Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Sea 240202
rEw (Občasný) - 5.12.2005 > Zuzzz> no jasne ze byl, za 11 babek nekup to. :) ten rozhled ze shora za jasneho dne je neopakovatelny. super vyhled na EMP, downtown, Rainier, etc. fotak jen cvakal :) Nemas zac.
U příspěvku:Podzim
rEw (Občasný) - 25.11.2005 > noo, moc povedeny kousek. gratuluji!
U příspěvku:03 From the Sky 110802
rEw (Občasný) - 25.11.2005 > koukni na celou kolekci, jsou tam jeste asi dalsi 3 obrazky a u jednoho z obrazku se i dozvis odkud to je. :)
dik za hodnoceni
U příspěvku:02 From the sky 110802
rEw (Občasný) - 8.11.2005 > xylofon> ano, moje vlastni prosim. :)
U příspěvku:02 From the sky 110802
rEw (Občasný) - 8.11.2005 > Mishka> musim se priznat ze presne urceni mista nevim ani ja sam, jelikoz fotografie byly porizeny z okenka letadla vnitrostatniho letu Seattle - Dallas a behem letu jsem si poznamky z palubniho pocitace nedelal, ... tudiz ... ?? sorry :))
U příspěvku:Reflection 240202
rEw (Občasný) - 7.11.2005 > lennelka> jeden takovy sileny barak v Seattlu - Experience Music Project (EMP)

http://images.myphotoalbum.com/m/me/mel/meli/melis/melissa/albums/Seattle-Trip/Experience_Music_Project.sized.jpg

dik za hodnoceni (vsem)
U příspěvku:Rýmy a říkadla 03
rEw (Občasný) - 2.11.2005 > Kelly> tak nejak :o)
U příspěvku:Pat 14
rEw (Občasný) - 19.10.2005 > stromovous> jsou to rasy v prilivu u pobrezi. bahno se zadne nekonalo a ty 'snopy'/jednotlive rostliny, byly vic jak metr dlouhe. :)
U příspěvku:Pat 15
rEw (Občasný) - 19.10.2005 > stromovous> vse se odehralo na planete zemi. oznaceni rambutan jsem neslysel, ale je to asi pribuzne u nas znamemu 'li-chi' (li-či)
U příspěvku:Pat 17
rEw (Občasný) - 19.10.2005 > stromovous> no, ja sam poradne nevim co to bylo. ale neco mezi luskama podivne papriky a svitkama jako prst silne liany ... fakt nevim, nechutnal jsem, jen jsem se kochal temi tvary, barvami atd.
kazdopadne kosik to nebyl, sorry ;)
U příspěvku:Pat 19
rEw (Občasný) - 19.10.2005 > stromovous> ano ano, je tomu tak. je to durian alias 'king's fruit'. chutnal vyborne i kdyz trochu zapachal, jak je jeho dobrym zvykem ... :)
U příspěvku:Pat 12
rEw (Občasný) - 10.10.2005 > reny> nemam pocit, ze bych ji kdekoliv zverejnoval, ale spoustu podobnych je jich v ruznych casopisech a pruvodcich, ... ;)
U příspěvku:Pat 12
rEw (Občasný) - 10.10.2005 > onestone> tak tak, je to v Utahu, na uzemi rezervace Navahu (kousek od Lake Powel) a jmenuje se to Antelope Canyon nebo take Corkscrew Canyon (tech mist je vicero). navsteva stoji za to a je treba tam lezt v prave poledne kdy je slunce temer kolmo k zemi. jinak si muzes precist clanek v Koktejlu c.6/2005, jsou tam i fotografie (byl jsem tedy jinde nez tam popisuji).
U příspěvku:Patterns
rEw (Občasný) - 10.10.2005 > g morr> díky :)
U příspěvku:Pat 07
rEw (Občasný) - 30.9.2005 > Janahe> jistej si nejsem, ale nejaky ten exemplar sem si asi privezl. ;) ja si ty 'koristi' vozim na tech fotkach. :)
U příspěvku:Pat 13
rEw (Občasný) - 30.9.2005 > Jarinka> 100 % prirodni :) je to rasa na kameni, pri odlivu momentalne nad vodou.
U příspěvku:Pat 11
rEw (Občasný) - 30.9.2005 > diky vsem :)
U příspěvku:Pat 07
rEw (Občasný) - 30.9.2005 > Janahe> diky :)) z trziste to neni. je to z plaze kousek na sever od San Franciska. ale abych se priznal, taky sem z toho byl na vetvi, ze to nigdo nesbira. :) ty chaluhy a podmorske rostliny se tam proste povalovaly, vyplaveny po ranu na breh, ... trochu sem je pristrcil bliz k sobe, jinak zadna velka kamuflaz. a meritko, ..? co si pamatuju, tak ty oblazky byly velky asi jako palec.
U příspěvku:NZ 290203
rEw (Občasný) - 23.9.2005 > diky vam vsem.
U příspěvku:Stébelnice
rEw (Občasný) - 23.9.2005 > tyy jo, to je fakt dobry. hlavne barevne se mi to libi.
:)
U příspěvku:Pat 04
rEw (Občasný) - 23.9.2005 > Wiky> diky, je to z proflakleho parku Yellow Stone. :)
U příspěvku:Pat 06
rEw (Občasný) - 22.9.2005 > Sandra> je to stena uzkeho, asi 10 m hlubokeho kanonu (spary) vymleteho vodou v piskovci.
U příspěvku:Pat 04
rEw (Občasný) - 22.9.2005 > fanýs> je to takova strouha/potucek vedouci od pramene s temer vrici vodou a na dne roste zvlastni druh ras, ktery ty teploty zvlada a take se tam usazuji ruzne mineralni latky ve vode obsazene a cele to tvori takovehle barevne kreace. :) jinak diky.
U příspěvku:Pat 08
rEw (Občasný) - 22.9.2005 > Janahe> :) jo jo, příroda je mocná čarodějka a občas je nám dáno být ve správnou chvíli na správném místě a prokouknout či zachytit její 'triky'. jinak díky.
U příspěvku:Šelma
rEw (Občasný) - 21.9.2005 > stesti preje pripravenym, moc pekne :)
U příspěvku:Naděje v mlze
rEw (Občasný) - 21.9.2005 > zdarily kousek!
U příspěvku:Pat 03
rEw (Občasný) - 21.9.2005 > Janahe> snad ne, 'stoural' sem se v tom jenom objektivem. :) je to pouze dost vrele.
U příspěvku:Pat 02
rEw (Občasný) - 21.9.2005 > Balcarka> vodenka bila lec dno pokryte rasami a usazeninami hnede :)
U příspěvku:V zátoce snů 2
rEw (Občasný) - 21.9.2005 > jak ty barvy oku pekne ladi ... :)
U příspěvku:"..."
rEw (Občasný) - 21.9.2005 >
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter