Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:ABSINTH GHOST
Abendstern (Občasný) - 8.3.2005 > Už nikdy absinth!
(I když naposled před 3 lety.)

Povedené.
U příspěvku:O životě
Abendstern (Občasný) - 8.3.2005 > Anebo má báseň vyjadřovat, o čem je život. :-))
Skvělé!
U příspěvku:Blackbird Over Wisdom
Abendstern (Občasný) - 28.4.2004 > Nepřelítlo ti něco přes tu fotku? Např. šmouha nebo pták :-))
U příspěvku:Dáma s černou kravatou
Abendstern (Občasný) - 20.4.2004 > Bezpochyby. :-))
U příspěvku:Před bouřkou
Abendstern (Občasný) - 20.4.2004 >
U příspěvku:PF 2004
Abendstern (Občasný) - 5.1.2004 > +
U příspěvku:Cejch
Abendstern (Občasný) - 4.12.2003 > ...vtipné a dobře navázané :))
U příspěvku:Portrét
Abendstern (Občasný) - 20.9.2003 > ostré a pravdivé --- oči samosebou skvělé a celkově --- .-)
U příspěvku:Portrét II
Abendstern (Občasný) - 20.9.2003 > Psycho jak má být, jako vždy, že? .-) obratně vyžlutělá nálada zapustila ruce do nevidim (Hudson má vždycky pravdu, i když mluví o ruce) ... mimoidní obličej se extrémně povedl, bla bla, -- vážně dobrý:-))))
U příspěvku:Znecitlivění
Abendstern (Občasný) - 29.6.2003 > dobré... :-))
U příspěvku:Ostravský nářek jsem slyšel...
Abendstern (Občasný) - 24.5.2003 > .-))
U příspěvku:Billboard
Abendstern (Občasný) - 20.5.2003 > OK!
U příspěvku:Sen o moři, tvých pažích a vůni fíkovníků
Abendstern (Občasný) - 23.12.2002 > o:-))
U příspěvku:Snědená ústa
Abendstern (Občasný) - 8.12.2002 > :) a ta podoba!!??? ;))
U příspěvku:Nuselský most 21/11/02
Abendstern (Občasný) - 8.12.2002 > hm :))
U příspěvku:Jablka
Abendstern (Občasný) - 27.7.2002 > ad Kikin: Kde hledáš jakej rým?!. A z Brna si tady nikdo srandu dělat nebude, kurňa! Nebo bude poslán na prýgl! :-))
U příspěvku:NEBE PEKLO RÁJ...
Abendstern (Občasný) - 27.7.2002 > pohodovej text, k táboráku a tak.. :-)) líbí se mi..
U příspěvku:Kamenitá cesta
Abendstern (Občasný) - 28.5.2002 > Zajímavý a inspirující.. !! :-))
U příspěvku:Uvnitř
Abendstern (Občasný) - 28.5.2002 > :-))) Andělů není nikdy dost. A není jich ani málo. :-))
U příspěvku:Boží hořící orličata andělská
Abendstern (Občasný) - 28.5.2002 > hlavně, že bylo veselo!! :-)) myslím, že je to skvělý! :-)))
U příspěvku:Divadlo slečny noci
Abendstern (Občasný) - 24.2.2002 > :-)) Zajímavé a hlavně konec mi přijde příjemně nevtíravě imaginativní...
U příspěvku:...
Abendstern (Občasný) - 24.2.2002 > Určitě!! :-)
U příspěvku:Tryzna na hrob neznámého básníka
Abendstern (Občasný) - 24.2.2002 > ????????????
U příspěvku:Najdi ptáčka! :)
Abendstern (Občasný) - 24.2.2002 > :-)))))
U příspěvku:ČtvercujíČ
Abendstern (Občasný) - 20.2.2002 > Dovolím si nesouhlasit s Rezi: dílo přece nemusí být sdělné pro průměrného čtenáře. Říkám to teď sice trochu přehnaně, ale něco na tom je. Když budeš při psaní uvažovat o tom, že to má být "sdělné pro průměrného čtenáře", tak už jenom tím sám sebe degraduješ na řemeslníka přesně ve stylu Viewegha a jemu podobných.. (myslím tím masovou literaturu se všemi jejími pozitivními i negativními - a ty drasticky převažují, stránkami).

Sdělnost přece může spočívat i v tom, že dílo sice není "pochopitelné" běžným rozumem, ale emocionálně, náladou, celkovou barevností a provokativností textu (tedy tím, že vyrážíš čtenářovi dech dosud nepoznanými obrazy a obraty, tak jej tím obohacuješ, a zároveň mu zamotáváš hlavu, že ani NEVÍ ČÍM a v tom leží přece základ většiny tajemství a extravagance) se vynořuje cosi nepojmenovatelné...
Je jasné, že surreálno není nic originálního co do formy (neboť v literatuře tu je přinejmenším už od poč. 20. století), ale jeho výhodou je, že OBSAHOVĚ SE NEVYČERPÁ NIKDY.

Je nepochybné, že tento spor (konvenčnost vs. nekonvenčnost) probíhá spíše v rovině osobního směřování každého píšícího diskutéra, takže ani jedna strana druhou nepřesvědčí.. prostě se bude stále dokola diskutovat, a to je právě to úžasný!
Výrazem "konvenční" nemyslím nic špatnýho nebo hanlivýho, rozumím tím konvenci, dohodu obecně přijatou (dlouhodobým vytvářením různých -ismů a stylů) ve většinovém proudu čtenářstva a literátstva. Že se k takové většině nechce řadit Hudson, ho v mých očích VELMI VYVYŠUJE, ale nechci tím zatracovat názory a ega páně JiKo a lsečny Rezi a dalších.. :-)))

Hudsone: myslím, že tenhle text (a já bych mu říkal povídka, byť se to asi každýmu nebudew líbit) je úplně úžasnej!! Popovídám si o něm s Tebou ale hlavně osobně, tady jsou jakýkoli neosobní hodnocení zbytečný!!
1*******
U příspěvku:OBETE NOCNEJ JAZDY
Abendstern (Občasný) - 11.2.2002 > Móže byt!!!! :-)))
U příspěvku:U.nidentified F.laga O.bject
Abendstern (Občasný) - 11.2.2002 > Vý-bor-ný!!!
U příspěvku:Elegie pro poslední ráno
Abendstern (Občasný) - 1.2.2002 > :-))) hodně se mi líbí ty skoky jakoby do ztracena na konci každé sloky.. :)))) a celkově.. skvělé!!
U příspěvku:Když mozek moc přemýšlí a tělo nekoná
Abendstern (Občasný) - 28.1.2002 > Myslím, že chápu... :-)))))))))))))))
U příspěvku:Hluchavka bledá
Abendstern (Občasný) - 28.1.2002 > Dokonalý pocit i forma!! :-))))))))))
U příspěvku:Crucifixion
Abendstern (Občasný) - 27.1.2002 > :-)))) !!!!!!!
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter