Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:tuzba
Bokonon (Občasný) - 25.10.2005 > já nevím, proč musí každý nasilu vymýšlet název, pokud v díle nemá význam... ... :) i když tady na totemu se to nějak nazvat musí.
U příspěvku:klid
Bokonon (Občasný) - 23.10.2005 > na mě to klidně nepůsobí :) .. ty by apon a horizontála musela být rovně :) ... i ty mraky - za chvíli se strhne bouře.
U příspěvku:Konvikt
Bokonon (Občasný) - 21.10.2005 > Život> hlavně, že se všechno vyřešilo :)
U příspěvku:quis
Bokonon (Občasný) - 21.10.2005 > Citizen> .. nuže spojme své nohy v bokomaru :)
U příspěvku:quis
Bokonon (Občasný) - 19.10.2005 > mperdik> taky jsem psal, že je to spíš kresba :)
U příspěvku:pani s pesánkem
Bokonon (Občasný) - 19.10.2005 > ... ee, fotka je příliš přeexponovaná, takže model není vidět! Dej si na to pozor! :DDD
U příspěvku:křižovatka těla
Bokonon (Občasný) - 19.10.2005 > ... hrůza
U příspěvku:Kříž nohou
Bokonon (Občasný) - 19.10.2005 > Stále o ničem, mohl jsi prostě nějak cvakat foťákem a vyšlo by to nastejno ... ne-li líp :) .. no a ten název, celé je to takové velké nic.
U příspěvku:Akt Denisa
Bokonon (Občasný) - 19.10.2005 > To je nic. Zbytečná práce.
U příspěvku:Posluchači
Bokonon (Občasný) - 19.10.2005 > Lepší by bylo zmenšit hloubku ostrosti - zaostřit na ty dva. Ale tak, aby bylo jasně rozpoznat, že jde o zpívající žactvo:) ja vím těžko tak jemně dolaďovat behem focení.... myslím u té první fotky. Jo a ještě se nebát přijít blíž ... snad by tě neznásilnili :) .. jo a samozřejmě ta horizontála.
U příspěvku:Tváře
Bokonon (Občasný) - 19.10.2005 > Velmi dobré :)
U příspěvku:BEAST
Bokonon (Občasný) - 19.10.2005 > fuj
U příspěvku:Bez názvu
Bokonon (Občasný) - 19.10.2005 > Mě to přijde vtipné :) ... ale ne jako umělecký počin.
U příspěvku:fascinace prázdnotou
Bokonon (Občasný) - 19.10.2005 > Nechceš si ještě pohrát s kontrastem? Já bych nechal tu pravou část naprosto v temnu, aby nebylo vidět to ucho. Předek by zesvětlil a zdůraznil by onu prázdnotu napravu... šlo by to posunout až ke grafice.
U příspěvku:Vlákno
Bokonon (Občasný) - 19.10.2005 > Mě by stačila klidně ta část napravo od postavy s drakem. Ale to může být jak říkáš formátem. Ve velkém by ta postava třeba vynikla.
U příspěvku:Podzim
Bokonon (Občasný) - 19.10.2005 > já tam ten podzim necítím :(
U příspěvku:Konvikt
Bokonon (Občasný) - 19.10.2005 > Život> A co to vlastně je? :) .. myslím celou fotku :)
U příspěvku:Young in heart
Bokonon (Občasný) - 19.10.2005 > Výraz je výborný, jen ten rámeček - připomíná mi to parte - a to se moc k názvu nehodí :)
U příspěvku:Veľký Brat ťa vidí.
Bokonon (Občasný) - 19.10.2005 > To oko určitě nepatří Velkému bratrovi :). Je to jak z katalogu AVONU.
U příspěvku:*
Bokonon (Občasný) - 19.10.2005 > Mě se nelíbí, není to jednoznačné.
U příspěvku:La Boqueria
Bokonon (Občasný) - 19.10.2005 > nesedí mi kompozice, první dojem je velmi příjemný, ale mám tendenci hledat v pravo dole mimo výřez a to me rozhodí. vybral bych si trosku jiný výřez.
U příspěvku:tak to jsem zase já, Mrázi :)
Bokonon (Občasný) - 16.10.2005 > Balcarka> to neni ani strom ani baraky - je to svetlo mesice :)
U příspěvku:quis
Bokonon (Občasný) - 16.10.2005 > Rawen> :) a v ruce máš pivo. Naštěstí není vidět.
U příspěvku:quis
Bokonon (Občasný) - 16.10.2005 > Rawen> quis je latinsky "kdokoliv" nebo "nikdo". tu postavu tvaruje pouse svetlo obrysu. jsi vlastne videt jen tim obrysem ... je to dira kde muzes i nemusis byt.
U příspěvku:quis
Bokonon (Občasný) - 16.10.2005 > Rawen> ale jsi to ty:) jenom jsi tu fotku nepoznal. meni ti to rysy, protoze te modeluje jen to svetlo (maximalne vytazene ze tmy)... ne tvuj vlastni tvar :) - deformuje te
U příspěvku:na mostě
Bokonon (Občasný) - 16.10.2005 > ano je to dobrá fotka, dokonce mám pocit, že jsem taky bublina :)
U příspěvku:podzim...ale barevny
Bokonon (Občasný) - 16.10.2005 > mě na tom irituje ta fialová .. ta nejspíš nebude přírodní.
U příspěvku:"krásy" lesa
Bokonon (Občasný) - 16.10.2005 > nahoře by se to trošku říznout mělo ;)
U příspěvku:Odlesk strachu
Bokonon (Občasný) - 16.10.2005 > zajimave
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter