Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Obrázky z Indie
Nathalie () - 3.1.2001 > No v tom zeleným rámečku to dost zapadá. Vypadá to, že je celá fotka zelená. Nicméně ta fotka je jako vystřižená z Koktejlu. Jistě by se takovýhle fotky daly zveřejňovat.
U příspěvku:logopedie
Nathalie () - 20.12.2000 > Ale jo, ten sarkasmus, nebo co to je, je docela dobrej. Prostě se s tim nepářeš. Jednou si to zjistit musel a prostě s tim něco udělat. Jako ambicióznější dílko by to ale nebylo.
U příspěvku:Etruské náboženství
Nathalie () - 18.12.2000 > Mišpule díky moc za hodně vyčerpávající podání. Já totiž četla knížku Tajemný Etrusk od Waltariho a zajímá mě, jestli tu knížku založil na legendách, které se o Etruscích povídají nebo jestli Etruskové opravdu byli velice vyjímečný národ. Ráda totiž věřím, že Etrusk byl opravdu tak trochu jako ten v té knize. :-) I když samozřejmě vím, že neskutečný děj zasadil do pravděpodobně pravdivých historických faktů.
U příspěvku:Etruské náboženství
Nathalie () - 13.12.2000 > Mišpulko já nejsem asi zrovna dvakrát vzdělaná v dějepise, ale Etruskové mě zajímají. Mohla bys pro mě prosím upřesnit, co to jsou antropomorfní božstva, kde je Kampanie a Pyrgi? Dík. A kdyby se ti někdy chtělo, tak klidně můžeš napsat něco o jejich kultuře, životě, práci, historii atd. Dík.
Jinak tohle by byla fakt dobrá učebnice.
U příspěvku:Posel smrti
Nathalie () - 8.12.2000 > Ty předtim se mi zdály lepší. Tady si myslim, že ty "puntíky" se timoc nepovedly. A když se pozorné oko podívá, tak je možná až příliš poznat, jak si upravoval toho anděla.
U příspěvku:BEZMOCNOST
Nathalie () - 8.12.2000 > Nejdřív jsem myslela, že je pod ledem, pak jsem myslela, že je to jako Ptáci od Hitchcoka. Asi všechno, každopádně naprosto negativní pocit.
A že toje zajímavé, zvláštní? To snad proto je to v týhle rubrice.
U příspěvku:Babiččina knížka
Nathalie () - 8.12.2000 > Jo, ta knížka by měla asi bejt víc zažloutlá věkem. Bílá bije.
U příspěvku:Den splněných přání
Nathalie () - 6.12.2000 > Proč mi sem někdo něco nenapíše? Stojím o hlubší kritiku přece. Přečtěte si to někdo, prosím.
U příspěvku:Věčné růže
Nathalie () - 4.12.2000 > Já to bohužel taky profesionálně neposoudím. Mně se to líbí, ale myslím, že větší odborníci budou mít výhrady.
U příspěvku:Hledání toho pravého aneb tenkrát podruhé
Nathalie () - 1.12.2000 > Čtenáři vypadá to, že máš k tomu co říct. Mohl bys být konkrétnější? Dík.
U příspěvku:Rozprostřená
Nathalie () - 29.11.2000 > JiKo všimla jsem si, že se ve fotkách vyznáš. Já vim, že ta fotka neni nic super světobornýho, ale mě se líbí. Ale dávám to sem proto, abych se dozvěděla, co je špatně, takže dík. Ta mlhavá dál je asi fakt až moc mlhavá. Taky jsem si to původně představovala jinak.
Už v mysli vídím mnohem mnohem lepší, nějakou báječnou, světovou fotku.....ale zase jsem to nefotila já. :-(
U příspěvku:Dopis do Salzburku
Nathalie () - 28.11.2000 > No na to snad nelze nic říci. O to strašněji to působí tím, jak je ta odporná příhoda vylíčena jakoby mimochodem v dopise zaplaveném láskou a nadějí.
U příspěvku:Cordoba Bay
Nathalie () - 28.11.2000 > Líbí se mi to proto, že nebe je najednou tak blízko?
U příspěvku:Rozprostřená
Nathalie () - 28.11.2000 > Vůbec to neni v Praze. Je to za jedním malebným městem plným našich východních přátel.
U příspěvku:Únosy do kosmu
Nathalie () - 24.11.2000 > Nó dobrý, nó. :-))))))
U příspěvku:Zrychlení
Nathalie () - 24.11.2000 > No ve mně to vyvolává pocity ihned, ale fakt, že se společností to nemá nic společnýho. Spíš pocit nějakého zmatku, bloudění, bloudění v kruhu, úprk a útěk.
U příspěvku:Ze života citové deprivantky
Nathalie () - 24.11.2000 > Pěkný, i když jsem pořád čekala, co se bude dít. I takhle je to v pořádku. Nejtěžší je vyrovnávat se s životem. Jako hodnotnější povídku bych to možná nedělala tak zastřený. Zakládá se to na asi reálných pocitech, a proto se mi zdá, že autorka necítila takovou potřebou nějak jasněji to vyjádřit pro čtenáře.
Ale jinak si zase myslim, že to moc nevadí. Je to víc o pocitech a myslim, že to plynutí času je pomocí útržků a krátkých odstavců vyjádřeno docela dobře.
U příspěvku:Má krásko !
Nathalie () - 24.11.2000 > No jo, to neni tak jednoduchý.

Jinak musim říct, že některý slůvka mi tam nesedla. (jako byla TATO, JEJ)
U příspěvku:Rozprostřená
Nathalie () - 22.11.2000 > JiKo co je s tou osobou? Rušivý element? Moudrému napověz....
U příspěvku:Rozprostřená
Nathalie () - 21.11.2000 > Ne eee e.
U příspěvku:Rozprostřená
Nathalie () - 21.11.2000 > Jo v Troji je to fajn. Ale takovýhle místo jsem tam nikde neviděla. I když možná podobně to vypadá z jedný stráně v ZOO, ale tam veřejnost nemá přístup, tak to nemůžeš snad znát. :-)
U příspěvku:RAPTUS CIZÍ HODINY...Tříska
Nathalie () - 15.11.2000 > Il est possible que j´allai à l´Alliance Française. Mais peux-je avec mon français terrible?
U příspěvku:Lesní víla
Nathalie () - 13.11.2000 > Dík za vysvětlení. Možná někdy zkusim. Nemůžu uvěřit, že takto se dá vytvořit něco takového.
U příspěvku:Lesní víla
Nathalie () - 10.11.2000 > Mně se to vybarvení líbí dost, ale nějak mi nesedí ty zelený vlasy. Jinak by mě ovšem dost zajímalo, jak to ta holka vybarvovala.
U příspěvku:Slunce
Nathalie () - 10.11.2000 > Já se v technikách nevyznam, ale je to něčim přibarvený, přitmavený, že jo? Ta fotka je vážně moc dobrá.
Takhle to vypadá totiž, jakoby na noční oblohu vyšel nějakej unidentifikájed object světelný. Ale možná se mi to jen zdá. Sorry pak. :-)
U příspěvku:Koník
Nathalie () - 10.11.2000 > Já se divim, že se neozvalo víc lidí, kterým se ten koník, co se týče povedenosti fotografie, nelíbil. Kromě faktu, že tam je koník, na té fotce asi fakt neni nic moc. I když je to hezký koník. :-)
Ta voda se mi líbí.
U příspěvku:Dotek
Nathalie () - 10.11.2000 > No já si úplně představuju ten křečovitej pohled toho mužskýho. Myslim, že v tom neni moc něhy, spíš umělé nastavení a mužovo soustředění, aby měl jazyk tam, kde má být pro oko fotografovo.
Ale fotka je to přinejmenším zajímavá. :-)
U příspěvku:Dfa šnecy ;)
Nathalie () - 10.11.2000 > Tady neni co dodat. Ten přední šnek...jakobych úplně cítila, jak se mi otírá o ruku, když držím tu fotku v ruce. :-)
U příspěvku:Kostelík
Nathalie () - 10.11.2000 > Možná bych taky trochu sjela dolů, aby bylo víc znát, že je to na kopečku, aby to podtrhlo ten výraz kostela. Ty šmouhy (mraky) na nebi to uvádějí jakoby do pohybu, jakoby jsem mohla vidět kostel ze všech stran, ne jen z daného úhlu.
U příspěvku:Noční Avignon
Nathalie () - 10.11.2000 > Už se těšim, až budu mít dobrej foťák a zkoušet tyhle blbiny. Opravdu držet 30 sekund, to mě zarazilo. Je fakt, že mně se spíš povede rozmazat to za mnohem kratší doby.
PS: Château des Papes? Et ou est-ce que nous pouvons voir Le pont d´Avignon?
U příspěvku:TICHO
Nathalie () - 10.11.2000 > Ty něžný barvy se ti fakt povedly. A ticho z toho je slyšet.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter