Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
WhiteShadow
(muž)
Občasný
Na Totemu: 10294x
Napsat zprávu
Autorův WEB

Mám rád nespoutanou přírodu a nespoutané lidi... Zakládám si především na proze. Píšu, protože mám pocit, že mám co říct. Protože je to má radost i terapie. Mou největší radostí je, když se má díla líbí. " Všichni vězíme v bahně, ale někteří z nás vzhlížejí ke hvězdám.." Oscar Wilde můj mail -wwhiteshadow@centrum.cz Mé ICQ je 327860002

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:L'elisir d'amore
WhiteShadow (Občasný) - 20.3.2010 > Dílko má atmosféru, je odvyprávěné svědomitě, čtivě a plynule. Líbí se mi tady ten naturalismus. Ale od závěru jsem čekal asi více. Jsem zvědavý na další.
U příspěvku:snad každý někomu patří
WhiteShadow (Občasný) - 20.3.2010 > Sympatické spontánní zamyšlení, napsáno z neobvyklého úhlu pohledu, což dílko dělá atraktivnějším a čtivějším. Jazyk je svěží, nenucený a efektivně úsporný. Autor má všechny předpoklady být kvalitním vypravěčem. Rád si přečtu další literární počiny.
Zcela určitě bych ovšem vystřihl první větu a předělal tu poslední "někdy je docela fajn někomu patřit", zdá se mi poněkud emo underground.
U příspěvku:Léto v tramvaji
WhiteShadow (Občasný) - 15.8.2007 >
U příspěvku:Tadeášek - odnikud nikam
WhiteShadow (Občasný) - 10.7.2007 > Hm..
U příspěvku:ANEKDOTA
WhiteShadow (Občasný) - 1.10.2006 > Mně se tento text docela líbil. Žádná velká myšlenka, ale zkrátka čtivé vyprávění tak trochu k zamyšlení, tak trochu k pobavení, no a ten konec mi teda pro změnu nic neříká.
Překvapila mě ta vytříbená forma tvého vyprávění, není to ani trochu podobné ostatním prozaickým textům, které jsem od tebe četl.
1. odstavec..jako Zlíňák vím přesně o čem mluvíš a nemálo se tím pozorováním některých přiopilých strejčků bavím.
2. odstavec..právě mi došlo, proč ty pojízdné schody dnes ve Svinově jednu chvíli jely a druhou už zase ne.., kruciš..
3.odstavec..většinou volím podobný přístup na přechodu
Po taď vyprávěno ušlechtile. Této formy bych se držel, protože tvé vyjádření absurdit a rozličných kýčů, v kterých si tak libuješ, má takhle podstatně větší prostor vyniknout.
4. odstavec..šok, začíná to dostávat spád, pointa se blíží
5.odstavec..pointa se nekoná.., je to kýč
"Koukám do stropu a nechápu, co mi připadá tolik k smíchu."
Jak říkám, četlo se to dobře.
U příspěvku:Obehrané pískoviště
WhiteShadow (Občasný) - 25.7.2006 > Líbí se mi, jen bych se podepsal pod Skoldovu poznámku.
U příspěvku:z lesa se ozývá pláč
WhiteShadow (Občasný) - 25.7.2006 > Velmi působivé, obzvláště ten obličej vlevo nahoře.
U příspěvku:Afrika musí žít!
WhiteShadow (Občasný) - 24.7.2006 > Ehm..Kyro, Já ti sice děkuji, ale za tímhle dílem si tu moc nestojím. Vlastně je to to nejhorší, co jsem tu kdy zveřejnil. Byla to jen součást jednoho projektu a tak jsem to tu šoupnul.
Osobně si myslím, že hlavním nedostatkem tohoto díla je, že je příliš povrchní,..- měl jsem se spíš zaměřit na jedinou věc, protože africká krize je mooooooc široký pojem. Taky tu škodím přílišnou emotivitou.
Ale jsem rád, že tě to tématicky zaujalo. O takových věcech je důležité mluvit.
U příspěvku:Stařec
WhiteShadow (Občasný) - 24.7.2006 > Nevím proč jsem si myslel, že Back je jen básník.
Navzdory tvé antipatii vůči mně, mi nezbývá než konstatovat, že tahle povídka mě oslovila maximálně. Je to silný příběh a napsán velmi čtivě. Vypravěčství máš zmáknuté. Docela jsem byl zvědavý na závěr, ale nakonec i sním jsem spokojený, nějaké myšlenky v závěru podobných děl často škodí a působí zbytečně pateticky, obzvláště u příběhu který může mluvit sám za sebe. Navíc je to psáno z pohledu ďítěte. Z povídky mě kromě starce taky zaujala postava tvého otce.
Nemám co vytknout. Jen tak dál.
U příspěvku:Bez názvu
WhiteShadow (Občasný) - 24.7.2006 > Tahle je dokonalá. Obzvláště na mě působí rovnováha barev, odraz v kaluži a vyvážený pohled sledující cestu.
U příspěvku:Bez názvu
WhiteShadow (Občasný) - 24.7.2006 > A pak že všechno už bylo vyfoceno.Dost dobrý
U příspěvku:Bez názvu
WhiteShadow (Občasný) - 24.7.2006 > Famózní, líbí se mi maximálně.
U příspěvku:Bez názvu
WhiteShadow (Občasný) - 24.7.2006 > Nápadité, působivé.., především ten horizont.
U příspěvku:Úklid
WhiteShadow (Občasný) - 19.7.2006 > Zaujalo mě pouze: "Vlny ocelové soumrakem"
U příspěvku:křížení rytmů — záblesky mrdání
WhiteShadow (Občasný) - 12.7.2006 > Líbí se mi jen první odstavec, ten druhý to je na mě příliš velký experiment. Ale každý má rád jiný šálek že, takže pro mě průměr.
P.S. - a jinak k tvému avízu - pokud mi chceš něco říct, tak jsou i lepší způsoby.
U příspěvku:Povídka č. 25
WhiteShadow (Občasný) - 12.7.2006 > g morr> Hm.., asi si od tebe něco přečtu.
U příspěvku:Šípkový čaj
WhiteShadow (Občasný) - 17.6.2006 > Líbí se mi, je taková lehčí, relaxační. Byla mi večerním šálkem čaje.
U příspěvku:Paranoia
WhiteShadow (Občasný) - 23.5.2006 > Soutěžící> Ahoj,
docela by mě zajímalo, co se ti tady nelíbilo, ať můžu zapracovat. Díky.
U příspěvku:Jsoucno a nicota
WhiteShadow (Občasný) - 13.5.2006 > Inu,
chtěl jsem tu vypíchnout nějaké Vaše komentáře a dát je do kontrastu s tím, co se Vám pro změnu líbilo, tak jsem trochu pohledal, začal jsem u Loly, myslel jsem si, že tam by to mohlo být nadějné.., ale našel jsem veskrze férové a praktické komentáře, byl jsem popravdě docela překvapen..
Ale třeba mé minidélko - Afrika musí žít..hm??
Stojím si za vším, co jsem napsal.., ale dnes nemám už sílu pohledat komentáře..
S pozdravem Stín
U příspěvku:Básníkovy ruce
WhiteShadow (Občasný) - 13.5.2006 > Myslím, že je ještě na čem pracovat, ale něco nepojmenovatelného v tom mě vede k doporučení..
Je to hodně obrazné, má to myšlenku a vůbec..Líbí se mi to..
s pozdravem Stín
U příspěvku:Jsoucno a nicota
WhiteShadow (Občasný) - 12.5.2006 > Milá uživatelko Ztratilo,
se vším, co jsi tady ted napsala se dá souhlasit - ( tak třeba tohle je férově etické..).
Pokud jde o pana Měrku nebo mé sebevědomí to byly jen úsměvné a nepodstatné poznámky.
Jinak pokud nejsi proti, na tvé básně bych se opravdu rád podíval..
Praktická kritika je to, co pomáhá autorovi stát se lepším, férově etická je přitom toho nedílnou a podstatnou součástí - lidově - znamená to nemluvit o díle jako o sračkách. Jinak jsou to pojmy relativní a tedy jen stěží definovatelné a každý má ty hranice jinak posunuté, což všechno je v pořádku a vzniká tak právě to pestré spektrum kritik a názorů..
Pokud jde o tvé redaktorství, nechám za sebe mluvit tvé komentáře:
..ale ty ted nestíhám..Napíšu, zatím.
U příspěvku:Jsoucno a nicota
WhiteShadow (Občasný) - 12.5.2006 > Hm..
U příspěvku:Jsoucno a nicota
WhiteShadow (Občasný) - 12.5.2006 > hm..
U příspěvku:Jsoucno a nicota
WhiteShadow (Občasný) - 12.5.2006 > Ztratila:
"Snažila jsem se v tom cosi najít, ale přijde mi to jako plytký, velkohubý blábol".., upřímně paní redaktorko ( nikoliv autorko..), stejně vnímám Já ty vaše komentáře, které se prý snaží být maximálně objektivní. Možná, že to tak i je, ostatně každý máme rádi jiný šálek kávy, ale Já ve vašich komentářích hledal něco praktického, čeho se dá chytnout, stejně tak něco férově etického příliš dlouho.. Podle mě jste antiredaktor...bohužel, Vaše komentáře pod díly kde koho včetně mě ( některá má dílka mají tisíce znaků, přičemž vznikají čtvrt roku.. a vy tam pak šoupnete třeba jenom dvoječku bez komentáře) působí jako sebestředné, arogantní výkřiky.Jindy jsem zase viděl dílko, o pěti větách, které postrádalo cokoliv co by mohlo zaujmout či něco sdělovat a od vás dostalo plný počet bodů plus D..Je to o vkusu,..ale když pak vidím ten váš, tak mi u mého dílka zase stoupá sebevědomí..
Zkuste si někdy něco napsat, rád vám napíšu férový nezaujatý komentář. Ale řekl bych, že jste tu nejspíš něco zveřejnila pod jedním ze svých nicků, že by strach?...
Pokud jde o tu výměnu názorů tady s Bell, myslím, že obě strany mohly komuniklovat lépe. Nač ty útoky? Ale jedna věc jde vidět zdaleka.., Bell obohacuje Totem jako nikdo jiný.., píše komentáře k téměř všem literárním dílům a co by byl Totem bez komentářů..Je fajn, že se tady někteří lidé umí zastat druhých, a to věřím že objektivně ( jako ona ted Sibyly)a nesmířit se s povrchním komentářem.
Souhlasím s myšlenkou, že Totem je v podstatě boj..a tohle dílo si stojí dost dobře. Nejde o to si někoho láskyplně opečovávat, pokud si to jeho díla nezaslouží, ale slušnost jhe slušnost..
Možná pan Měrka tvé redaktorství ocení...
Tak doufám, že jsem moc nerýpal, nerad bych takovým hloupostma snižoval podstatu svého sdělení..

Sibyla:
Podle mě je to na vysoké úrovni, pocitové, intuitivní tak jak Já rád. Navíc mi to něco připomíná..,Vypravěčství působí přirozeně a plynule. Ten doslov kurzívou je podle mě zbytečný a působí rušivě.. S pozdravem Stín

Bell:
Ahoj, asi nemáš moc času, když tu stíháš psát všechny ty komentáře, ale pokud bys měla zájem, jeden mladý server, který má ovšem perspektivu a roste velice rychle.., by ocenil dalšího kvalitního komentátora.
Mohla by jsi být - Čestný Redaktor. Tak se kj nám aspoň mrkni..:
www.postreh.com/phprs
Měj se
U příspěvku:Naslouchej
WhiteShadow (Občasný) - 6.5.2006 > Líbilo se mi to, i když nevím, co přesně jsi tím chtěla říct, ale takové už jsou pocity..Líbilo se mi to.
U příspěvku:v pařátech stromu
WhiteShadow (Občasný) - 5.5.2006 > Pěkný..
U příspěvku:zima
WhiteShadow (Občasný) - 24.4.2006 > Fíha, takové Já můžu a vsoutěži podpořím..
U příspěvku:Mlčení
WhiteShadow (Občasný) - 24.4.2006 > skold5> Tak jsem si to teda ještě jednou přečetl, když můj starý dobrý kamarád Skold říká, že to není dobrý. Ale mně se to vážně moc líbí. Je to takové čisté a upřímné.., působí to celistvě. Tak asi doufám, že jsem v tvých očích moc neklesl. Já nezaprodal svoji objektivitu za věnování.
U příspěvku:Mlčení
WhiteShadow (Občasný) - 24.4.2006 > Krásné dílko. Jsem vážně poctěn. Takové radosti hned po ránu..To budu mít dnes ale pěkný den..Děkuju.
Podle mě je tvé Mlčení velmi zdařilé. Je krátké a přece působí celistvě. V dílku se mlčenlivost neprolomí a přece oči neodtrhnu až do poslední tečky.
Slůvka volená lehce jako nevinná bríza. Nejvíce se mi líbí jak lyricky útočíš na smysly:
"Naruší ho jen poklidný výdech, který zčeří vzduch, jako loďka vodu". Tleskám a hodnotím.
P.S.- s tou kategorií má M. B. pravdu
U příspěvku:Z deníčku
WhiteShadow (Občasný) - 23.4.2006 > Dost dobrý.
U příspěvku:Cesta do nebe?
WhiteShadow (Občasný) - 18.4.2006 > Tý jo.., famÓzní počin.., ta symetrie uprostřed. S dovolením ukládám. Ten otazník bych dal do pryč. Nádhera.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter