Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Hľadanie strateného svetla
Agitatio (Občasný) - 27.1.2011 >
U příspěvku:Blesková koupel v Jabku
Agitatio (Občasný) - 27.1.2011 > B22> toto bylo foceno canonem 450D. Teď už ale fotím na 5D mII.
U příspěvku:Puella ros
Agitatio (Občasný) - 25.1.2011 > bocco> nesmíš se na přírodu koukat jen ze sobeckého lidského života. Díky povodni se naneslo do okolích polí úrodné bahno. =)
U příspěvku:Hledání jediného
Agitatio (Občasný) - 25.1.2011 > Ne že mi zdrbnete přepálený sníh! Je to prostě daň za viditelné stromy.
U příspěvku:Blesková koupel v Jabku
Agitatio (Občasný) - 26.10.2010 > sadaf> Stál jsem tam hodinu jen v kraťasech v dešti, tričkem jsem měl obalený foťák a cvakal jeden snímek za hruhým a doufal že stativ nepřiláká taky jeden blesk =D
U příspěvku:Škádlící se bratři
Agitatio (Občasný) - 26.10.2010 > jaxxana> Nevím odkud jsi, ale není to tak neobvyklý vztah mezi dvěma městy: Praha x Brno, Hradec Králové x Pardubice.... Prostě lidi z jednoho města si dělají neustále srandu z města sousedního konkurenčního, ale stejně se mají svým způsobem rádi. Liberečáci tvrdí, že Jablonec je jejich předměstí...Já Liberci zase říkám Špínoměsto. Liberečáci se jezdí koupat na naši přehradu a mi zase k nim jezdíme nakupovat....
U příspěvku:Škádlící se bratři
Agitatio (Občasný) - 26.10.2010 > Mima> tady máš zdokumentovanou akci :)
http://www.youtube.com/watch?v=UWLZYoByk8I
U příspěvku:Škádlící se bratři
Agitatio (Občasný) - 25.10.2010 > Mima> Jednou se tam třeba vydám až bude hustě chumelit... pak to teprve budou ty moje "Opičí hory"...můj domov...=)
U příspěvku:Škádlící se bratři
Agitatio (Občasný) - 25.10.2010 > Mima> Děkuji, je to panorama Jablonce nad Nisou a Liberce (zadní část s viditelným Ještědem). Fotil jsem to z nehezké výšky žebříku vysílače při teplotě okolo O°C a burácejícího větru) - takže docela zážitek.
U příspěvku:Nádražní retro
Agitatio (Občasný) - 11.9.2010 > noemi> Bosky? v 19:00 bylo 10°C a slunce se přehouplo a obzor. Uznávám, že boty byly zvoleny špatně, ale můj šatník je dost skromnou záležitostí a splácat v něm něco takového za 30min bylo docela náročné. Ke všemu série těchto fotografií byla jen pro zahnání páteční nudy =D
U příspěvku:Indiánův podvečer
Agitatio (Občasný) - 30.7.2010 > dr. Wojtek> děkuji, pokud jsem si to dobře přeložil,tak máš nějakou stupnici, od A přes D až někam?
U příspěvku:Indiánův podvečer
Agitatio (Občasný) - 2.7.2010 > sadaf> Já jsem tedy spíš fotograf, ale slohům jsem se nikdy nebránil. Poraněné koleno, to je u nás skoro jako hymna. Každoročně o Vánocích jezdíme do jedněch skal, kde je pomník na památku padlých a pár mohyl v okolí. Příběh mi klidně pošli, ale na několik dní teď jedu pryč. Takže si ho přečtu cca za 14dní.
U příspěvku:Manitoouv maják
Agitatio (Občasný) - 2.7.2010 > sadaf> Indiánská jména....zdravotnici překládáme jako maškiki. Moje tehdejší přítelkyně byla Sachemi (indiánská princezna), já jsem byl Angakok (šaman -mám k magii velmi blízko). Letos na se jedu na tábor jen podívat, mám složitější plány a povinnosti na prázdniny. Vzpomínky z těchto končin jsou jedny z nejlepších v mém životě.
U příspěvku:Indiánův podvečer
Agitatio (Občasný) - 2.7.2010 > sadaf> Za takový sloh mé povolení máš. Třeba bych vyštrachal z archivu další. Tuto fotku mám taky vyvolanou, stejně jako pár lidí, kteří na ten tábor jezdí. Jiné běhy svou tímatiku každý rok mění, my stále zůstáváme indiány, protože lepší téma jsme nikdy nenašli (pár pokusů bylo, ale nebylo to vůbec ono).
U příspěvku:Baeta solitudo
Agitatio (Občasný) - 2.7.2010 > anae> Ach so, in Reichenberg. Ich verstehe dich. Já Opičí hory unáším, miluju hory.
U příspěvku:Beata solitudo II
Agitatio (Občasný) - 2.7.2010 > sadaf> Já si taky myslím, že ta předchozí je lepší, ale vytáčelo mě, jak mi většina otlouká o hlavu přepálený nebe. Mě příjde, že to je jediný reakce na žádost o hlubší kritiku fotky. Lidé se jen podívají jestli tam je v nějakém místě totální tma či světlo a pak ti to vyčtou. Mě ale spíš zajímá kritika výběru místa, hloubky ostrosti, kompozice.... a ne přepaly či podpaly - ty vidím sám.
U příspěvku:Baeta solitudo
Agitatio (Občasný) - 1.7.2010 > anae> Já jsem z "Gablonz an der Neisse" odkud jsi ty?
U příspěvku:Baeta solitudo
Agitatio (Občasný) - 1.7.2010 > anae> To je ale náhoda, že to ze sudet je =D
U příspěvku:Beata solitudo II
Agitatio (Občasný) - 1.7.2010 > Tady vidíte, že to je místo pravdu zarostlé. Snad tady přepalový šťouralové nebudou mít se do čeho opřít. Focené to bylo za soumraku, takže světelné podmínky nebyly ideální.
U příspěvku:Baeta solitudo
Agitatio (Občasný) - 1.7.2010 > sadaf> Mám známého dobrodruha, který tyhle místa taky vyhledává - zajímá se o industriální historii jablonecka a liberecka, takže má plno typů. Jen jsou někdy mírně z ruky. Ale zase jeho místa jsou naprosto opuštěná a zapomenutá místa.
U příspěvku:Baeta solitudo
Agitatio (Občasný) - 1.7.2010 > germanica> Někdy sem dám jeho celý záběr =). Takhle ale vypadá krásně obrovsky. Musel jsem to fotit z blízka, protože dál od něj už je celkem jungle a pletla by se mi tam flora.
U příspěvku:Status moriendi
Agitatio (Občasný) - 30.6.2010 > sadaf> Opuštěnosti jsou perfektní, tolik otazníků, tolik pocitů. Moc rád bych objevil víc takových míst okolo Jablonce, ale není to úplně lehké. Přístup není nikde povolen, ale fotograf musí být drzý dobrodruh =D
U příspěvku:Status moriendi
Agitatio (Občasný) - 30.6.2010 > Franta F.> Smrt je jen konec nějaké etapy. Není jasně definována jako něco temného či děsivého. Stav blízký smrti je zde v tom, že tamní násypka už moc dlouho stát nebude.
U příspěvku:Zapomenuté Údolí III
Agitatio (Občasný) - 29.6.2010 > sadaf> Jedná se o přelehlé udolí u Sázavy poblíž Českého Štenberka. Nejbližší vesnice Drahňovice.
U příspěvku:Zapomenuté Údolí III
Agitatio (Občasný) - 29.6.2010 > Franta F.> takhle fotka je tady více méně na přání, aby doplnila serii: netknutá louka, rozestavený tábor.
U příspěvku:Zapomenuté Údolí II
Agitatio (Občasný) - 28.6.2010 > Mima> Taky to je Zapomenuté údolí. Blízká vesnice je místem bezčasí a hospoda s názvem Na konci světa, také hovoří za své. V těchto místech čas i život plynou jinak.
U příspěvku:Zapomenuté Údolí II
Agitatio (Občasný) - 28.6.2010 > Parsifal> hlavně si vem jak moc slunce je potřeba na IR fotky a dej si to dohromady se stavěním stanů na letní louce při poledním žáru =D
U příspěvku:Zapomenuté Údolí II
Agitatio (Občasný) - 28.6.2010 > Mlž Svatý> Ostatní lidé byli buď na svačině/obědě, nebo případný kolemjdoucí byl smazán 20s expozicí =D. Je to jak tábor duchů.
U příspěvku:Abi in pace
Agitatio (Občasný) - 28.6.2010 > sadaf> Jedná se o proviantní sklad jedné opuštěné horské školy v oblasti Sudet. Možná stěny ukrývají i kulky, které zakončili životní dráhu lidí spojených s touto budovou starou přes 100let.
U příspěvku:Ante portam inferam
Agitatio (Občasný) - 28.6.2010 > Ještě jednou násypky...touto branou denně projelo několik tun uhlí. Postava uprostřed je můj "průvodce" po podobných zapomenutých místech.
U příspěvku:Abyssus abyssum invocat
Agitatio (Občasný) - 28.6.2010 > Zřejmě zde před několika desetiletími byla pracovna školníka. Až po exponování snímku jsem mohl vidět to, co přede mnou tma ukrývala - baterka mi došla během scházení do sklepení, takže jsem toto fotil v takřka úplné tmě.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter