Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:pro malunkého
belladonna (Občasný) - 15.11.2005 > p74> děkuju moc, těší mě to:)
U příspěvku:Upopelená
belladonna (Občasný) - 12.11.2005 > asi neumím psát ve stručnosti, ale asi na tom ani nespatřuju nic špatného:) díky
U příspěvku:pro malunkého
belladonna (Občasný) - 4.11.2005 > děkuju moc.
Ano, snažila jsem se o to, aby byla tak nějak jemná a malinká a něžná. Bráškovi bylo v té době 5 let, tak jsem mu chtěla napsat něco, jenom jemu. Byla jsem od něho daleko, tak jako jsem teď a stýskalo se mi a navíc - bude fajn, až bude za pár let řikat "ha, ségra mi tu cosi napsala", puberťák, to budou teprve časy. Teď je mu 6 a už to s ním začíná lomcovat, ale stejně je to pořád můj malý prďa (tak jak se mě ptal, jestli mu tak budu říkat, i když bude dědeček) a bude furt:) je to takové malé smíření se s tím, že za nějakou dobu už pro něj nebudu ta velká ségra, která má jediná kol dokola z jeho kamarádek prsa, ale bude mít svůj život, své jiné...atd atd.
Takže toliko můj pohled a vysvětlení:)
A děkuju moc za výstižný "výklad",jsem ráda*
z.
U příspěvku:Upopelená
belladonna (Občasný) - 4.11.2005 > dík za reakce a teď blíž k některému:
milý pane p74, je mi opravdu ctí, přestože jsem Vaše příspěvky ještě nečetla, že se můžu posouvat někam dál, někdo mi radí a zdá se, že do toho i vidí. Nicméně si v tomto (a asi nejen v tomto případě) dovoluju nesouhlasit. Slovo "lásko" konkrétně, není myšleno nijak vážně, lépe řečeno - je ironické. Jestli to z toho není znát a cítit, je už otázka jiná, a to by opravdu byla pak má chyba a pokusím se s tím v budoucnu něco udělat.
Na kaktusech a jejich pichlavosti nic špatného nevidim.
Takže toť můj pohled a jinak - ráda Vás tu uvidim zase a nejradši i u všeho dalšího, protože je to fajn:) je to fajn si to takhle sama srovnat a třeba se někam pohnout. A hlavně píšete s hlavou a patou.
Díky,
z.
Totiž fakt, že se lidi vzájemně, patrně z jakéhosi pocitu "že to tak má být" oslovují "lásko", je poměrně tristní, pokud to opravdu nevyvěrá z těch nějhlubších pocitů a nebo naopak - z úplné nadsázky a jen tak mezi řečí.
U příspěvku:recept na sedm balení
belladonna (Občasný) - 3.11.2005 > jen tu tak tiše pípnu
U příspěvku:Upopelená
belladonna (Občasný) - 3.11.2005 > p74> upraveno, umožněno, je-li stále zájem, děkuji:)
z.
U příspěvku:Narození a porod
belladonna (Občasný) - 2.11.2005 > něžná, jemná, citlivá a moc krásná celá. vyvolává to ve mně příjemné pocity:)
U příspěvku:Jsem malé vlče
belladonna (Občasný) - 1.11.2005 > ze začátku děkuju moc všem za kritiky, snad mi pomůžou dostat se někam dál.
Užvaněnost je mi vytýkána téměř od začátku mého psaní, takže mě nepřekvapuje, nezakládám si na tom, nicméně to tak stále cítím a ctím:)

p74: Fjodor je Dostojevskij, vlče souvisí s dravostí jak u prsní bradavky, tak u ostatních věcí, které jsou mi stejně blízké:), ale ne s toliko velkou dravostí, abych to přirovnala přímo k vlkovi nebo něčemu podobnému, spíš takové "rvaní se" jen na oko.

díky ještě jednou,
z.
U příspěvku:Jsem malé vlče
belladonna (Občasný) - 31.10.2005 > děkuju*
U příspěvku:Sahám z oken
belladonna (Občasný) - 31.10.2005 > krásný. dotýká se, zabolí, působí. moc fajn věc
U příspěvku:Peříny
belladonna (Občasný) - 31.10.2005 > drfaust> tak to je fajn:)
aspoň někdo se tu o mě ze začátku postará, jakoby o to měl skutečně zájem a nevázala ho "jen" krásná, leč stále povinnost:)
U příspěvku:hledač
belladonna (Občasný) - 31.10.2005 > moc pěkná, povedená, možná až moc přesymbolická věc, ale fajn
U příspěvku:Peříny
belladonna (Občasný) - 31.10.2005 > děkuju, je to od vás milé, že to čtete, i když jsem tu ouplně nová, neznámá:)

drfaust: dělám medicínu:)
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter