Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Zvrhla touha
krucifixx (Občasný) - 28.12.2008 > Prokletí> Spiklenci slasti! Uz to konecne znam. Pamatuju se, ze kdyz jsem tenhle koment cetl poprve tak jsem nevedel. Ale o prazdninach jsem byl na letni filmove skole v Uherskem hradisti a konecne jsem poznal. Jj Svankmajer je mazak:-)
U příspěvku:Muj mili, maly bratranek
krucifixx (Občasný) - 28.12.2008 > bída> thx
U příspěvku:Muj mili, maly bratranek
krucifixx (Občasný) - 28.12.2008 > hloupy ivan> Ano, taky mi to pripomina klasickou fotografii, ale bohuzel to je odfoceno na digital. Na filmu by to jiste melo vetsi kouzlo, ale zatim jsem prilis pohodlny a jedu si ve sve digiceste. Ale snad brzo se zase vratim ke klasickemu procesu. Je daleko magictejsi.
MOc nerozumim co znamena: "Líbí se mi, jak schody mizí, výraz "
Jake schody? :-)
U příspěvku:Muj mili, maly bratranek
krucifixx (Občasný) - 28.12.2008 > Karel M. a Skold> Cece ja Ti nevim, me se tam ten cernej pruh hodi. Dela to, myslim, ze rozmanitejsi. Mam pocit, ze to hlavu zvyraznuje. Bez nej by se preci vse slilo do jedine byle plochy. Jeste o tom popremyslim, ale me se tam libi. Dokonce jsem experimentoval s pridanim dalsi cerne plochy, ale to uz nebylo ono.
U příspěvku:Muj mili, maly bratranek
krucifixx (Občasný) - 27.12.2008 > HoTr> dekuju :-)
U příspěvku:Muj mili, maly bratranek
krucifixx (Občasný) - 27.12.2008 > Jarkakrej> A libi se?
U příspěvku:0004
krucifixx (Občasný) - 27.12.2008 > Jarkakrej> Ano, mam rad morbidni veci..
U příspěvku:Muj mili, maly bratranek
krucifixx (Občasný) - 27.12.2008 > Jarkakrej> asi jsem hloupi :-D
U příspěvku:Smime? Snime..
krucifixx (Občasný) - 26.12.2008 > pablo> A to je spatne nebo dobre?
U příspěvku:Smime? Snime..
krucifixx (Občasný) - 26.12.2008 > Aine> Ano, treba Svankmajer toto tema velmi pusobive rozvinul, ale docela jinak, co se tyce vytvarneho zpracovani.
U příspěvku:Smime? Snime..
krucifixx (Občasný) - 26.12.2008 > pablo> Nahodou ti dva si to evidentne uzivaji!
U příspěvku:Smime? Snime..
krucifixx (Občasný) - 26.12.2008 > pablo> V urcitych podobach jiste:-)
U příspěvku:a zivot ve smycce je snad lepsi?!
krucifixx (Občasný) - 23.7.2008 > drfaust> to rad slysim .)
U příspěvku:a zivot ve smycce je snad lepsi?!
krucifixx (Občasný) - 23.7.2008 > drfaust> ano, ano porat se tvrdosijne ptam, obcas jako male decko, ale treba nekdo zna odpoved..

Jj ja vim ten napis je umisteny ponekud nesikovne, pro priste se poucim!
Chtel by sis ji vychutnat? potesujici.)
U příspěvku://_______deTi cO ziJi vecne____//
krucifixx (Občasný) - 23.7.2008 > hloupy ivan> Osklivy v jakem smyslu? tematicky ci zpracovanim?
Je mile slyset, ze je tu nekdo po nekolikate, aby se nad tim zamyslel! .) Jen skoda, ze porat nevis
U příspěvku://_______deTi cO ziJi vecne____//
krucifixx (Občasný) - 23.7.2008 > jedna holka> Jo tak barevnost ne-e?
V tom pripade jsem pro tebe prihodil neco orezane od barev.)
Kukuricny skrob, zavarovacka, fotak, inspirace, mysl, photoshop, detatko, obinadlo a spousta bordelu okolo.. .)
U příspěvku://_______deTi cO ziJi vecne____//
krucifixx (Občasný) - 21.7.2008 > NEMINI> Jj toho vlevo sem si uz vsiml.)
U příspěvku://_______deTi cO ziJi vecne____//
krucifixx (Občasný) - 21.7.2008 > jedna holka> tyjoo me se ten ramecek libi..
U příspěvku:.02
krucifixx (Občasný) - 20.7.2008 > jedna holka> diky holcino.)
U příspěvku:.02
krucifixx (Občasný) - 20.7.2008 > jedna holka> diky holcino.)
U příspěvku:.02
krucifixx (Občasný) - 20.7.2008 > jedna holka> diky holcino.)
U příspěvku:Nalada manzelu Slanskych
krucifixx (Občasný) - 20.7.2008 > Věza> rodina uz neni, uz jsme se rozvedli..
po "par" potyckach.)
U příspěvku:.02
krucifixx (Občasný) - 20.7.2008 > aranel> promyslenost nebyla, pouze spontaneita.
diky za koment
U příspěvku:Nalada manzelu Slanskych
krucifixx (Občasný) - 3.5.2008 > Sadám> Mokrat dekuji! .)
U příspěvku:0004
krucifixx (Občasný) - 3.5.2008 > odhlavykpate> vsem to interupci evokuje.. ani nejak nevim co to ma znamenat, nedelal jsem to s tim ucelem.
U příspěvku:vlasy
krucifixx (Občasný) - 21.3.2008 > feeber> Jj to uz mi nekdo na jinym servru rikal, ze nevi co si o tom ma myslet.. docela me to tesi. myslim, ze by to mohlo znamenat urcitou origanalitu(sakrys sebechvala smrdi).. .-)
U příspěvku:vlasy
krucifixx (Občasný) - 21.3.2008 > feeber> takze nelibi, nebo spis nevis co si o tom myslet?
U příspěvku:noname_01
krucifixx (Občasný) - 20.3.2008 > diky za body..!
ale treba kdyby nekoho napad komentar.-)
U příspěvku:noname_01
krucifixx (Občasný) - 18.3.2008 > hloupy ivan> taky dekuju.)
U příspěvku:Zizkovskavezz..
krucifixx (Občasný) - 7.2.2008 > drfaust> Pokusim se o napravu..:-)
U příspěvku:*
krucifixx (Občasný) - 4.2.2008 > Dekuji:-)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter