Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Léto II
TommyGun (Občasný) - 29.6.2009 > ten první je jako od zd. buriana v ranném dětství:) (tohle neber jako poklonu jo), jinak supr supr, hele a umíš třeba retro auto? osobně se mi tenhle typ mazanic, doufám, že se neurazíš(jsem tvůj fanda)líbí.Já tomu tak říkám, jeliko tomu asi nerozumím:) máš zatraceně talent, respekt!
U příspěvku:2012: zbytečná odysea
TommyGun (Občasný) - 29.6.2009 > ten poslední obrázek je bez vady :))jinak talent na comics se nezapře
U příspěvku:69 Dark Street
TommyGun (Občasný) - 1.6.2009 > Zajímavé čtení, bezva...
U příspěvku:_
TommyGun (Občasný) - 22.5.2009 > ten styl je fakt podobny, ale jinak dost supr
U příspěvku:prijde?
TommyGun (Občasný) - 30.4.2009 > no problemo, ten výraz je dost super:)
U příspěvku:Old Village Woman
TommyGun (Občasný) - 28.4.2009 > Tvé věci jsou supr, KFCmodels je husťárna :)
U příspěvku:strana TITULNÍ
TommyGun (Občasný) - 28.4.2009 > Děkuju. Já vaše věci taky sleduju a některé se mi opravdu moc líbí. Smekám tedy, před všema co jen nesedí, ale umí se i takhle pobavit. Respekt...
Jen mi dost občas přijde směšné, číst chytrosti od lidí co studujou nějakou školu, umprumku chcete-li, a navážejí se zbytečně do amatérů, které to baví:)
U příspěvku:strana ČTVRTÁ
TommyGun (Občasný) - 28.4.2009 > Já osobně mám okna v naprostém pořádku:), ať se koukám, jak se koukám, žádné zbytečné tady nevidím, jo to když se podívám naproti, tak ano, tam jich možná mají zbytečně moc, ale to bude nejspíš tím, že je tam prodávají, nebo dokonce vyrábějí, jak tak zjišťuju :) díky, jinak bych si ani nevšiml a to se z okna dívám vcelku pravidelně...
U příspěvku:strana TŘETÍ
TommyGun (Občasný) - 28.4.2009 > :) vždyť jde jen jedna strana denně, je fajn, že se vám to líbí...
U příspěvku:strana DRUHÁ
TommyGun (Občasný) - 28.4.2009 > Kdo říká, že comics musí být jako animovaný film :) comics nemusí přec nikoho tahat za ručičku. A jestli ano, tak comicsy pro mini lidi (batolata, chcete-li):)

Epochu sem nečetl, ale jistě zajímavé počtení že :))
U příspěvku:strana PRVNÍ
TommyGun (Občasný) - 28.4.2009 > Mno, ono je těžko něco, někomu vysvětlovat, když to vlastně chápe :), dle mého si u obrázků může každý myslet co chce, a dělat taky, klidně se šťourat i v nose, dyť je to přeci fuk :)
U příspěvku:Had
TommyGun (Občasný) - 25.4.2009 > tak to je nářez...
U příspěvku:hell´o
TommyGun (Občasný) - 3.11.2008 > čtenář> jsem se neprihlasil :)
U příspěvku:Vomi ksicht
TommyGun (Občasný) - 11.3.2007 > vážně perfektní:)
U příspěvku:Cover
TommyGun (Občasný) - 15.6.2006 > hele kdyz to vydrzis tak na to mas...
U příspěvku:Machine
TommyGun (Občasný) - 13.6.2006 > Sapr :)
U příspěvku:Streets of Falas Nagur
TommyGun (Občasný) - 6.6.2006 > na rozdil od ostatnich veci co jsou tady na Totemu, maji tvoje veci ducha, i ten ledabyle nastreleny ramecek, ty jo nezacneme vydavat casak :)
U příspěvku:Wounded Bo
TommyGun (Občasný) - 23.5.2006 > tvoje ilustrace jsou vazne k zamysleni - respekt
U příspěvku:Telo
TommyGun (Občasný) - 5.5.2006 > supr, hned je na svete lip, jenom aby to nebyla chlapska perdel :)
U příspěvku:"@" tus papir...
TommyGun (Občasný) - 25.4.2006 > DEEMA> ňo, ja to znam vcelku dobre :) mi se to libi. v jednoduchosti je sila, toho bych se drzel...
U příspěvku:"@" tus papir...
TommyGun (Občasný) - 24.4.2006 > Pokud nad tim autor nesedel pul dne, tak skvele, respekt...
U příspěvku:"my canabis cup"
TommyGun (Občasný) - 1.12.2005 > jeste par cervenych pinpongaču a je z toho supr rajce :)
U příspěvku:Proč Já to mám, do piče, všude tak daleko...?!
TommyGun (Občasný) - 29.11.2005 > naslapane, leč doma bych to nechtel, fakticky na depku:)
U příspěvku:Sex Sex Sex
TommyGun (Občasný) - 24.11.2005 > co to ma spolecnyho z comicsem teda nevim :)
U příspěvku:Lez v les
TommyGun (Občasný) - 11.10.2005 > kvalita, skoda, ze je foto publikovano barevne, dle meho nazoru, pokud by bylo černobílé působilo by to paradne horrorove jeste trochu mlhy a paradni filmova scena:) supr
U příspěvku:Pine Holt Eagles
TommyGun (Občasný) - 7.10.2005 > bezva, nenapadna sekce Comics, zacina pomalu ozivat, citim lehke chveni:)
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter