Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:všední dvojsmyslnost
Safina (Občasný) - 1.12.2008 > Je to takové lehké...a vidím do toho...
U příspěvku:Uzbecky intimní
Safina (Občasný) - 5.6.2006 > Vím, že to zpětné zrcátko je tam náhodou, doplněk...ale vidím ho jako pohled zpět, za něčím ztraceným... Poslední čtyři řádky jsou nádherné...promiň, že si sem podsouvám rozpoložení, ve kterém si myslím, že jsi...
U příspěvku:Trn
Safina (Občasný) - 25.3.2006 > afro> Myslels "ingredience"?
U příspěvku:Smutek po japonsku
Safina (Občasný) - 21.3.2006 > Velmi jemné a voňavě čajové...my cup of tea...
U příspěvku:Dejavu
Safina (Občasný) - 17.2.2006 > Pro mě tenhle jazyk prostě není...
U příspěvku:Tak jako my
Safina (Občasný) - 16.2.2006 > Hodně přívlastků...mi to taky vyčítají...
U příspěvku:Zimní osamění
Safina (Občasný) - 12.2.2006 > Astrid> Já to předělala, bylo to fakt přeslazené...
U příspěvku:IN VINO VERITAS
Safina (Občasný) - 12.2.2006 > Rýmy jsou až moc jednoduché...
U příspěvku:2 mouchy 1 ranou...
Safina (Občasný) - 11.2.2006 > Nic mi to neřeklo...
U příspěvku:Hanka a Sam
Safina (Občasný) - 11.2.2006 > Lehké a oddechové, i když smutné...
U příspěvku:Ledovy Tanec
Safina (Občasný) - 11.2.2006 > Pozor na češtinu...není nehtama, ale nehty...
U příspěvku:čekání na jaro
Safina (Občasný) - 11.2.2006 > Promiň, připadá mi to jako dětská poezie ze školy...počkám-dočkám, vloček-koček...ale nejsem odborník...
U příspěvku:Zimní osamění
Safina (Občasný) - 8.2.2006 > Naty> Dík, zahřálo to.
U příspěvku:To WC nemá chybu!
Safina (Občasný) - 3.2.2006 > Ne? A kam bys to ráčila zařadit ty?
U příspěvku: Noční můra
Safina (Občasný) - 2.2.2006 > Ruší mě tam časté opakování stejných slov za sebou: stromy - stromy, neutečeš - neutečeš, sakra - sakra... A divná věta: Chlad ji šokovaně přikoval na místě. Ale já jsem amatér, na mě se neohlížej.
U příspěvku:Cesta
Safina (Občasný) - 31.1.2006 > Nevím, nic mi to neřeklo...zkus to jinak...
U příspěvku:Západ slunce
Safina (Občasný) - 22.1.2006 > Nechci se tě dotknout, ale taky se mi zdá, že tady víc přitahuje obrázek... než verše...
U příspěvku:volnost
Safina (Občasný) - 4.1.2006 > Ale tak to zase tolik nedramatizuj...Všichni jsme školu přežili.A ne jednu. Jak na tebe v té děsuplné budově všichni útočí?
U příspěvku:Hráčka GO
Safina (Občasný) - 30.12.2005 > Kostka> Původně jsem tam měla: "na desku života a smrti je poklademe", ale vytkli mi to, tak jsem si nechala poradit a změnila to. Pravidla prostuduji a naučím se tu hru, moc si to přeji. Slibuji, že pak, jako skutečná hráčka, se k básnění o GO vrátím...ráda...
U příspěvku:Hráčka GO
Safina (Občasný) - 30.12.2005 > Kostka> Kitani je nádobka na kameny - vyrábí se z kaštanového nebo třešňového dřeva. A goban je hrací deska...já bych se GO ráda naučila, zaujalo mě tou knihou...
U příspěvku:Hráčka GO
Safina (Občasný) - 30.12.2005 > Citizen> Zkusila jsem třetí a definitivní úpravu...teď už s tím hýbat nebudu...Safina je spojená s oblastí sportu (ruský tenista Safin)
U příspěvku:Hráčka GO
Safina (Občasný) - 30.12.2005 > Citizen> Našla jsem..krátké a pěkné...mě inspirovala kniha se stejnojmenným názvem (autorka Shan Sa). Poraď třeba s tou deskou, nazývá se goban...
U příspěvku:Hráčka GO
Safina (Občasný) - 30.12.2005 > Citizen> Poslední řádek vážně rušil...a předposlední jsem zkusila změnit...co myslíš?
U příspěvku:Hráčka GO
Safina (Občasný) - 30.12.2005 > Mishka> Tak jsem dala na vás a trošku to pozměnila...
U příspěvku:Čaj o šesté
Safina (Občasný) - 29.12.2005 > Astrid> Tento asi neznám..popřípadě si tam nedávám čaj...
U příspěvku:Rytina
Safina (Občasný) - 29.12.2005 > Jestli můžu, připojuji se...závěr je opravdu maximální.
U příspěvku:Čaj o šesté
Safina (Občasný) - 29.12.2005 > Cenově již trošku vzdálené, ale smutně to zahřívá duši...aspoň tu moji...
U příspěvku:Barvy noci
Safina (Občasný) - 25.12.2005 > Přeslička> Nevím, proč se to zobrazilo podruhé...Safina
U příspěvku:Muškáty
Safina (Občasný) - 20.12.2005 > Poslední 2 sloky jsou moc hezké...až mám husí kůži...Safina
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter