Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
ireversible
(muž)
Občasný
Na Totemu: 38891x
Napsat zprávu

moc rád a vášnivě píšu. inspirace je na každym rohu, jen se nebát jí uchopit. Jenže někdy má člověk sedřený ruce a vždycky, když si olíže rány, tak o to pevněji jí může chytit:)

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Bucinka zas uletěla (30. 3. 2022)
ireversible (Občasný) - 19.11.2023 > pár slovních obratů mi tam opět nesedí. ale máš talent řekl bych
U příspěvku:Papoušci a větvičky
ireversible (Občasný) - 19.11.2023 > vždy ty konce jsou jako dovětek a ztrácí to ten rýmovací spád co to má. jinak opět hezký rýmovací obraty :)
U příspěvku:Houby a vajíčko
ireversible (Občasný) - 19.11.2023 > musím říct, že po druhé přečtené básni na mě děláš dojem básníka, který se nebere příliš vážně i když témata v tvých básních jsou vážná. pěkná kombinace. dobře se to čte, ale zas poslední dva řádky mi do toho úplně nesedí.
U příspěvku:Světlo v naději
ireversible (Občasný) - 19.11.2023 > mám lepší pro svět se mě nezdá jako to nejlepší zakončení, ale celkově mě humoriáda v básni obsažená rozhodně upoutala. Má to šmrnc :)
U příspěvku:Máš bezpočet jmen-I
ireversible (Občasný) - 12.5.2013 >
U příspěvku:cesta do večnosti
ireversible (Občasný) - 8.10.2012 > žaža> tak jak? :)
U příspěvku:cesta do večnosti
ireversible (Občasný) - 8.10.2012 > žaža> tak jak? :)
U příspěvku:cesta do večnosti
ireversible (Občasný) - 8.10.2012 > žaža> tak jak? :)
U příspěvku:"ad Diana Cooper -O andělích (( úryvky I. )).
ireversible (Občasný) - 28.9.2012 > pěkný. takový lidé převážně ve svém srdci cítí klid, mír a harmonii. vědí proč tu jsou a cítí, že jim vše dává smysl. takové lidi mám s takovým to božským posláním rád :)
U příspěvku:Mám v srdci léto
ireversible (Občasný) - 25.7.2012 > dneska padali krůpěje, aneb znamení zde vypsané.
U příspěvku:Mám v srdci léto
ireversible (Občasný) - 21.7.2012 > JAK TO JEN ŘÍCT. MÁM CHUT NA ROZPROSTŘENÉ OVOCE. ANEB SLUNCE V DUŠI. NÁDHERNĚ PODANÉ OBRAZY.
U příspěvku:cesta do večnosti
ireversible (Občasný) - 16.7.2012 > asi máš pravdu s tím časem. jinak s tom myšlenkou a činem a časem jsem to myslel(né myslela :D ) tak, že myšlenka je základ a čin už je jeho materializace, takže jediný čas je doba mezi tím nápadem a materializací nápadu. myslím, že se to shoduje s tím, že každý objekt má právě svůj vlastní čas. nevím, asi v tom mám prozatím guláš :D kdo ví. nicméně ohledně toku času vypráví skvěle Jarda Dušek na cesty k sobě. doporučuju :)
U příspěvku:cesta do večnosti
ireversible (Občasný) - 28.6.2012 > nicméně já pořád tvrdím i když je to zřejmě velice odvážné tvrzení, že mřížka mezi atomy je víra v to, že věci mají být takové jaké jsou.
U příspěvku:cesta do večnosti
ireversible (Občasný) - 28.6.2012 > jediný čas je ten mezi myšlenkou a činem a vzhledem k tomu, že na naší planetě existuje takových 6 miliard bytostí, nehledě na to, že jsou propojeny se svými průvodci pak se samozřejmě zdá, že takový tok času existuje. čas není nic jiného, než kvantové vědomí lidstva, které se někam směřuje.
U příspěvku:cesta do večnosti
ireversible (Občasný) - 27.6.2012 > Sartori> čas neexistuje, nebo jo? sartori je zkráceně satori?
U příspěvku:Místy život
ireversible (Občasný) - 28.4.2012 > navíc ten obraz k tomu je vážně úžasný. taková básnická resonance :)
U příspěvku:Místy život
ireversible (Občasný) - 23.4.2012 > krásná životní moudrost
U příspěvku:Střemhlav
ireversible (Občasný) - 30.3.2012 > http://www.youtube.com/watch?v=_t0eqPm3XHI
U příspěvku:Křehce
ireversible (Občasný) - 29.3.2012 > :)
U příspěvku:Step by step
ireversible (Občasný) - 29.3.2012 > přivonět si ke kotníkům ženy znamená k ní mít velikou úctu a vážit si jí, což je pro některé muže v tomto životě nadlidské, ale jsou tací, co vezmou modrý samet, lehce a s největší jemností ho namočí a otřou nohy až ke stehnům :)
U příspěvku:Zcelená
ireversible (Občasný) - 29.3.2012 > zcelená žena je jemná a zároven nebojácná asi jako sametově hladký nůž :) naštěstí neznaboh už je minulost u toho koho popisuješ. snad...
U příspěvku:Křehce
ireversible (Občasný) - 29.3.2012 > blízko snad. věřím a čekám
U příspěvku:Sněhobraní
ireversible (Občasný) - 27.3.2012 > tak to já znám i muže, co mají v 50 stále podvědomně nevyřešený vztah s otcem a proto na sebe upozornujou, křičí, chlubý se, vytahují si trika, ale když dojde na tvrdé, tak řeknou, to není moje věc :D
U příspěvku:O jemný odstín
ireversible (Občasný) - 26.3.2012 > vážně hodně pronikavý stín do mé představivosti. opravdu dobré obrazy a opravdu dobré přirovnání. nevím jestli tyto básně tvoříš hned a nebo poupravuješ, nicméně mluví to z duše a to se cení :)
U příspěvku:Rio, dios mío !
ireversible (Občasný) - 25.3.2012 > Carlos Antonio
http://www.youtube.com/watch?v=1lyu1KKwC74&feature=related
to tělo prostě nejde rozbít :)
U příspěvku:Navigační smyčky setkávání
ireversible (Občasný) - 25.3.2012 > majáky http://www.youtube.com/watch?v=yQ06zHcNThE&feature=related ty sou dobrý, když fungujou no :)
U příspěvku:Drobnosti XII
ireversible (Občasný) - 25.3.2012 > výměnou za jiskru a korzet :) to je moc procítěně řečeno :) zlatý umění :)
U příspěvku:Sněhobraní
ireversible (Občasný) - 23.3.2012 > byla?? ženy, už o své božkosti nepochybuj te :)
U příspěvku:Navigační smyčky setkávání
ireversible (Občasný) - 23.3.2012 > multi písmenková zasněná romance. kdeže je ale ten, kdo vášen rozmíchá?
U příspěvku:Není můj
ireversible (Občasný) - 22.3.2012 > a nemusíte se bát. konec i začátek je v jednom jediném nádechu a výdechu. smrt i život v jediné živé esenci a to u je tělo a proto kdo žije ke svému tělu jako k chrámu, pak čistoty dojde. někteří se ptají a co sex, je to nečisté? a já odpovídám. sex bez citu je jako olizovat skleničku od medu.
U příspěvku:Pozorování
ireversible (Občasný) - 21.3.2012 > URČITĚ TO opravím :)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter