Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Mazlíček a Bratříček
lacca (Občasný) - 25.1.2006 > Draco> Jo tak, ja davam na uvod starsi veci, ktere ale nechci predelavat z ruznych duvodu - ackoliv jsem si vedoma jejich nedostatku. Doufam ze az se propracuju k novejsim sednou ti.
U příspěvku:S mrtvou Klárou v posteli
lacca (Občasný) - 25.1.2006 > Mam sice pocit,ze nektera slova jsou volena malinko na efekt, ale presto skladam poklonu za vykresleni situace, stavu a pocitu, ktery klara na konci tak pravdive nedokaze rozpoznat.
U příspěvku:Klavír
lacca (Občasný) - 25.1.2006 > Tak bohuzel v tomhle chybi to kouzlo, ktere jsem tak vychvalovala. Zustava dobre napsany, dobre vystaveny ale obycejny pribeh, od ktereho odchazim s dokonale a neprijemne cistou hlavou.
U příspěvku:Středa sedmého
lacca (Občasný) - 25.1.2006 > jsem rada ze neopoustim ten text s cistou hlavou, zaslouzi si se v ni trochu usadit. Vyborne se to cte, hlasky typu maly byt ale s vyhledem na zahradu, jsou presne ty, ktery mam rada. Nejde jinak, alespon pro me.
U příspěvku:Jako pokaždé
lacca (Občasný) - 25.1.2006 > Moc dobry. Dobre vyvazeno mezi temi dusevnimi stavy (v kterych se dikybohu nepitvas) a realnymi udalostmi (ktery maji spad a logiku) a navic mi sedi styl humoru.
U příspěvku:smějící se pes
lacca (Občasný) - 25.1.2006 > ach...doufala jsem v dalsi a dalsi a dalsi povidky jako je susan...a dostalo se mi vytvarnosti. Tu bohuzel dokazu hodnotit pouze na urovni libi a nelibi. takze tohle libi:-)
U příspěvku:SUSAN
lacca (Občasný) - 25.1.2006 > Tak tohle je vazne dobre. Ani mi nevadily prechody od deniku k uvaham dcery v realite, docela kopirovaly moje vlastni uvahy v prubehu cteni denikovych pasazi. Mrzi mne pouze v poslednim odstavci, ze jsi mela potrebu explicitne popsat nu sebevrazdu, vyhovovalo by mi vice nechat to vyplynout a nechat pusobit pocity ktere to vyvola, nez to fakticky popisovat. Nicmene tohle male zklamani vyvazila naprosto ale naprosto bombasticka posledni veta. Pet jasne....
U příspěvku:Vločky na tvých řasách
lacca (Občasný) - 25.1.2006 > když jsem si uvědomila, že jsi tam jen ty, já a andělský smích...tak tohle teda probouralo muj cynismus. Libi se mi ta uprimnost, ktera z toho cisi, verim pevne, ze mas pred ocima zcela konkretni oci a zcela konkretni vlocky, kdyz to pises, protoze pokud tohle vyseknes bez konkretniho vzoru a citu, mas sice mou nejhlubsi poklonu za verohodnost...ale zaroven to pak zavani kycem. Tak doufam ze je to sen o konkretnim Princi, protoze pak je to krasne.
U příspěvku:Hádka
lacca (Občasný) - 25.1.2006 > Jo a to tmavy pozadi je kruty k laskavym ctenarum:-)
U příspěvku:Hádka
lacca (Občasný) - 25.1.2006 > Pokud vidim takovou dvojici - a obcas ji vidim - mam v hlave hlavne prazdno, obrovske prazdno. Takze kdyz jsem cetla dialog dobreho a spatneho ja na uvod sumirovala jsem si pro tebe kriticke hodnoceni. Ale nedostanes ho, ziletka jako kondom jistojiste k pouziti a ten posledni odstavec mi dali na uvodni nesouhlas zapomenout. Vysledek vidis na bodech.
U příspěvku:Nepříjemnost
lacca (Občasný) - 25.1.2006 > Libi se mi napad ale osobne bych ho asi zpracovala uplne jinak:-) Navic mas hodne odlisny styl vyjadrovani, takze nektere vety mi pripadaji trochu kostrbate (nesmírná bolest v zádech, pulzující s každým tlukotem srdce).

Prvni cast si asi zasluhuje vice napeti vedle tech popisu fyzickych "obtizi", aby to uvolneni na konci mohlo vyniknout.
ale napad se ceni...
U příspěvku:Pomeranč
lacca (Občasný) - 25.1.2006 > tak to nevim teda co s tim...tak kapanek
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter