Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Godard
(muž)
Občasný
Na Totemu: 437x
Napsat zprávu
Autorův WEB

Vzkaz ostatním:
Yes, the river knows.
Mám velmi rád film a hudbu. Mými nejoblíbenějšími režiséry jsou David Lynch a Jean-Luc Godard. Mojí neojoblíbenější skupinou jsou The Doors, ale poslouchám velmi širokou škálu především "alternativní" produkce. Budu moc rád za jakýkoli email. Těším se...

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Sucha sezona
Godard (Občasný) - 11.3.2002 > Tim "Salvador jak vyšitej" jsem chtěl říct, že to je stejně perfektní jako díla Dalího. A je to jemu skutečně víc podobný než Magrittovi. Ale JE TO GINO :-))
U příspěvku:Modrá je ...
Godard (Občasný) - 9.3.2002 > No nic, po shlédnutí Hašlerovy grafiky vidím, že tu dnes nic podobně supr ani zdaleka nenajdu... :-(( Tahle básnička spadá do běžné totemácké šedi.
U příspěvku:Sucha sezona
Godard (Občasný) - 9.3.2002 > Jo, Salvador jak vyšitej! Tomu se nedá fakt nic vytknout. Po dlouhý době se zas na Totemu objevilo něco SUPR :-)
U příspěvku:JUMP_OVER_ME
Godard (Občasný) - 9.3.2002 > Ten nápis pod tím mi k tomu nesedí. Ale celkově je to fajn.
U příspěvku:Leonard Cohen: 10 New Songs
Godard (Občasný) - 7.3.2002 > Docela fajn recenze, i když není moc odborná. Ale jo, fajn.
U příspěvku:Něco o nás, o lásce a životě!
Godard (Občasný) - 7.3.2002 > Dal jsem si tu práci a dočetl až do konce. Bohužel. Ztráta času i peněz za internet. :-((
U příspěvku:Paprsek
Godard (Občasný) - 7.3.2002 > Rychlovka, patos, moc emocí, žádná hloubka.
U příspěvku:Komáři
Godard (Občasný) - 4.3.2002 > Jo, hezký :-) Prostě taková povedená oddechová fotka. Nic náročnýho, ale funguje :-)
U příspěvku:Relativita oblohy
Godard (Občasný) - 11.2.2002 > Mám asi úplně jinej vkus. Připadá mi to jako básnička pro děti...
U příspěvku:varovná
Godard (Občasný) - 11.2.2002 > Konečně zase něco originálnějšího a vyvedenýho!!! S pár výhradama supr!
U příspěvku:Řecko Lesbos - Večeře
Godard (Občasný) - 11.2.2002 > Zajímavej námět, ničím zajímavá forma.
U příspěvku:Autoportrét 3
Godard (Občasný) - 11.2.2002 > Nic moc. Konec.
U příspěvku:Nečekej
Godard (Občasný) - 15.1.2002 > No Ty možná bereš moji kritiku bez vysvětlování, ale většina lidí tady si ji berou asi moc osobně. Ale já už jinej než přímej a upřímnej nebudu, no.
U příspěvku:Nečekej
Godard (Občasný) - 8.1.2002 > Já vim, že emocionálnost je Tvoje dobrá kamarádka. Bohužel moje dobrý kamarádky jsou kritika a touha po dokonalosti, takže jsem si tu kritiku neodpustil... :-) No tak všechno nej do roku 2002, Michelle. Ať jsi pořád tak belle!
U příspěvku:Nečekej
Godard (Občasný) - 26.12.2001 > Není to moc originální a je to emocionálně dost vypjatý. Ale takový už básničky v jistejch situacích bejvaj, že? :-)
U příspěvku:Každá jako každá jiná
Godard (Občasný) - 25.12.2001 > Když je něco moc osobní, tak to druhejm nemusí moc říct. Lepší věci jsou ty s přesahem, kterej tahle Tvoje básnička postrádá.
U příspěvku:Každá jako každá jiná
Godard (Občasný) - 24.12.2001 > Moc osobní, píšeš i lepší věci. Tohle je taková Tvoje klasika.
U příspěvku:Co mi zbylo
Godard (Občasný) - 13.12.2001 > Ok, končíme. Vyříkáme si to někdy v soukromí :-) Zatím pa, Michelle
U příspěvku:Co mi zbylo
Godard (Občasný) - 11.12.2001 > Jasně, souhlas. To nebyl můj názor, jen povídka. Já myslim, že když druhýho člověk fakt miluje, tak by neměl zpohodlnět a pořád může vymejšlet nový a nový formy toho vztahu, aby se z toho nestal zvyk. (A těma formama nemyslím perverznosti jako v tý povídce.)
U příspěvku:Antonio
Godard (Občasný) - 11.12.2001 > Fakt fajn. Připomíná mi to Alphaville od J.L.Godarda :-)
U příspěvku:Co mi zbylo
Godard (Občasný) - 11.12.2001 > Četl jsem v novinách jednu dost dobrou povídku od nějakýho Francouze s jeho sbírky. Šlo tam o to, že si milenecká dvojice dokazovala svoji lásku tím, že partner(ka) musel dělat různý perverznosti, který ten druhej žádal. A končilo to tím, že milenec tu holku opustil, protože tohle je největším důkazem lásky - opustit někoho, koho miluju, a tím velmi trpět.
U příspěvku:Co mi zbylo
Godard (Občasný) - 10.12.2001 > Je to sice trochu bolestínský, ale když budu trochu soucítit s autorkou (jako že jo), tak je to fajn. PS: Já jsem zůstal tady, Michelle :-))
U příspěvku:Kam běžíš...?
Godard (Občasný) - 7.12.2001 > A joo, trochu dvojsmysl. :-)) Ale bez Tebe by byl můj život o hodně chudší, Lucko...
U příspěvku:Kam běžíš...?
Godard (Občasný) - 6.12.2001 > Bez tý holky by to bylo lepčí.
U příspěvku:Zapomeň
Godard (Občasný) - 6.12.2001 > Krátký a celkem pěkný, i když možná trochu jednoduše bolestínský.
U příspěvku:Bez tebe
Godard (Občasný) - 5.12.2001 > Já vím, beze mě Ti musí bejt hrozně smutno. Ale neboj, třeba se vrátim :-))
U příspěvku:souvenir
Godard (Občasný) - 5.12.2001 > Je to bezva, ale ruší mě tam ten strom, čmouhy na skle a sníh na střeše. Jinak by to byla supr architektonická fotka.
U příspěvku:Panna
Godard (Občasný) - 2.12.2001 > Jo, fajn. Sice ta slečna vypadá trochu jako dřevo (bez člověčího výrazu ve tváři), ale malovat umíš hezky. Teď jen pilovat, pilovat, pilovat (teda podle mě).
U příspěvku:Tři Gracie
Godard (Občasný) - 2.12.2001 > Ale můžeš. Není mi moc dobře z tý fotky. Je děsně bezvýrazná, nudná a ty ženský na ní... Vypadaj fakt hrozně, sorry. Ale vlastně si za to můžu sám, že mi neni dobře, neměl jsem se koukat. Tak teda sorry.
U příspěvku:Autoportrét
Godard (Občasný) - 1.12.2001 > Líbí, ale osvětlil bych to nějak jinak. Ne víc ani míň, spíš z jinýho úhlu. Asi aby víc vyniklo oko...
U příspěvku:Tři Gracie
Godard (Občasný) - 1.12.2001 > Není mi moc dobře.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter