Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Stromový rytíři od smrtky
-mds- (Občasný) - 2.6.2006 > s myšlenkou souhlas, ale báseň mě ňák neoslovila...
ps. hrubka v nadpisu zamrzí dvojnásob, než kde jinde.
ne, že by mi na tom nějak záleželo, ale vod toho jsou tady jiný, který tě s tim budou prudit... :)
U příspěvku:Bez názvu
-mds- (Občasný) - 2.6.2006 > souhlas s hříšníkem. buď trochu kontrastu nebo barvy... ale jinak hustě suchý. :) a fakt je to hlavou dolu, co? jde tam vidět stín (aspoň mám ten pocit) a horní plocha se směrem k vršku rozmazává. možnás to mohla vyretušovat, aby to bylo fakt taJEMNÝ...
U příspěvku:spomienka
-mds- (Občasný) - 2.6.2006 > kurňa! uvažoval jsem nad čtyry, ale když jsem se mu čumnul z detailu do vočí, pochyby zbaběle zdrhly. čáry jsou super, člověk si tam pak může hledat spoustu dalších vzorů, prostor získá strukturu a obrázek náladu (názor kreslícího analfabeta :)
U příspěvku:právo na existenciu
-mds- (Občasný) - 2.6.2006 > bod navíc za tu vyprávěnku, ta tomu dá ten správnej ŠVIH&břink. nechtěls to nějak napsat rovnou do toho obrázku?
U příspěvku:Allegro con fuoco
-mds- (Občasný) - 2.6.2006 > sorry, ale měl bys tu jinak děsnou pětkovou nudu :) a mě se zrovna todle fakt moc nelíbí, je to takový ňáký děsně nezřetelný (a jestli to byl záměr tak smůla, vkus je holt vkus :)
U příspěvku:we are all toys
-mds- (Občasný) - 2.6.2006 > hračky boha či osudu, kterej zrovna dost možná se na nás dívá podobně jak ten tvuj smutnej příšerák...
U příspěvku:KING DIAMOND
-mds- (Občasný) - 29.5.2006 > hmm, sladkej pán :)
U příspěvku:..bfls.
-mds- (Občasný) - 29.5.2006 > to je dobrá sérka :) tuší, zjistí, usměje se :)))
U příspěvku:Láva stropů v mladých tělěch
-mds- (Občasný) - 24.5.2006 > ňáká předvolební veselice? to pozadí hustý:) báseň neni zlá.
U příspěvku:Sen o něm
-mds- (Občasný) - 24.5.2006 > tadle je fajn. nákrčník je had polykající svůj ocas,čili kruh jako ta báseň:)
U příspěvku:tulákovi druhá
-mds- (Občasný) - 24.5.2006 > tulák pětky většinou dávat nestíhá, poněvAČ je stále na pouti (;->)
U příspěvku:co dělal s tím, co měl
-mds- (Občasný) - 24.5.2006 > nemám moc co říct, básně stejně nejdou hodnotit, ale ty předposlední 2 řádky - fakt supr aforismus. souhlas! a měj se blaze :)
U příspěvku:Hrdost
-mds- (Občasný) - 22.5.2006 > no comment :)
U příspěvku:Příliš mnoho ticha pro tak malé duši!
-mds- (Občasný) - 22.5.2006 > rubriky jsou pro sraby, vtipálky, škatulkáře, slušňáky, poctivce a spoustu dalších lidí, nejsou však zdaleka nutné, potřebné, nebo snad dokonce žádoucí :)
jinak fajn, zvlášť oceňuju MAZ/meč(á/e)ní dUŠÍM..
U příspěvku:Možná se budete divit ale nejlepší jakost má vinný střik značky BI 17 který si právě obědnal na pokoj homosexuální šejk Šorvav
-mds- (Občasný) - 22.5.2006 > nebudete věřit-CHTÍT, ale nejLEPší poměr/cena/výkon se skrývá jedině v právem vyMAZLENém molOKOtejlu :)
U příspěvku:Je tam Vojířovo oko
-mds- (Občasný) - 22.5.2006 > co je TO vojíř? :)
U příspěvku:SSS-archiválie
-mds- (Občasný) - 22.5.2006 > jak proboha souvisí ta báseň s tim barbie-fuhrerem na pozadí a co s tim má společnýho ta černobílá fotka nahoře?
U příspěvku:Být jak čertova potrava
-mds- (Občasný) - 22.5.2006 > FUCK-ismus! ideologie škodí bez ohledu na barvu...
U příspěvku:paneláky v kaluži
-mds- (Občasný) - 22.5.2006 > do louží málo lidí kouká, a přitom jsou v nich dycky jedny z nejlepších vobrázků...
U příspěvku:KŘÍŽENEC
-mds- (Občasný) - 22.5.2006 > moc milej pán...
U příspěvku:Útržky paměti
-mds- (Občasný) - 21.5.2006 > hustě!
U příspěvku:Nedej,chlapče, na řeči
-mds- (Občasný) - 21.5.2006 > jo, ty jsou hustý... :)
U příspěvku:Jakési povyražení
-mds- (Občasný) - 21.5.2006 > tendle je ze stvolů asi nejzajímavější, ostatní moc nežeru. nebo asi takhle, je to sice hezkej nápad, kreslit kytkou, ale tim, že pak obrázek zdigitalizuješ a tady vystavíš, se z toho celá ta atmosféra dost ztrácí, nemyslíš? chápu, že pocit z takový práce musí bejt fajn, ale převedený na černou bílou a uložený na server se to jaksi stává jenom dalšim shlukem chaotickejch dat celkem bez kontextu a tudíž i bez obsahu... (čili za ostatní bys ode mě víc jak dva body asi nedostal, sorry)
U příspěvku:Fousku, asi jsem ti neměla dávat ochutnávat to kafe...
-mds- (Občasný) - 21.5.2006 > ani ne tak za umění, jako fotku v pravou chvíli a drsně čumícího kocoura...
U příspěvku:Zcela nenápadné radary
-mds- (Občasný) - 21.5.2006 >
U příspěvku:* P 3+3 A 3+3 G (3)
-mds- (Občasný) - 21.5.2006 > blízNA?
U příspěvku:Na co zase myslíš!? 100/70
-mds- (Občasný) - 21.5.2006 >
U příspěvku:Konflikt aneb přeměna radikála, a to nedokonalá - jako u hmyzu
-mds- (Občasný) - 17.5.2006 > TĚKAT je národu třeba! a bude-li každý občan těkavý, je celý národ křemen! :)
U příspěvku:dlažka Naštorc
-mds- (Občasný) - 17.5.2006 > já su PRO!
U příspěvku:Město- zmetek
-mds- (Občasný) - 17.5.2006 > regurélní vlakita:) víc takovejch věcí!
U příspěvku:Pojď blíž brouku
-mds- (Občasný) - 17.5.2006 > má to svojí tmavou atmosféru...
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter