Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
TessDarkfire
(žena)
Občasný
Na Totemu: 8048x
Napsat zprávu
Autorův WEB

- Je lepší být nenáviděn pro to, jaký jsi, než být milován pro to, jaký nejsi.- Kurt Cobain -Svět v zrníčku písku rozeznat, a nebe v divoké květině. Nekonečno do vlastních dlaní brát, a věčnost prožít si v hodině.-William Blake

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Zabila jsem
TessDarkfire (Občasný) - 8.6.2013 > P.V.Ctihodný> Děkuji, za body. :)
U příspěvku:Zabila jsem
TessDarkfire (Občasný) - 8.6.2013 > illa> Tak znova. O tom proč a jak... Asi neumíš správně číst, nebo nevím. Tak ti to tu napíšu znova úplně stejně, protože evidentně ty ses zaměřila jenom na slovo úmyslně. Miluju slovičkaření.
Úmyslně v posledních dvou slovech používám zabila jsem sebe místo zabila jsem. Je to o úmysl ukázat, že jde vlastně o mě samotnou i když předtím to tak nevypadalo, jde o "šok", který čtenář dostane až na konci. A zbytek textu má na sebe různé návaznosti a úmyslně jinak... Přeber si to jak chceš...

Takže abych ti to vysvětlila, protože to zřejmě nechápeš, tak je to myšleno tak, že celou dobu píšu o sobě samé a prozradím to až v posledním verši zabila jsem sebe... Ne někoho jak si čtenář celou dobu myslí, ale samu sebe. Už to chápeš?
U příspěvku:Zabila jsem
TessDarkfire (Občasný) - 31.5.2013 > illa> No tak odstup tam byl až příliš velký, nevím, jak tohle může někdo soudit, když neví. A to mě docela uráží. Ale budiž, je to tvůj dojem nebudu ti ho brát, ani o něm polemizovat. Text je napsán úmyslně tak, jak je. Úmyslně v posledních dvou slovech používám zabila jsem sebe místo zabila jsem. Je to o úmysl ukázat, že jde vlastně o mě samotnou i když předtím to tak nevypadalo, jde o "šok", který čtenář dostane až na konci. A zbytek textu má na sebe různé návaznosti a úmyslně jinak... Přeber si to jak chceš...
U příspěvku:Zabila jsem
TessDarkfire (Občasný) - 28.5.2013 > František Vyrut> Děkuji za body. ;-)
U příspěvku:Zabila jsem
TessDarkfire (Občasný) - 28.5.2013 > popleta79> A přesně o tu morbiditu šlo. ;-)
U příspěvku:Zabila jsem
TessDarkfire (Občasný) - 28.5.2013 > čtenář> Tohle jsem napsala hoooodně dávno, a vůbec to nevystihovalo mou náladu. :D
U příspěvku:Alfa i Omega
TessDarkfire (Občasný) - 25.8.2011 > To se mi líbí...
U příspěvku:chvilkové šílenství
TessDarkfire (Občasný) - 6.3.2010 > No, když jsem se na ten obrázek podívala první co mě napadlo bylo, že mi to jako šílenství nepřipadá. Pro mě to má pocit bolesti a smutku ze ztráty něčeho nebo někoho, co jsem měla hodně ráda. Ale každý vnímáme tyhle věci jinak. Mě se to líbí. A taky by mě zajímalo jestli je to podvědomé nebo intuitivní:)
U příspěvku:Šnelord nekrošnek
TessDarkfire (Občasný) - 23.3.2009 > Uther Pendragon> NZ:D
U příspěvku:Šnelord nekrošnek
TessDarkfire (Občasný) - 23.3.2009 > Uther Pendragon> NZ:D
U příspěvku:Šnelord nekrošnek
TessDarkfire (Občasný) - 10.2.2009 > Kravina na entou
U příspěvku:2. část
TessDarkfire (Občasný) - 31.10.2008 > No myslím že to přečtu ještě vícekrát než úplně pochopím co si tím chtěl říci později napíšu o dost víc. Ale zatím hodně dobry.
U příspěvku:1. část
TessDarkfire (Občasný) - 31.10.2008 > Dost dobry
U příspěvku:gembler
TessDarkfire (Občasný) - 31.10.2008 > Zajímavý...Líbí
U příspěvku:Božský komplex
TessDarkfire (Občasný) - 30.5.2007 >
U příspěvku:Atlantida
TessDarkfire (Občasný) - 14.1.2007 > Je to hodně dobré moc líbí...Ale ještě párkrát přečtu abych upe pochopila...
U příspěvku:Smrt je jen začátek!
TessDarkfire (Občasný) - 27.3.2006 > čtenář> díky...
U příspěvku:Jaké to je letět?
TessDarkfire (Občasný) - 9.2.2006 > Veri moč pěkné, takové jak se dá myslím i říct... dojemné... Asi tuším odkuď máš inspiraci z věží, ale ono to je taky trochu no trochu :o) hodně jedno. Moc líbí...
U příspěvku:pohřeb
TessDarkfire (Občasný) - 26.1.2006 > Veri, upřímě, netušila jsem, že jsi tohle napsala potom co děda zemřel. Vím, že se vždycky vypisuješ z věcí, které tě trápí. Upřímě, Rozbrečela jsem se jak malé děcko, jelikož jsem přece jen tvého dědu znala. pětku ti nedávám proto, že jsem vás znala oba či ze soucitu kdyby si to někdo troufal myslet. Je to fakt pěkný pravdivý příběh...
U příspěvku:Velká zvířata Poezie od smrtky
TessDarkfire (Občasný) - 18.1.2006 > smrtka> Nemáš zač...
U příspěvku:Velká zvířata Poezie od smrtky
TessDarkfire (Občasný) - 15.1.2006 > Je to pěkné. Možná jsem i trošku pochopila co jsi tím chtěl říct. Ale upřímě ta růžová se špatně čte!
U příspěvku:Nechci Tě
TessDarkfire (Občasný) - 23.11.2005 > Je to skvělý, mám takový pocit, že se brzo změním v noční můru s depresí. A budu všechny kolem sebe tou depkou otravovat...
U příspěvku:Zasvěcení bohyně ISIS
TessDarkfire (Občasný) - 8.10.2005 > Líbí se mi to...Já jsem taky tak trošku na ten Egypt takže mi to bylo blíž. Ale je fakt, že jsem díky těch jmen nevěděla jestli to patří do tohohle období nebo do období stärého EgyptaJinak skvělý...
U příspěvku:Jak měsíc chřadnu a dorůstám
TessDarkfire (Občasný) - 27.9.2005 > Taky se mi to velice líbí...Je to skvělý...Něco takovýho jsem už dlouho nečetla...
U příspěvku:Jen já vidím záda slunce když odchází spát (Kyvadlo zvané slunovrat)
TessDarkfire (Občasný) - 19.9.2005 >
U příspěvku:Usíná
TessDarkfire (Občasný) - 15.9.2005 > Pěkný jenom jsem to musela číst dvakrát, aby mi to došlo je to jinak fakt pěkný...
U příspěvku:Smutek mizí
TessDarkfire (Občasný) - 14.9.2005 > Je to moc pěkný...
U příspěvku:Nepovedená sebevražda
TessDarkfire (Občasný) - 5.8.2005 > čtenář> Dobře a četla si to i uprostřed? Tam to máš potom vysvětleno...Dokonce hned na začátku je vysvětlený konec...
U příspěvku:Překrásná růže
TessDarkfire (Občasný) - 1.8.2005 > Regis> No já nevím proč jsem tam dala rubriku fotografie a podrubriku abstrakce. Ale já jsem romantická duše a strašně moc se mi to líbí tak jsem to sem musela dát...Ale je to tvůj názor a já ti ho neberu...Ani se ti ho nesnažím změnit:o)
U příspěvku:Dva tisíce let
TessDarkfire (Občasný) - 31.7.2005 > Bláznivá Markéta> Ne ty dva tisíce let se jmenuje ta květina...A taky má takovou vlastnost. Musíš člověk počkat dva tísíce let než vykvete...Trošičku potrhlý já vím...
U příspěvku:Dva tisíce let
TessDarkfire (Občasný) - 28.7.2005 > honza_bordovicky> Zaprvé děvče jsem...Zadruhé na háku ho vážně mám...A zatřetí jsem byla venku. Nemůžu stále sedět jen u netu...
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter