčů také náhodně vybrané spz s 666 uprostřed a možná ještě něco co jsem stihl vyfotit. Dohledával jsem to protože mi to již kdysi kamarád nechtěl uvěřit tyhle "náhody".

Nabízí se otázka. Buďto jsou věci mezi nebem a zemí o kterých netušíme a nebo je to jen obrovská habaďura na zblbnutí a přesvědčení jednoho člověka za účelem nevím čeho??? Habaďůra která by stála nemalé zdroje v podobě zastavení celého světa jen proto aby se přesvědčil jeden člověk o svých prorockých předpovědích které utrousil v letadle někde na dovolené?
Z logiky věci mi z toho spíše vychází ta první varianta.
Budu rád i za vaše zkušenosti, cítím že přijde nová doba. UFO jsem také všem okolo sebe avizoval a že se toho ještě naše generace dožije koukali na mě jak na blázna-opět(občas si přijdu jako bych byl na jiné frekvenci-vlně a občas prostě něco zachytím jako přijímač ale funguji i jako vysílač). Projednávání v senátu USA ohledně odtajnění UFO už jede...
Dojde k prozření a jednotě. Podle mě začne "nadpřirozeno" a obdobné schopnosti prolínat na tento svět mnohem více. Lidé kteří něco z toho co píši dovedou zatím neví jak s těmito schopnostmi naložit a proto to ještě chvilku potrvá.
Sám občas cítím jako by jsem potřeboval větší lebku aby obsáhla to vše, co jsem koutkem "oka" zahlédl po mé chvilkové smrti-návštěvě na "místech kde jsem byl" protože po návratu zůstaly jen střípky které se jako pocit aktivují s blížící se událostí.

A co si myslím o smrti?
Smrt je jen další etapa bytí naší energie ,vnímáním sama sebe jakožto podobu poslední lidské schránky se kterou jsme byli propojeni. Život a smrt je jako když se z housenky plahočící se po zemi vyklube motýl který vzlétne v oblaka. Vše je propojeno energií, i to poslední zrnko písku je s námi nějak spojeno. Smrt jsou vícero míst kde je vše v trvalém pohybu i nehybné,kde čas neexistuje a kde se dozvíme vše co bylo je a bude(popsal bych to jako nehybný průlet pozorovatele galaxiemi s holoprojekcemi minulosti přítomnost i budoucnosti ale v takových kvantech, že si to nazpátek jen těžko vše uchováte v paměti a pak zbudou jen ty občasné střípky budoucnosti).
Pak i náš pohled na ty co jsme tu zanechali bude z vypadat jako z pohledu chlapce co ve své sklenici plné hlíny sleduje malinkaté mravence.

Jaká je třeba pravděpodobnost,že po tom co vás všude bombardují na každém kroku za prapodivných okolností čísla "666" ať už na plné poště kde přijdete jako poslední do plné pošty ale jdete ihned na řadu a vylosujete si číslo 666 z automatického pořadníku přičemž venku stojí nevěřící kamarád kterému jsem cestou na poštu povídal právě o oněch podivnostech s čísly 666 a jejich výskytu v mém životě....když si chcete jít s partnerkou vyčistit hlavu na kulečník kdy tři kulečníky z neuvěřitelných až prapodivných důvodů, jen ten jediný den nefungují (z jednoho chvíli před naším příchodem ukradl dle servírky nějaký ožrala pár kulí, šli jsme dál, zavřeno bez vývěsky o změně provozních hodin. Den před i následné dny podniky s kulečníkem fungovali. Tak tedy jdete dál a tam vám obsluha řekne "pán nám před chvílí zasekl mincovník" obrátíte se na servírku ať vám tedy nastaví hru na šipkách když tři kulečníky zrovna ten jeden den nefungují a žádáte jí tedy nastavení hry "301 Countdown" protože jinou neznáme ale paní nám nastaví omylem "701 Countdown" a vy následně oba dva v prvním kole, na šipkách na které jste vůbec původně ani nechtěli jít, hodíte oba dva výsledné score 666 x 666 , číslo od kterého jsem si chtěl odfrknout a které mě všude jedno období pronásledovalo snad na každém kroku a dožene mě ještě takhle vyloženě vyčůraně, jako by to byl plán ???
PLUS další neuvěřitelné věci co se vám jakoby propisují do života ale nejen vám ale i těm kolem vás kteří toho jsou svědky.

Po mém "obnažení" uvítám když i vy, kteří máte obdobné zkušenosti, se o ně podělíte.

Přítelkyně říká ať už raději nic nepředpovídám ale cítím, že to tak musí být.
Je toho hodně co mohu říct ale není to rozhodně na vypisování zde. Každé vlákno příběhu navazuje na další a vše se velice prolíná.

Svět se mění, náboženství se mění a lidé se probudí.
Je důležité sdílet informace, řešit společně problémy ostatních tak jako by to byly problémy vašich milovaných a jedině tak opravdu "dospějeme".
Voloďo Putine! Joe Bidene( Amerika je potápějící se loď, přestaňte s nekalými iniciativami dokud je čas, vždy je i jiné řešení)! Si Ťin-pchingu, Kim Čong-une! Emmanueli Macrone a další ve službách "mocných", na den schovejte masku a ukažte emoce, ukažte lásku a dobro, schovejte zbraně, darujte třeba jen trochu potřebným a uvidíte kam se lidstvo společnou spoluprací vyvine. Upusťte od starých křivd i když neodpustitelných a ukažte, že vy máte dobrou tvář, uvidíte tu změnu ale začněte teď.
Stále je čas vše spravit když bude i vůle.
Přeci i ta přelidněnost se dá vyřešit jiným způsobem.

Chtěl bych vidět klip jako od Michaela Jacksona kde by všichni výše jmenovaní státníci darovali vlastními rukami jídlo a další potřebné komodity chudým v jejich prostředí, kde by Kim, Joe, Voloďa a další společně činili dobro namísto napětí, obnovovali floru a zachraňovali faunu. Kdybych se toho dožil asi by mi samou radostí puklo srdce.

Kdo chce reagovat tak jen zde, email nedám, už takhle mám na zádech terč i když myslím úplně zbytečně.
Pryč s předsudky a zkuste tomu dát možnost.
Těším se na vaše zkušenosti.

III.
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter