Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Minulost část 1.
Isa666 (Občasný) - 2.10.2006 > dj_salinger> No taky možnost
U příspěvku:Minulost část 1.
Isa666 (Občasný) - 29.9.2006 > dj_salinger> Možná proto, že i když jsem se ji učila tak jsem dostala rok odklad a ještě mám dizortografii a ať se snažím jak se snažím tak mi to bohužel nejde...
U příspěvku:Minulost část 1.
Isa666 (Občasný) - 27.9.2006 > dj_salinger> 

Smůla je v tom, že já jaksik nemám čas na opravování chyb a moje kámoška která mi je opravuje tu jaksik není..

 

U příspěvku:Minulost část 1.
Isa666 (Občasný) - 26.9.2006 > dj_salinger> 

Sice mám slovník cizích slov ale jaksik word nezná převrácenou čárku nad a.

U příspěvku:Démon
Isa666 (Občasný) - 13.9.2006 >
U příspěvku:Láska...
Isa666 (Občasný) - 19.4.2006 > Lenki> Děkuji
U příspěvku:Láska...
Isa666 (Občasný) - 18.4.2006 > the_dark_side_of_me> Děkuji...Konečně to nejní jedna z těch mých tragedií...
U příspěvku:Přestala jsem milovat!!!
Isa666 (Občasný) - 30.3.2006 > Lenki> Děkuji...Dobré vědět...Zkusím vylepšit...
U příspěvku:Čas!!!
Isa666 (Občasný) - 7.3.2006 > kesiak> Přesně...Moc děkuji
U příspěvku:Jen mokré stopy
Isa666 (Občasný) - 18.2.2006 > je to velice smutné a pěkné...Mám pocit, že jsi něco takového prožila...
U příspěvku:Dračí doupě
Isa666 (Občasný) - 15.2.2006 > Pěkné...
U příspěvku:Čas!!!
Isa666 (Občasný) - 15.2.2006 > the_dark_side_of_me> Děkuji...Chyby jsou můj kapečku větší problém, snažím se je napravit, jenže nějak se mi nedaří...
U příspěvku:Čas!!!
Isa666 (Občasný) - 15.2.2006 > sibyla> A nebo se také stát mohou:o) Jak si sama řekla, věci nejsou dané:o) Ale také se klidně mohou odehrát znova, v jiném provedení, s jinými lidmi, věcmi, ale se stejnou podstatou:o) 
U příspěvku:Čas!!!
Isa666 (Občasný) - 15.2.2006 > ostrich> Děkuji...
U příspěvku:Čas!!!
Isa666 (Občasný) - 14.2.2006 > sibyla> Děkuji...Já si právě myslím, že on je někde napsaný osud všech. Teda přibližně. Ale stačí udělat něco jinak a hnes se všechno změní, že čas  není určený, že to bude prostě tak a tak a hotovo. Že si to lidé jenom takhle dali, aby se z toho nezcvokatili. Ale kdo ví jak to všecno je doopravdy...
U příspěvku:Čas!!!
Isa666 (Občasný) - 14.2.2006 > Lenki> Dobře opravím, nějak s mi ty čárky nejdou do hlavy, zkusím to. Díky...Já vím, ale nějak jsem to chtěla sem napsat...
U příspěvku:D'n'B - akce
Isa666 (Občasný) - 14.2.2006 > Lenki> Jo a ty příběhy už nejsou jenom moje...Oni už mi je posílají i kamošky mých kámošek, takže takhle na ně chodím...
U příspěvku:Ty sám
Isa666 (Občasný) - 14.2.2006 >
U příspěvku:D'n'B - akce
Isa666 (Občasný) - 14.2.2006 > Lenki> Skusim opravit...A jinak jo je to odstrašující případ pro důvěřivé naivky.
U příspěvku:Mourek si čichnul k parfému
Isa666 (Občasný) - 13.2.2006 > Zajímavé...I když mi to moc nedává smysl. A možná právě proto se mi to líbí...
U příspěvku:D'n'B - akce
Isa666 (Občasný) - 13.2.2006 > zana> 

Kuju...

U příspěvku:Zapálení černé svíčky!
Isa666 (Občasný) - 13.2.2006 > Lenki> jinak by nám tady nemohla vystupovat, že?:o)
U příspěvku:Procházím obludně velkým městem
Isa666 (Občasný) - 13.2.2006 > Lenki> No ono by tam zprávně v té zkrásenině mělo být Reza... Ale ona je strašně vysazená na písmeno s. Normálně už ji všichni říkáme buď Reso nebo Tereso. Už to k ní prostě patří:o)
U příspěvku:Zapálení černé svíčky!
Isa666 (Občasný) - 13.2.2006 > Lenki> Ne, ne. To byl doopravdy jen její sen. A já jsem to trošičku pozměnila...
U příspěvku:Procházím obludně velkým městem
Isa666 (Občasný) - 13.2.2006 > Lenki> Za málo, to moje je vlastně taky tak nějak vymyšlené zvlášť ten konec. To byl doopravdy jenom sen. Vždyť tu holku znáš. Je to moje sestřenice Resa...
U příspěvku:Procházím obludně velkým městem
Isa666 (Občasný) - 12.2.2006 > Je to moc pěkné, a hodně smuné. Asi takhle nějak se cítí Tereza. Jenom já to nedokázala dobře napsat. Moc líbí...
U příspěvku:Zapálení černé svíčky!
Isa666 (Občasný) - 12.2.2006 > Lenki> Soudíš správně. Sáře bylo, ale jedenáct či dvanáct. Ona sama už přesně neví, který rok zemřel, ale jemu bylo 15. Já jsem to zahrnula do pěti šesti let. A ty chybky skusím opravit. No a jména jsou poměněné, "Sára" nechtěla aby někdo tušil o koho jde kdyby ji tady někdo znal. Jo a ještě jsem si uvědomila chybí mi tam pár slov za těmi "pěti , šesti..." tak jsem je tam dodala.
U příspěvku:Skončilo to dřív než začalo...
Isa666 (Občasný) - 12.2.2006 > annandale> Už jsem tady řekla, píšu životní příběhy, ale ne svoje. Je fakt dost tam toho chybí aby to mohlo jít do životních tragedií...Chybí tam toho opravdu strašně moc. Protože sestřenka, která mi to vyprávěla doopravdy řekla mnohem víc věcí. A čtu víc než je potřeba. A ne pouze Totem! Jinak tohle jesem sice napsala a hned sem nehodila jestli myslíš tohle. To doopravdy ne. Měsíc mi to leželo na stole a stále jsem to měnila. Možná jsem měla nechat první verzi kde bylo vypsáno všechno. Jenže bylo to na pět stránek. Což se mi nechtělo přepisovat a tak jsem se prostě rozhodla zkrátit její příběh. Ale asi jsem ho zase zkrátila moc...
U příspěvku:Skončilo to dřív než začalo...
Isa666 (Občasný) - 11.2.2006 > annandale> 

Napiš mi co nechápeš ráda vysvětlím...

U příspěvku:Skončilo to dřív než začalo...
Isa666 (Občasný) - 11.2.2006 > Lenki> A to je právě to. je to osoní, životní příběh, který jsem neprožila já. Své příběhy. Myslím tím životní sem radši nikdy nedám. Ale dávám to sem abych lidem něco dala. Například aby si uvědomili dřív, že vztah se zadanými nemusí vždycky vyjít. Proto jsem to neschovala jen tak do šuplíku...A jinak díky zkusím najít ty chyby...Nějak jsem to posobě zapoměla přečíst...
U příspěvku:Skončilo to dřív než začalo...
Isa666 (Občasný) - 11.2.2006 > KrtiCa> Proč? Možná jsem to tady dala proto abych lidem dala něco z čeho se můžou poučit. Neříkám, že musí. Je to příběh a já píšu jenom životní příběhy, takže i proto jsem to sem dala. Proto chápeš???
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter