Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
sibyla
(žena)
Občasný
Na Totemu: 18670x
Napsat zprávu

Píšu převážně pro svoje přátele. Do psaní dávám část sebe samé a mohu při tom odkládat svoje masky. Pojďte se mnou a naslouchejte šepotu ranních hvězd. Těším se na dobu, kdy už žádné masky potřeba nebudou a z každého vykoukne vybroušený diamant.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Ty
sibyla (Občasný) - 22.8.2014 > Velice krásné, jemné. :-)
U příspěvku:Park Průhonice
sibyla (Občasný) - 25.4.2014 > Moc krásné fotky. :-)
U příspěvku:Čekání na smrt.
sibyla (Občasný) - 25.4.2014 > Velmi dobře napsáno. Velmi silný příběh ...
U příspěvku:Květiny
sibyla (Občasný) - 17.4.2014 >
U příspěvku:Květiny
sibyla (Občasný) - 17.4.2014 > Své světlo má každý uvnitř. :-) Tam ho i najdeš.

Kosmický klaun se stal člověkem, toto připodobnění se mě hodně líbí. :-)
Jsme architekti svých životů a můžeme si tvořit absolutně vše.
U příspěvku:Střípky snů a vizí.
sibyla (Občasný) - 17.4.2014 > lada34> Láďo, měl bys psát především sám pro sebe, zda z toho máš radost nebo ne. :-)
Každý autor své čtenáře má ...
U příspěvku:Střípky snů a vizí.
sibyla (Občasný) - 16.4.2014 >
U příspěvku:Střípky snů a vizí.
sibyla (Občasný) - 16.4.2014 > Ahoj, jako úryvek dobrý. Ale stálo by za to to rozpracovat.
Styl máš dobrý ...
U příspěvku:Cesty.
sibyla (Občasný) - 15.4.2014 > Moc pěkný příběh i moc pěkně napsáno. :-)
U příspěvku:Podivná setkání.
sibyla (Občasný) - 15.4.2014 > Pěkně napsáno, pro mě jsou tyto věci naprosto přirozené a součást života.
U příspěvku:toužebná
sibyla (Občasný) - 15.4.2014 > Krásné, malebné. :-)
U příspěvku:Adamovo prokletí
sibyla (Občasný) - 15.4.2014 > Nádherná báseň i překlad. Díky :-)
U příspěvku:Ti druzí.
sibyla (Občasný) - 12.2.2014 > Světlonoška> Samozřejmě, že tyto bytosti existují, je jich tu s námi mnoho.
Jen někdo se toho bojí a zavírá před tím oči, ale není proč. To, že něco nevidíme, neznamená, že to neexistuje.
Já tyto bytosti vnímám mnoho let, a mé andělé ochránci mě mnohokrát pomohli. :-)
U příspěvku:Ti druzí.
sibyla (Občasný) - 12.2.2014 > Pěkné téma. No já sama též mám určité schopnosti, komunikuji s anděli a vnímám i duchy. Znám plno lidí, co to mají podobně, je dobré o tom psát.
U příspěvku:Nevlastní otec.
sibyla (Občasný) - 12.2.2014 > Velmi dobře popsáno...
U příspěvku:Temnota v hloubi mé duše 2.
sibyla (Občasný) - 12.2.2014 > Zajímavé...
U příspěvku:Nejsem zahrada ve Vilandry
sibyla (Občasný) - 24.1.2014 >
U příspěvku:.....
sibyla (Občasný) - 24.1.2014 >
U příspěvku:Ty a já
sibyla (Občasný) - 24.1.2014 > Moc pěkné. :-) Povedla se Ti.
U příspěvku:Zrození
sibyla (Občasný) - 25.10.2013 > mystikus> Díky :-)
U příspěvku:Setkání se smrtí.
sibyla (Občasný) - 26.7.2013 > Ohledně braní dětí na pohřeb nevím....možná se jich zeptat, zda chtějí...ale smrt i zrození je součast života, zavírat před tím oči je nesmysl...
ohledně těch dětí vždy asi citlivě podle té které situace.
U příspěvku:Setkání se smrtí.
sibyla (Občasný) - 26.7.2013 > lada34> No dar....beru to tak, jak to je...toto umím...ale je pravda, že některé dary jsem dostala.
:-) A jsem za to vděčná.
U příspěvku:Setkání se smrtí.
sibyla (Občasný) - 25.7.2013 > Hodně dobré...
s tím, že smrt chodí zleva se taky setkávám poprvé. Možné to je.
Já smrt neberu rozhodně jako nic špatného. Je to pouze přechod "jinam". Jelikož jako duše jsme nesmrtelné...tak ...je to vlastně trošku tak, že vyměňujeme tělo jako šaty. Jelikož mám osobní zkušenost s tím, že už jsem pár duší odvedla do světla...tedy lidi, co jsem znala a umřeli a jejich duše za mnou přišla...asi některé věci vidím jinak, nicméně i tak to pro mě bylo náročný a i jsem někdy u toho bulela...za ně...
U příspěvku:Marnotratná
sibyla (Občasný) - 19.7.2013 > Hluboké, upřímné ...
U příspěvku:Neodpustitelná
sibyla (Občasný) - 19.7.2013 > Jemné, poetické ...:-)
U příspěvku:Záchrana.
sibyla (Občasný) - 18.7.2013 > Lada píše dost příběhy ze života....tak myslím, že to je pravdivé... z toho co už jsem od něho i četla...vždy dobrý konec není...ale tomuto bych i věřila...."dobří andělé existují"
U příspěvku:Záchrana.
sibyla (Občasný) - 18.7.2013 > Tohle je opravdu moc pěkné...:-))
U příspěvku:Setkání s tajemnem.
sibyla (Občasný) - 18.7.2013 > Tato povídka pěkná a má to i dobrý konec. Líbí se mi. O páterovi Ferdovi jsem již četla...je fajn, žes na něho vzpomněl.
U příspěvku:Duchaření.
sibyla (Občasný) - 20.6.2013 > lada34> Na to ti ještě odepíšu mailem ...
U příspěvku:Duchaření.
sibyla (Občasný) - 19.6.2013 > lada34> To asi jo, ale zase tenhle konec mě přijde takovej nedotaženej, protože takto zase to být vůbec nemohlo... že by se dále něco nedělo je nesmysl...
U příspěvku:Duchaření.
sibyla (Občasný) - 19.6.2013 > Jen drobná vsuvka...jelikož o tomto tématu něco vím...pokud byla v ohrožení, tak jen tímto by to rozhodně nepominulo....možná to pak chtělo rozvést a dát tam i návštěvu faráře apod....jelikož jsem četla původní verzi, tak tohle...no fakt nevím...zda to bylo na místě měnit konec :-(
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter