Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku::o)
kolargrafika (Občasný) - 25.6.2008 > davidhuge> tak to nechám na posouzení tobě samotnýmu... tohle je moje dílo...
http://www.totem.cz/enda.php?a=196569
i ty 2 stařecký skvrny pod uchem tam jsou...
Podle čeho jsem to kreslil já? podle paměti ze vzpomínek na dědu.
U příspěvku::o)
kolargrafika (Občasný) - 22.6.2008 > Tak co ti na to řeknu.. ? že umíš špatně kradeš a ještě hůř kreslíš.
U příspěvku:ústa
kolargrafika (Občasný) - 15.2.2008 > pardon. Nastaly nějaké komplikace s nahráním obrazu.
U příspěvku:a do třetice
kolargrafika (Občasný) - 4.2.2008 > Estel> máš o ten obraz zájem ?
U příspěvku:Droidi #2
kolargrafika (Občasný) - 4.2.2008 > Moni...que> :) díky za podporu
U příspěvku:Léto 8x100/100
kolargrafika (Občasný) - 31.1.2008 > ještě jsem zapoměl..
U příspěvku:Léto 8x100/100
kolargrafika (Občasný) - 31.1.2008 > bohatě k popsání mojeho názoru postačí slovo - paráda.
U příspěvku:Droidi #2
kolargrafika (Občasný) - 31.1.2008 > Estel> až tak ? :)
U příspěvku:Droidi #2
kolargrafika (Občasný) - 31.1.2008 > Towasch> díky :)
U příspěvku:Droidi #2
kolargrafika (Občasný) - 31.1.2008 > čtenář> nejde ani o oprávnění .. spíš o ten tvůj soud..
říkáš že v galerii by sis toho nevšiml. ale tady o tom rozvádíme debatu.. jaký je rozdíl?
netuším kdo jsi proto ta otázka.. jen mě zajmalo z jakýho důvodu to ponižuješ na úroveň řemesla.
Čistě hipoteticky, řekněme že jsi zkušený kunsthistorik..nebo velice dobrý Umělec. očemš trochu pochybuju.. a jestli je to naopak tak si to klidně nechám objasnit. :).. no pokud by jsi teda byl .. tak by jsi mi mohl napsat stručnou analízu obrazu...názor přesahující hodnocení líbí-nelíbí.A tím si z naší diskuze nejen mi odnesli trochu víc.
.i když primárně jde hlavně o to jestli se dílo líbí nebo ne. Potom jde o to z jakýho důvodu...

...proto si chci ujasnit jak to mám brát.
že do toho nic nedávám kromě času? Ale no tak tomu sám nevěříš. Pokud se budu dívat na film ve svahilštině založený na mluvenym slovu taky v něm pro mě "nic" nebude.
U příspěvku:Droidi #2
kolargrafika (Občasný) - 30.1.2008 > čtenář> co si myslíš, že tě opravňuje soudit jestli to je nebo není umění ? To by mě opravdu zajmalo.
U příspěvku:News
kolargrafika (Občasný) - 21.1.2008 > ty tvoje figury mě fakt baví. zvláštní jak moc jsou stylizovaný ale pořád.. i když trochu s těží čitelný.
U příspěvku:STAŘEC
kolargrafika (Občasný) - 19.12.2007 > Karhaj(Sinner)> to tmavé v koutcích jsou 2. víčka. Třeba psi je mají.
U příspěvku:STAŘEC
kolargrafika (Občasný) - 18.12.2007 > 30 Dkg vysočiny> taky se nemají "líbit"
U příspěvku:NUDA
kolargrafika (Občasný) - 18.12.2007 > Plumm> Ještě dodám že je to tužka na papíře a rozměry cca 100 x 150 cm
U příspěvku:Dívka od čaje
kolargrafika (Občasný) - 14.12.2007 > Exot> nene to by bylo poznat.. tohle je od přírody
U příspěvku:Dívka od čaje
kolargrafika (Občasný) - 14.12.2007 > Exot> nene to by bylo poznat.. tohle je od přírody
U příspěvku:Tuší
kolargrafika (Občasný) - 4.12.2007 > ursc> je.
U příspěvku:Můzika
kolargrafika (Občasný) - 28.11.2007 > Mima> může být i Múzika, jak chceš.. :))
U příspěvku:Můzika
kolargrafika (Občasný) - 28.11.2007 > pelvis> Všude možně . Alezáklad vychází z toho postřehu, že se poslední dobou v obrazech skoro neobjevují hudební nástroje.. Tak jsem si vybral múzu Euterpé a do rukou ji dal fiktivní nástroj . Hraje se na něj foukáním a tón se posouvá pákou zavěšenou na spodní části trupu nástroje .. princip je podobný jako u tahací trubky...
U příspěvku:Dívka od čaje
kolargrafika (Občasný) - 23.11.2007 > Lumiik> stin za je záměrně nepřesným opisem obličeje .. nezmenšoval jsem.. ale zároveň si an neudělal čas abych stín dodělal..
a co do proporcí.. tak je to spíš níž posazným ramenem.. kreslil jsem z mírného podhledu...
U příspěvku:O lese... 7x100/70
kolargrafika (Občasný) - 20.11.2007 > škoda těch rozmazaných fotek.. Jinak moc hezká tvarová zkratka ženského torza.. zrzka na fialové u mě vede..
U příspěvku:accomplice in robbery
kolargrafika (Občasný) - 20.11.2007 >
U příspěvku:thezeus
kolargrafika (Občasný) - 20.11.2007 > ta patina je hezky udělaná..
U příspěvku:experiment
kolargrafika (Občasný) - 15.11.2007 > gom> zas tak moc ne .)) rychlovka z automatu asi proto skončilo na papíře.. :)
U příspěvku:33
kolargrafika (Občasný) - 15.11.2007 > zamrazilo mě na zádech..
U příspěvku:experiment
kolargrafika (Občasný) - 15.11.2007 > díky všem za reakce.. je to zvláštní,
sám jsem z té kresby byl úplně nešťastnej..
málem jsem ji chvilku před tím než jsem na papír naposledy sáhl... roztrhal.
U příspěvku:
kolargrafika (Občasný) - 3.11.2007 > jo čoveče taky me to zaujalo. :)  dlouho jsi nemaloval a byla to koukám škoda.
U příspěvku:K Výročí 2x 125/85
kolargrafika (Občasný) - 9.10.2007 > komposičně se mi zamlouvá víc ten spodní... měl jsem za to, že ty odvrácený postavy jsou spíš slečny... červenej vypadá dost načekaně..
U příspěvku:Spící 2
kolargrafika (Občasný) - 9.10.2007 > elroj>  :)
U příspěvku:Spící 2
kolargrafika (Občasný) - 3.10.2007 > keithy> brzo budou další :)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter