Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Kafe
p74 (Občasný) - 13.8.2020 > Aaen> Není zač.
U příspěvku:Loučím se
p74 (Občasný) - 13.8.2020 > Silné téma, k formě bych mohl mít mnoho nepozitivního,ale v tomto případě dle mého názoru sdělení převyšuje potřebu formy,a pouze není formou podpořeno. Domnívám se,že text svědčí o autorčině schopnosti cítit a vnímat,což mu dodává hodnoty. Ve zdejším systému hodnocení bych volil 4.

(Díky výsledné formě textu) - Bylo by velmi jednoduché hodnotit text jako klišé, ještě snadněji by bylo možné hledat přehnanou sebelítost či patetičnost a vypíchnout prvky vedoucí k nepřesvědčivosti až pozérství.

(Navzdory formě) První přečtení vedlo spíše k odsouzení, ale přecejen zanechávalo nejasný pocit, že se nejedná o vykunstuovanou myšlenku s chabým podáním. To vedlo k několikerému opětovnému pročtení, jež mi ve výsledku stvořilo zcela odlišný obraz.

Shrnuto. Myslím si, že je text na základě skutečně prožité emoce, která byla příliš silná na to, aby ji autorka dokázala interpretovat. Přestože zveřejněná slova a použité obraty balancují na hraně klišé a neumělosti, přestože některé verše považuji za hrubě vložené a zcela zbytečné vycpávky, básnička mne velmi oslovila a jsem rád, že jsem si ji přečetl.

PS:Jedná se o subjektivní názor jedince, který nemusí nutně odpovídat objektivní skutečnosti.
U příspěvku:Kafe
p74 (Občasný) - 6.8.2020 > Potlesk
U příspěvku:klasická milostná zápletka
p74 (Občasný) - 6.8.2020 > Velmi zajímavý a tvořivý způsob podání,jen mi uniká dělení veršů. Tomuto básnickému slovu by podle mne více slušelo řazení do ucelenějších vět a propracování (rozumněj rozvinutí) pointy, případně pokračování do nové.

body 5
U příspěvku:smíchov ci
p74 (Občasný) - 3.3.2018 > :-) jj jmíchov je zvláštní místo:-) měl jsem to tam rád. Ale opravte si ty chyby v textu. stesk, mezizubních,
chybu v /některých věcích/ bych ponechal, docela se tam podle mě hodí
U příspěvku:Porušování pravidel
p74 (Občasný) - 20.4.2017 > Zde se nabízí velmi jednoduché hodnocení: alibismus, demagogie a ufňukanost se v nekonkrétním kňučení plácají nekonečným kruhem obviňování okolí. Takto nesmyslný, pokroucený a dovolím si říci až zvrácený postoj jsem dlouho nečetl.
U příspěvku:Žluté květy narcisů
p74 (Občasný) - 20.4.2017 > Asi jsem pochopil sdělení, jen mi přijde, že v této formě, kde je stupňována, řekněme naléhavost, by to chtělo silnější pointu. Ale ve srovnání s dalšími texty,které jsem zde dnes přečetl, jde o zdařilý text, protože budí emoci, nabízí příjemně vnímatelný sled obrazů směřující k pointě a zanechává v hlavě symboliku žlutých květů narcisů. Jsem si jistý, že až je někde uvidím,určitě si na existenci tohoto textu vzpomenu, zvýší se mé vnímání okamžiku a vytvoří se vlastní obraz a s ním prožitek. A za to děkuji autorce.
U příspěvku:Otevřená skříň.
p74 (Občasný) - 24.1.2016 > poezie (beru zpět) po třetím přečtení už to tak dobré není, myšlenka zůstala, projev se stal šroubovaným. hodnocení nechám, protože ve srovnání s ostatními publikovanými věcmi, je to stále o několik pater jinde.
U příspěvku:tichý pokoj
p74 (Občasný) - 22.1.2016 > žaža> tak mnohokrát určitě ne, protože mé návštěvy jsou více než sporadické. Je mi za totem smutno a jednou za čas si řeknu, že se snad zase karta obrátila k lepšímu a zajdu se podívat... jenže ono pořád věza, žaža apod... a poetika, písmo trpí na úbytě... ale snad jednou ty bláboly dojdou a totem se vrátí k literárním magazínům...
U příspěvku:První lásce
p74 (Občasný) - 21.1.2016 > umět poděkovat je umění a nevím proč se vyjádření díků dnes už moc nenosí. K textu: dobře ty, ale o 10 let zpět jsi psal lépe. Zamysli se nad tím.

Body dolů za zhoršení (ne že by něco znamenaly)
U příspěvku:tichý pokoj
p74 (Občasný) - 21.1.2016 > úprava 0, obsah 0, forma 0, sdělnost 0, výrazové prostředky 0, grafika = prakticky nečitelné 0
U příspěvku:je ráno tady v mušově
p74 (Občasný) - 6.11.2015 > Utekla mi ta labut s kachnou. Je-li to metafora,pak se me nedotkla. Ale jinak slusna prace.
U příspěvku:Ve výhni
p74 (Občasný) - 13.7.2013 > Smutné, až hanebně nehodné písma.
U příspěvku:Mámě.
p74 (Občasný) - 13.7.2013 > Obsah vítězí nad formou, to se básním stává, když promlouvá duše. To by se básním mělo dít.
U příspěvku:Slova
p74 (Občasný) - 13.7.2013 > na zvracení, nevím na co, ale rozhodně ne k poetice
U příspěvku:Vyspala se
p74 (Občasný) - 7.4.2013 > František Vyrut> Blbého kopni

a za tento text bych Vás kandidoval do ligy mistrů. Jako kopačák
U příspěvku:Verbální long drink
p74 (Občasný) - 7.4.2013 > když pijete nepište, nebo alespoň za střízliva upravte poté, co jste napsal blábol. Nekřivdit - zajímavá místa tam jsou, ale jejich výskyt je tak řídký, že je lze připsat obyčejné náhodě.

Tato :-) báseň:-) je zářnou ukázkou, že papír (virtuální) snese vše.

jen tak dál, jednou možná napíšete něco, co nebude vyžadovat masochistické sklony čtenáře.
U příspěvku:Začít u sebe
p74 (Občasný) - 7.4.2013 > p74> Pardon zapomněl jsem: grafika, že by se jeden pozvracel
U příspěvku:Začít u sebe
p74 (Občasný) - 7.4.2013 > doporučeno? Jako vážně? Forma = 0 - nenalezl jsem nic, obsah = 1 - njn, hloupý brek, a pointa - žádná. Originalita, výrazové prostředky, fonetika - nic...

A klidně mě ukamenujte - to, že je typický čech malý zlodějíček a velký stěžovatel, který by rád měl vše a nehnul prstem, je už víc než klišé. A když někdo takto "luzně" (zvláštní tvar slova) vyjádří danou myšlenku, nahrává akorát malým zlodějům, uplakánkům a velkým lhářům.... doporučeno by: benkroft, pomerančová, P.V.Ctihodný (omlouvám se za následující - člověk označující sebe sama za ctihodného je pokrytec, který s největší pravděpodobností ani neví co čest znamená), vilma 999, lada34, františek Vyrut a popleta79

smutný příběh

Doporučit? Samozřejmě, pokud jde o doporučení ke kremaci a zapomnění.

U příspěvku:Až je z toho smutno
p74 (Občasný) - 19.12.2012 > dr. Wojtek> Dejte si facku. A buďte odpovědný, takže si ji dejte znovu a tentokrát pořádně.
U příspěvku:Až je z toho smutno
p74 (Občasný) - 19.12.2012 > vkl> Nezlobte se na mě, ale dát moc komukoli je chybné. Má-li mít kdokoli moc, musí si ji vydobít, aby poznal její hodnotu a dokázal si jí vážit. Jen tak, že za moc zaplatí (a dříve platilo, že dost draze), má mocný šanci pochopit jaká je s ní spjata odpovědnost. A to lid nikdy nepochopí, protože lid je pořád jen stádo, v němž může jedinec anonymně páchat svá zvěrstva. A to vše pod rouškou beztrestnosti davu. Člověku je z toho na zvracení, když vůkol sebe vidí všude jen lid a o člověka nezakopne.

A kombinujte co hrdlo ráčí, kombinatorika je úžasné odvětví...
U příspěvku:Pořád stejný příběh
p74 (Občasný) - 19.12.2012 > slyšel jste někdy o shodě přísudku s podmětem?
U příspěvku:dvě zimní říkanky
p74 (Občasný) - 19.12.2012 > nejsou to říkanky, protože neplynou... smutné, mám rád říkanky... aby to byly říkanky, musel byste zvolit železnou pravidelnost rýmu a rytmus, který utkví za nehty
U příspěvku:Přece jednou
p74 (Občasný) - 19.12.2012 > Tahle tedy rozhodně nepatří dětem, možná jako vzkaz, však v takovém případě nepodařeně sděleno.

Jinak se mi docela zalíbila. Moc milá, však srdce neranila.... Možná proto, že srdce je vlasně procesor.
U příspěvku:Pozadu
p74 (Občasný) - 19.12.2012 > logika dostává na frak a metafora je postavena na logice (aristofanes). např. sny od snů - buď metafora bez logiky, nebo tautismus bez obsahu. Myslíte, že lidé sežerou vše co napíšete? Máte pravdu, bohužel.

Když něco vazbí, nemaže se, nýbrž sčítá - než začnete používat zvukařský slang, je dobré zjistit si, co daný výraz znamená - vypadáte hloupě.

***

figurínami ... to ani pražština neomluví

A vůbec, nemám sílu psát vše, každopádně se nad sebou zamyslete, tyhle výlevy docela postrádají smysl, protože nenesou ani obsah a o formě nelze hovořit, takže v zásadě ukazují jen degeneraci lidského projevu.

Každému, kdo toto "dílo" hodnotil kladně: buď s ní/ním spíš, nebo se vrať na základní školu.
U příspěvku:da sein
p74 (Občasný) - 19.12.2012 > p74> a také si změnit uživatelské jméno - je to dost ubohé...
U příspěvku:da sein
p74 (Občasný) - 19.12.2012 > Pěkné metafory, docela zajímavé, přesto málo "jímavé". Velmi nadprůměrné výrazové prostředky, zajímavé směřování děje.

Nechcete zkusit palčivější téma?
U příspěvku:CHTĚLA BYCH
p74 (Občasný) - 19.12.2012 > bela1 = beladona????
pokud ano, pak mi chybí posun.... před lety snad ano
U příspěvku:Poema; čtyři obrazy bdění
p74 (Občasný) - 13.4.2012 > navždy se píše dohromady
U příspěvku:obraz: PROMENÁDA
p74 (Občasný) - 13.2.2012 > EmptyRoom> skvělé
U příspěvku:Brouzdání nakloněnou rovinou
p74 (Občasný) - 12.2.2012 > Mbonita> Nenapsal jsem, že se mi to nelíbí. Napsal jsem, že se svou tvorbou nikam neposunujete, což je smutné.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter