Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Garrett
(muž)
Občasný
Na Totemu: 4281x
Napsat zprávu

Kdo chce vědět víc, ať se mne zeptá ;)

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Až bude hřmít příště, obejmeš mne?
Garrett (Občasný) - 19.8.2009 >
U příspěvku:GOTHIC - Žoldákovo requiem
Garrett (Občasný) - 11.2.2009 > Hele tak to jsi mně zaskočil :) Něco na tom bude... Proštuduju.
U příspěvku:GOTHIC - Žoldákovo requiem
Garrett (Občasný) - 11.2.2009 > Uther Pendragon> Pouč mne.
U příspěvku:GOTHIC - Žoldákovo requiem
Garrett (Občasný) - 11.2.2009 > čtenář> Vlastně by tam dle českého slovníku mělo být k. Ale tuším, že možné jsou dva tvary... Drobnost. Jinak význam to má s plánovaným závěrem povídky... který není dokončený.
U příspěvku:Obraz
Garrett (Občasný) - 11.2.2009 > Věza> Jop. Depky jsou velice inspirativní...
U příspěvku:GOTHIC - Žoldákovo requiem
Garrett (Občasný) - 11.2.2009 > Ahoj. Jde o to, že jsou to zakonzervované věci... Nemám teď čas a ani náladu provádět nějakou revizi. Jedna je rozdělaná a tu je nejprve potřeba dokončit... jenže na psaní nemám moc času. Co se týče množství postav. Něco je smyšlené a něco jsou skutečné postavy ze hry. Vypustit to, či ono dost dobře nejde.

Původní záměr - psát pro fanoušky herní série, se odrazil i na popisnosti. Šlo mi o to, aby z toho textu vyzařovala atmosféra té hry a to nelze udělat jinak, než ji prostě zkusit popsat. Tím je odpovězeno i na další bod a sice, že to asi není čtení pro každého...

U příspěvku:GOTHIC - Cesta Trestu
Garrett (Občasný) - 10.2.2009 > Svého času jsem psával docela dlouhé povídkové ságy na jeden Fan web. Tohle je intro nejposlednější... Kdo ví, jestli někdy bude pokračování. Nějak jsem se zasekl... :) Díky za ohlasy a hodnocení. Potěšilo.
U příspěvku:Panenka na klíček
Garrett (Občasný) - 4.10.2008 > Tleskám.
U příspěvku:zamilování
Garrett (Občasný) - 5.9.2008 > Poutavé.... a nápadité.
U příspěvku:Zas dotknout se nebe
Garrett (Občasný) - 2.9.2008 > ... už ji nepohladím.
U příspěvku:Zas dotknout se nebe
Garrett (Občasný) - 21.8.2008 > kalice> teď tím žiju... a říkám si to samý
U příspěvku:Zítra ráno
Garrett (Občasný) - 12.12.2007 > Díky, díky :)
U příspěvku:Z víru kolotoč
Garrett (Občasný) - 30.5.2007 > Licorne Noir> "Celičký" se mi nezamlouvá, protože to moc zdrobňuje... a měkké i? To asi není pravopisně košér ani jako básnický novotvar... Každopádně děkuji za pochvalu :)
U příspěvku:Básník onlájn
Garrett (Občasný) - 24.5.2007 >
U příspěvku:Až bude to pryč
Garrett (Občasný) - 18.5.2007 > andzi> Tady se nedá hovořit o vztahu. Bylo to poblouznění (verše jsou starší). Ještě že je to pryč :) Ale ano, souhlasím. Tohle řešení je však asi lepší si nechat pro člověka, který za to opravdu stojí :) Díky.
U příspěvku:Až bude to pryč
Garrett (Občasný) - 18.5.2007 > Já na ní chci zapomenout :)
U příspěvku:Až bude to pryč
Garrett (Občasný) - 18.5.2007 > andzi> Věř mi, že zapomene :) Díky za bodíky ;)
U příspěvku:SEK SEM SEXEM
Garrett (Občasný) - 17.5.2007 > :))
U příspěvku:Andělé
Garrett (Občasný) - 17.5.2007 > Působivé :) Díky.
U příspěvku:Motlitba
Garrett (Občasný) - 14.5.2007 > Folëa> Thank you! :)
U příspěvku:Motlitba
Garrett (Občasný) - 12.5.2007 > Děkuji za příjemné ohodnocení a hlavně za čásek, který jste si na to vyhradily. Dneska je opravdu těžké přijít s něčím novým. Přímo pekelně řekl bych ;) Raději se smířím s tím co mne napadne, protože múza je největší koketa, co znám. Velmi přelétavá a u mě se zdržuje žalostně málo. Tak si nemůžu moc vybírat :)
U příspěvku:pozdní polibky
Garrett (Občasný) - 11.5.2007 >
U příspěvku:Kdybych mávla hůlkou a neexistovala
Garrett (Občasný) - 11.5.2007 > Pěkný a zajímavý námět jako obvykle. Kam na to chodíš? Snad jen.. "s několika postelemi" :)
U příspěvku:Žití kohosi
Garrett (Občasný) - 10.5.2007 > Rawen> :)))
U příspěvku:Problém s chozením ven
Garrett (Občasný) - 10.5.2007 > K zamyšlení...
U příspěvku:Noční rozřešení
Garrett (Občasný) - 23.4.2007 > Naty> Nesnažím se psát dnešní poezi, ani erbenevskou ani jinou. Prostě píšu.
U příspěvku:Očistec
Garrett (Občasný) - 23.4.2007 > Naty> Snad možná ano... Ale peklo je v mnoha vírách vykládáno spíš jako věčné utrpení, takže očistec mi vzhledem k tomu, že tam je nastíněné vykoupení, přišel vhodnější.
U příspěvku:Samota
Garrett (Občasný) - 11.4.2007 > No jo no :) Pokaždý se neurodí ;) Je to věc názoru. A díky za poznámku, většina lidí tady se s nima vůbec neobtěžuje. Že jste si našli vteřinku vás šlechtí ;)
U příspěvku:Sen poslední
Garrett (Občasný) - 10.4.2007 > Damika> Děkuji za milé ohodnocení ;o)
U příspěvku:Boty
Garrett (Občasný) - 9.4.2007 > Zajímavá myšlenka je poklad :)
U příspěvku:Za slastí
Garrett (Občasný) - 9.4.2007 >
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter