Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Holandsko 2008
hromadys (Občasný) - 5.12.2008 > Věza> koukala jsi i na mé starší kousky ? :-)
U příspěvku:Karafiát trochu jinak.
hromadys (Občasný) - 5.12.2008 > Trošičku více oříznout,ale jinak dobrý :-)
U příspěvku:Holandsko 2008
hromadys (Občasný) - 5.12.2008 > Věza> Děkuji,
vidím že se ti asi moje fotky celkem líbí,protože jsi mi pokaždé dal(a) nejaké ty bodíky,díky :-)
U příspěvku:Holandsko 2008
hromadys (Občasný) - 5.12.2008 > Je to tak,fotil jsem to víceméně z ruky,nechtělo se mi ssebou pořád tahat stativ,vím,chyba :-)
U příspěvku:Holandsko 2008
hromadys (Občasný) - 25.11.2008 > Díkes :-)
U příspěvku:na potoce
hromadys (Občasný) - 10.1.2008 > Možná ještě trošku oříznout...hmm.....co.....?
U příspěvku:na potoce
hromadys (Občasný) - 10.1.2008 > Paráda....
U příspěvku:stáří
hromadys (Občasný) - 10.1.2008 > JO JO,to já můžu...dávám.....
U příspěvku:Haaaaaaam...a...hihihihihihii
hromadys (Občasný) - 4.11.2007 > Admar> Taki,ale pudink byl gud !!!
U příspěvku:? ? ?
hromadys (Občasný) - 2.11.2007 > Prokletý Filip> Jak to myslíš,jestli jsem to dělal ?
Myslíš tu sochu,nebo tu fotku ? :-)
U příspěvku:Night......
hromadys (Občasný) - 2.11.2007 > mrQ> Shodiště z pražského hradu :-)
U příspěvku:Dívka ve znamení lva
hromadys (Občasný) - 2.11.2007 > Cybork......jo,to jo
U příspěvku:Smile 3
hromadys (Občasný) - 2.11.2007 > fEST GUD !!!!!!
U příspěvku:Blbost5
hromadys (Občasný) - 2.11.2007 > nIC Z TĚCH NÁZORŮ JSEM NEČET,ALE TO JE MOMENTÁLNÍ ZACHYCENÍ NĚČEHO....MYŠLENKY....POCITU.....NÁZORU ?
TO VÍŠ JEN TY A NESNAŽ SE JIM TO VYSVĚTLIT......TO JEN A JEN V TOBĚ :-)
U příspěvku:blbárna xy
hromadys (Občasný) - 2.11.2007 > VIZE.......?????
TO TAK OBČAS PŘIJDE....JE JEDNO KDY ,KDE A POČE......PŘIJDE.
TO SI UVĚDOMÍŠ AŽ POTOM....
U příspěvku:další ufákoidní zhovadilosti
hromadys (Občasný) - 2.11.2007 > Ahoj holko,teda jestli jsi holka :-)
Díky za body :-)
Kdyžtak koukni i na jiné mé pokusy :-)
Vidím,že tvá dimenze je stejná,akorát jinak vyjádřená :-)
Odku jsi,jestli to není tajemství :-))
U příspěvku:? ? ?
hromadys (Občasný) - 31.10.2007 > Periskop> No blbec jsem tam jaksi nedal fotku....žeeee.
Měla by vyjít zítra....snad
U příspěvku:Fairy
hromadys (Občasný) - 31.10.2007 > Přikláním se k názoru kolegině (kolegy),ten černý rámeček nee tak velký,jinak dost gud :-)
U příspěvku:cana
hromadys (Občasný) - 29.9.2005 > Koukám,že máš stejné hoby jako já....pěkná úrodička:-)
To bude veselých tvářiček a červených očiček:-)
Jestli mi neuloupili mé kitičky taki neco pošlu...mimochodem mohli bychom potom něco čenžnout:-)
U příspěvku:ZEMĚ
hromadys (Občasný) - 29.9.2005 > Ahoj...asi to je blbá otázka,tohle bylo vyfotogrfováno z letadla?
Jinak je to šupečka!!!!
U příspěvku:?DUCH?
hromadys (Občasný) - 29.9.2005 > Fredy_Brown> Není to nijak optížné:-)
Nastavi jsem 15 sekud....clon 8....samospoušť.
Po sklapnutí samospoště jsem zůstal v záběru asi tři nebo čtyři sekundy a pak jsem ze záběru rychle utekl a takhle to dopadlo:-)
U příspěvku:Živel
hromadys (Občasný) - 27.9.2005 > fanýs> Mám to brát jako narážku?!?!
U příspěvku:Živel
hromadys (Občasný) - 27.9.2005 > fanýs> NEMYSLÍM SI ŽE SAMOSPOUŠŤ V NAŠEM PŘÍPADĚ(MÁME OBA NAMYSLI DYGITÁL)JE TAK ŠPATNÁ.
SAMOZŘEJMĚ U DRAHŠÍCH MODELŮ DRÁTKOVÁ SPOUŠŤ JE A POKUD NENÍ POUŽÍVÁ SE DÁLKOVÝ OVLADAČ....TO UŽ JE ALE ZHÝČKALOST.
TAKI BYCH BYL RÁD,KDYBY SE U MÉHO MODELU DALO EXPONOVAT NA ČAS "B".....ALE BOHUŽEL PETRŽEL,MUSÍM SI PORADIT S TÍM CO MÁM.
AŽ ZAS SNAD JEDNOU BUDOU PENÍZE....VÍM JAKÉ MÁM PRIORITY OPROTI MINULÉMU NÁKUPU.
U příspěvku:Živel
hromadys (Občasný) - 27.9.2005 > fanýs> TAK TO ZROVNA NEVÍM CO JE ZA TYP.....KAŽDOPÁDNĚ,NA SKORO KAŽDÉM STARŠÍM FOŤÁKU TO JE A DOCELA BYCH SE DIVIL,KDYBY NA TOM TVOJEM TO ZROVNA NEBYLO....KDYŽ TAK SAMOSPOUŠŤ!!!!!
JÁ MÁM STAROU PRAKTIKU A ZENITA A NA OBOU TO JE:-)
U příspěvku:Živel
hromadys (Občasný) - 26.9.2005 > Janahe> Chce si to opravdu počkat na tu správnou bouřku.Já jsem se pokoušel vyfotit blesk už vícekrát,ale nikdy nebyla bouřka v tak pěkném výhledu jako na moři.Tahle fotka vznikla letos 18.9.2005 v Bulharsku,seděl jsem s přítelkiní v restauraci a obloha jenom blikala...odložil jsem příbor a utíkal na pláž,věděl jsem že to je konečně moje první bouřka s tak dobrým výhledem a navíc tak blízko!!
Postavil jsem fotoaparát na stativ,mimochodem mám "jen" Canon A85 4MP,dal jsem si manuální režim..jako skoro vždy..nastavil clonu 8,čas 15 sekund,u tohodle typu fotoaparátu delší čas bohužel není.Tahle fotka vyšla asi na pátý pokus.Trochu mě štve že je na fotce kapka,jak jsis určitě všiml,ale i tak jsem rád,že tam je jen jedna protože celkem dost pršelo a neměl jsem deštník.
Pokud fotíš manuální zrdcalovkou(mimochodem já raději taki)nastav clonu třeba 11 a čas do polohy B,potom stačí nejlépe pomocí drátkové spouště exponovat tak dlouho dokud neudeří blesk,samozřejmě nesmíš fotit v nijak osvětlené oblasti,protože snímek přexponuješ a nepůjde na něm takřka,né-li vůbec nic vidět.Jo a ještě jak jsi se ptal,jak dlohý čas před a po,pokud je tma je to celkem jedno jestli máš nastavený čas třeba 10 sekund a chytneš blesk třeba hned v první sekundě.Naopak tenhle případ si myslím,že je ještě lepší,protože bys mohl teoreticky chyťit blesky třeba dva a to by byl mazec.
S pozdravem
HROMADYS
U příspěvku:Živel
hromadys (Občasný) - 26.9.2005 > mmiiaa> Chce to jenom kapku štěstí,dobrou bouřku...blízko,pak jenom nastavíš dlouhý čas a když to třískne,je to tam,stojí to za pokus..jak vidíš:-)
U příspěvku:Živel
hromadys (Občasný) - 26.9.2005 > pavel surma> Nevím proč pochybuješ,neznamená že když nevíš ty jak tohle vyfotit,že jiní to neví taki....nic ve zlém
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter