Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Hovno
lithee (Občasný) - 6.12.2013 > Milá říkanka, která si nehraje na víc, ale význam je přitom už za zatáčkou...
U příspěvku:Sen
lithee (Občasný) - 9.3.2011 > Pokračoval bych klidně ve čtení dál, kdyby to mělo víc řádků.
U příspěvku:Události
lithee (Občasný) - 26.7.2010 > Těší mě, že se líbilo a děkuji za hodnocení..
U příspěvku:Neokracie
lithee (Občasný) - 5.6.2010 > tuik> To jsou hodně silná slova.
U příspěvku:Neokracie
lithee (Občasný) - 1.6.2010 > tuik> Myslim, ze i basnich by se melo trochu experimentovat:)
U příspěvku:Čumilové
lithee (Občasný) - 31.10.2009 > kolohnát> bylo mi cti obohatit tve myslenky:)
U příspěvku:/bez názvu/
lithee (Občasný) - 10.5.2008 > bellicek> ..a říkají to, co jsem chtěl.
U příspěvku:/bez názvu/
lithee (Občasný) - 10.5.2008 > Mbonita> Děkuji za..živelné hodnocení:)
U příspěvku:metařovo nebeský blues (taky jedno)
lithee (Občasný) - 7.5.2008 > egil> metalol:)
U příspěvku:Momentky
lithee (Občasný) - 28.6.2007 > kygiss> Něco na tom bude...třeba se mi to příště podaří napsat čitelněji.
U příspěvku:Momentky
lithee (Občasný) - 28.6.2007 > praskunst> Ale tak každej bod dobrej :)
U příspěvku:Momentky
lithee (Občasný) - 27.6.2007 > kygiss> I kritika se dá napsat lépe:)
Z toho, co jsi napsal, slyším "já bych to napsal jinak". Nechtěl jsem, aby to vyznělo, že jsem ukrutně naštvaný na turisty, proto jsem to taky pojmenoval momentky, aby bylo jasnější, že to z mojí strany není bráno tak vážně.
U příspěvku:Čajový dýchánek (zvuk v pozadí, sluchátka nutná)
lithee (Občasný) - 28.11.2006 > Ondrej Kern> Dekuji...jen stale tapu v pameti, odkud se to vlastne zname:)
U příspěvku:Říkačka o říkání
lithee (Občasný) - 7.1.2006 > :)
U příspěvku:***(zatím bez nazvu)
lithee (Občasný) - 12.12.2005 > drfaust> Kdyz uz davas tak malo bodu, tak bys mohl alspon napsat proc...
U příspěvku:Pár řádků Bondyho...
lithee (Občasný) - 7.11.2005 > drfaust> Za co ty dva body??
U příspěvku:Řetězová reakce
lithee (Občasný) - 17.6.2005 > hezké, obsah je dobrý, možná bych se ještě potrápil trochu s formou, třeba by to oživil nějákej rým.
U příspěvku:Loutkové divadlo
lithee (Občasný) - 17.6.2005 > zkrveživ> Tak to znám, taky už mě něco vytkli a teď to nemůžu ani vystát =o)))
U příspěvku:Loutkové divadlo
lithee (Občasný) - 17.6.2005 > zkrveživ> V úvodní části to působí trochu kostrbatě, to jo, chtěl jsem to tam prostě vtěsnat všechno :)
U příspěvku:Loutkové divadlo
lithee (Občasný) - 17.6.2005 > Děkuji všem za body, konečně se mi podařilo vymyslet název.
U příspěvku:Dřív ze mě bude Rambo!
lithee (Občasný) - 7.6.2005 > Znam tyhle myslenky...pekne:)))
U příspěvku:POČÍTÁNÍ
lithee (Občasný) - 21.5.2005 > Pekne, odlehcujici
U příspěvku:roztáhla
lithee (Občasný) - 17.5.2005 > jako vtip dobry
U příspěvku:Rozhovor
lithee (Občasný) - 12.5.2005 > Děkuji za body a ohodnocení, všem.
U příspěvku:Rozhovor
lithee (Občasný) - 11.5.2005 > Sakra, sakra, sakra, nikdy se mi to nepodari bez preklepu :-(
U příspěvku:Čajový dýchánek (zvuk v pozadí, sluchátka nutná)
lithee (Občasný) - 2.5.2005 > Nahravka byla porizena ne moc kvalitne =(
Pro prednes je dulezity kontakt s publikem.
U příspěvku:Čajový dýchánek (zvuk v pozadí, sluchátka nutná)
lithee (Občasný) - 27.4.2005 > Chybí ta atmosfera lidí.
Děkeji.
U příspěvku:***
lithee (Občasný) - 18.4.2005 > Poupravil jsem text do původní verze. Kritika zní docela ostře. Holubí hovna mě pobavili, ale ne, nebyl to záměr.
Emmet: Jen tak pro zajímavost by mě zajímalo, co si pod tím představuješ, jakou myšlenku jsi z toho cítil?
U příspěvku:Schůzka
lithee (Občasný) - 14.4.2005 > Psal jsem to v čekárně u doktorky, né jako zoufalství po nevydařené schůzce. Možná jsem jenom zvolil špatný název(původně to žádný název ani nemělo), tento byl udělán velice narychlo.
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter