Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Děvka
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 21.10.2014 > Hodně charakteristická, hodně syrově vyřezaná ... a přesně.
U příspěvku:Skicář
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 16.5.2014 > Tma je zdravá :)
U příspěvku:Soutěž
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 28.12.2013 > Drsňák vulgo Vousáč> ad1: to bude, to máš pravdu, počítáme s tím.

ad2: měl by to být obraz vkusu autorů Totemu - a předejít tomu, aby si nesoudní lidé hlasovali pro svá vlastní díla nebo se provozovali kamarádčofty: já na bráchu - brácha na mě, slouží právě ten redakční předvýběr, který je zčásti ovlivněn i množstvím doporučení jednotlivých děl. Mimochodem obdobné projekty jsou vždycky tak trochu slepenec (soutěž si ani neklade za cíl vytvořit nějakou stylově nebo temeticky ucelenou sbírku), ale když se podívám na díla, která byla doposud vybrána, nebojím se finálního výsledku.

ad3: souhlasím, s předmluvou se počítá. Ohledně toho elektronického vydání: taknějak se počítá s tím, že nový Totem bude umožňovat funkci vydání vlastní elektronické knihy každému zdejšímu autorovi svépomocí, a Sbírka Totemu by měla být tou první, ale nechci předbíhat. O novém Totemu se bavíme už tak dlouho, že je mi jasné, že to začíná být trochu trapné.

Díky za podněty i za hlasování.
U příspěvku:Žárovky
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 24.4.2013 > Karel M. a Skold> To je hezké, co jsi mi napsal. K tomu se nedá nic dodat a nemá tudíž ani cenu snažit se nějak reagovat. Tak díky a hezký den .)
U příspěvku:Žárovky
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 18.4.2013 > Karel M. a Skold> Ahoj :)

Předně díky za reakci.

Nerozumím sice, jak můžeš vedle sebe stavět Štolbu (jako člověka, který k textům přistupuje s opatrnou jemností a nevynáší na potkání rozhodující soudy, vydávané pak kolikrát za normu) a Jakuba Řeháka s Petrem Králem, jejichž soudy jsou přímější a často více tendenční, než bych třebá já osobně chtěl akceptovat.

S tím co píšeš o tomto textu můžu bez mrknutí oka souhlasit, nicméně mi opět nedá nezmínit, že se nejedná o korektní text, který by měl nějak odrážet můj jakožepoetický vývoj, ale o text pro radost, pro děti, o pohádku, zároveň i osobní kýč.

S tím, že je současná poezie pestrá s Tebou také samozřejmě souhlasím. Ovšem opět si neodpustím podotknout, že tady existují tendence jednu poetiku vyvyšovat nad ostatní. Pokud si třeba prolistuješ antologii Nejlepší české básně, na které se podílel Jakub Řehák nebo Pert Král, zkus si jen tak pro srandu spočítat, kolik je tam básní, jejichž jednotícím elementem není fascinace a jinotaj (jakožto základní stavební kameny moderní lyriky)...
U příspěvku:Adepti do knihy leden 2013
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 5.3.2013 > kink> Ty toho o mně ještě nevíš, ale neboj, Leviathan to na mě časem všechno prozradí. Ba co všechno, ještě mnohem víc!
U příspěvku:Adepti do knihy leden 2013
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 4.3.2013 > Il Comandatore> Sračky by mělY hořet. Shoda podmětu s přísudkem, tuším, nebo tak něco. Dostuduj si to.
U příspěvku:...
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 4.3.2013 > Přesvědčivě, velmi.
U příspěvku:vzpomínka na Magorově nádraží
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 4.3.2013 > To musela být pařba! Celé to působí roztomile androšáckým dojmem. Povedlo se :)
U příspěvku:Drobnosti XVII
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 4.3.2013 > Milé
U příspěvku:...jejich je království...
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 4.3.2013 > Vskutku romantická představa, nemající v sobě ani náznak něčeho, jako je reálný náhled. Je skoro děsivé, že je někdo schopný ve společnosti, kde se za poslední dvě desetiletí téma psychických nemocí skloňuje ve všech pádech, napsat tohle.
U příspěvku:Dny váhavých odjezdů
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 4.3.2013 > Zbožnuju popisnost v poezii. Neměla by ale přímočaře působit na city (což je samozřejmě strašně relativní pojem). Text se mi vcelku líbil. Žije si, poskytuje dostatek obrazů, které zhmotňují onu melancholii přešlého, nicméně prakticky celý čas se do něj vkrádá pozice, kdy je toho návalu emočně vypjatých vln příliš a na místo poetického se stává účelným. Závěr je hezký, střídmý, nechává prostor.
U příspěvku:Adepti do knihy leden 2013
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 4.3.2013 > Marthas> Stávajících autorů se to tuším netýká.

Spíš bychom časem potřebovali lidi na testování funkčnosti nové verze.
U příspěvku:Adepti do knihy leden 2013
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 1.3.2013 > Marthas> Ano, je to stále jeden a tentýž člověk - Leviathan. Pro neustále porušování pravidel serveru mu byly pokaždé blokovány nicky. Jelikož si ale zakládal další a ve svém vandalském chování pokračoval, přistoupilo vedení serveru k blokaci přístupů, z nichž se nejčastěji hlásil (což ale může způsobit, že tím blokuje nevědomky i přístup někomu jinému, kdo se hlásil ze stejných adres). Od té doby se neukázal.

Nikdy ovšem žádnému člověku není možné zabránit, aby se přihlásil na Totem odjinud. Pracujeme v současné době na novém systému (wordpress). Po přesunutí na něj by se kromě vyřešení přetrvávajících technických potíží (hlavně s rozesíláním avíz) mělo přistoupit i k registraci nicků přes E-mail, což je daší z kroků, jak znepříjemnit lidem jako Leviathan přístup na Totem.

Mimochodem budeme moc rádi, když zahlasuješ. Neříkej, že se Ti ani jeden z příspěvků nelíbí ;)
U příspěvku:Adepti do knihy leden 2013
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 20.2.2013 > čtenář> Čí může být tak jemný, inteligentní humor? Že by opět Leviathan?
U příspěvku:Alba
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 15.2.2013 > By mě zajímalo, kolik let to psal :)
U příspěvku:Smutná opilcova píseň z Jedové chýše
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 15.2.2013 > :) Hotový blues.
U příspěvku:3x z malého města
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 15.2.2013 > Příjemné, oddechové. Rád jsem četl. Nejvíc Na peróně. Dovolím si zanominovat do knihy Totemu.
U příspěvku:Adepti do knihy prosinec 2012
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 5.2.2013 > Děkujeme. Zitra hlasování uzavřeme.
U příspěvku:Adepti do knihy prosinec 2012
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 21.1.2013 > Leviathan> Jak si přeješ, milý Levi, stačí říct.

Ovšem, kdybys to napsal slušně, tak jak si se zavázal při vstupu na tento server, taky bych se neurazil.

Navíc si při publikování díla souhlasil s těmito podmínkami:

ANO souhlasím s případným nekomerčním publikováním svého příspěvku (na Internetu, na pořádaných výstavách a čteních, tištěně nebo na CD) pod podmínkou uvedení mého autorského jména. Akceptuji, že redakce může v rámci uvedených prezentací provádět kompoziční,vzhledové či textové úpravy. Naše kulturní sdružení Loreta (vydavatel Totemu) se stanovami zavazuje k nezištnému prosazování zde publikujících autorů...

tak se tady laskavě nerozčiluj.
U příspěvku:jakoby, dny jak, to ty ten, a potom a potom, život
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 21.1.2013 > Čtvrtá
U příspěvku:Bez názvu
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 18.1.2013 > Super!
U příspěvku:Bez názvu
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 18.1.2013 > Neměla tam být místo coly krabice Levice? ;)
U příspěvku:čtyřverší
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 4.1.2013 > Má to něco ze Skácela. Hezké, takové teskně hladivé.
U příspěvku:Požehnání
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 4.1.2013 > naoko> Rozumím. Máš svým způsobem pravdu. Nicméně Totem je založený na tom, že se pod díla strkají různé nálepky. Navíc o Mary Oliver toho bylo napsáno už tolik, že názor nějakého trouby z Totemu je vpodstatě nicotný. Další věc je, že Totem umožňuje vytrhnout dílo z jakéhokoli kontextu, takže kdybych chtěl být nad věcí, nezbylo by mi, než tady vůbec nereagovat, jenže to bych v konečném důsledku vpodstatě nemohl reagovat vůbec nikde.
U příspěvku:Požehnání
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 3.1.2013 > naoko> Všechno bude, neboj, postupně se tak děje :)

Mimochodem rozhodně nepoužívám to slovo pro zesměšnění, tedy určitě ne tady. Mám za to, že klišé se dá obecně definovat jako něco, co se opakuje stále dokola, což nemusí být zdaleka směšné. Četl jsem desítky básniček od lidí s onkologickým onemocněním. Byly dost podobné a bez kontextu by tak asi většina z nich působila úsměvně. S ním dostávají ale úplně jiný rozměr, což ovšem nemění nic na jejich stereotypu.
U příspěvku:Nový rok
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 2.1.2013 > Zazo> Vlastně mě napadá, proč tomu textu nedat šanci dostat se do knížky. Humoru tady, pravda, tak moc neni, abysme s ním mohli plýtvat... ;)

Navíc mi ten text pojetím trochu připomíná Radka Lehkoživa. On to má ale exponovanější a většinou víc zhuštěné.

takže:
http://www.totem.cz/kniha/
http://www.totem.cz/kniha/
U příspěvku:Nový rok
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 2.1.2013 > Pobavilo :) I forma je docela příjemná.
U příspěvku:Rýžový klobouk
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 2.1.2013 > Ale jo.

Do knížky.
U příspěvku:Požehnání
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 2.1.2013 > Vpodstatě je to strašné klišé...osobní kýč, který ovšem funguje na většinu z nás a bezpečně stojí za to připomínat si jej stále dokola... Souzním :)
U příspěvku:Adepti do knihy - listopad 2012
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 18.12.2012 > Hyacint> Jo drogy, to je mocná čarodějka, tentokrát ovšem vznikl nějaký problém při transportu. Tak znovu, znovu díky a znovu omluvenka.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter