Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Jedna noha
lucy moran (Občasný) - 20.6.2015 > Co je to za píčovinu? "Státi budu zakrývajíc tebe" - jsi chlap nebo lesba?
U příspěvku:Sbohem pane Václave Havle
lucy moran (Občasný) - 20.12.2011 > mein Gott...
U příspěvku:hm
lucy moran (Občasný) - 17.12.2011 > Mně se to líbí. Moc pěkná zkratka.
U příspěvku:Zoufalství
lucy moran (Občasný) - 6.8.2011 > Buď krásná, duchaplná, okouzlující, dobře oblečená, neměj uhry, neměj velký nos, neměj velké uši, nesmrď a brzy budeš řídit svět!
U příspěvku:Letnice
lucy moran (Občasný) - 24.6.2011 > krásné obrazy
U příspěvku:pár korálků
lucy moran (Občasný) - 1.1.2011 > snové se rozplynuli...
U příspěvku:je mi 34 let
lucy moran (Občasný) - 1.1.2011 > krise středního věku nastala brzy
U příspěvku:"Markétka ..."
lucy moran (Občasný) - 31.7.2009 > Umění má povznášet ducha. Doktor si jistě spletl stránku.
U příspěvku:K ledu s Tebou!
lucy moran (Občasný) - 24.1.2009 > Za upřímnost pět, za formu jedna. I básnička o nešťastné lásce by měla být čtivá a bez chyb. Velká písmena v "Tebou", "Tobě" působí archaicky, stejně jako "by síla mocná". Tak se psalo v 19. století. Verš "daleko ode mně" postrádá ten malý, ale důležitý rozdíl "mně - mě". Další věc - vrchol kry. Vrchol může mít ledovec, ale kra je vždycky plochá. A proč jsou mezi verši takové díry? Stačil by jeden řádek. Smutek a zklamání si prožil snad každý, ale to neznamená, že by se mělo slzet nad každou nezvládnutou básní a dávat jí pět bodů.
U příspěvku:kavárna jizera
lucy moran (Občasný) - 10.1.2009 > zirnat> Nevím.
U příspěvku:jednoduché věci
lucy moran (Občasný) - 16.7.2008 > Naty> Díky. Přiznávám, že je to trochu zašifrovaný...
U příspěvku:co je to Láska?
lucy moran (Občasný) - 13.4.2008 > To věděl jen Petr Novák.
U příspěvku:mal som chuť napísať niečo smutne patetické
lucy moran (Občasný) - 20.5.2007 > Krásné.
U příspěvku:májová
lucy moran (Občasný) - 20.5.2007 > Moc pěkné!
U příspěvku:dreams
lucy moran (Občasný) - 20.5.2007 > Bylo by to možná zajímavé, nebýt těch mezer, uvozovek a podobných blbostí. Co furt všichni máte s těmi mezerami a pomlčkami? To jako aby se čtenář v těch prázdných místech zamyslel, nebo co?
U příspěvku:
lucy moran (Občasný) - 22.10.2006 > Na 5 to není, jsou tam slabší místa (např. "krátká paměť věčných časů"), ale jinak je to moc dobré. Má to hloubku.
A že se vám to dobře čte? No bodejť - je tam málo slov. V tom zdejším průjmu poezie, kterému mimochodem skoro všichni dáváte za pět, je příjemné přečíst si práci někoho, kdo opravdu váží slova!
U příspěvku:Bůh s kartáčkem na zuby
lucy moran (Občasný) - 15.10.2006 > Myslím, že není nutné přeceňovat takovéhle kostrbatě napsané práce - nanejvýš za dvě.
U příspěvku:Poslední blok
lucy moran (Občasný) - 12.3.2006 > Naty> No a co má být? Pokud tam čtenář myšlenku najde, tak je snad všechno v pořádku. Autorův přístup k dílu není podstatný.
U příspěvku:Poslední blok
lucy moran (Občasný) - 12.3.2006 > Naty> Myslela jsem to naprosto vážně. Pokud vím, obraz "opona tající" dosud nebyl nikým použit. Podle mého názoru je to velmi dobrý, originální obraz, který akcentuje sílu básně.
Zdraví
LM
U příspěvku:Poslední blok
lucy moran (Občasný) - 23.2.2006 > blondýna> 1) Předjaří musí být rozlité, aby to navodilo atmosféru.
2) Vichřice se musí klouzavě vplížit, aby báseň celkově zapůsobila.
3) Opona tající - všichni víme, že v básni musí být nějaký ten obraz. Může být klidně i blbý, ale měl by vyvolat pocit, že se jedná o závažnou myšlenku.
4) Hluboká ztichlost - to přece zní krásně. Nebo ne?
S pozdravem
LM
U příspěvku:Bilancia
lucy moran (Občasný) - 20.2.2006 > Moc pěkné,
LM
U příspěvku:Snídal jsem
lucy moran (Občasný) - 15.1.2006 > Snídaně polibků z úst je ohromující, příznačný motiv. Ať to autor myslel vážně nebo ne, zaslouží si pětku.
LM
U příspěvku:Prachové housle skřížené s něčím neurčitým
lucy moran (Občasný) - 15.1.2006 > Smolíš své verše na hranici nevkusu... jsi jiný... ach jak ráda bych konečně poznala někoho jiného... "vlatně, hluboku v říší, Toccáty" - aspoň si to po sobě přečti a publikuj to až po opravách. Možná spoléháš na všeobecně známý fakt, že nevkus dneška bude vkusem zítřka, ale tahle póza je už vyšeptalá a nikdo se tím nebude zabývat. Ach, jak jsi jiný, bejby...
U příspěvku:Předsevzetí světa i noci
lucy moran (Občasný) - 8.1.2006 > V škarpě příkopu. Za pět, bejby!
LM
U příspěvku:Čekání
lucy moran (Občasný) - 4.12.2005 > Lžička žhavá znamená probuzení
stačí přiložit
jen rychle než mrtvoly zaberou celý autobus
snad by bylo bývalo lépe zůstat v posteli
a nejít na to proklaté nádraží
jež je přeplněné bledými tvářemi
plnými přebujelosti odsudků
Koupila jsem si noviny a
v hloubce je předčítám postavám nevědomým...

Za pět,
zdraví
Lucy Moran
U příspěvku:Povznesení
lucy moran (Občasný) - 3.12.2005 > Vlákna starých obrazů
tiše leží na chvojí
Představivost v srdci tep
jeho souzvuk ruší
nepřestálá výzva
utone v času
jak ten platnéř zapracovat kov
v zlato svátečních jezdců
kteří se nesmíří s holuby
osvětlujícími temno našich dnů...

Za pět!
S pozdravem
Lucy Moran
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter