Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Třicet řádek
rýp (Občasný) - 29.1.2021 > Dobré niterné preapo. Asi tě něpřekvapí, že se mi líbí. Možná překvapí, že to přiznám.
U příspěvku:..
rýp (Občasný) - 4.1.2020 > Hmm, dobrý obal pro hudební album.
U příspěvku:..
rýp (Občasný) - 27.11.2019 > Osud na ní fakt nešetřil oranžovou.
U příspěvku:svět, v němž žijeme
rýp (Občasný) - 29.10.2019 > Nekonečné zprávy o hovně.

(Taktéž smazáno nějakou přičinlivou a adekvátně vypatlanou kundou.)
U příspěvku:albert má budoucnost
rýp (Občasný) - 29.10.2019 > Typíčo.

(Jen podotýkám, že mravnostní oddělení tuhle případnou poznámku smazalo.)
U příspěvku:Metadón
rýp (Občasný) - 26.9.2019 > Máš to v seznamu rubrik, takže to spousta lidí neuvidí.
U příspěvku:NOVÁ PLANETA
rýp (Občasný) - 22.9.2019 > Mně se to líbilo natolik, abych nelitoval, že jsem to přečetl.
U příspěvku:Metadón
rýp (Občasný) - 18.9.2019 > Co jsem četl, se mi líbí.
U příspěvku:Madhin II
rýp (Občasný) - 5.8.2019 > (ne zrovna pohostinného kokota) <-- lakovkou

U příspěvku:B O R ů V K A !!
rýp (Občasný) - 30.7.2019 > Bezva!
U příspěvku:Ostravské laguny
rýp (Občasný) - 29.6.2019 > Gogin> Ale hovno, je to fajn. Dělají si z tebe prdel tak akorát.
U příspěvku:Milion TRAPNÝCH chvilek pro demagogii
rýp (Občasný) - 16.6.2019 > j.f.julian> Já bych mě hned nevybízel k akci.

Já jen odcitoval (podle mě) nejtrefnější část díla. A dokonce ani s tou tak úplně nesouhlasím. Proto mé upřesnění. A proto aspoň 2, ale ne víc než 2.

Jonatáne.
U příspěvku:Milion TRAPNÝCH chvilek pro demagogii
rýp (Občasný) - 16.6.2019 > (tyhle) KECY JSOU NA HOVNO!


U příspěvku:DO POLÍ II.
rýp (Občasný) - 28.5.2019 > Já jsem to doporučil nechtěně :)
U příspěvku:Ad ..všecky holky ..večer na pokoji ; .. :).
rýp (Občasný) - 6.5.2019 > čtenář> Protože je to svazek klíčů.
U příspěvku:Lilek a kaki
rýp (Občasný) - 27.4.2019 > Mír už se ti povedlo znechutit úplně všem, tak se teď pokoušíš zničit pověst lilku?
U příspěvku:Picture-210
rýp (Občasný) - 16.4.2019 > Antonínovo fotografírování se ocitlo na šikmé ploše.

Jestli souhlasíš, nakrabať se, kartone.
U příspěvku:Vaše veličenstvo, ... .
rýp (Občasný) - 12.4.2019 > čtenář> Vidličkovitá podpěra pod ztěžklou prackou s jablkem.

Narychlo převázaná prasklá noha trůnu.
U příspěvku:Lunochodi
rýp (Občasný) - 8.4.2019 > To bude ta šprckodržka s mošnou, to já poznám.
U příspěvku:Přímo z pekáče
rýp (Občasný) - 8.4.2019 > Hlavně pevné zdraví, které snad odolá náporu aflatoxinů z plesnivějících jahod.
U příspěvku:Krámy malostranské
rýp (Občasný) - 24.3.2019 > neandrtalec> Objekty občas nerady slyší, že jsou objekty. Tak aby ti nenasadil kravatu, když má ty krámy.
U příspěvku:21
rýp (Občasný) - 23.3.2019 > Tam už to dneska určitě není, co bývalo v dobách, kdy toono slavil americkou plnoletost a českou plnoštíhlost.

Určitě to tam mezitím posprejovala zkurvená mládež, co nemá žádnou úctu ke stokám.
U příspěvku:Holky
rýp (Občasný) - 22.3.2019 > toono> Hlavně mám zas před sebou ty prosté holky.

Tipuju, že ta s mošnou je Angličanka. Má takový ten výraz.

Ta zrzka vypadá jak z Islandu.

Ale je taky možné, že obě připluly z Polska a v přístavu na ně čekal zprostředkovatel práce na nejlepší londýnské adrese.
U příspěvku:Holky
rýp (Občasný) - 22.3.2019 > toono> Bude. A hodně. Už... ve čtyřicátých letech tohodle století.

Na zjevně slepého týpka, který své důvěřivé kurvy se šprckama v ruce nechtěně narafičí pod ceduli s hnusně dvojsmyslným nápisem, udělá cvak!, pak je vlepí na totem.cz a následně prochází rozčarováním, když se tomu někdo distingovaně pousměje, máš překvapivě dobrý odhad.
U příspěvku:Holky
rýp (Občasný) - 21.3.2019 > toono> Ta s mošnou přes rameno má navíc v pravačce balík šprcgum. Takže žádné slečny, prostě šprcgumy.



A cedule.
U příspěvku:Holky
rýp (Občasný) - 13.3.2019 > Cedule!
U příspěvku:Instalace
rýp (Občasný) - 13.3.2019 > Tady je potřeba dojet až do naprostého konce.
U příspěvku:2009
rýp (Občasný) - 4.3.2019 > Z vykotlaných pangejtů čiší nástup posledního jara první dekády tohodle století v naivní díře, kde stojí bavorák, vedle něj karosa a spolu s nimi čas.

Bezva.
U příspěvku:VRÁTIL BYCH SE (1968)
rýp (Občasný) - 17.1.2019 > Od dědství zpět k dětství stačí jen trochu pohnout jazykem. 3,6 až 4,1... Podle toho, zda ve mně zvítězí dítě, nebo děd.
U příspěvku:Třpytky na slamníku
rýp (Občasný) - 18.8.2018 > Já to četl jako "Tři pitky na slamníku".

Takže mě hned v prvním verši napadla variace:

Když ucítíš trhlinu na špičce ptáka
můžeš se ptát
jestli i roztržený žalud neznamená
že jsi svým způsobem v piči
U příspěvku:Den, kdy slaví narozky Ester Ledecká, stejně nepostradatelná pro svět jako byli pánové Gaudí i Le Corbusier...
rýp (Občasný) - 25.3.2018 > Hele k tomu Gaudímu by byl dobře seděl Lionel Messi, který každým gólem staví svou vlastní katedrálu. Jen bez prdele.

 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter